Oei BE, kijk je wel uitquote:Op woensdag 8 november 2006 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh,en ik hou er niet zo van als mensen dreigen BE. Dat je het even weet
Daar is dan ook helemaal geen sprake van.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oftewel:
we hebben de IP gegevens niet van de fokkers die daar poisten aangezien het niet duidelijk is dat een post van qwea ook echt een post van qwea...
en daarnaast moet danny de policy weer aanpassen als hij gaat bannen voor wat je buiten fok om doet
Wat hij zegt dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:00 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
loop nou niet door te zeikendaarmee gaat het echt niet eerder open
Er werd uit naam van Danny en Yvonne gepost op het gb van R&M, sommige mensen geloofden blijkbaar dat dat echt wasquote:Op woensdag 8 november 2006 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Daar is dan ook helemaal geen sprake van.
Die waren dan wel heel weinig overtuigendquote:Op woensdag 8 november 2006 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er zijn al eerder waarschuwingen gegeven door o.a. PeRi en mij
Das toch andersquote:Maar Jensen's X Factor! voldoet toch?
mompelt iets over rotte appelsquote:Op woensdag 8 november 2006 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Die waren dan wel heel weinig overtuigend. Als er problemen in Nederland zijn gooit Balkenende er ook niet zomaar een slotje op, maar lost hij die problemen op
. Ik heb die waarschuwingen ook niet gezien hoor, maar goed, als jij het zegt, zal het wel
.
[..]
Das toch anders.
Ja en dat gaat echt niet zo makkelijk als je denkt. Blijven zeiken om dat topic helpt niet, echt niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:43 schreef BVO het volgende:
Die rotte appels moet je er dan uit halen, en niet al die lekkere zoete appels erbij weggooien.
Zeg, sensatiezoekertje!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:07 schreef Svensational het volgende:
Waarom past BE eigenlijk CDP's post aan?
quote:
CDP is een hijquote:Op woensdag 8 november 2006 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg, sensatiezoekertje!
Omdat er nog een linkje naar het gastenboek in de OP staat en we besloten hadden dat eruit te halen.
Ipv achter de schermen te gaan vragen of hij/zij ( ?) dat even wil doen kan ik het net zo goed zelf doen.
Ik zie dat overigens ook niet als post... het is een OP.
Am I too much of a woman for u?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef BVO het volgende:
Daar twijfelen wij zelf ook nog weleens over idd.
Kom op zeg BE. MikeyMo zegt enkel dat het gastenboek niet meer bestaat. En dat is wiswaardig? Dat die Quote uit het gastenboek wis waardig is alá,maar ik krijg de indruk dat er nu willekeurig wat berichten worden gewistquote:Op woensdag 8 november 2006 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, er wordt niet gestopt met het wissen van berichten.
De waarschuwing in de OP is duidelijk genoeg, geen quotes meer uit het gastenboek of dat nou van de ene of de andere site komt!
Keep up the good work en het topic gaat vanzelf weer op slot, en ja, dat is een dreigement!
Dat was gewoon een bezemactie, reactie op reactie...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom op zeg BE. MikeyMo zegt enkel dat het gastenboek niet meer bestaat. En dat is wiswaardig? Dat die Quote uit het gastenboek wis waardig is alá,maar ik krijg de indruk dat er nu willekeurig wat berichten worden gewist
Zoals ik dus al zei : duidelijk genoeg oke,maar er worden berichten gewist die wel degelijk ontopic zijn. Een waarschuwing van CDP, en een reply daarop van MM dat het gastenboek niet meer bestaat.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oh jawel hoor... maar het heeft geen zin dat allemaal daar in dat topic te laten staan, daardoor wordt het on-topic gaan niet echt gestimuleerd.
Geen gezeik meer in dat topic of het is afgelopen. De boodschap was vanmiddag duidelijk genoeg en we zijn weer open gegaan omdat er een aantal users zijn die wel op een normale manier zonder overdreven bash kunnen posten in dat topic.
Zeg,als jij niet op een normale manier kan communiceren,zeg dat dan ff gelijk. Dat kan ik mn tijd beter in iemand steken die dat wel kan.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was gewoon een bezemactie, reactie op reactie...
natuurlijk ahd het best mogen blijven staan maar ik heb ervoor gekozen het weg te halen. Boe fucking hoe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |