Dan ist niet leuk meerquote:Op woensdag 8 november 2006 13:21 schreef PeRi het volgende:
Later misschien, laat alle commotie en de hype maar even wegvaren.
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:22 schreef PeRi het volgende:
Jullie hebben het aan jezelf te danken.
Ja nou ja... Laat gewoon even gaan, het komt vanzelf wel weer en nee... 'wanneer?' is nog niet te beantwoorden.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:24 schreef BVO het volgende:
[..]. We hebben het aan een klein groepje te danken
.
'Jullie' is voor degenen die zich aangesproken voelen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:24 schreef BVO het volgende:
[..]
. We hebben het aan een klein groepje te danken
.
Ik zou dat kleine groepje gewoon bannen. En het topic open laten voor mensen die wel normaal kunnen reageren.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:24 schreef BVO het volgende:
[..]. We hebben het aan een klein groepje te danken
.
Zoals gezegd laten we het maar even overwaaien, de grens is gewoon even bereikt. En je kunt niet zomaar gaan bannen. Topic wordt wel weer heropend. Later.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou dat kleine groepje gewoon bannen. En het topic open laten voor mensen die wel normaal kunnen reageren.
Straks komen ze weer bij jensen, herhaling, en dan zijn er misschien nog meer mensen die willen reageren
Nou,niemand voelt zich aangesproken. Gooi maar weer open dusquote:Op woensdag 8 november 2006 13:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
'Jullie' is voor degenen die zich aangesproken voelen..
Ehm,lieverd dat was voor het FB topic bedoelt. Ik heb 10 tabs hier open staanquote:Op woensdag 8 november 2006 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Het is ook niet de bedoeling dat je hier door gaat Qwea...
Anders wordt het wel heel makkelijk om te bedenken wie de eerste XFA afkoelban krijgt. Of je nou banwaardig post of gewoon loopt te etteren.
Ah, je hebt al ge-edit... slim!
Ik dreig ook niet. Ik vertel je alleen wat er evt. kan gaan gebeuren.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:40 schreef Qwea het volgende:
Ehm,lieverd dat was voor het FB topic bedoelt. Ik heb 10 tabs hier open staan.
Ooh,en ik hou er niet zo van als mensen dreigen BE. Dat je het even weet
oftewel:quote:Op woensdag 8 november 2006 13:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zoals gezegd laten we het maar even overwaaien, de grens is gewoon even bereikt. En je kunt niet zomaar gaan bannen. Topic wordt wel weer heropend. Later.
hoehh, zuigertquote:Op woensdag 8 november 2006 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oftewel:
we hebben de IP gegevens niet van de fokkers die daar poisten aangezien het niet duidelijk is dat een post van qwea ook echt een post van qwea...
en daarnaast moet danny de policy weer aanpassen als hij gaat bannen voor wat je buiten fok om doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |