Sterfquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:30 schreef Geqxon het volgende:
Wat is er mis met semi-slicks?
Weet de namen niet zo uit mijn kop maar zal even kijken of ik ze kan vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:33 schreef Geqxon het volgende:
Heb je misschien een plaatje van die twee semi-slicks?
Wat ik voorheen postte vond ik toch echt semi-slicks.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:38 schreef BazzieK het volgende:
Supermotard variant gevonden zal even kijken of ik de supersport band ook kan vinden:
[afbeelding]
Welke dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat ik voorheen postte vond ik toch echt semi-slicks.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:44 schreef C2C het volgende:
toppunt van een loze discussie
goedemorgen trouwens
Ja als je 3/4 van het profiel weghaalt wel jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:53 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Als je hier wat vanaf schaaft vind ik het toch echt redelijk semi-slick
Waarom een rode helm :/quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja als je 3/4 van het profiel weghaalt wel jaMaarja dat is bij bijna iedere band
![]()
Dan heb ik ook semi slicks
[afbeelding]
Dit vind ik semi-slick ja, beter voorbeeldquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja als je 3/4 van het profiel weghaalt wel jaMaarja dat is bij bijna iedere band
![]()
Dan heb ik ook semi slicks
[afbeelding]
Dat is gewoon een sportieve wegband, heb je uberhaupt enig idee wat slick betekentquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dit vind ik semi-slick ja, beter voorbeeld
Slick = Glad.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een sportieve wegband, heb je uberhaupt enig idee wat slick betekent
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een sportieve wegband, heb je uberhaupt enig idee wat slick betekent
quote:Een Slick is een profielloze band voor wedstrijden met motorfietsen en auto's.
Een slick kan alleen worden gebruikt tijdens droog weer, omdat er geen waterafvoer mogelijk is.
Inderdaad en de banden die jij post zijn volledig geprofilleerd ofzoquote:
En semi-slick heeft een licht profiel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Inderdaad en de banden die jij post zijn volledig geprofilleerd ofzoOftewel geen semi slicks.
Een echte vent rijd ook in de regen. Jij vieze harley-rijderquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:23 schreef Ferrox het volgende:
Ik ging gister nacht/avond niet meer rijden omdat ik niet meer mocht rijden van oom agent ( paar biertjes gedronken)
Maar ik vind het kloten dat het regent, kan ik nog steeds niet rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |