Uurtje achteruitquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:10 schreef wudstik het volgende:
moet die kutklok nu terug of vooruit?
Terug.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:10 schreef wudstik het volgende:
moet die kutklok nu terug of vooruit?
Normale scooters laat ik maar zeggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:11 schreef Ipho het volgende:
[..]
Maar nu eens over jou, wat vind je nou mooie scooters dan?
Dat is wel zo, maar of ze zijn opgevoerd enzo of ze zijn erg duur.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:19 schreef Ipho het volgende:
aerox is toch veel mooier dan dat
Of een peugot jetforce vind ik ook nog wel meevallen, heeft dimi ook gehad geloof ik.
Ja wat boeit dat nou dat ze opgevoerd zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar of ze zijn opgevoerd enzo of ze zijn erg duur.
Met slicks glij je juist harder als het regentquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:05 schreef Ipho het volgende:
[quote]Op zondag 29 oktober 2006 11:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Beetje te hard door de bocht als het nat is en je glijd heerlijk...
[/quote
Zonder slicks ja. En dat wil ik niet hebben![]()
Semi-slicks dus.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Je hebt geen slicks hoor Ipho, je hebt profiel op je banden, slicks betekent dat je helemaal niks op je banden hebt zitten qua profiel.
Dit zijn gewoon Supermotard banden.![]()
Ik weet niet hoor, maar is jouw profiel zo dik als dit dan:quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nee geen semi slicks, dit zijn gewoon wegbanden.. Een auto heeft toch ook geen semi slicks, en dit profiel is in verhouding vergelijkbaar met dat van een auto.
Nee van al die zip's word je ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:28 schreef hardcorebass het volgende:
haha koop een mooie 2dehandse, meisjes zullen je uitlachen op een vivacityen niet alleen meisjes maar iedereeen...
en @ Ipho: All-road banden zijn fijn hoor heb ik ook, maarre er zal vast wel wat te kunnen regelen zyn als je slick banden ofzo wilt... en hij is natuurlijk 100% nieuw! Niet erg duur dus, en je rijdt niet op een Senda die iedereen heeftJe moet eens naar Heeswijk gaan als dat niet al te ver is, veel crossers heb je daar. 3 winkels, rieju motorhispania en senda
Maikul.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dat zijn pilot sporty's denks. Ik heb er meer profiel opzitten, voor zover ik dat goed kan zien vanaf de zijkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |