SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reminder: als je de 300ste post maakt, moet je een nieuw topic openen! - Hier kun je de OP vinden.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar de eerste 200 meter langzaam doen en stotteren is ook niet echt prettig?![]()
quote:Ere-Homo[url=http://www.buyshit.nl/fok/tomosclassic/Thumbnails/IMG_0718.JPG]Geqxon[/url Moet natuurlijk [ /url] zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan is hij kut afgesteld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar de eerste 200 meter langzaam doen en stotteren is ook niet echt prettig?![]()
maar als 'ie warm is doet 'ie het wel goed.quote:
Uhm uit '97 geloof ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:58 schreef Zuen het volgende:
Mstr dan heeft jouw moeder gewoon een kut tomos. vast zo'n oudje ofzo.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:00 schreef Zuen het volgende:
Niet echt heel oud, maar wel erg misbruikt dan. Mijne is 2003
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Hij kreeg van de week voor het eerst in een paar jaar een beurt.
Het was olie met klonten, of klonten met olie.
Dat was niet helemaal duidelijk
klinkt ook als te dikke oliequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:31 schreef mstr het volgende:
[..]!
Hij trekt dan wel iig 15724 keer sneller op
Als hij koud is trekt 'ie bijna niet op
Er zit net nieuwe in.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:24 schreef fs180 het volgende:
koud slecht trekken of warm goed rijden is een verkeerde sproeier.. doe is 2 maten groter
[..]
klinkt ook als te dikke olie
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:28 schreef Ayaxola het volgende:
De straat is nat, ik ga even hendig sjiek slippen
chillquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jeuh, brommer is gemaakt, en wordt morgen weer thuis afgeleverd.
Ja, op zondag.
Ik dus ook nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:15 schreef Zuen het volgende:
Hmm kan ik niet vinden daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |