Met groei verdien je geld en kun je zorg, onderwijs en windmolentjes kopen. Al die kretologie over "ongeremde groei" betekent eigenlijk alleen maar dat wat jou betreft er best mensen werkeloos mogen worden door recessie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:34 schreef Genverbrander het volgende:
Om een land gezond te houden is meer nodig dan een ongeremde economische groei.
Nee, het is de linkse manier van kijken dat men niet wil in zien dat 30 % niet de meerderheid van de Nederlanders isquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:32 schreef Genverbrander het volgende:
Is dit hoe rechtse mensen omgaan met nieuws dat ze niet aanstaat? Gewoon ontkennen?
![]()
Je kunt er lang en kort over lullen maar het onderzoek wijst uit dat meer mensen in Nederland zijn die een links kabinet willen dan mensen die een rechs kabinet willen. Blijkbaar is dat errug moeilijk te accepteren voor de rechtse garde.
Misschien willen ze wel links beleid, maar hebben ze meer vertrouwen in Balkenende en Rutte, dan in Bos en Halsema.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Nederland wil een links kabinet maar stemt straks massaal op het zeer rechtse CDA (en krijg de VVd er gratis bij).
Wie het snapt mag het mij uitleggen...
Hou nou eens op met dat 'zeer rechts'. Het CDA heeft het midden inderdaad verlaten en neigt thans naar rechts, maar is zeer zeker niet zeer rechts. Dat is volstrekte nonsens.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Nederland wil een links kabinet maar stemt straks massaal op het zeer rechtse CDA (en krijg de VVd er gratis bij).
Wie het snapt mag het mij uitleggen...
nou....Ik zou het CDA van Jan Peter toch wel als nogal rechts willen betitelen...........Ik had liever het CDA van wijlen enneus Heerma.... die stond redelijk in het midden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:18 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat 'zeer rechts'. Het CDA heeft het midden inderdaad verlaten en neigt thans naar rechts, maar is zeer zeker niet zeer rechts. Dat is volstrekte nonsens.
Je bent het gewoon vaak eens met het CDA, maar omdat je het op voor jou belangrijke punten niet met ze eens maak je een hele omslag naar links. Dat is jammer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
nou....Ik zou het CDA van Jan Peter toch wel als nogal rechts willen betitelen...........Ik had liever het CDA van wijlen enneus Heerma.... die stond redelijk in het midden.![]()
Maar ja, eerlijk....misschien valt het over de hele linie wel mee. Niet voor niets kreeg ik het advies om als 2e op CDA te stemmen. Ook kieskompas zat daar in de buurt... Maar op sociaal economische thema's die ik belangrijk vind, vind ik het CDA behoorlijk rechts....(en dat blijkt niet uit de stemwijzers, want die besteden te weinig aandacht aan die thema's imo)
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, het is de linkse manier van kijken dat men niet wil in zien dat 30 % niet de meerderheid van de Nederlanders is
Ja, maar als die andere opties allemaal een rechts kabinet in houden zou Nederland het lieftst een rechts kabinet hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:01 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
![]()
Knuppel!
Zoals ik al zei is het heel raar om een uitslag van meer dan 50% voor een van de opties te verwachten als er meer dan 2 opties worden voorgelegd. Of snap je dat soms niet?
Inderdaad, maar die andere opties houden dus juist niet allemaal een rechts kabinet in.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar als die andere opties allemaal een rechts kabinet in houden zou Nederland het lieftst een rechts kabinet hebben.
Het is maar net met welke bril je het wil bekijken
Dat weet ik niet want dat staat niet in de OPquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die andere opties houden dus juist niet allemaal een rechts kabinet in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |