abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44436800
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:31 schreef methodmich het volgende:
Die jongen van Den Bosch. Centrale middenvelder, maar ook rechtsback. Misschien ook centraal achterin dan.
Ok. 'Hoofdpositie' (waar ik hem in de database neer kan zetten) is dan middenveld (punt-naar-achteren)?
Ik zal hem meenemen in de update.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44437234
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef koningdavid het volgende:
Geen Van der Vaart of Sneijder?
Op 10 moet, vind ik een speler die zelf ook een actie kan maken, als het met passing niet wil. Van der Vaart heeft dat wel gekund, maar vind ik er zwakker in geworden. Sneijder moet het vooral van z'n passing hebben, Van Persie kan wel een actie maken, en passen en scoren, is dus completer als die andere 2, Aissati ook eigenlijk, al is ie nog niet zo ver. Maarre, d'r breken wel weer veel technisch sterke spelers door op het moment, ziet er wel aardig uit voor de toekomst.
pi_44747144
Voeg ook maar toe: Tobias Levels, 20-jarige verdediger van Borussia Mönchengladbach.

Heeft tot nu toe slechts een Nederlands paspoort, hoewel hij de taal niet spreekt. Is onlangs wel een Duitse pas gaan aanvragen, maar maakt vooralsnog geen keuze. Van Basten schijnt hem ook te volgen.

http://www.kicker.de/fuss(...)38475/saison/2006-07

Dat is hem.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44747167
Van mij mag ie lekker voor Duitsland uitkomen. Niemeyer en Sziommer ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44747213
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:44 schreef methodmich het volgende:
Voeg ook maar toe: Tobias Levels, 20-jarige verdediger van Borussia Mönchengladbach.

Heeft tot nu toe slechts een Nederlands paspoort, hoewel hij de taal niet spreekt. Is onlangs wel een Duitse pas gaan aanvragen, maar maakt vooralsnog geen keuze. Van Basten schijnt hem ook te volgen.

http://www.kicker.de/fuss(...)38475/saison/2006-07

Dat is hem.
Volgens mij interviewden ze hem laatst bij Tien en gaf hij aan dat zich Duitser voelt en niet eens Nederlands spreekt. Lijkt me sterk dat hij voor Oranje gaat kiezen dan, des te meer omdat hij al een Duits paspoort heeft aangevraagd.

Welke positie speelt hij in de verdediging?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_44747234
Centraal meestal, al kan hij ook wat aan de buitenkanten in een Dreierkette.
www.thuisuiteten.nl
pi_44747617
Update:
- Jong-A-Pin (Heerenveen), Boakye (Heracles), Höcher (Heracles), Levels (Borussia M'gladbach), Moreno Freire (Sparta), Hans Mulder (RKC Waalwijk) en Maguire (FC Den Bosch) toegevoegd.
- De 'hierarchie' hier en daar wat gewijzigd.

Ik ga uit van het 4-3-3 systeem dat Van Basten momenteel hanteert.
Maximum leeftijd: 23 jaar

Keeper:
Michel Vorm, FC Utrecht (22)
Kenneth Vermeer, Ajax (20)
Tim Krul, Newcastle United (18)
Boy Waterman, SC Heerenveen (22)

Linksback:
Urby Emanuelson, Ajax (20) YOUTUBE
Edson Braafheid, FC Utrecht (23)
Royston Drenthe, Feyenoord (19)
Marcel de Jong, Roda JC (20)
Jeroen Drost, Heerenveen (19)
Calvin Jong-A-Pin, Heerenveen (20)

Centrale Verdediger (links)
Arnold Kruiswijk, FC Groningen (21)
Ramon Zomer, FC Twente (23)
Erik Pieters, FC Urecht (19)
Mark Otten, NEC (21)
Tobias Levels, Borussia M'gladbach (20) Moet nog kiezen tussen NL en Duitsland

Centrale Verdediger (rechts)
Johnny Heitinga, Ajax (22) YOUTUBE
Gijs Luijrink, AZ (23)
Gibril Sankoh, FC Groningen (23) - Wil voor NL uitkomen, nog geen paspoort.
Ron Vlaar, Feyenoord (21)
Civard Sprockel, Vitesse (23)
Milano Koenders, RKC Waalwijk (20)
Ryan Donk, AZ (20)
Frank van der Struijk, Willem II (21)
Henrico Drost, Excelsior (19)

Rechtsback
Gianni Zuiverloon, SC Heerenveen (19)
Dwight Tiendalli, Feyenoord (21)
Paul Verhaegh, Vitesse (23)
Emannuel Boakye, Heracles (21) In bezit van Nederlands paspoort, moet keuze nog maken
Ronnie Stam, NAC (22)
Dustley Mulder, RKC Waalwijk (21)
Sigourney Bandjar, Excelsior (22)

Linkshalf/nummer 10
Rafael van der Vaart, HSV (23) YOUTUBE
Wesley Sneijder, Ajax (22) YOUTUBE
Nicky Hofs, Feyenoord (23) YOUTUBE
Ismael Aissati, PSV (18) YOUTUBE
Luigi Bruins, Excelsior (19)
Haris Medunjanin, AZ (21) YOUTUBE
Otman Bakkal, FC Twente (21)
Nacer Barazite, Arsenal (17)
Willem Janssen, VVV (20)

Centrale middenvelder/ de-punt-naar-achteren
Nigel de Jong, HSV (21) YOUTUBE
Stijn Schaars, AZ (22) YOUTUBE
Hedwiges Maduro, Ajax (21) YOUTUBE
Evander Sno, Celtic (19)
Dominique Kivuvu, NEC (19)
Robbert Schilder, Ajax (20)
Wout Brama, FC Twente (20)
Levi Schwiebbe, ADO Den Haag (20)
Iderlindo Moreno Freire, Sparta (21)
Hans Mulder, RKC (19)
Barry Maguire, FC Den Bosch (17)

Rechtshalf
Ibrahim Afellay, PSV (20) YOUTUBE
Demy de Zeeuw, AZ (23)
Jonathan de Guzman, Feyenoord (19) YOUTUBE Moet nog kiezen tussen NL en Canada
Ricky Kruys, FC Utrecht (21) YOUTUBE
Ferne Snoyl, NEC (21)
Danny Holla, FC Groningen (18)
Kemy Agustien, AZ (20)

Linksbuiten
Arjen Robben, Chelsea (22) YOUTUBE
Ryan Babel, Ajax (19) YOUTUBE
Quincy Owusu-Abeyie, Spartak Moscow (20) YOUTUBE
Diego Biseswar, Feyenoord (18)
Eljero Elia, ADO Den Haag (19)
Wesley Verhoek, ADO Den Haag (20)
Etiënne Esajas, Vitesse (22)
Roy Beerens, PSV (18) YOUTUBE

Spits
Klaas-Jan Huntelaar, Ajax (23) YOUTUBE
Collins John, Fulham (21) YOUTUBE
Mounir El-Hamdaoui, Willem II (22) YOUTUBE
Anduele Pryor, Vitesse (21)
Jeremain Lens, AZ (18)
Fred Benson, Vitesse (22)
Tim Janssen, RKC Waalwijk (20)
Marvin Emnes, Sparta (18)
Sherjill Macdonald, AGOVV (21)
Rydell Poepon, Ajax (19)

Rechtsbuiten
Robin van Persie, Arsenal (23) GoogleVideo
Romeo Castelen, Feyenoord (23) YOUTUBE
Julian Jenner, AZ (22) YOUTUBE
Daniël de Ridder, Celta de Vigo (22) YOUTUBE
Rachid Bouaouzan, Sparta (22) YOUTUBE
Sergio Zijler, FC Twente (19)
Jeffrey Vlug, Sparta (20)
Tim Vincken, Feyenoord (20)
Patrick Gerritsen, FC Twente (19)
Marc Höcher, Heracles (22)
Vincent van den Berg, Arsenal (17)

Mensen die ook in de gaten gehouden moeten worden:
Rutger Worm (NEC), Sebastiaan Steur (Excelsior), Steef Nieuwendaal (Willem II) Jeffrey Sarpong (Ajax), Vurnon Anita (Ajax), John Goossens (Ajax), Donovan Slijngaard (Ajax), Kees Luijckx (AZ), Reza Ghoochannejhad (SC-Heerenveen), Kevin Vink (RKC Waalwijk), Lorenzo Davids (Feyenoord), Hanne Hagary (Feyenoord) en Melvin Zaalman (Sparta).
Als ik mensen vergeten ben, hoor ik het graag.

[ Bericht 2% gewijzigd door koningdavid op 26-12-2006 12:17:18 ]
pi_44748221
Jong A Pin en Hans Mulder gaan snel na één potje!
www.thuisuiteten.nl
pi_44748828
Wow, ik zie de overzichten nu voor het eerst. Leuk hoor.
That's all folks!
pi_44922998
De meest opvallende talenten van voor de winterstop:

Michel Vorm: Bewijst zich wekelijks bij FC Utrecht als een uitstekende keeper. Wordt niet Stekelenburg, maar Vorm de opvolger van Van der Sar?
Milano Koenders: Weer een product uit de verdedigingsfabriek van RKC. Nadat Ryon Donk vertrok naar AZ nam Koenders zijn rol als centrale verdediger moeiteloos over. Dat hij op meerdere posities uitstekend uit de voeten kan bewijst het feit dat hij dit seizoen al als linksback, rechtsback en controlerende middenvelder gespeeld heeft. Koenders maakte onlangs zijn debuut voor Jong Oranje.
Luigi Bruins: Van onbekend talent tot gewild bij iedere Nederlandse topclub in een half jaar tijd. Hoewel slechts negentien jaar oud, is hij toch al uitgegroeid tot een van de leiders bij Excelsior. Mede door zijn voetbalintelligentie staat hij aan de basis van iedere Excelsior-aanval. Ook goed om te weten voor Oranje: Bruins scoort penalties!
Evander Sno: Hij was vorig seizoen een onopvallende nuttige speler van NAC. Nu is hij basisspeler bij Celtic. Na enkele goede wedstrijden bij de Schotse grootmacht gespeeld te hebben (o.a. in de Champions League) werd hij al opgeroepen voor Oranje. Grappig is dat Foppe de Haan hem een aantal weken eerder nog niet goed genoeg vond voor Jong Oranje.
Dominique Kivuvu: Grootste NEC-talent sinds jaren. In de zomer is Kivuvu door Mario Been weggeplukt bij Stormvogels Telstar waar hij in de Eerste Divisie al wist te imponeren. Sinds zijn fenomenale goal tegen Feyenoord is Kivuvu een onbetwiste basiskracht bij NEC. Kivivu wordt niet voor niets Vieira genoemd. Hij is een fysiek sterke middenvelder, en dat zijn spelers waarin Nederland niet bepaalt grossiert.
Ibrahim Afellay: Het jaar van zijn doorbraak: onbetwiste basispeler bij PSV. Door zijn balvastheid en goed overzicht heeft hij zich ontpopt tot een van de beste spelmakers in de Eredivisie. Afellay had, als hij dat wilde, al onlangs zijn debuut in Oranje kunnen maken.
Anduele Pryor: Ook volstrekt onbekend voor dit seizoen. Als man achter de spitsen bij Vitesse laat hij wekelijks zien over veel talent te beschikken. Met veel techniek weet hij Lazovic vaak te bedienen met een assist, ook pakt hij regelmatig zijn doelpuntje mee.
Jeffrey Vlug: Sinds hij meedoet bij Sparta is de club uit Rotterdam begonnen aan een indrukwekkende opmars. Geheel ontoevallig zal dat niet zijn. Deze frivole rechtsbuiten werkt hard en pikt ook nog regelmatig zijn doelpunt mee.
pi_44923085
En Drenthe?
pi_44926347
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:26 schreef Erasmusch het volgende:
En Drenthe?
Had er eigenlijk ook bij gemoeten inderdaad.
pi_44934821
Leuk topic, maar klopt de hierachie nog wel?

Drenthe achter Braafheid?
Heitinga bovenaan?
Nigel de Jong bovenaan?
de Guzman achter de Zeeuw?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:19:03 #139
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44935507
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 09:03 schreef Vakkie_W het volgende:

Drenthe achter Braafheid?
Heitinga bovenaan?
Nigel de Jong bovenaan?
Ja tuurlijk. Braafheid heeft zich in de seizoenen hiervoor bewezen bij Utrecht en bij Jong Oranje, Drenthe heeft net 5 fatsoenlijke wedstrijden erop zitten.

Heitinga is in goede doen een super centrale verdediger maarja hij houdt zijn foutjes, maar die andere zijn zeker niet beter, en hebben al helemaal net zijn ervaring ( Jong oranje - Oranje - CL ).
Ik zou in het centrum trouwens niet zo'n onderscheid maken. Gewoon Luirink en Hetinga.

Nigel de Jong hetzelfde verhaal. Ervaring bij Oranje-CL-Bundesliga..... dan kun je wel wat natuurlijk.

De Guzman zelfde verhaal als Drenthe...heeft zich nog niet bewezen. Dit seizoen goed bezig maar meer niet, hij heeft wel de potentie natuurlijk. Maar De Zeeuw was DE uitblinker aan Jong Oranje's kant bij de EK winst, een openbaring op het middenveld. Daarbij heeft hij ook al wat europese duels bij AZ meegepikt en denk ik dat de Zeeuw meer een controleur is en De Guzman meer een Nr. 10.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44936318
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:19 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Braafheid heeft zich in de seizoenen hiervoor bewezen bij Utrecht en bij Jong Oranje, Drenthe heeft net 5 fatsoenlijke wedstrijden erop zitten.

Heitinga is in goede doen een super centrale verdediger maarja hij houdt zijn foutjes, maar die andere zijn zeker niet beter, en hebben al helemaal net zijn ervaring ( Jong oranje - Oranje - CL ).
Ik zou in het centrum trouwens niet zo'n onderscheid maken. Gewoon Luirink en Hetinga.

Nigel de Jong hetzelfde verhaal. Ervaring bij Oranje-CL-Bundesliga..... dan kun je wel wat natuurlijk.

De Guzman zelfde verhaal als Drenthe...heeft zich nog niet bewezen. Dit seizoen goed bezig maar meer niet, hij heeft wel de potentie natuurlijk. Maar De Zeeuw was DE uitblinker aan Jong Oranje's kant bij de EK winst, een openbaring op het middenveld. Daarbij heeft hij ook al wat europese duels bij AZ meegepikt en denk ik dat de Zeeuw meer een controleur is en De Guzman meer een Nr. 10.
Het gaat er toch niet om dat ze zichzelf hebben bewezen, maar of ze potentie hebben? Het gaat toch over oranje in de toekomst. Drenthe heeft meer potentie dan Braafheid. de Guzman zeker meer als de Zeeuw. En Heitinga staat al jaren stil in zijn ontwikkeling.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:18:29 #141
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44936352
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:16 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Het gaat er toch niet om dat ze zichzelf hebben bewezen, maar of ze potentie hebben? Het gaat toch over oranje in de toekomst. Drenthe heeft meer potentie dan Braafheid. de Guzman zeker meer als de Zeeuw. En Heitinga staat al jaren stil in zijn ontwikkeling.
Maar de hierarchie in dit topic word wel in het NU gebruikt dus daarom
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_44937145
Jullie hebben allebei een punt. Ik ga de hierarchie bij de eerstvolgende update weer aanpassen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:12:32 #143
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44937309
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 09:03 schreef Vakkie_W het volgende:

GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_44937664
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Het inzicht wat de Guzman in zijn grote teen heeft, heeft de Zeeuw niet eens in zijn hele lichaam
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:31:43 #145
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44937780
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:27 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Het inzicht wat de Guzman in zijn grote teen heeft, heeft de Zeeuw niet eens in zijn hele lichaam
Daarom moet je de Guzman ook zien als Concurrent van Hofs ( NR 10 Dus ) De zeeuw is veel meer een controlerende man
Mijn party reviews
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:33:42 #146
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44937828
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:27 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Ga weg man, de Zeeuw heb minimaal evenveel in zicht als de Guzman, moet ook wel als controleur.
LUHG
pi_44937932
Eindelijk een beetje discussie in dit topic, ga zo door jongens.
pi_44938131
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ga weg man, de Zeeuw heb minimaal evenveel in zicht als de Guzman, moet ook wel als controleur.
Hij is ook nog eens 4,5 jaar ouder als de Guzman! Maar dan komt de discussie over potentie en hoe ver ze op dit moment zijn weer kijken.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:37:46 #149
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44939166
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:47 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Hij is ook nog eens 4,5 jaar ouder als de Guzman! Maar dan komt de discussie over potentie en hoe ver ze op dit moment zijn weer kijken.
Klopt, maar ik denk dat het ook moeilijk vergelijken is, Omdat de Guzman meer aanvallend is dan de Zeeuw.Maar ik denk dat de Zeeuw op zn 23 nog lang niet op zn top is.Ik zie in hem een basisklant voor de toekomst in Oranje.De Guzman wordt moeilijker, omdat we voor zijn positie meer concurrenten hebben(als je de mindere spelers weglaat).Neemt niet weg dat de kans voor mij altijd nog mogelijk is, dat de Guzman over een aantal jaar basisspeler in Oranje wordt.
LUHG
pi_44939299
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik denk dat het ook moeilijk vergelijken is, Omdat de Guzman meer aanvallend is dan de Zeeuw.Maar ik denk dat de Zeeuw op zn 23 nog lang niet op zn top is.Ik zie in hem een basisklant voor de toekomst in Oranje.De Guzman wordt moeilijker, omdat we voor zijn positie meer concurrenten hebben(als je de mindere spelers weglaat).Neemt niet weg dat de kans voor mij altijd nog mogelijk is, dat de Guzman over een aantal jaar basisspeler in Oranje wordt.
Daarom deze discussie heeft een open eind. Het ligt er maar net aan hoe je ze beoordeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')