Nou, dat lijkt me heeeeeeeeeeeeel sterk.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:27 schreef MrSleep het volgende:
- Wormgoor
Aangepast.quote:
De TT is misschien een beetje misleidend maar het is gewoon een database van de grootste talenten van Nederland.quote:Op maandag 4 december 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
Zo'n beetje elk jong ventje dat momenteel debuteert wordt nu genoemd?
Wordt wel een hele grote groep dan zo.
Bedankt voor deze constatering.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar 7 niet in Nederland geboren spelers in de OP
Okee, maar is het nu soms niet zo dat de term talent wordt verward met "jonge speler"?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De TT is misschien een beetje misleidend maar het is gewoon een database van de grootste talenten van Nederland.
Het is maar hoe je het noemen wilt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, maar is het nu soms niet zo dat de term talent wordt verward met "jonge speler"?
Die kunnen (net als gasten á la Huntelaar en Van Persie) over een tijdje toch wel van het lijstje af. Dan zijn ze namelijk 24.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef koningdavid het volgende:
Geen Van der Vaart of Sneijder?![]()
Nooit van gehoord. Wat is zijn positie?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Overigens kan Barry Maguire van FC Den Bosch er ook wel bij.
Ok. 'Hoofdpositie' (waar ik hem in de database neer kan zetten) is dan middenveld (punt-naar-achteren)?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:31 schreef methodmich het volgende:
Die jongen van Den Bosch. Centrale middenvelder, maar ook rechtsback. Misschien ook centraal achterin dan.
Op 10 moet, vind ik een speler die zelf ook een actie kan maken, als het met passing niet wil. Van der Vaart heeft dat wel gekund, maar vind ik er zwakker in geworden. Sneijder moet het vooral van z'n passing hebben, Van Persie kan wel een actie maken, en passen en scoren, is dus completer als die andere 2, Aissati ook eigenlijk, al is ie nog niet zo ver. Maarre, d'r breken wel weer veel technisch sterke spelers door op het moment, ziet er wel aardig uit voor de toekomst.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef koningdavid het volgende:
Geen Van der Vaart of Sneijder?![]()
Volgens mij interviewden ze hem laatst bij Tien en gaf hij aan dat zich Duitser voelt en niet eens Nederlands spreekt. Lijkt me sterk dat hij voor Oranje gaat kiezen dan, des te meer omdat hij al een Duits paspoort heeft aangevraagd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:44 schreef methodmich het volgende:
Voeg ook maar toe: Tobias Levels, 20-jarige verdediger van Borussia Mönchengladbach.
Heeft tot nu toe slechts een Nederlands paspoort, hoewel hij de taal niet spreekt. Is onlangs wel een Duitse pas gaan aanvragen, maar maakt vooralsnog geen keuze. Van Basten schijnt hem ook te volgen.
http://www.kicker.de/fuss(...)38475/saison/2006-07
Dat is hem.
Had er eigenlijk ook bij gemoeten inderdaad.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:26 schreef Erasmusch het volgende:
En Drenthe?
Ja tuurlijk. Braafheid heeft zich in de seizoenen hiervoor bewezen bij Utrecht en bij Jong Oranje, Drenthe heeft net 5 fatsoenlijke wedstrijden erop zitten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:03 schreef Vakkie_W het volgende:
Leuk topic, maar klopt de hierachie nog wel?
Drenthe achter Braafheid?
Heitinga bovenaan?
Nigel de Jong bovenaan?
de Guzman achter de Zeeuw?
Het gaat er toch niet om dat ze zichzelf hebben bewezen, maar of ze potentie hebben? Het gaat toch over oranje in de toekomst. Drenthe heeft meer potentie dan Braafheid. de Guzman zeker meer als de Zeeuw. En Heitinga staat al jaren stil in zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Braafheid heeft zich in de seizoenen hiervoor bewezen bij Utrecht en bij Jong Oranje, Drenthe heeft net 5 fatsoenlijke wedstrijden erop zitten.
Heitinga is in goede doen een super centrale verdediger maarja hij houdt zijn foutjes, maar die andere zijn zeker niet beter, en hebben al helemaal net zijn ervaring ( Jong oranje - Oranje - CL ).
Ik zou in het centrum trouwens niet zo'n onderscheid maken. Gewoon Luirink en Hetinga.
Nigel de Jong hetzelfde verhaal. Ervaring bij Oranje-CL-Bundesliga..... dan kun je wel wat natuurlijk.
De Guzman zelfde verhaal als Drenthe...heeft zich nog niet bewezen. Dit seizoen goed bezig maar meer niet, hij heeft wel de potentie natuurlijk. Maar De Zeeuw was DE uitblinker aan Jong Oranje's kant bij de EK winst, een openbaring op het middenveld. Daarbij heeft hij ook al wat europese duels bij AZ meegepikt en denk ik dat de Zeeuw meer een controleur is en De Guzman meer een Nr. 10.
Maar de hierarchie in dit topic word wel in het NU gebruikt dus daaromquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:16 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om dat ze zichzelf hebben bewezen, maar of ze potentie hebben? Het gaat toch over oranje in de toekomst. Drenthe heeft meer potentie dan Braafheid. de Guzman zeker meer als de Zeeuw. En Heitinga staat al jaren stil in zijn ontwikkeling.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:03 schreef Vakkie_W het volgende:
Leuk topic, maar klopt de hierachie nog wel?
de Guzman achter de Zeeuw?
Het inzicht wat de Guzman in zijn grote teen heeft, heeft de Zeeuw niet eens in zijn hele lichaamquote:
Daarom moet je de Guzman ook zien als Concurrent van Hofs ( NR 10 Dus ) De zeeuw is veel meer een controlerende manquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Het inzicht wat de Guzman in zijn grote teen heeft, heeft de Zeeuw niet eens in zijn hele lichaam![]()
Ga weg man, de Zeeuw heb minimaal evenveel in zicht als de Guzman, moet ook wel als controleur.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Het inzicht wat de Guzman in zijn grote teen heeft, heeft de Zeeuw niet eens in zijn hele lichaam![]()
Hij is ook nog eens 4,5 jaar ouder als de Guzman! Maar dan komt de discussie over potentie en hoe ver ze op dit moment zijn weer kijken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ga weg man, de Zeeuw heb minimaal evenveel in zicht als de Guzman, moet ook wel als controleur.
Klopt, maar ik denk dat het ook moeilijk vergelijken is, Omdat de Guzman meer aanvallend is dan de Zeeuw.Maar ik denk dat de Zeeuw op zn 23 nog lang niet op zn top is.Ik zie in hem een basisklant voor de toekomst in Oranje.De Guzman wordt moeilijker, omdat we voor zijn positie meer concurrenten hebben(als je de mindere spelers weglaat).Neemt niet weg dat de kans voor mij altijd nog mogelijk is, dat de Guzman over een aantal jaar basisspeler in Oranje wordt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens 4,5 jaar ouder als de Guzman! Maar dan komt de discussie over potentie en hoe ver ze op dit moment zijn weer kijken.
Daarom deze discussie heeft een open eind. Het ligt er maar net aan hoe je ze beoordeeld.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat het ook moeilijk vergelijken is, Omdat de Guzman meer aanvallend is dan de Zeeuw.Maar ik denk dat de Zeeuw op zn 23 nog lang niet op zn top is.Ik zie in hem een basisklant voor de toekomst in Oranje.De Guzman wordt moeilijker, omdat we voor zijn positie meer concurrenten hebben(als je de mindere spelers weglaat).Neemt niet weg dat de kans voor mij altijd nog mogelijk is, dat de Guzman over een aantal jaar basisspeler in Oranje wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |