Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb me gisteren weer in kunnen houden om 'm niet te kopen , ik weet niet of ik dat vol ga houden![]()
Ik hou het voorlopig nog ff bij 2006
Tijd enzoquote:
Oke.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tijd enzo
Ik heb hier ook nog PES 6 , Saints Row en Everquest 2 liggen die ik allemaal redelijk actief speel.
fake.inc verwijderen en dan een nieuw spel starten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb hem ook maar ik heb nu dus het probleem dat het Nederlands elftal uit fictieve spelers bestaat terwijl iedereen wel gewoon onder zijn eigen naam bij de clubs speelt. Kan ik dat fake.inc-bestand verwijderen als ik middenin een spel zit of moet ik dat eerst verwijderen en dan een nieuw spel opstarten?
En hoe verwijder ik dat bestand uberhauptkrijg het niet gevonden
Ok erg domme vraag misschien, maar op de een of andere manier krijg ik dat bestand niet gevonden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:07 schreef magnifor het volgende:
[..]
fake.inc verwijderen en dan een nieuw spel starten.
/(installatiedir)/data/db/700/lnc/allquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok erg domme vraag misschien, maar op de een of andere manier krijg ik dat bestand niet gevonden?
edit: gevondenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
/(installatiedir)/data/db/700/lnc/all
En daar staat hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |