http://us.imdb.com/Title?0298203
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Opel op 08-01-2002 12:47]
quote:M.I.L.F!!!!
Op dinsdag 08 januari 2002 12:47 schreef SunChaser het volgende:
Kim Bassinger als mevrouw Eminem
quote:Kim speelt de rol van ze moeder
Op dinsdag 08 januari 2002 12:47 schreef SunChaser het volgende:
Kim Bassinger als mevrouw Eminem
quote:Ow cool, dan mag ze hem mishandelen
Op dinsdag 08 januari 2002 12:49 schreef BobRooney het volgende:[..]
Kim speelt de rol van ze moeder
quote:MILF!!
Op dinsdag 08 januari 2002 12:50 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ow cool, dan mag ze hem mishandelen
Ziet er wel goed uit.
quote:Ik wil em wel zien, maar heb ook weinig zin om tussen popcorngooiende ventjes te zitten. Hopen dat ie in de sneak komt
Op vrijdag 23 augustus 2002 08:37 schreef Cybart het volgende:
ik ga hem niet zien iig, eminem boeit me niet, en om nou in een bios te zitten met al die whiggers, neeeh
BTW de trailer ziet er goed uit... ga wel kijken
[Dit bericht is gewijzigd door mitt op 13-09-2002 11:09]
Daarnaast wordt Kim ook al een dagje ouder, de sexy stoeipoesrollen zijn langzamerhand niet echt meer voor haar weggelegd.
quote:Wat denk jij dat die hele imago van hem is...De hele dag schelden en kankeren op iedereen en als er dan iemand op de stoep staat roept ie om z'n mammie
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:20 schreef BobRooney het volgende:
Eminem kan acteren
Eminem proved to be a powerhouse at the box office with his urban drama 8 Mile which generated the best opening day ever for an R rated film with a Friday haul of $20.9M beating out Hannibal's $19M from February 2001. The phenomenal debut also ranks as the second biggest opening day ever in the month of November trailing Harry Potter and the Sorcerer's Stone which bowed to a towering $32.3M last year on its way to a record-breaking $90.3M weekend. However, by playing in just 2,471 theaters, 8 Mile's per-theater average of $8,450 nearly matched the $8,805 of Harry Potter on its opening day.
The critically acclaimed Eminem pic also carried a more restrictive rating compared to the boy wizard's PG. Since 8 Mile appeals to a core following of fans of the best-selling rapper, and that its target audience consists of a large number of teens and young adults, the Curtis Hanson film is expected to see a large share of its weekend business on Friday. For the three-day session, 8 Mile may find itself with a staggering $54-59M.
quote:Is er een oude M&M film dan?
Op maandag 11 november 2002 18:58 schreef EminemRulezz het volgende:
De nieuwe film van eminem die normaal 23 januari uit zou komen in nederland is vervroegd naar 12 december.
quote:jaja remember the slim shady show?
Op maandag 11 november 2002 19:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Is er een oude M&M film dan?
quote:waarvoor hulde !!!
De nieuwe film van eminem die normaal 23 januari uit zou komen in nederland is vervroegd naar 12 december.
quote:Idd, moeten meer filmmaatschapijen een voorbeeld aan nemen...
Op maandag 11 november 2002 23:26 schreef krasje het volgende:[..]
waarvoor hulde !!!
Eminem heeft niet al te veel tekst maar acteert wel overtuigend. Freestyles zijn wel grappig en vooral de laattse freestyle is errug goed.
Film duurde trouwens 2 uur terwijl op imdb 103 minuten staat.
1. 'Harry Potter and the Chamber of Secrets,' $87.7 million
2. '8 Mile,' $21.3 million
no comment
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 18-11-2002 12:09]
Ben dus benieuwd!
(in de greep van marketing..bah..
quote:En waar haal je die informatie vandaan? Op www.nfc.org staat de nederlandse release lijst en 8 mile staat toch echt gewoon voor januari op de planning. Daarnaast zitten de nederlandse bioscoopschermen aardig vol met Pietje Bell (120 kopieen), Harry Potter (270 kopieen), Piratenplaneet (120 kopieen) en LotR (160 kopieen). Dus ik zie weinig ruimte om die film nog dit jaar te releasen.
Verder acteerde Eminem echtwel goed, en de battles waren super!!!
Now tell them something they DON'T know about me... geweldig!
quote:'Yeah Lil'd fucked my girl, but I still say fuck the free World!'
Op vrijdag 29 november 2002 11:23 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
heb em van de week ook gekeken, vond het echt een coole film, kan er niet over meepraten maar volgens mij een behoorlijk realistisch beeld van manier van leven in die buitenwijken...Verder acteerde Eminem echtwel goed, en de battles waren super!!!
Now tell them something they DON'T know about me... geweldig!
alleen jammer dat de screener een beetje heel erge lage kwaliteit is.
Vooral die rapbattles tegen elkaar.
Aanrader!
quote:Bij www.minervabioscopen.nl staat ook nog dat "8 Mile" pas in januari in de bios komt. En ook bij www.belbios.nl staat de film er nog niet tussen.
Op woensdag 11 december 2002 02:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb 'm gisteren in de bios gezien, en ik moet zeggen hij was echt Kicke!Vooral die rapbattles tegen elkaar.
Aanrader!
quote:Nou èn? ten eerste is dat niet waar en ten tweede dat imago vinden sommige (lees miljoenen) mensen wel interessant/leuk/gaaf whatever....
Op vrijdag 13 september 2002 11:23 schreef BrianMay het volgende:[..]
Wat denk jij dat die hele imago van hem is...De hele dag schelden en kankeren op iedereen en als er dan iemand op de stoep staat roept ie om z'n mammie
Als ik zo'n imago had en ik verdien er meer geld mee dan dat ik nu doe dan hoor je mij niet klagen hoor!
Ik ben er geen fan van en vond de film daarom niet echt boeiend. Maar eerlijk is eerlijk: Eminem maakt zeker geen slecht debuut op het witte doek !!!
Ik geef hem een 6.5
quote:Moet zeggen dat ik normaal niet weg ben van eminem.....maar hier ben ik het toch wel mee eens!
Op zondag 10 november 2002 12:44 schreef Archie het volgende:
De soundtrack is echt zwaar goed!!Eminem - Lose Yourself
quote:Er wordt morgen nog een extra voorstelling georganiseerd. Dit is voor de mensen die aanstaande maandag de regisseur en hoofdrolspeelster Brittany Murphy gaan interviewen.
Op woensdag 8 januari 2003 19:59 schreef Pacino het volgende:
De persvoorstelling - yep, ben filmpers.. - was 6 januari, maar heb ik helaas gemist.
KIJKUH DUS!!!
quote:heyy ja ik zie net paar pics van die dvdscreener alleen 1/4de van beeld ofzo is gevuld met zon copyright text
Op donderdag 9 januari 2003 23:19 schreef DarkMaxie het volgende:
Ik heb hem gezien (DvDScreener) en ik moet zeggen dat ik hem erg goed vind. Ik had er niet veel van verwacht maar ik was achteraf best onder de indruk.. Dat die Eminem nog kan acteren ook joh!!
En die eind rap... ooooh... nou ja ik zeg niets.....KIJKUH DUS!!!
Die laatste rap is zeker wel goed, die heb ik ook maar ff gebrand als mp3tje
quote:Goh... dat hadden we nog niet door.
Op donderdag 9 januari 2003 21:38 schreef Patch het volgende:
hey, ik ben ook van de pers
quote:Dus jij bent er maandag ook in in het Amstelhotel?
VOlgende week, grote premiere met regisseur en Mevrouw Murphy !!!kan niet wachten
Biosje voor Neejoh Wat ik tot aan het einde gezien heb vond ik echt goed. Die battles waren zoooo onwijs goed
quote:\
Op vrijdag 10 januari 2003 02:43 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
heyy ja ik zie net paar pics van die dvdscreener alleen 1/4de van beeld ofzo is gevuld met zon copyright text
is dat de hele film zo? Ik had m al gezien maar paar vrienden wouden hem ook wel hebben dus ik zeg tegen hun van ja ff wachten op betere kwaliteit.. maar als dat dus de hele film zo is dan nog maar ff wachten op dvdrip.
Die laatste rap is zeker wel goed, die heb ik ook maar ff gebrand als mp3tje
Kun je dat mp3tje ffkes ergens online gooien? thxz
//edit
Never mind, Kazaa
[Dit bericht is gewijzigd door blubikbeneenknoop op 12-01-2003 15:03]
quote:als dat echt zo is
Op dinsdag 14 januari 2003 17:13 schreef Neejoh het volgende:
he ik hoorde dat gister (of eergister) de premiére was, en dat Eminem zelf op de afterparty wasDjeez, had ik ook heen gewild
(al krijg je niet zomaar zo'n kaartje
)
dAmn
quote:Nope, hoorde net op MTV dat hij helaas niet kon komen, Curtis Hanson (regiseur) en Brittany Murphy (!!!) waren er beiden wel
Op dinsdag 14 januari 2003 17:22 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
als dat echt zo is
dAmn
quote:Vergeet neit dat hij hier niet zichzelf speelt.. Velen vergeten dat nogal..
Op dinsdag 14 januari 2003 20:22 schreef lammegiraf het volgende:
'k ga hem vanavond kijken, afwachten of het was is....ben geen Eminem fan...muziek gaat nog wel maar ik vind HEM gewoon nix!
Ook denken velen dat dit een film is over zijn jeugt, maar niets is minder waar. Hij is in die buurten opgegroeit, maar het verhaal gaat niet om zijn jeugt.
Denk dat jullie wel verrast zullen zijn door het acteren.
The making of 8 Mile
V8, 20:05-20:30
Titus maakt plaats voor Eminem special
Die Battles !!!!!!!!
Eminem nog steeds mijn allergrootste favoriete artiest die er rondloopt.
quote:Ik ben net geweest... hij is top !!!... maak je op voor een G_E_W_E_L_D_I_G_E film
Op vrijdag 17 januari 2003 21:45 schreef LazySod het volgende:
Ik ga deze film -nu- kijken.. Althans.. Over 10 minuten trek ik mijn schoenen aan en ga ik naar de bioscoop. Straks meer.
quote:Ik had hem al gezien voordat die in de bios was.. maar inderdaad echt een prachtfilm
Op vrijdag 17 januari 2003 21:47 schreef Brennie het volgende:[..]
Ik ben net geweest... hij is top !!!... maak je op voor een G_E_W_E_L_D_I_G_E film
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 19-01-2003 01:29]
Op het moment dat moment dat eminem en die meid (naam vergeten) het staal achter in de fabriek aan het controleren zijn loopt er figuur achterlangs, wat mij vrij vreemd lijkt omdat zij een hele toch moesten maken om er te komen. Ik heb er een screenshotje van maar die staat op de laptop die heb ik morgen weer, als ik er aan denk zal ik het ff posten.
quote:Datzelfde heb ik dus ook
Op zondag 19 januari 2003 02:03 schreef LazySod het volgende:
net terug van de bioscoop.. vond het zeker geen topfilm, maar heb ook vele slechtere films gezien als deze. had graag wat meer muziek erin gezien.. een zesje... meer niet.
quote:Klopt, ik zag ook in een flits iets voorbijlopen, en na vertraagd afspelen was t overduidelijk, er loopt iemand langs.
Op zondag 19 januari 2003 01:40 schreef bob_the_builder het volgende:
Ik heb (vermoedelijk)een foutje ontdekt in de filmOp het moment dat moment dat eminem en die meid (naam vergeten) het staal achter in de fabriek aan het controleren zijn
loopt er figuur achterlangs, wat mij vrij vreemd lijkt omdat zij een hele toch moesten maken om er te komen. Ik heb er een screenshotje van maar die staat op de laptop die heb ik morgen weer, als ik er aan denk zal ik het ff posten.
Vond de film verder wel aardig, bij die eeste battle on stage kon hij geen woord uitkramen, maar die laatste battle was echt heel relaxt, had daarvan wel meer willen zien/horen.
**spoiler
hoe ie die gast op het einde, 'papa doc' ofzo aan de kant zet... goeiemorgen
quote:Die mensen die naast ons zaten vonden dat nog te veel voor de film, die zijn in de pauze weggegaan en niet weer terug gekomen!...
Op zondag 19 januari 2003 02:03 schreef LazySod het volgende:
net terug van de bioscoop.. vond het zeker geen topfilm, maar heb ook vele slechtere films gezien als deze. had graag wat meer muziek erin gezien.. een zesje... meer niet.
Tja gelukkig verschilt ieder mens van smaak anders zou het maar een saaie wereld worden hè
quote:Ik snap dus niet dat mensen dat doen
Op zondag 19 januari 2003 12:34 schreef Rekkie het volgende:[..]
Die mensen die naast ons zaten vonden dat nog te veel voor de film, die zijn in de pauze weggegaan en niet weer terug gekomen!...
Tja gelukkig verschilt ieder mens van smaak anders zou het maar een saaie wereld worden hè
![]()
Wat een vette film was dit zeg!Okey je moet van zijn muziek houden,maar ik vond m werkelijk goed.Zijn acteer talenten zijn als beginner zeer realistisch,en ik kroop gauw in de huid van Rabbit.
Een must-see voor alle Eminem fans
quote:Tja, maar het maakt ons niet zoveel uit hoor, altijd makkelijk als er naast je een paar plaatsen vrij zijn..... kun je makkelijk je jas kwijt
Op zondag 19 januari 2003 14:07 schreef Neejoh het volgende:[..]
Ik snap dus niet dat mensen dat doen
Je gaat toch naar die film als je er al wel 'iets' van weet
Moet je kijken hoeveel aandacht er in de media aan deze film is besteed. Dan betaal je voor een film, om het geweldige einde niet te zien
quote:En als je meer wilt dan heb je als regiseur een goed werkje geleverd!
Op zondag 19 januari 2003 02:13 schreef Tony_Montana het volgende:Vond de film verder wel aardig, bij die eeste battle on stage kon hij geen woord uitkramen, maar die laatste battle was echt heel relaxt, had daarvan wel meer willen zien/horen.
quote:Voor de 30e keer Eminem weekend.. Na 2 keer was ie al om te slapen..
Op zondag 19 januari 2003 15:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja zeker veel aandacht in de media.. dit weekend iets van 6 uur eminem op mtv geweest
quote:En? Britney Spears weekend liever voor de tigste keer
Op zondag 19 januari 2003 19:33 schreef syndr0me het volgende:[..]
Voor de 30e keer Eminem weekend.. Na 2 keer was ie al om te slapen..
quote:Onzin. Eminem was er niet.
Op dinsdag 14 januari 2003 17:13 schreef Neejoh het volgende:
he ik hoorde dat gister (of eergister) de premiére was, en dat Eminem zelf op de afterparty wasDjeez, had ik ook heen gewild
(al krijg je niet zomaar zo'n kaartje
)
quote:Dude
Op maandag 20 januari 2003 10:40 schreef Smots het volgende:[..]
Onzin. Eminem was er niet.
quote:In de vorm van?
Op zondag 19 januari 2003 21:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb hem net ook gezien!!
Ik verwachtte er niet echt veel van, maar dit is echt een goede film!!
A: Prima acteerwerk?
B: Goed verhaal?
C: Iets anders?
quote:In de vorm van dat de film echt goed laat zien hoe de zervers (smokers) door de stad zwerver, en hoe fucked up Rabbit (eminem) het heeft hehe
Op maandag 20 januari 2003 13:46 schreef -B- het volgende:[..]
In de vorm van?
A: Prima acteerwerk?
B: Goed verhaal?
C: Iets anders?
quote:Brittany Murphy èn Curtis Hanson?!?
Op maandag 20 januari 2003 12:04 schreef Neejoh het volgende:[..]
Dude
Iets verder lezen kan ook wel voor een MODje
Daar had ik namelijk al gepost dat hij er zelf niet was, maar Brittany Murphy en Curtis Hanson (regiseur) er wél waren........ (check Geplaatst door Neejoh op dinsdag 14 januari 2003 20:18)
quote:Kon je vriendje het ook waarderen of zat jij vrolijk mee te rappen bij de credits en hij te snurken?
Op vrijdag 17 januari 2003 21:47 schreef Brennie het volgende:[..]
Ik ben net geweest... hij is top !!!... maak je op voor een G_E_W_E_L_D_I_G_E film
quote:Zal je wel een leuk weekend gehad hebben met 6 uur eminem op MTV
Op vrijdag 17 januari 2003 21:45 schreef Brennie het volgende:![]()
![]()
![]()
Die Battles !!!!!!!!
Eminem nog steeds mijn allergrootste favoriete artiest die er rondloopt.
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 21-01-2003 16:43]
Alleen jammer van het einde van de film, dat komt wat mij betreft een beetje abrupt.
Volgende week dan maar nog es proberen.
6,5 krijgt ie van mij.. En das niet slecht hoor!
quote:Vond ik ook. Ineens was het voorbei. Jammer wel.
Op donderdag 23 januari 2003 09:38 schreef Sjaakman het volgende:
Ben er gisteravond heengeweest... 8 mile =Alleen jammer van het einde van de film, dat komt wat mij betreft een beetje abrupt.
Desondanks heb ik mij prima vermaakt! Het is niet zozeer een goede film als wel een erg leuke. Heerlijke hiphopmuziek ook de hele tijd, ik zou die soundtrack best willen hebben
quote:Ja, die soundtrack lijkt me idd heel erg leuk, vooral Boomkat met Wasting My Time is erg mooi. Boomkat is Taryn Manning en broer en Taryn speelt de ex van Eminem in de serie.
Op zaterdag 1 februari 2003 15:41 schreef Fogerty het volgende:
Het is nogal een cliche-verhaal: beginnende rap-artiest moet veel moeilijkheden overwinnen maar zet door en met succes.Desondanks heb ik mij prima vermaakt! Het is niet zozeer een goede film als wel een erg leuke. Heerlijke hiphopmuziek ook de hele tijd, ik zou die soundtrack best willen hebben
quote:En de hele week 3FM omgedoopt tot 3FEMINEM
Op dinsdag 21 januari 2003 16:37 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Kon je vriendje het ook waarderen of zat jij vrolijk mee te rappen bij de credits en hij te snurken?
[..]Zal je wel een leuk weekend gehad hebben met 6 uur eminem op MTV
quote:Wauw, is er nu ook al een serie van 8 mile, welk net
Op zaterdag 1 februari 2003 16:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
...en Taryn speelt de ex van Eminem in de serie.
Het thema kon me niet echt veel boeien, maar ik was erg onder de indruk van de acteerprestaties van Eminem.
quote:Tsss...een modje die een topic van 9 maanden terug omhoog schopt
Op zondag 14 december 2003 19:05 schreef Mike het volgende:
Zeker niet onaardig deze film.Het thema kon me niet echt veel boeien, maar ik was erg onder de indruk van de acteerprestaties van Eminem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |