Grappig, m'n vriendin woonde hiervoor boven een animatiestudio in Pijlsweerd. Daar zag ik in de etalage ook een hele grote poster van het animatiefestival staan. Ik zie ze er alleen niet in de competitie bijstaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:27 schreef zatoichi het volgende:
Vanaf morgen: het Holland animation festival!
http://haff.awn.com/
Nu nog kiezen waar heen te gaan, Japan open art klinkt goed, maar ik vind alles vanuit Japan leuk. Ook altijd een aanrader is de competitie van studenten, daar kunnen verrassende inzendingen tussen zitten.
Zaterdag 25 november, 21:30 uur.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:24 schreef Q. het volgende:
Okee, heeft iemand al een datum geprikt voor het zuipen?
Alrightquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zaterdag 25 november, 21:30 uur.
Zoiets?![]()
Ja ik weet welke studio je bedoelt; mijn vriendin heeft daar wel eens iets laten maken voor festival mooie woorden (ook binnekort).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Grappig, m'n vriendin woonde hiervoor boven een animatiestudio in Pijlsweerd. Daar zag ik in de etalage ook een hele grote poster van het animatiefestival staan. Ik zie ze er alleen niet in de competitie bijstaan.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zoiets?![]()
Ik kan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zoiets?![]()
Ik kom niet.quote:
Is dat niet heel erg alternatief?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Mooi. Nu nog een plek afspreken
Stairway?
Hehe, is ze daar zo panisch over dan? (niet dat ik het fijn vind om dat tegen iemand te zeggen)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moest laatst van Au3 tegen iemand liegen om te voorkomen dat uitkwam dat we elkaar via Fok! ontmoet hebben
Ach, ik doe niet anders.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moest laatst van Au3 tegen iemand liegen om te voorkomen dat uitkwam dat we elkaar via Fok! ontmoet hebben
Who the fuck is QyRoZquote:
Hehe klinkt bekend:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:48 schreef Sjoewe het volgende:
Mja opzich begrijpelijk, ik heb het ook met moeite aan m'n vriendin uitgelegd, vooral toen ze mn postcount zag
Maar zij zit op het forum van de Viva, dus toen zei ik mwoehaha één - één.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:56 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hehe klinkt bekend:
Ik: "Nou veel mensen vinden anders dit en dat!"
Mijn vriendin: "Ja veel mensen op Fok! zeker weer"
Ik: ".... vast ook wel iemand anders..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |