amazonquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:44 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan Pirates of Silicon Valley op DVD (regio 2) kom? Ik moet het echt hebben.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die is regio 1, NTSC / Amerika dus. Bummer
Wel vond ik dit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]balen. marktplaats? speuren.nl?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:27 schreef LudoSanders het volgende:
Hoor ik er nog bij met een PowerBook?!
Bij mijn weten is Pirates nooit uitgekomen in Europa.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die is regio 1, NTSC / Amerika dus. Bummer
De mijne heeft de laatste tijd m'n systeem al een paar keer onderuit gehaald.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:51 schreef Remzz het volgende:
Mijn safari valt de laatste weken erg vaak uit, om het uur ofzo. Is nogal irritant, meer hier last van?
Elke dag wel eens jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:51 schreef Remzz het volgende:
Mijn safari valt de laatste weken erg vaak uit, om het uur ofzo. Is nogal irritant, meer hier last van?
I know, I know. System 7 heb ik. Geen idee of ze werken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:52 schreef nietzman het volgende:
Q ik wil je systeemdiskettes.
Ik zit een beetje te zoeken maar voor zover ik kan zien is PoSV nog helemaal niet regio 2 uitgebracht...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:44 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan Pirates of Silicon Valley op DVD (regio 2) kom? Ik moet het echt hebben.
Je hebt je Mac toch wel getest toen je ze kreeg?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
I know, I know. System 7 heb ik. Geen idee of ze werken.
Meldt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:31 schreef Q. het volgende:
Zijn er hier nog X-Chat Aqua gebruikers?
De Mac doet het wel, weet alleen niet of de diskettes het doen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je hebt je Mac toch wel getest toen je ze kreeg?!
Als ik een channel met een password wil autojoinen, hoe doe ik dat? Bij prefs kan je aangeven welke kanalen je wil auto-joinen maar een password krijg ik er niet in. Enig idee?quote:
Ow, dat is mij ook niet gelukt om het automatisch te laten doen neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik een channel met een password wil autojoinen, hoe doe ik dat? Bij prefs kan je aangeven welke kanalen je wil auto-joinen maar een password krijg ik er niet in. Enig idee?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:54 schreef JoMo0 het volgende:
[afbeelding]
Bedankt Derek voor deze prachtige plaat![]()
Ga eens testen dan!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:58 schreef Q. het volgende:
De Mac doet het wel, weet alleen niet of de diskettes het doen.
Ja, er is geen mIRC voor de Macquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:41 schreef Q. het volgende:
Dan zal het wel niet willen. Stom. Ik vind het trouwens wel de fijnste IRC client voor OS X. De rest vind ik maar niets.
Heb je al geprobeerd om het wachtwoord gewoon in je aanmeldstring te zetten? Net zoals je bij ftp gewoon naam:wachtwoord@ftp.server.com kunt gebruiken dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik een channel met een password wil autojoinen, hoe doe ik dat? Bij prefs kan je aangeven welke kanalen je wil auto-joinen maar een password krijg ik er niet in. Enig idee?
Het is me inmiddels gelukt via de config file, daar staat een regel J=#kanaal,#kanaal2quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om het wachtwoord gewoon in je aanmeldstring te zetten? Net zoals je bij ftp gewoon naam:wachtwoord@ftp.server.com kunt gebruiken dus.
Zoek gewoon een serial op het internet. Heb ik ook gedaan, werkt prima.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
godverdomme
Transmit gedownload, de beste ftp client tot nu toe....
verdwijnen mijn favorites lijstje na 15 dagen, moet je 'm purchasen voor 30 dollar.
Is er nou geen enkele behoorlijke freeware ftp client?
Hier gaat het met 512MB iig niet echt vloeiend.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:47 schreef Furious het volgende:
super-muffin, loopt Google Earth bij jou wel vloeiend? (Ik wil weten of dat beter loopt met 1.25GB dan met de 512MB die ik nu heb)
Mja, en volgens mij ligt het niet echt aan de grafische kaart of processor, dus ik hoop maar dat meer geheugen het wel vloeiend kan laten lopen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hier gaat het met 512MB iig niet echt vloeiend.
-edit- foei..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:25 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zoek gewoon een serial op het internet. Heb ik ook gedaan, werkt prima.
Geen idee, gebruik het nooit. Ik ga wel even voor je kijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:47 schreef Furious het volgende:
super-muffin, loopt Google Earth bij jou wel vloeiend? (Ik wil weten of dat beter loopt met 1.25GB dan met de 512MB die ik nu heb)
Graag. Bij voorbaat dank.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Geen idee, gebruik het nooit. Ik ga wel even voor je kijken
Pirates vond ik helemaal niet zo boeiende film eigenlijk.
Nee, al eens geprobeerd. X-Chat is de meest fijne irc client voor Mac.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Colloguy ofzo iets schijnt het wel te zijn
Jep, en bij zijn terugkomst heeft hij Apple geredquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:10 schreef TwyLight het volgende:
net Pirates of Silicon Valley gekekengrappigr film.
wist niet dat steve ooit ontslagen was
Met sperma besmeurde vingers doen de trackball sensor niet veel goeds.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:21 schreef TwyLight het volgende:
Mijn mighty mouse scrollt verdomme niet meernaar onder helemaal niet meer, en naar boven heel traag
dit heb ik al geprobeert, maar het heeft niet gewerkt
ik heb mn mac nog maar een paar weken
Online gekocht? Apple bellen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb geen éxtra garantie genomen... maar als het goed is zit er ook standaart garantie op lijkt me?
ik hem hem 3 october ontvangen..
wat kan ik nu het beste doen dan?
Dat zit op elk product dat je kooptquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:37 schreef TwyLight het volgende:
maar als het goed is zit er ook standaart garantie op lijkt me?
Pak het nummer erbij en bel er één in de buurt en je weet het?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:49 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb hem online gekocht ja.. en ik kan niet naar een apple store in de buurt?
055-5762736quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:54 schreef TwyLight het volgende:
het is een macinside in apeldoorn...
Jah, ik ben maandag wel ff. of ik ga er even langsquote:
Heei, de bug is eindelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 07:28 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga TVP's deleten, ook verkapte, want daar word ik nogal gek van, die debiele posts elke keer. Vanaf nu het verzoek om pas mee te gaan posten als je wat te zeggen hebt. Dus doe ook ff een poging.
Als ze het hadden geperfectioneerd had het een blauwe led geweest.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:53 schreef Geqxon het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)ed-isight-indicator/
Echt weer iets voor Apple, om zelfs zulke kleine details te perfectioneren
Ik kan je garanderen dat je in een product van 14,95 geen blauwe leds aantreft aangezien ze signaficant duurder zijn dan groene en gele leds.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:25 schreef Geqxon het volgende:
Blauw leds zijn bah bah bah. Apple houd het tenminste mooi groen, zoals het hoort.
Blauwe leds horen in een Sweex behuizing van ¤14,95
Mja, mijn ¤5,- USB-kabel met in elke stekker een blauwe LED zal wel gedroomd zijn danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan je garanderen dat je in een product van 14,95 geen blauwe leds aantreft aangezien ze signaficant duurder zijn dan groene en gele leds.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat je in een product van 14,95 geen blauwe leds aantreft aangezien ze signaficant duurder zijn dan groene en gele leds.
En apple gebruikt wel blauwe leds. Alleen laten ze ze wit branden (zelfde techniek).
Blauw licht wil niet per definitie zeggen dat het een blauwe LED betreft ow gij helderste sterretje aan het firmament.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
¤14,95.
Maar ik begrijp waar je heen gaat. Ik vind zelf een groene LED professioneler ogen dan een blauwe LED.
Wat maakt het nou uit of het blauw, groen of rood is. Het is maar een ledje.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ze het hadden geperfectioneerd had het een blauwe led geweest.
Groene led in een alu behuizing
In een product van 14,95 een LED van ruim 5 Euro doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:25 schreef Geqxon het volgende:
Blauw leds zijn bah bah bah. Apple houd het tenminste mooi groen, zoals het hoort.
Blauwe leds horen in een Sweex behuizing van ¤14,95
Wit + Filter. Geel + Filter. Werkt vast allemaal net zo goed. Blauwe LEDs zijn duur en ze hebben andere karakteristieken zodat je ze niet verwacht in een goedkoop merk product.quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blauw licht wil niet per definitie zeggen dat het een blauwe LED betreft ow gij helderste sterretje aan het firmament.
Mja, jammer dat de Magsafe alleen in ideaale omstandigheden werkt. Als hij bv. in de knoop zit met een andere kabel trekt hij alsnog met gemak je Macbook van de tafel isquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:56 schreef Q. het volgende:
De MagLock heeft mijn MacBookje gered van een nare val!Wat een geweldige uitvinding is het toch.
zuchtquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, jammer dat de Magsafe alleen in ideaale omstandigheden werkt. Als hij bv. in de knoop zit met een andere kabel trekt hij alsnog met gemak je Macbook van de tafel is
Ik weet het, ik weet het!quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wie maakt er dan ook knoopjes met z'n stekker ;-)
Randdebielen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik zeg geen knoopjes, ik zeg in de knoop.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Echt geniaal om te zien, sorry dat ik het zeg. Je wilt zo graag meedoen in de SC maar elke keer zaag je je eigen stoelpoten weer onder je vandaan door met dit soort mierenneukerige opmerkingen iemands plezier te vergallen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, jammer dat de Magsafe alleen in ideaale omstandigheden werkt. Als hij bv. in de knoop zit met een andere kabel trekt hij alsnog met gemak je Macbook van de tafel is
Dat. Plus dat zo ongeveer elke opmerking mij nog steeds flink irriteert.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Echt geniaal om te zien, sorry dat ik het zeg. Je wilt zo graag meedoen in de SC maar elke keer zaag je je eigen stoelpoten weer onder je vandaan door met dit soort mierenneukerige opmerkingen iemands plezier te vergallen.
Ik zeg gewoon waar het op slaat. Ik vind de Magsafe een mooi voorbeeld van schijnveligheid, want je moet nog steeds oppassen dat je je kabels goed neer legt, en niet denken van "Och, mijn Magsafe red mij wel".quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Echt geniaal om te zien, sorry dat ik het zeg. Je wilt zo graag meedoen in de SC maar elke keer zaag je je eigen stoelpoten weer onder je vandaan door met dit soort mierenneukerige opmerkingen iemands plezier te vergallen.
Ja dat zal best, maar je zegt niet waar het op staat, je noemt een belachelijk feit (niemand is zo naief, laat staan Qyroz) op het meest ongelukkige moment ooit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon waar het op slaat. Ik vind de Magsafe een mooi voorbeeld van schijnveligheid, want je moet nog steeds oppassen dat je je kabels goed neer legt, en niet denken van "Och, mijn Magsafe red mij wel".
Stond zeker in de handleiding.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zeg geen knoopjes, ik zeg in de knoop.
ja... is het een groot probleem met gevolgen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:22 schreef JoMo0 het volgende:
Kernel Panic ? Stond het in een aantal verschillende talen ?
Vergelijk het met een bsod. Niet heel erg grote gevolgen, maar wel iets om in de gaten te houden als het vaker gebeurt. Heb je eigen geheugen bijgeprikt ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:24 schreef oor het volgende:
[..]
ja... is het een groot probleem met gevolgen?
Als het zich vaker voordoet wel. Eenmalig is niet zo'n enorm probleem.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:24 schreef oor het volgende:
[..]
ja... is het een groot probleem met gevolgen?
deed de apple het hellemaal niet meer? wat heb je toen gedaan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:33 schreef JoMo0 het volgende:
Precies , het gebeurde bij mijn Core Duo een keer , dag erna deed ie het helemaal niet meer . Verder is het een uitstekende machine hoor
En dat terwijl die al een jaar 1tje had.quote:
Geheugen van Machouse eruit gehaald en permissies hersteld d.m.v. Instal Disk . Toen starte hij weer op.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:38 schreef oor het volgende:
[..]
deed de apple het hellemaal niet meer? wat heb je toen gedaan?
MacHouse, daar heb je het probleem al.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:47 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Geheugen van Machouse eruit gehaald en permissies hersteld d.m.v. Instal Disk . Toen starte hij weer op.
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61118 hij kan niet echt uit, alleen sluimer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet anders nog steeds niet hoe je een iPod uit moet zetten
ow dus het was eigen geprikte geheugen? dus niet de standaart versiequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:47 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Geheugen van Machouse eruit gehaald en permissies hersteld d.m.v. Instal Disk . Toen starte hij weer op.
Jup, ging best. Best vloeiend. Wel heel af en toe een kleine hapering en het duurde lang voor dat de afbeeldingen geladen werden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:42 schreef Furious het volgende:
super-muffin, had je nog Google Earth geinstalleerd?
Bedankt voor het checken. Ik vind het een verdomd handig programma met weather overlays, tijd dus om 1GB erbij te kopen! Nogmaals dank.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:55 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Jup, ging best. Best vloeiend. Wel heel af en toe een kleine hapering en het duurde lang voor dat de afbeeldingen geladen werden.
Maar voor de rest zie ik het nut er niet van in.
Dat is toch iets van naar dock brengen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:41 schreef warrel het volgende:
Het gele knopje waarmee je kan 'appeltje M'en is weg bij Safari, Firefox en de vensters van Finder.(Hij is grijs ipv geel. Het rode en groene knopje doen het nog wel naar behoren.) Ook doet appeltje M het niet.
Hoe komt dit, en weet iemand een oplossing?
Ik mis het gele knopje..![]()
Hihi, natuurlijk niet. iBookje is 3,5 jaar oud. Een 900 MHz PowerPC G3.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:16 schreef nietzman het volgende:
Toevallig frontrow geinstalleerd?
Nou hoef ik niet meer die oude versie te gebruiken die óók nog gratis was.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:38 schreef Blaxje het volgende:
En gratisch.
Oh, okay. Dat is wel een van de mogelijke oorzaken van dat probleem.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:26 schreef warrel het volgende:
Hihi, natuurlijk niet. iBookje is 3,5 jaar oud. Een 900 MHz PowerPC G3.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh, okay. Dat is wel een van de mogelijke oorzaken van dat probleem.
Ach, dat is toch een van de meest zinloze knoppen van OSX.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:57 schreef warrel het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet het er dus uit in Safari..
Ik gebruik hem keivaak.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:37 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ach, dat is toch een van de meest zinloze knoppen van OSX.
Wel alleen met shift ingedrukt hè?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:39 schreef skiczukie het volgende:
Ik gebruik hem keivaak.
Stiekem wacht ik op de release van deze theme.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:38 schreef TwyLight het volgende:
http://www.paul.barlow.ukonline.co.uk/
Open schroeven en de accu eruit halen lijkt me wel een goede manier voor je.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet anders nog steeds niet hoe je een iPod uit moet zetten
kan hij meteen de fabrieksstof verwijderenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Open schroeven en de accu eruit halen lijkt me wel een goede manier voor je.
De IRC-client moet X-Chat zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:48 schreef Furious het volgende:
Nieuwe OP.Kan iemand hem op wiki.fok.nl zetten?
[afbeelding]
NeoOffice
De native OSX variant van OpenOffice.
Inquisitor
Een Spotlight-like zoekbalk voor Safari.
Flip4Mac
Speel .WMV bestanden af in QuickTime.
UNO
Geef al je vensters dezelfde look.
MacStumbler / KisMac
Zoek je omgeving af naar WiFi stations.
Transmit X
Meest uitgebreidde FTP client die je ooit nodig zult hebben.
Colloquy
IRC client voor OSX.
Zelf aanpassen mag.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De IRC-client moet X-Chat zijn
En waar is Adium?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |