Maar ik moet jou wel gelovenquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat shirtje er overheen![]()
Mooi topic he pik?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ik moet jou wel gelovenOke, 21 dan
![]()
ik ben echt 31 hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ik moet jou wel gelovenOke, 21 dan
![]()
Ik vind je lief!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
Klote Bommie![]()
En nee dat ga ik niet uitleggen![]()
Wat heeft bier hiermee te makenquote:
Al klaar, doekjequote:
van donker bier krijg je nog grotere jopenquote:
Ik had iets vergelijkbaars klaar staanquote:
kon het niet aan toeval of kribbet overlatenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had iets vergelijkbaars klaar staan![]()
Hij weet het zeker? Dus toch zijn zusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ben echt 31 hoorvraag Bommie maar
maar dan ipv bommie stond er kribbiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had iets vergelijkbaars klaar staan![]()
Pleonasmequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
kon het niet aan toeval of kribbet overlaten
http://members.home.nl/m.tettero/Overveen/Jopenbier.htmlquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
van donker bier krijg je nog grotere jopen
je gaat door voor de koelkastquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij weet het zeker? Dus toch zijn zus![]()
Zou nooit een topic met mijn eigen naam erin openenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
maar dan ipv bommie stond er kribbie![]()
nooit van gehoord,maar heb dat ook niet nodigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
http://members.home.nl/m.tettero/Overveen/Jopenbier.html
Het is echt lekker![]()
Ik zeg niets, verwijs je alleen maar:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
je gaat door voor de koelkastwel niemand zeggen dat die bommie mijn broer is he
schaam me al genoeg
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:49 schreef BrusselseSpruit het volgende:
gefeliciteerd met de honderd en superbedankt! jullie bezorgen me steevast op zijn minst een glimlach en dikwijls een schaterlach![]()
al vragen mijn collegaatjes bij de nachtploeg zich vaak af wat er nu eigenlijk zo grappig en leuk kan zijn om 3u 's nachts als je moet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |