ah ik dacht dat neleos gevraagd had of er een nieuwe vraag was. naja sorry ik wete antworod op deze vraga nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz Deel 367
klik even.

Geen idee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nops. Kun je je daar tegen vaccineren eigenlijk?

quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ah ik dacht dat neleos gevraagd had of er een nieuwe vraag was. naja sorry ik wete antworod op deze vraga niet

quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:53 schreef Neleos het volgende:
Pokken?

nope, het is ook geen infectieziekte, maar gewoon puur een gevolg van weet ik het hoeveel andere ziektesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nops. Kun je je daar tegen vaccineren eigenlijk?

Ik denk van wel eigenlijk. In principe doen wij het niet anders met polio.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:54 schreef Neleos het volgende:
En hielp die manier van vaccineren van die Chinees eigenlijk?

Snel en goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:59 schreef Homdeck het volgende:
pim fortuyn

hepatitis is een intrahepatische veroorzaker van geelzucht. Maar tegen geelzucht zelf zal je je nooit kunnen inenten. Overigens is de variant van hepatitis waarvoor wordt ingeënt variant Bquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:58 schreef vipergts het volgende:
volgens mij wel het is hepatitis c geloof ik en je kunt je inenten het middel heet havrix

quote:On the first part of the journey
I was looking at all the life
There were plants and birds
And rocks and things
There was sand and hills and rings

neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:06 schreef Neleos het volgende:
Nummer van Pink Floyd?
quote:I've been through the desert
On a![]()
It felt good to be out of the rain
In the desert you can remember your name
'Cause there ain't no one