Een HEM nogwelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kon dat net voorkomen door hem een stuk overheerlijke rijstevlaai aan te bieden... anders had ik echt geen kans gemaakt !
![]()
BD nog nabibbert![]()
* PrintScreen TL aaien doetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik werd al verdrietigmaar ik zal het niet meer doen
![]()
Trusten TLquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
* TwyLight met een gerust hart naar bed toegaatweltrusten
Ja, het is zo'n gezellige boel bij ons...heb helaas maar één vrouwelijke collega.. en sommigen verliezen wel eens de realiteit uit ogen !quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een HEM nogwel
* PrintScreen handje bij haarzelf houd
Sterktequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, het is zo'n gezellige boel bij ons...heb helaas maar één vrouwelijke collega.. en sommigen verliezen wel eens de realiteit uit ogen !![]()
![]()
![]()
Wat is dat nou ? Geen kipkluifjes vanavond ?....moet ik professionele hulp inschakelen ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:09 schreef PrintScreen het volgende:
Ik heb helemaal niets lekkers in huis
Ze waren opquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat is dat nou ? Geen kipkluifjes vanavond ?....moet ik professionele hulp inschakelen ?![]()
Thanksquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dit was een mooi kwartetje PS ! Truste !![]()
Kruidnoten had ik vanmiddag al opgegetenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:08 schreef oshiro het volgende:
ik heb kruidnoten en melk. Goeie combi, trouwens.
Ben je een kloon van AMD of stuart?quote:
Stuart dat lieve muisje?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ben je een kloon van AMD of stuart?
Je post teveel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stuart dat lieve muisje?
Nee.
AMD?
Nee.
Klopt, daar moet ik nog eens wat aan doen.quote:
Niemand, maar dat ligt je waarschijnlijk dwars.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt, daar moet ik nog eens wat aan doen.
bijna al mijn posts zijn toch bagger..
But who cares?
Mij doet het niks wat anderen denken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Niemand, maar dat ligt je waarschijnlijk dwars.
Ik heb het al gehoord van Guitarist, no need for that torment.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mij doet het niks wat anderen denken.
iig niet mensen die mij alleen kennen via het internet.
Laat ze me eerst maar eens irl meemaken.
Ik kan best tof zijn, ookal ben ik vaak aanvallend en vijandig tegenover anderen..
tot ik ze beter ken, of zij mij.
Brian is een raar ventje, De ene keer vertelt ie een heel ander verhaal over mij dan de andere keerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb het al gehoord van Guitarist, no need for that torment.
Ga maar bij hem (hij is er jaja) de onzekere tiener uithangen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Brian is een raar ventje, De ene keer vertelt ie een heel ander verhaal over mij dan de andere keer
En daarnaast heb heb ik hem nog maar 2 keer gezien..
Toen zijn bandje optrad hier in groningen, en op de meet in utrecht laatst.
Wat heeft ie vertelt?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ga maar bij hem (hij is er jaja) de onzekere tiener uithangen.
Wie? Ik?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik hier?!
Ik ben een undercover agent van de cia.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wie? Ik?
Ik ruik het gewoon als mensen over mij praten.
Maar Sebasser, jij bent ook een raar ventje, je bent elke keer anders.
Vandaar dat ik ook elke keer anders over je praat.
Ow en dat ik raar ben dat is gewoon oud nieuws.
Oeh Theux!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:35 schreef guitarist.nl het volgende:
Heey c.
Volgende week Theux @ Clouso!
Wat is je missie?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben een undercover agent van de cia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |