Elke zaterdag gaan er hier ook wel de nodige mensen over hun nek, zo goor als je dan 's ochtends die spetters op je broek zietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja
Je had al die mensen moeten zien kijken met hun patat'jes
Daarom vroeg ik het ook niet aan jouquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Weet niet, moet je aan femke vragen.
Nog steeds aan de borst?quote:
Wegduikend als de realiteit ons niet bevaltquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Af en toe verschijnend aan de oppervlakte van de werkelijkheid !![]()
![]()
Die keuze is er nou eenmaal, daar doe je niets aan !quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wegduikend als de realiteit ons niet bevalt![]()
Ik ben er net en zie nu dit verschirkkelijke nieuwsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
Het is leuk geweest... ik kan veel waarderen in ONZ... maar kan me ook doodergeren aan bepaalde dingen.
Ik wil nog niet dood... dus mijn laatste post in NB voor nu is geplaatst
Wat doe je nou !!! ik heb het niet gevolgd...waar ga je heen !!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
Het is leuk geweest... ik kan veel waarderen in ONZ... maar kan me ook doodergeren aan bepaalde dingen.
In deze NB dus
Komt toch niet door mij he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
In deze NB dus
Of door mijquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
In deze NB dus
Ergens waar ik me niet mateloos erger aan gedrag van 6 jarige kidsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat doe je nou !!! ik heb het niet gevolgd...waar ga je heen !!!![]()
Ik ga mee....goed ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ergens waar ik me niet mateloos erger aan gedrag van 6 jarige kids
Ergens? Een ander subforum dusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ergens waar ik me niet mateloos erger aan gedrag van 6 jarige kids
Tuurlijk... jij bentquote:
Alsof ik daar komquote:
Weg van hier iig... zo een stom topic is het gewordenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:47 schreef Sebasser het volgende:
PS, ga je heen dan?
Ik kom niet aan je hoorquote:
m..mm..mmaar dat mag wel hoor !!quote:
Goedzo... je kan 1 en 1 bij elkaar optellenquote:
Wees blij dat die collega je niet op je mond heeft gepaktquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
m..mm..mmaar dat mag wel hoor !!Ik heb zelfs een zoen op mijn wang gehad van een collega...
![]()
![]()
![]()
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weg van hier iig... zo een stom topic is het geworden
Nou nou. doe eens liefquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goedzo... je kan 1 en 1 bij elkaar optellen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wees blij dat die collega je niet op je mond heeft gepakt
* PrintScreen BD zijn arm voorzichtig aanraakt
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sebass....truste en je weet.....usenet rules !!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
De film die ik nu kijk heb ik ook van usenet
Er is een verschil tussen irritant en irritantquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nou nou. doe eens liefhet blijft NB hoor
en ik ben er al mee gestopt
Ik werd al verdrietigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen irritant en irritant
En jij en je kloon waren erger dan dat
Alleen een TL is wel okay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |