Vorig jaar vonden The Fray en MySpace elkaar in een moderne samenwerking, nadat de band vier jaar lang in betrekkelijke anonimiteit had geopereerd, ondanks een groeiende populariteit in de staat Colorado, rondom hun thuisbasis Denver. De eerste single van het album, 'Over My Head', werd in een maand tijd een miljoen keer afgespeeld op MySpace en kwam in de top 10 van de Billboard lijst terecht.quote:The title track, "How To Save A Life," was inspired by Slade's experience as a mentor to a crack addicted teen. "I was a sheltered suburban kid when I met this guy. He was a recovering addict, coming out of a really tough teenage life. Thankfully, he was on his way out of that life, so he was able to really look back with some objectivity. The song is more of a memoir about his slow motion descent and all the relationships he lost along the way." Destined to be one of the band's greatest hits, Slade isn't worried about getting tired of performing the song: "It is the easiest one for me to sing every night. I constantly get emails from people who relate to it."
The song has resonated with fans in some truly moving ways, which is humbling to the author: "Some people actually formed a non-profit organization called Save A Life. They lost their son to a tragic car accident and apparently ‘How To Save A Life' was the last song he downloaded. Another girl lost her mother to suicide. She wrote me and said it helped her deal with her mom's death."
Naar Duitsland, dus! Uw TS zal u op de hoogte houden.quote:In 2007 The Fray will return overseas early in the year, heading to Australia, New Zealand, Japan and Germany for the first time. They will embark on a huge US summer tour and hit the studio to work on the follow-up to How To Save A Life, a great first chapter in the band's career. But, to be sure, it is the first chapter in the story of a band that promises to be around for a long, long time.
Soms ligt het er gewoon zo dik op dat er niet om heen is te kijken. Niks mis mee natuurlijk, zoveel vernieuwende bandjes zijn er nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Duitsland is ook bijna Nederland?
De vergelijking met Coldplay kom ik vaker tegen, maar ik hoop hem hier niet meer te zien. Onbegrijpelijk. Maduro is Beckenbauer, Robben en Van Persie zijn Cruijff, Anouk is Janis Joplin.. totale gemakzucht.
The Fray is gewoon The Fray.
Ja, maar dat is hier dus echt niet zo. Een tang en een varken. Jammer dat je zo verzuurd bent, alles is vernieuwend!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Soms ligt het er gewoon zo dik op dat er niet om heen is te kijken. Niks mis mee natuurlijk, zoveel vernieuwende bandjes zijn er nou ook weer niet.
Met andere woorden: als hun label lui is en hier niks opzet qua promo en optredens, dan wordt het een dramaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het kan nu ook in ons voordeel werken dat sommigen in de VS denken dat Nederland een westelijke provincie is van Duitsland.
Ik sluit niets uit, maar het zal verband houden met de verkoopcijfers.
Alles is vernieuwendquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, maar dat is hier dus echt niet zo. Een tang en een varken. Jammer dat je zo verzuurd bent, alles is vernieuwend!
Ja, het is net hoe je het bekijkt. Je moet niet alles in een hokje willen stoppen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:21 schreef -skippybal- het volgende:
Alles is vernieuwendIs dit serieus?
Yup, Oceans Away staat daar idd opquote:Op woensdag 8 november 2006 18:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
JOsT, welke nummers staan daar precies op?
Oceans Away?
Ik had 'm bij Grey's Anatomy gehoordquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:56 schreef lj_lightning het volgende:
Geweldig album, ik had er nog nooit van gehoord totdat ik het liedje 'How to save a life' in een aflevering van Scrubs hoorde (erg mooie aflevering btw)
Toen album gevonden en staat dagelijks aan op mn iPod![]()
'Over My Car' is inderdaad lekker.. 'Over My Head (Cable Car)' ook wel..quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:01 schreef Miss-V het volgende:
Heb nu de hele cd beluisterd..She Is, Over My Car, How to Save a Life, Fall Away en Little House zijn wel de uitblinkers voor mij op het moment.
Ehm..ja die bedoelde ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
'Over My Car' is inderdaad lekker.. 'Over My Head (Cable Car)' ook wel..
Nou vind ik Greys Anatomy sowieso een aaneenschakeling van goede muziek op de juiste momenten, maar dat ff terzijdequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sterker nog: ik stuurde een vriendin van me 'How To Save A Life' en diezelfde avond hoorde ze het liedje in Grey's Anatomy.
Goed verhaal.
GA: Aflevering 2x21, Superstitionquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:50 schreef J0sT het volgende:
Bij welke afleveringen van bovengenoemde series(Grey's Anatomy, Scrubs en Laguna Beach) was The Fray te horen?
*kuche* Augustana *kuche*quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:57 schreef J0sT het volgende:
Als je van dat soort muziek houd:
- Augustana
Wat is TF2 als ik vragen mag?quote:Op maandag 13 november 2006 15:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm en ik zie dit topic nu pas.
The Fray is cool...al duurde het ff voordat het doordrong
Margo (Gosjke) zat al een paar maanden te "zeuren" dat ik TF2 moest luisteren, na een tijdje toch maar zoiets van Owkay vooruit dan. En het was goed! In Juni even de cd meegenomen toen ik in Amerika was.
The Feelingquote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alles dat telt is dat je er nu bent.
The Feeling ken ik niet. Hebben ze al een eigen topic? (=maatstaf)
Ik hoor je wel weer als ze wat gaan opnemen met Stevie Wonder.. True to your heart of zo..quote:Op zaterdag 18 november 2006 04:11 schreef Cici het volgende:
Hey Stanley,
ik heb het nummer beluisterd die je me gestuurd hebt, maar tis niet mijn smaak, sorry
Fout is het nieuwe hip!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow en foute 90's boyband flashback...waarschuw even voortaan
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik hoor je wel weer als ze wat gaan opnemen met Stevie Wonder.. True to your heart of zo..
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
Als Coldplay helemaal je ding is, dan is het waarschijnlijk wel vet ja.
Maar dat is dus helaas niet met mij en vond er dan ook niet echt veel aan![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De vergelijking met Coldplay kom ik vaker tegen, maar ik hoop hem hier niet meer te zien. Onbegrijpelijk. Maduro is Beckenbauer, Robben en Van Persie zijn Cruijff, Anouk is Janis Joplin.. totale gemakzucht.
The Fray is gewoon The Fray.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
coldplay
the fray lijkt inderdaad nogal op coldplay, maar het weet me eigenlijk niet heel veel te boeien. na 2 luisterbeurten is het eigenlijk wel mooi geweest. het titelnummer is wel heel mooi trouwens.
quote:While many critics compare the band to Coldplay, the band lists its main influences as Better Than Ezra and Counting Crows. Although the band draws comparisons to Christian rock groups, they state that they "Don't call themselves a Christian band".
Niet meer slapen en mezelf klonenquote:Op zondag 10 december 2006 17:26 schreef Gosjke het volgende:
Of 3, 4, misschien 5, als je jezelf in 2-en kon delen
Leuke etage in NYC en een auto en je komt al een heel eindquote:Op zondag 10 december 2006 17:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. overdrijven is ook een vak.. ook daar moet je maar afwachten of ze bij je in de buurt komen optreden.
Ben ik voor.quote:Op zondag 10 december 2006 17:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Leuke etage in NYC en een auto en je komt al een heel eind
Als ik op bepaalde avonden eens een aantal venues in en rond NY langs elkaar leg, dan kom ik toch echt een heel eind.quote:Op zondag 10 december 2006 17:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. overdrijven is ook een vak.. ook daar moet je maar afwachten of ze bij je in de buurt komen optreden.
Er is dus een nieuwe videoclip bij het nummer. Pellington deed volgens mij tien jaar geleden al de clips voor Pearl Jam. Dat belooft wat dus!quote:The New Mark Pellington Directed "How To Save A Life" Video is Premiering Now!
The Fray's new Mark Pellington Directed "How To Save A Life" video premiered on MTV's TRL on December 6th. You can watch the video online NOW at MTV.com.
Je kunt mij niet toevallig mp3's sturen hè?quote:Op zondag 17 december 2006 16:58 schreef Gosjke het volgende:
de EffenaarAl hebben die ook maar met vlagen leuke bands.
Ik zou met The Feeling beginnen met Love It When You Call, Fill My Little World, I Want You Now en Helicopter (en Sewn, als je die nog niet kent). Maar als je allergisch bent voor uberblije pop dan zou ik er al niet eens aan beginnen.
Neej, valt wel mee, vorig jaar heb ik Racoon en Gabriel Rios er nog eens gezien. Razorlight komt ook aankomend jaar geloof ik. Zo af en toe bij vlagen staan er best geinige pop-rock dingen (maar dan ook alleen als er bands zijn die een uitgebreidere tour door Nederland doen, bij 1 datum wordt 't namelijk toch meestal Amsterdam)quote:Op zondag 17 december 2006 17:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De Effenaar.. staat daar ooit wel eens wat? Als mensen een theatertour doen alleen toch?
Haha, zie ik nu pas.. je hebt wel een beetje gelijk.quote:
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 10 januari 2007 21:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een volle Kuip zal er nog wel even niet in zitten..
Numbie draait ook nog wel bij.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:24 schreef Haunter het volgende:
Eerder dit topic had ik als mening dat ik het album niet heel bijzonder vond, maar nu na vaak luisteren vind ik het zeker goed![]()
Haha, vast wel..quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Numbie draait ook nog wel bij.
Ach het heeft bij mij ook een aantal maanden geduurt (en veel niet subtiele hints van DOWNLOAD NOU! LUISTER NOU!) en daarna duurde het ook nog even voordat alles aansloeg, maar he na dik een jaar heb je dan ook watquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat moet ik ook zonder julliequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat mij betreft past het prima op 538 en TMF hoor, en daar is het ook echt wel voor gemarket en geproduceerd. Veel te glad naar mijn smaak, in ieder geval. De vergelijking met Train is echt zo gek nog niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:42 schreef J0sT het volgende:
"Dit zijn de nieuwe hits van 538" hoor ik als ik mn broertjes kamer binnenkom.
"The Fray, Over my head"
Ik schreeuw het uit: "NEEEEEE, niet op 538!!!"
Gatver. Nou is The Fray niet nieuw en bijzonder meer. Maarjah. Goede muziek komt vaak bovendrijven...
Zeg, ik reageerde ook alleen maar op een claim van iemand anders, en ging met de eerder in dit topic aangehaalde terminologie aan de haal. Niet te veel met oogkleppen op gaan analyseren, je maakt nu wel een paar redelijk flauw generaliserende en onjuiste aannames.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:01 schreef Gosjke het volgende:
Omdat mensen graag dingen vergelijken... beetje jammer. Alles wat niet in de categorie erg alternatief of vaag past wordt afgedaan als glad en mainstream alsof dat per definitie een slecht iets is.
Gewoon negeren
Mensen die uberhaupt vinden dat Train en The Fray, op het blijkbaar "gladde" na, ook maar enigszins hetzelfde klinken moeten misschien toch eens iets laten nakijken
Het gaat er trouwens ook niet om of iets wel of niet op 538 past of niet... Maar meer dat 't enorm vervelend is als zulk soort stations nummers te hard pushen en daardoor 't halve land in ene hysterisch maken over zo'n nr.
Nou... Ik vind het wel leuk! Lekker puh!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zeg, ik reageerde ook alleen maar op een claim van iemand anders, en ging met de eerder in dit topic aangehaalde terminologie aan de haal. Niet te veel met oogkleppen op gaan analyseren, je maakt nu wel een paar redelijk flauw generaliserende en onjuiste aannames.Er is in principe niks mis met lekker in het gehoor liggende muziek; maar op basis van die paar singles ben ik geneigd te oordelen dat The Fray gewoon weinig te bieden heeft voor mij als luisteraar. Het is allemaal net iets te voorspelbaar en veilig, biedt absoluut geen tegengewicht of frictie, er is gewoon niets in die muziek waardoor ik het een tweede keer wil beluisteren.
Lees je uberhaupt wel eens iets door voor je er op reageert?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Muziek gaan we inderdaad analyseren![]()
Het zit hem in jouw idee dat je het nodig vindt om te delen dat je het niets vindt. Dat interesseert helemaal niemand.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Lees je uberhaupt wel eens iets door voor je er op reageert?"Met oogkleppen op analyseren" ging over het feit dat Gosjke "wel even zou uitleggen waarom ik schreef wat ik schreef", waar ik het uiteraard niet mee eens was. Zo lastig is dat toch niet te begrijpen?
Enfin, laat deze discussie maar zitten verder. Ik vind het niks, jullie vinden het klaarblijkelijk geweldig, geen zin om daar eeuwig in cirkeltjes over te discussiëren.
Je bent wederom redelijk beledigend bezig (door nu bijvoorbeeld op bijzonder kinderachtige wijze indirect te insinueren dat ik niet open zou staan voor nieuwe dingen, terwijl daar de discussie uiteraard niet over ging), maar ik zal het verder laten rusten. Dit heeft gewoon geen zin verder.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het zit hem in jouw idee dat je het nodig vindt om te delen dat je het niets vindt. Dat interesseert helemaal niemand.
Ik vind ook niet alles 'geweldig', maar sta wel open voor nieuwe dingen en benader ze positief zonder ze op een zure manier meteen te vergelijken met iets wat er misschien wel op lijkt, onder het mom van "dat kennen we al".
Doei!
Enfin.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zorg dat je de nummers 'Look After You', 'She Is', 'How To Save A Life' en 'Over My Head' hoort en laat hier weten wat je er van vindt.
Dat bedoelde ik precies met mijn "gatver, The Fray op 538"-reactie..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Mm ik begin me nu al te irriteren. Als je een nummer zelf al lange tijd grijs gedraaid hebt is het toch een stuk minder leuk om m weer 1x in het uur te horen onvrijwillig.
Ik vond Over My Head de tweede keer dat ik het hoorde ook al niet leuk meer... Dat was dan op MTV. Als ik 'm nu zie, zap ik weg. Voor de rest ken ik deze band eigenlijk niet, zal eens gaan luisteren want op zich is het geen onaardig nummer. De stem komt me héél bekend voor, maar de gelijkenis met Train (qua stem) hoor ik daar niet...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:15 schreef J0sT het volgende:
Dat bedoelde ik precies met mijn "gatver, The Fray op 538"-reactie..
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:34 schreef J0sT het volgende:
Jack's Mannequin is zeker goed!
Zoals ik in eerdere reactie al zei. Ook Augustana, Death Cab For Cutie en Brown Feather Sparrow (Nederlandsch) zijn leuke toevoegingen op het "The Fray-genre".
Heb btw een live-album van The Fray neergeladen. Kwaliteit is niet echt denderend. Wel lache met Eleanor Rigby van The Beatles gecovered.
Hoop het niet indd. Als het zo doorgaat wordt het geen Paradiso, maar HMH :S..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Gosjke het volgende:
Maar misschien wordt 't geen grotere hit dan 't nu is, wat ik dan wel weer fijn zou vinden
Met de kanttekening uiteraard dat DCFC al sinds 1998 bezig is, en over het algemeen muzikaal toch wat minder veilig en stoffig is dan The Fray. Maar alhoewel de vergelijking wat bizar is, als het meer mensen zover krijgt om DCFC te gaan luisteren, dan is dat verder prima natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:04 schreef J0sT het volgende:
Ik zei ook "toevoegingen op het The Fray-genre"..
Alarmschijf in de top 40 deze week, dus die laatste regel kun je al mentaal schrappen. Een hit wordt het toch wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Gosjke het volgende:
Ik ook niet, maar vast wel... Aangezien ik de video de afgelopen week al 3 keer op MTV voorbij heb zien komen... (en ik heb mijn tv alleen op MTV staan sochtends tussen 7 en half 8 als ik slaapdronken door mn huis waggel voordat ik naar mijn stage moet)
Maar misschien wordt 't geen grotere hit dan 't nu is, wat ik dan wel weer fijn zou vinden
Het was al een hitje.. ik bedoelde alleen dat ze wat mij betreft niet NOG populairder hoeven te worden. Maar de HMH vol krijgen lukt ze voorlopig sowieso niet, dus daar hoef ik nog niet direct bang voor te zijnquote:Alarmschijf in de top 40 deze week, dus die laatste regel kun je al mentaal schrappen. Een hit wordt het toch wel.
Ik denk dat ik dat flink mee/tegen (hangt af van je gevoel) zal vallen. Ik hoor echt superveel mensen lovend over The Fray.. En helemaal nu het Alarmschijf is..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:42 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Het was al een hitje.. ik bedoelde alleen dat ze wat mij betreft niet NOG populairder hoeven te worden. Maar de HMH vol krijgen lukt ze voorlopig sowieso niet, dus daar hoef ik nog niet direct bang voor te zijn![]()
Ligt eraan of ze dat podium weer zo asociaal hoog maken. Echt front row staan is zo geen pretje. Meteen nekklachten enzoquote:Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:In Melkweg ben je dichterbij of vergis ik me?
Tsja nog een verzuurde reactie.. Ik had gewoon vanalles gedownload, maar bij The Fray (Over my head) bleef ik hangen. Ben dus bang dat onze muzieksmaak aardig overeen komt Stanley...quote:Op zondag 14 januari 2007 14:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is gewoon zo jammer dat steeds dezelfde verzuurde reacties voorbij komen. Jij bent er dan ook nog eens laat mee. Beetje overbodig allemaal.
Ik noem het bescheidenheidquote:Op maandag 29 januari 2007 22:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is niet verzuurd dan toch, Golly Gollem?
Frisheid en vreugde kenmerken sowieso jouw levenswandel.. ..is logisch..
Lijkt me dat dat sowieso wel gaat gebeuren aangezien die in de VS al uitgebracht is... Lijkt me niet dat ze de moeite gaan doen om voor Nederland een andere single te kiezen, toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Serieus.. als 'How To Save A Life' op single uitkomt spring ik een gat in de lucht.. dat wordt echt mooi..
Deze post mag geciteerd worden als het zo ver is.
Ik weet het, maar ik vond het zo zonde voor een band als The Fray dat nu helemaal naar de kloten gedraaid gaat worden...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:43 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat sowieso wel gaat gebeuren aangezien die in de VS al uitgebracht is... Lijkt me niet dat ze de moeite gaan doen om voor Nederland een andere single te kiezen, toch?
Vooral nadat je dat zelf al dik een jaar hebt gedaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vond het zo zonde voor een band als The Fray dat nu helemaal naar de kloten gedraaid gaat worden...![]()
Begrijp je mijn punt of niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:21 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Vooral nadat je dat zelf al dik een jaar hebt gedaan
Persoonlijk vind ik dit het enige pluspuntje.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:34 schreef Smeich het volgende:
En ja, meer kans op een concert dichtbij
Zijn die er dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Ben nu het nieuwste album aan het luisteren, maar zijn andere albums ook de moeite waard?
Wil je dat 't nog vaker gedraaid wordt dan? Ik vind een bescheiden hitje juist wel primaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wordt 'Over My Head' nog een hit of wachten we al op de volgende single?
Wel positief zijn hè, anders knijp ik je.. en niet stiekem die kaarten winnen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:51 schreef Numbie het volgende:
En ja hoor, ben ik weer. Over My Head komt me nog steeds de keel uit, maar verder wel een aangenaam plaatje. Volgende week review op de FP...
1: het klinkt als een opstel voor schoolquote:Op zondag 4 maart 2007 18:32 schreef Discoverme het volgende:
blaaaaaat
Op Hemelvaartsdag, verjaardag van Maxima en verjaardag van m'n buurmeisje.. wat een dag!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:27 schreef J0sT het volgende:
17 mei, Paradiso!!!!
Owja.. Ze zijn pas sinds de jaarwisseling bekend bij het gros (het Nederlandse BrEeZAh-volk).. Dan is dit redelijk tot best wel snel hoor!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:12 schreef Gosjke het volgende:
EINDELIJK!
Geez... dear god dat duurde een eeuwigheid!
*gaat*
Eenmalig 18?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:13 schreef J0sT het volgende:
[..]
Owja.. Ze zijn pas sinds de jaarwisseling bekend bij het gros (het Nederlandse BrEeZAh-volk).. Dan is dit redelijk tot best wel snel hoor!!
14 euro + 3 euro voor abo Paradiso + 1 euro garderobe = 18 euro!!!!
Ja.. dat weet ik wel, maar dat betekent meestal dat ik al bijna een jaartje langer wacht dan de rest van Nederland, dus vandaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:13 schreef J0sT het volgende:
[..]
Owja.. Ze zijn pas sinds de jaarwisseling bekend bij het gros (het Nederlandse BrEeZAh-volk).. Dan is dit redelijk tot best wel snel hoor!!
14 euro + 3 euro voor abo Paradiso + 1 euro garderobe = 18 euro!!!!
FP??quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Daarnet 'Look After You' bij The Ghostwhisperer
Ze live zien? Denk het niet, tenzij er iets te regelen valt via fok of course... Maar verder, mwoah. Heb geld nodig voor vakantiequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Lekkere timing! Ga jij eigenlijk?
Ik zou het leuk vinden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:37 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ze live zien? Denk het niet, tenzij er iets te regelen valt via fok of course... Maar verder, mwoah. Heb geld nodig voor vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |