Op Hemelvaartsdag, verjaardag van Maxima en verjaardag van m'n buurmeisje.. wat een dag!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:27 schreef J0sT het volgende:
17 mei, Paradiso!!!!
Owja.. Ze zijn pas sinds de jaarwisseling bekend bij het gros (het Nederlandse BrEeZAh-volk).. Dan is dit redelijk tot best wel snel hoor!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:12 schreef Gosjke het volgende:
EINDELIJK!
Geez... dear god dat duurde een eeuwigheid!
*gaat*
Eenmalig 18?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:13 schreef J0sT het volgende:
[..]
Owja.. Ze zijn pas sinds de jaarwisseling bekend bij het gros (het Nederlandse BrEeZAh-volk).. Dan is dit redelijk tot best wel snel hoor!!
14 euro + 3 euro voor abo Paradiso + 1 euro garderobe = 18 euro!!!!
Ja.. dat weet ik wel, maar dat betekent meestal dat ik al bijna een jaartje langer wacht dan de rest van Nederland, dus vandaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:13 schreef J0sT het volgende:
[..]
Owja.. Ze zijn pas sinds de jaarwisseling bekend bij het gros (het Nederlandse BrEeZAh-volk).. Dan is dit redelijk tot best wel snel hoor!!
14 euro + 3 euro voor abo Paradiso + 1 euro garderobe = 18 euro!!!!
FP??quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Daarnet 'Look After You' bij The Ghostwhisperer
Ze live zien? Denk het niet, tenzij er iets te regelen valt via fok of course... Maar verder, mwoah. Heb geld nodig voor vakantiequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Lekkere timing! Ga jij eigenlijk?
Ik zou het leuk vinden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:37 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ze live zien? Denk het niet, tenzij er iets te regelen valt via fok of course... Maar verder, mwoah. Heb geld nodig voor vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |