JALOERS??????quote:
Thxquote:Op donderdag 2 november 2006 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vind het leuk, de moddiemods vaker in de COS en de SC tegen te komen !
Jij bent bruinquote:Op donderdag 2 november 2006 20:53 schreef Day het volgende:
[..]
Thx
Ik ben de schade aan het inhalen, zeg maar
Check effe mijn fotoboek
Surprise, surprisequote:
Ik eeeuuuuh ookquote:Op donderdag 2 november 2006 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vind het leuk, de moddiemods vaker in de COS en de SC tegen te komen !
quote:
Psssst Fluugs! Niet intrappen, is een afleidingsmanoeuvre!quote:
Ik begon jou zelfs bijna weer lief te vindenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
Psssst Fluugs! Niet intrappen, is een afleidingsmanoeuvre!
Komop Eend, laat het gaat! Ze verpulvert je hart puur voor de fun!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begon jou zelfs bijna weer lief te vinden![]()
![]()
En jij een rubensmokkeltje met sproetenquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:53 schreef Day het volgende:
[..]
Thx
Ik ben de schade aan het inhalen, zeg maar
Check effe mijn fotoboek
Leer mij Day kennenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop Eend, laat het gaat! Ze verpulvert je hart puur voor de fun!![]()
En dat gaat je nog zuur en grof opbrekenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leer mij Day kennen![]()
Toch heb ik een zwak voor haar![]()
![]()
Ik heb er nu al weer spijt van, maar ik kan het niet helpenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat gaat je nog zuur en grof opbreken![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er nu al weer spijt van, maar ik kan het niet helpen![]()
Nee, dat kan nu niet meer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:17 schreef Prospera het volgende:
Kan er iemand rode pijltjes maken voor vrijdag 3 november?
Inderdaad. Het was net of Fok! even onbereikbaar was om 12 uur precies. Hopelijk vanavond weer als vanouds.quote:
Achjoh mat wat mazzel is ze het alweer vergeten, het kalfjequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er nu al weer spijt van, maar ik kan het niet helpen![]()
bel TL gewoon uit zijn nest!quote:
Dat hoop ik ook.quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was net of Fok! even onbereikbaar was om 12 uur precies. Hopelijk vanavond weer als vanouds.
quote:
Nee vriend Nossie, dit is puur een algemene oproep tot totale chaos en anarchie...quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vanwege het niet-vullen van de SV's ? Dat vind ik alleen maar triest. Zó heel veel moeite is het toch niet ?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee vriend Nossie, dit is puur een algemene oproep tot totale chaos en anarchie...
er hangts iets in de lucht en ik kan mijn vinger er niet op plaatsen , maar ik heb het gevoel dat de katten van huis zijn!
Behalve die dikke rooie pisnijdige poes op de vensterbankquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Behalve die dikke rooie pisnijdige poes op de vensterbank![]()
Kijk zo zie ik het graag! Vrouwelijke Moddiemods en FA's en ik dat is gewoon altijd passie, liefde en pure lustquote:
Vriend Versa;quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee vriend Nossie, dit is puur een algemene oproep tot totale chaos en anarchie...
er hangts iets in de lucht en ik kan mijn vinger er niet op plaatsen , maar ik heb het gevoel dat de katten van huis zijn!
Daar heeft men inderdaad de infanterie voor uitgevonden. Daar waar PH52, Eend, Demins en al dat andere voetvolk voorop loopt met de tong uit de bek en de vlag in de hand, daat sta ik tactisch aan de rand van het veld de veldslag te roelen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vriend Versa;
U wakkert het vuur aan, en loopt na de strijd weer met ongeschonden gelaat door de optrekkende kruitdampen.....![]()
On topic: Goedemiddag Moddiemod!quote:On Topic : Goedenmiddag, Moddiemods: Goed u allen weer te zien !
quote:
Ik denk het niet!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij zit die kleine krulspeldmod al op de loer...
Gaat niet gebeuren, wij roelen hier de boel!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:32 schreef Mike1964 het volgende:
Zit eigenlijk te wachten tot iemand met een "" om de hoek komt gluren...
volposten dan maar? Je hebt vast al een leuke nieuwe klaarstaan...quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, wij roelen hier de boel!![]()
![]()
FUCK DE ROELS!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, wij roelen hier de boel!![]()
![]()
FUCK DE ROELS!
Ik maak er alvast 1 aanquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
volposten dan maar? Je hebt vast al een leuke nieuwe klaarstaan...![]()
Misschien kunnen we het functioneren van de modschap doornemen ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Rellen zonder duidelijke redenen is heulemaal niet leuk...
Iets als: " Waar de zachte G regeert" ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik maak er alvast 1 aan![]()
ideeen voor een tt? "Users zijn de baas in BB" ?
Mmmzz...nu je het er toch over hebt: Wat vind jij nou van TL?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het functioneren van de modschap doornemen ?
zachte g?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iets als: " Waar de zachte G regeert" ?
hoezo een tt over iets wat niet bestaat ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:44 schreef Mike1964 het volgende:
Of "Mods met ballen"
Da's toch geen mod?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mmmzz...nu je het er toch over hebt: Wat vind jij nou van TL?
hij is wél blauw... én hij spreekt Spaans, das dan wel weer stoer.quote:
Hij komt uit limburg, dus spaans is de enige taal waarin hij zichzelf verstaanbaar kan makenquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
hij is wél blauw... én hij spreekt Spaans, das dan wel weer stoer.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij komt uit limburg, dus spaans is de enige taal waarin hij zichzelf verstaanbaar kan maken
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij komt uit limburg, dus spaans is de enige taal waarin hij zichzelf verstaanbaar kan maken
OMG! Nog zo één uit Limbabwe...quote:
quote:
quote:
ga vooral zo door... ben steeds meer een hekel aan je te krijgen hoorquote:
lijkt me sterk ;Pquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
ga vooral zo door... ben steeds meer een hekel aan je te krijgen hoor![]()
![]()
Nou oké, één verzachtende omstandigheid: Ik heb ooit eens een poosje een Limburgse vriendin gehad en "Chiel ik ben zo geil" klonk wel érg lekker in het Limburgs hoor!...quote:
en toch is het zoquote:
leugens, je kan geen dag zonder mequote:
dat is dan wel wederzijds hequote:Op zaterdag 4 november 2006 16:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
leugens, je kan geen dag zonder me
quote:
zal ik ff mijn msn quoten of geef je het nu wel toe ?quote:
ok okquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
zal ik ff mijn msn quoten of geef je het nu wel toe ?![]()
zo ben je braafquote:
ER ging een sirene af bij mij in de straat ( iets met Bescherming Bevolking werd mij verteld , en ik kreeg een volautomatisch gegenereerd sms-je van vodaFOK ...........quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:20 schreef Manu82 het volgende:
Kan het nu eens ophouden met de belachelijke SC hier![]()
Ben blij dat het systeem werkt luus!quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:45 schreef luciano het volgende:
[..]
ER ging een sirene af bij mij in de straat ( iets met Bescherming Bevolking werd mij verteld , en ik kreeg een volautomatisch gegenereerd sms-je van vodaFOK ...........
Did u ring sir ???
Denk dat het gros nog wakker moet worden hier bluesiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |