damn, dat is wel erg snelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:58 schreef erkel het volgende:
Zeilstra
k'heb net de docu gezien, was wel geinig, dacht dat je hem ook gezien had...ben ik toch in mijn eentje verantwoordelijk voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:02 schreef erkel het volgende:
Las het vanmiddag toevallig. Mart Smeets ging 1 of andere docu maken in Australië samen met Zeilstra dus, die daar nu woont. Zo wist ik het toevallig![]()
Was ie net op tv??quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:03 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
k'heb net de docu gezien, was wel geinig, dacht dat je hem ook gezien had...ben ik toch in mijn eentje verantwoordelijk voor de kijkcijfers![]()
zorg maar voor veel bier en tissuesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Damn gemist, maar gelukkig is er altijd nog 'uitzendinggemist'![]()
Een selectie van een paar reacties op het drankjequote:sjonny:
'zaaalig gewoon kem men oma is goe in de poep kunne pakke eerst de korst en dan de etter000000000000000hhhhhhhhh oh oh hoh zaaaaaaaaaaaaaaalig '
danny:
'zoo heerlijk spul:D al1 dan zonder jus in shotglaasje doen;) daar maak je meiden gek mee:D;)'
Oeh, je komt in de buurtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het klinkt echt als iets waar je knallende koppijn van krijgt, en die reacties zijn ook niet bemoedigend.
Is het misschien een stuiterbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |