Die word bewaard voor december.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:17 schreef Mukie het volgende:
ow en geeeeen kerstmis
ik heb nl mezelf beloofd niets van kerstmis in huis te halen voordat de Sint het land uit is
toch niet als morgen alle onderwerpen binnen zijn?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:18 schreef blomst het volgende:
We moeten nog wachten tot 1nov 22.00 uur![]()
Ik wil er nog 1 nachtje over slapenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:24 schreef prupke het volgende:
[..]
toch niet als morgen alle onderwerpen binnen zijn?
Ik geef je groot gelijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wil er nog 1 nachtje over slapen
nix, je weet het vast alquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wil er nog 1 nachtje over slapen
nacht hebben we al es gehadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef Chanty het volgende:
Ingestuurd, idd er is over nacht niets veranderd aan mijn idee.
Ach, dan maken we er gewoon 'lange sluitertijd' van, da's ook leuk.quote:
Neeeeeequote:
Heb hem nog niet binnen, en van Karen71 ook nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Neeeeeedat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat mijn keuze voor het onderwerp na een nachtje slapen niet gewijzigd is
En nee ik zeg niet wat ik heb ingestuurd
En dan weer 4 dagen stemmen voordat we kunnen beginnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:18 schreef ..zapper het volgende:
Morgenavond pas? Dacht uiterlijk vanavond al. Kennelijk lastiger dan ik dacht.
Maaaaaaar dan is het morgenavond stemfeest.
Huh? wat raarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb hem nog niet binnen, en van Karen71 ook niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |