Eens, laat iedereen gewoon lekker zijn/haar ding doen en iedereen daar gewoon op zijn/haar manier op stemmenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:40 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind het geen goed idee om meerdere wedstrijden of verschillende stemgewichten in het leven te roepen, dus het is zinloos om er nog verder over door te gaan.
Zal er over nadenkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
woeiiiii!!
ik ga een onderwerp insturen
misschien dat ik er een stukje extra uitleg bij ga doen wat ik bedoel met het onderwerp, dat komt er dan wel bij te staan An? (evt. in [sub] )
Allereerst mijn felicitaties aan de winnaars natuurlijk! Mooie inzendingen en een terchte top drie! (Alle 4quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Zal er over nadenkenWat vind iedereen daarvan? uitleg bij het onderwerp?
ik vind uitleg jammer. ik vind de draai die mensen aan een onderwerp geven juist leuk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Zal er over nadenkenWat vind iedereen daarvan? uitleg bij het onderwerp?
Ik quote je maar want ik kan precies hetzelfde zeggen. Dit bewijst ook meteen dat beginners niet helemaal kansloos zijn...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:41 schreef laBaguette het volgende:
Gefeliciteerd winnaars en bedankt aan alle stemmers. De eerste keer meedoen en dan al zoveel punten, dat had ik echt nooit verwacht. Een betere aanmoediging kan een mens niet wensen.
My thoughts exactly... Motiverend is het wel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:49 schreef Arinna het volgende:
ergens is het natuurlijk ook wel een nadeel meteen (veel) punten te krijgen, maakt het lastiger te evenaren/verbeteren... maar we doen ons best zullen we maar zeggen![]()
Ik moet eerst maar een stuk lege muur gaan vinden hierquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:18 schreef Morgion het volgende:
Gefeliciteerd Chanty !
Post maar een foto van je prijs als ie binnen is![]()
Dito!! 19 punten heb ik maar liefst, een 13e plaats. Jemig!!!! Ik ben trots op mezelf als kladfotografe!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:49 schreef Arinna het volgende:
[..]
Ik quote je maar want ik kan precies hetzelfde zeggen. Dit bewijst ook meteen dat beginners niet helemaal kansloos zijn...
ergens is het natuurlijk ook wel een nadeel meteen (veel) punten te krijgen, maakt het lastiger te evenaren/verbeteren... maar we doen ons best zullen we maar zeggen![]()
tnxquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dito!! 19 punten heb ik maar liefst, een 13e plaats. Jemig!!!! Ik ben trots op mezelf als kladfotografe!!!
Chanty, proficiat met je beertje! zal vast erg leuk staan op linnen!
En ik hoef ook niet zo nodig uitleg bij een onderwerp. Dat neemt alle creativiteit weg!
ik heb mijn contributie weer betaaldquote:
Niets mis met een beetje uitleg hoor, en iedereen die denkt dat een beetje informatie ten koste gaat van de creativitieit, heeft he-le-maal niets begrepen van creativiteit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 06:58 schreef Puckzzz het volgende:
en over die uitleg, ik bedoel echt niet om het tot in detail voor te schrijven maar er is elke maand weer geneuzel over dat het onderwerp te breed is, of wat het precies inhoudt blahblahblah....beetje uitleggen wat je ermee bedoelt is toch niets mis mee?
Chanty..feli met je eerste plaatsquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:37 schreef Chanty het volgende:
OMG ik heb gewonnen![]()
Namens mij en beer bedankt
ik heb vanochtend om een uurtje of 7 mijn onderwerp al gemaildquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:42 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Iedereen weer gefeliciteerd met zijn behaalde punten.![]()
BTW zijn de nieuwe onderwerpen er al![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:41 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
heeft he-le-maal niets begrepen van creativiteit.
welkom terugquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:53 schreef fr.oosje het volgende:
Nah ik zal volgende keer ook weer eens proberen mee te doen, weinig tijd gehad en ook weiing motivatie
Als jij meegaat doen , doe ik natuurlijk ook mee , ik wil altijd van jou winnenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:53 schreef fr.oosje het volgende:
Nah ik zal volgende keer ook weer eens proberen mee te doen, weinig tijd gehad en ook weiing motivatie
Leukquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:53 schreef fr.oosje het volgende:
In your dreamsquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als jij meegaat doen , doe ik natuurlijk ook mee , ik wil altijd van jou winnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |