Gewoon jezelf als onderwerp opgevenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een onderwerp verzinnen, zal kijken of ik je van dienst kan zijn!
Nou reken ik wel op je hè?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een onderwerp verzinnen, zal kijken of ik je van dienst kan zijn!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou reken ik wel op je hè?
Net zoals SharkBait ooit beloofde suggesties op te volgen, zodat Paaseiland opeens in het rijtje opdook.
2 dagen als in 48 uur?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:39 schreef An24 het volgende:
Je mag ook gewoon zeggen dat je ongeduldig bent![]()
Er zit overal twee dagen tussen, de rest van de dagen heb je om een foto te posten. Tis een fijne strakke planning, waardoor mensen weten waar ze aan toe zijn. Inclusief ikzelf overigens...
Ik nomineer jou voor het duiveltje op mijn schouder.... * An24 zoekt zich rot naar haar engeltjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:53 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
2 dagen als in 48 uur?
zondag 29 oktober 2006 @ 22:16 stond de uitslag op fok
maandag 30 oktober 2006 22:16 is 24 uur later.
dinsdag 31 oktober 2006 22:16 is 48 uur later. das dus 2 dagen.
dus over een minuut of 22 kunnen we stemmen![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor het duiveltje op mijn schouder.... * An24 zoekt zich rot naar haar engeltje![]()
Geloof me, niemand wil mijn duiveltje en ook niet mijn engeltje zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:55 schreef prupke het volgende:
schop ik hem of wil je het zelf doen an?
Of je kan natuurlijk ook gewoon even afwachten totdat het verschijntquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:53 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
2 dagen als in 48 uur?
zondag 29 oktober 2006 @ 22:16 stond de uitslag op fok
maandag 30 oktober 2006 22:16 is 24 uur later.
dinsdag 31 oktober 2006 22:16 is 48 uur later. das dus 2 dagen.
dus over een minuut of 22 kunnen we stemmen![]()
das 2 dagen en 23 uur en 43 minutenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Geloof me, niemand wil mijn duiveltje en ook niet mijn engeltje zijn![]()
Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan, morgen na 22:00 uur de nieuwe onderwerpen, game on!
als jij 1 ondewerp roept. dan stemmen we daar massaal op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:32 schreef Chanty het volgende:
OMG ik dacht dat IK geen geduld had maar jullie zijn mij in het kwadraat![]()
maar heel eerlijk: ben ook wel benieuwd naar wat de rest heeft bedacht
Maar dan wel eentje waar we lekker over mogen klagenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef ..zapper het volgende:
Misschien kunnen we de volgende keer een intermezzowedstrijdje organiseren![]()
.
Ook een leuk onderwerp "Brainstormen"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als jij 1 ondewerp roept. dan stemmen we daar massaal op.
kunnen we in iedergeval gaan brainstormen![]()
Neuy ik wacht wel, ik hou wel van stemmenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als jij 1 ondewerp roept. dan stemmen we daar massaal op.
kunnen we in iedergeval gaan brainstormen![]()
Geniaal idee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef ..zapper het volgende:
Misschien kunnen we de volgende keer een intermezzowedstrijdje organiseren![]()
.
politie bewaking erbij voor een eerlijke stemming en geen fraudequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:56 schreef ArjanB het volgende:
Hopelijk worden de stemcomputers goedgekeurd... anders duurt het nòg langer![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:44 schreef An24 het volgende:
[..]
check![]()
Euhhh helaas moet ik melden dat ze toch echt morgen pas geplaatst worden. Er is een mini discussie gaande over een van de onderwerpen...Maakt het zo gelijk extra spannend![]()
Komt goed puckzzz...ik ga ervanuit dat hij vanavond gewoon geplaatst gaat worden. Doe idd voor de zekerheid maar nog een onderwerp sturen, maar denk dat hij niet nodig is. Tot vanavond!quote:Op woensdag 1 november 2006 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]over mijn onderwerp? ik zou graag willen dat die goedgekeurd zou worden, maar zo niet dan is mijn back up onderwerp ook okee. en we moeten ook nog maar zien dat áls jullie het goedkeuren er ook nog op gestemd gaat worden dus zo'n grote discussie hoeft het toch niet te zijn?
nou nee dat op zich niet, maar de regels zullen een beetje moeten worden verbogen voor dit onderwerp (voor deze ene keer). ik denk dat daar de discussie over gaat.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:45 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Dat moet dan wel een spannend onderwerp zijn. Als er vooraf al over gediscusseerd wordt.![]()
Regels verbuigen voor een FOTostrijd???quote:Op woensdag 1 november 2006 08:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou nee dat op zich niet, maar de regels zullen een beetje moeten worden verbogen voor dit onderwerp (voor deze ene keer). ik denk dat daar de discussie over gaat.
god van fok?... die is al een tijdje wegquote:Op woensdag 1 november 2006 10:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Regels verbuigen voor een FOTostrijd???![]()
Ga jij eens ter biecht bij de FOT_GODjij schavuit
![]()
U riep, m'vrouw?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:54 schreef An24 het volgende:
[..]
. * An24 zoekt zich rot naar haar engeltje![]()
Hoezo .... duiveltje heeft geen werk en engeltje raakt overwerkt ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Geloof me, niemand wil mijn duiveltje en ook niet mijn engeltje zijn![]()
godt zit vnl in GC en DIGquote:Op woensdag 1 november 2006 10:38 schreef Re het volgende:
[..]
god van fok?... die is al een tijdje weg
* Puckzzz opent een raam voor ER en zet er een stoeltje voor....quote:Op woensdag 1 november 2006 15:19 schreef ElizabethR het volgende:
Scccchhhiieet nnoou oooppp, ik wwwooorrddd nnneerrvveeuussssss!!!!!!!!!!!!!!
En als je geen mooi Iers meer hebt?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz opent een raam voor ER en zet er een stoeltje voor....
ga nou maar even genieten van je mooie Ierse meer en wacht rustig af
goeie 14.gifquote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef Vliegvrager het volgende:
onderwerp-suggestie: "get-a-life"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |