*tiek kusje geeftquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef Misstique het volgende:
*meldt
Hier wel!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef cerreur het volgende:
Waarom doen die hoerige ava's het niet?
Oopsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, de vuile lei is weer tevoorschijn getoverd?
Ik was gisteren baldadig en in een kutbui. Vandaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:25 schreef rompompom het volgende:
Joh, mij maakt het niet uit hoor, maar vorig topic ging je zelf enorm tekeer. Vandaar dat ik je er nu even fijntjes op wijs
En eergisteren?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:33 schreef Misstique het volgende:
Ik was gisteren baldadig en in een kutbui. Vandaar.
Geen idee, dat is te ver terug.quote:
Nog wat gesloopt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was gisteren baldadig en in een kutbui. Vandaar.
Dan was je in ieder geval flink teut, waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, dat is te ver terug.
Is 'ie mooi?quote:
Hij's klein... maar wel mooi.quote:
De hele week al, voor mijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:06 schreef Q. het volgende:
Is het al bijna weekend?
Ik zou willen zeggen "Sterf". Dat zou ik willen. Maar ik wil zo veel. Veel te veel. En ik heb zo weinig. Zoooo weinig.quote:
Nou eh, sjah dat duurt meestal wel ff, dus dat moeten we goed plannen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wanneer heb je tijd om te komen?
hihiihhihihihihihi ik zei komen
Hey nu ik in Delft zit hebben de ava's het idd nogal moeilijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef cerreur het volgende:
Waarom doen die hoerige ava's het niet?
Ja en nu is Dago gestopt als FA!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik lees dat Tiek baldadig is geweest? Even teruglezen heur.
Te laat meid, NJ was je voor!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat komt omdat ik hem op ga volgen.
Dat is net zoiets als wachten tot de hond van de buren je komt feliciteren met het winnen van de loterij, door het Wilhelmus te blaffen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:49 schreef mcDavid het volgende:
Het is nog een kwestie van wachten tot ze mij vragen voor op ONZ.
Hoe weet jij dat de hond van mijn buren het wilhelmus kan blaffen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als wachten tot de hond van de buren je komt feliciteren met het winnen van de loterij, door het Wilhelmus te blaffen.
Jij ook hoi!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:34 schreef Janetje het volgende:
Hallo lekkere diertjes van me..
Poepies, schatjes, lekkere kippies..
Wij zijn geen opvang voor ex-gebanden. Zeker niet als ze er ook nog trots op zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:47 schreef Nitrane het volgende:
daar ben ik dan weer. mijn ban is eindelijk opgeheven![]()
Doe eens lief..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wij zijn geen opvang voor ex-gebanden. Zeker niet als ze er ook nog trots op zijn.
jij hebt nog nooit een ban gehad?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wij zijn geen opvang voor ex-gebanden. Zeker niet als ze er ook nog trots op zijn.
Hoi David, leef je nou nog?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:15 schreef mcDavid het volgende:
Hoi Janetje, neuken?
3 jaar geleden een keer 48 uur ONZ na een relletje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef Nitrane het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit een ban gehad?
mijn ban was onterecht. mijn knopjes waren zomaar donker. ik heb toen een mail gestuurd en de ban is ongedaan gemaakt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
3 jaar geleden een keer 48 uur ONZ na een relletje.
-edit-
ohnee dat was algeheel, toen deden ze nog niet aan forumbans
Hoe krijgen ze dat voor elkaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:31 schreef Nitrane het volgende:
[..]
mijn ban was onterecht. mijn knopjes waren zomaar donker. ik heb toen een mail gestuurd en de ban is ongedaan gemaakt.
Mwah.. dat was nou niet bepaald onterecht hoor..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:31 schreef Nitrane het volgende:
[..]
mijn ban was onterecht. mijn knopjes waren zomaar donker. ik heb toen een mail gestuurd en de ban is ongedaan gemaakt.
wel onterecht. ik kon niet vinden dat ik een ban had. er zitten hier corrupte modsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. dat was nou niet bepaald onterecht hoor..
Het is een complot! EEN COMPLOT ZEG IK JE!!!!111quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef Nitrane het volgende:
[..]
wel onterecht. ik kon niet vinden dat ik een ban had. er zitten hier corrupte mods![]()
Ja! En die hele downtime was één grote dekmantel!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:26 schreef Bizznitch het volgende:
111
ga lekker in FB janken ofzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja! En die hele downtime was één grote dekmantel!
Lieve schat, check je postgeschiedenis.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef Nitrane het volgende:
[..]
wel onterecht. ik kon niet vinden dat ik een ban had. er zitten hier corrupte mods![]()
hey, Q-na apertquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:45 schreef ehqo het volgende:
Ik weet nog dat ik hier soms kwam.
i know maar hij heeft je kleur en tag nageaapt en dat vind ik niet kunnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:46 schreef Q. het volgende:
There is only one Q.
Mooie tijden waren dat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:45 schreef ehqo het volgende:
Ik weet nog dat ik hier soms kwam.
There is also only one Neo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:46 schreef Q. het volgende:
There is only one Q.
Wat mij betreft kan dat weg hoor. Ik heb er ook nooit om gevraagd. Plus dat ik het onbelangrijk vind.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
i know maar hij heeft je kleur en tag nageaapt en dat vind ik niet kunnen
*Koud washandje op voorhoofd legt..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:52 schreef ehqo het volgende:
Nu ga ik 39,5 Graden koorts eruit zweten. Of sterven.
Mên, doe je dat echt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:58 schreef ehqo het volgende:
Sokken gedrenkt in azijn. Zei men.
*c in deken wikkeltquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:14 schreef cerror het volgende:
KANKERKOUD!
Die groep met die Vengaboys shit?quote:
mwoah, liever mijn eigen mannekequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Die groep met die Vengaboys shit?
stook je kachel opquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
Het is echt kenkerkoud.
Het is ook alweer bijna Novemberquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
Het is echt kenkerkoud.
Ik ook.. als je drie weken 'een poosje' noemtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:00 schreef Janetje het volgende:
Tof.. over een poosje jarig.
Hey, hoeveel vingers steek ik op?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:19 schreef JDude het volgende:
Ohja, ik vier het de achttiende en wie zin heeft in bier, komt langs.
Ik gok eentje.. en ik kan ook nog wel raden welke..quote:
Eenendertig!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:28 schreef JDude het volgende:
Achtendertig.
En ik ga maar eens slapen.
Bing go'h.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik gok eentje.. en ik kan ook nog wel raden welke..
Kom je dan op de mijne?quote:
A: Wtf?quote:
Haha, jij schrok.quote:
Hahaha, jij kwam.quote:
Hahaha, jij niet!quote:
En terecht.quote:
Mwah.. moet je beter je best doen..quote:
In je dromen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. moet je beter je best doen..
Mwah.. Niks mis met mijn dromen..quote:
kom ik er in voorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. Niks mis met mijn dromen..
Jij al eens in d'r bedquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach je bent al eens in der slaapkamer geweest dus
*check!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:19 schreef JDude het volgende:
Ohja, ik vier het de achttiende en wie zin heeft in bier, komt langs.
Ik moet vaker teruglezen!quote:
Neuken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
Gaat die TYFUS KOPPIJN NOU GODVERDOMME NOOIT MEER OVER OFZO?!?!?!?!!!!!1111
Kusje eropquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
Gaat die TYFUS KOPPIJN NOU GODVERDOMME NOOIT MEER OVER OFZO?!?!?!?!!!!!1111
WBizzZ.quote:
Hahahaahahaha.. die is leuk!quote:
Goed bezig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:23 schreef JDude het volgende:
Schøp.
Zoals wel vaker.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:32 schreef Bizznitch het volgende:
Goed bezig.
Puike post!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed topic.
Jij bent altijd puikendequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je anders van me gewend bent. Malle jongen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat klinkt alsof je anders van me gewend bent. Malle jongen.
Gelukkig zijn we hier tolerant ende vredelievend, en zien we het door de vingers.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik heb een egodip en dan ga ik altijd uitermate arrogant doen.
BeF. Tolerant. Vredelievend.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier tolerant ende vredelievend, en zien we het door de vingers.
Mits incrowd. Of ik had dequote:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5873954quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:39 schreef Petre het volgende:
avond
-edit- oja dat mocht niet
is er nog een leuke film op vanaaf?
Je zat ineens op gemiddeld niveau?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik heb een egodip en dan ga ik altijd uitermate arrogant doen.
He verdorie, die's al begonnen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5873954
M'n jeugd..![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je zat ineens op gemiddeld nivea?
Ananasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, mijn sperma smaakt de komende tijd verdomd goed, ik heb verse ananas op.
Neh, 2 flinke plakken. Heb buikpijn, wilde het niet erger makenquote:
Hé, dat heb ik nou nooit eerder gehoordquote:Je lijkt Jee wel
Stomme selectieve quote-functiequote:
Ja die's ook al zo lekker!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:58 schreef Petre het volgende:
[..]
Ananasheerlijk een hele?
Je lijkt Jee wel
Over mij ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:24 schreef Frumzel het volgende:
Tjonge, ik leef nog
En het ging over J?![]()
(Kostte me teveel moeite om alles in detail door te lezen, maar ik zag wel vaak J. staan![]()
)
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:24 schreef Frumzel het volgende:
Tjonge, ik leef nog
En het ging over J?![]()
(Kostte me teveel moeite om alles in detail door te lezen, maar ik zag wel vaak J. staan![]()
)
Goed plan!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding], [afbeelding]!
Maar eerst pizza hawaï hierquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er inderdaad maar eentje inschenk!
quote:
ga je niet nog wat leuks doen dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:39 schreef Mokster het volgende:
Wat een waardeloze zaterdagavond.
Nee. Ik heb al een dag of vier last van knallende hoofdpijn en het wordt steeds erger.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
ga je niet nog wat leuks doen dan?
ow dat is zeker zwaar klotequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Ik heb al een dag of vier last van knallende hoofdpijn en het wordt steeds erger.
WMZ.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:39 schreef Mokster het volgende:
Wat een waardeloze zaterdagavond.
quote:
Zelfs ik!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef Neenetje het volgende:
Ik ook.
Het is werkelijk een wonder.quote:
Wis en waarachtig.quote:
Ey! Ja! Ik ben er toch?!?!?!!?//!/11/?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Wis en waarachtig.
Verder is er helaas toch geen fuck te doen deze zaterdagavond.
Dan weet je meer dan ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef Frumzel het volgende:
En Memento-Mori is ook alweer terug, dus das helemaal gezellig hè
Ja, ik weet. Ik weet...quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:17 schreef JDude het volgende:
MSN doet wonderen.
Och, ieder zijn ding.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:26 schreef cerror het volgende:
Ik kreeg net een stijve plasser van trailers van Call of duty 3.
Ah, wordt er ook een wakker!quote:
Ik krom net in elkaar bij het zien van een voorstukje van Saw III...quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:26 schreef cerror het volgende:
Ik kreeg net een stijve plasser van trailers van Call of duty 3.
Ze hing vrij rap alweer op omdat d'r beltegoed bijna op is.quote:
Of nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:43 schreef vigier het volgende:
Of je belt gewoon ff terug he
Beetje grote hand voor zo'n klein mannetje he...quote:
Raam dicht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:15 schreef cerror het volgende:
Krekels.
Tradition?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:04 schreef cerror het volgende:
Oral.
Je woont er praktisch man.quote:
Schterb!quote:
quote:
Dan is het goed.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan is het goed.
En noem me geen poepie.
quote:
Het spijt me Roel.quote:
quote:
En ga nou maar een biertje voor me pakken.quote:
Ik pak geen bier, ik drink het.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ga nou maar een biertje voor me pakken.
Nou!quote:
Nu inderdaad.quote:
Lopen, kreng.quote:
Een lopende neus voor jou wandelende griepepedemie!quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Een lopende neus voor jou wandelende griepepedemie!
Ik had tóch in je bagage mee moeten liften.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:04 schreef Chowi het volgende:
Groetsels en kusjes en knuffels voor iedereen vanuıt het dertig graden warme (JA DERTIG JA!) Turkije..
Verkapte versierpogingquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
JDude kijk eens in mn foboen goedemorgen
"Benen wijd."quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Hij wilde er zelf inik doe alleen wat me gevraagd wordt
Kom jij maar eens even hier ja.quote:
"zuigen krengquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij wilde er zelf inik doe alleen wat me gevraagd wordt
Er ís ergens een Pats hier met je BN-er foto topic!quote:
Link? gevondenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Er ís ergens een Pats hier met je BN-er foto topic!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:16 schreef Mokster het volgende:
Volgende keer. Als ik ga verhuizen. Laat ik het verhuisbedrijf wél alles inpakken. Ook al ben ik daar eigenlijk te gierig voor. Wat is inpakken toch een ongelofelijk tyfuswerk!
Nee, uitpakken is juist leuk!quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:17 schreef Q. het volgende:
Inpakken is tof. Uitpakken, dat is pas kut.
Na onze verhuizing is de helft niet meer uitgepakt en staat nu nogsteeds in de garagequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:17 schreef Q. het volgende:
Inpakken is tof. Uitpakken, dat is pas kut.
Jullie zouden het ook wel weg kunnen gooien dan. Toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Na onze verhuizing is de helft niet meer uitgepakt en staat nu nogsteeds in de garage!
Ja we zijn nu alles aan het uitzoeken en jezus wat een kutwerkquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jullie zouden het ook wel weg kunnen gooien dan. Toch?
Ik zou je best willen helpen maar ik ben hier en jij daar. Enzo.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Mokster het volgende:
Twintig dozen vol boeken. Nu de rest nog...
Het gaat wel lukken. Ik heb nog twee weken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zou je best willen helpen maar ik ben hier en jij daar. Enzo.
Weet je. Ik dacht vanmiddag: DAT moet ik aan Mokster vertellen/vragen/whatever.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het gaat wel lukken. Ik heb nog twee weken.
Ja. Zéér stom.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Weet je. Ik dacht vanmiddag: DAT moet ik aan Mokster vertellen/vragen/whatever.
Maar ik ben het vergeten. Echt totaal geen idee meer!
Stom hè?!
Ja maar dat ging op dat moment even niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Zéér stom.![]()
Want dat had je dan gelijk moeten doen.
Ik ook van jouquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, ik hou van jullie.
Bier?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef cerror het volgende:
Ik hou van .... tja... goeie... geen idee eigenlijk.
Dat is meer een eerste levensbehoefte voor me.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. dat was nou niet bepaald onterecht hoor..
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
NitraneVorige ban leverde kennelijk geen normaal gedrag op, dus maar in de herhaling.
En stegeman!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is meer een eerste levensbehoefte voor me.
Muziek! Daar houd ik van.
Ik las het wel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:47 schreef rompompom het volgende:
Nee, er staat géén "Janetje".
Goed dat je het erbij zegt idd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:47 schreef rompompom het volgende:
Nee, er staat géén "Janetje".
Superkuis.quote:
Hoogste cijfer wint.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:44 schreef mcDavid het volgende:
Als je 2 mailtjes hebt, 1 waarin staat dat je om 9 uur op school moet zijn, en 1 waarin staat dat je er om 11 uur moet zijn, dan mag je kiezen toch?
Wcz.quote:
*inkopt*quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:54 schreef mcDavid het volgende:
Ok dan blijf ik nog ff!
*terugkopt*quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
*inkopt*
Oh
Weet je het wel zeker dan?
Dat je niet te laat komt zometeen?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*terugkopt*
meestal kom ik te vroeg dus maak je geen zorgen
Gelukkig maak ik er niet te veel lawaai bij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
Whehehe
Laat je toekomstige vriendin het maar niet horen..
quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik er niet te veel lawaai bij.
eerst de naar-bed-tour.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:26 schreef cerror het volgende:
mcD. Weer op de "versier"tour?
Ach,dat hebben we allemaal.quote:
Ik heb Leen.quote:
Spelbreekster.quote:
*Leen opzij legtquote:
*Snel leen weer paktquote:
Nee Bakker.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:40 schreef Petre het volgende:
Van Frisia?
Die vuige zwarte.quote:
Leen is beige hoor..quote:
Ik dacht al.. wat moet ze met zo'n kerel met een cape en een helm en een duim die omhoogstaat.. eeeh ik zie het alquote:
Amputerenquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:58 schreef cerror het volgende:
Mijn voet slaapt.
Kanker toewensen is niet echt de oplossing.
Hulp?
Kaassouflé in de frituurquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:58 schreef cerror het volgende:
Mijn voet slaapt.
Kanker toewensen is niet echt de oplossing.
Hulp?
Een chirurg die net de man een arm had afgezet, presenteerde hem gelijk de rekening. De rekening onder ogen krijgend schreeuwd de man : 'Afzetter´quote:
Springt er opeens een chinees achter de medicijnkast vandaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Een chirurg die net de man een arm had afgezet, presenteerde hem gelijk de rekening. De rekening onder ogen krijgend schreeuwd de man : 'Afzetter´
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |