*tiek kusje geeftquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef Misstique het volgende:
*meldt
Hier wel!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef cerreur het volgende:
Waarom doen die hoerige ava's het niet?
Oopsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, de vuile lei is weer tevoorschijn getoverd?
Ik was gisteren baldadig en in een kutbui. Vandaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:25 schreef rompompom het volgende:
Joh, mij maakt het niet uit hoor, maar vorig topic ging je zelf enorm tekeer. Vandaar dat ik je er nu even fijntjes op wijs
En eergisteren?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:33 schreef Misstique het volgende:
Ik was gisteren baldadig en in een kutbui. Vandaar.
Geen idee, dat is te ver terug.quote:
Nog wat gesloopt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was gisteren baldadig en in een kutbui. Vandaar.
Dan was je in ieder geval flink teut, waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, dat is te ver terug.
Is 'ie mooi?quote:
Hij's klein... maar wel mooi.quote:
De hele week al, voor mijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:06 schreef Q. het volgende:
Is het al bijna weekend?
Ik zou willen zeggen "Sterf". Dat zou ik willen. Maar ik wil zo veel. Veel te veel. En ik heb zo weinig. Zoooo weinig.quote:
Nou eh, sjah dat duurt meestal wel ff, dus dat moeten we goed plannen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wanneer heb je tijd om te komen?
hihiihhihihihihihi ik zei komen
Hey nu ik in Delft zit hebben de ava's het idd nogal moeilijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef cerreur het volgende:
Waarom doen die hoerige ava's het niet?
Ja en nu is Dago gestopt als FA!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik lees dat Tiek baldadig is geweest? Even teruglezen heur.
Te laat meid, NJ was je voor!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat komt omdat ik hem op ga volgen.
Dat is net zoiets als wachten tot de hond van de buren je komt feliciteren met het winnen van de loterij, door het Wilhelmus te blaffen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:49 schreef mcDavid het volgende:
Het is nog een kwestie van wachten tot ze mij vragen voor op ONZ.
Hoe weet jij dat de hond van mijn buren het wilhelmus kan blaffen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als wachten tot de hond van de buren je komt feliciteren met het winnen van de loterij, door het Wilhelmus te blaffen.
Jij ook hoi!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:34 schreef Janetje het volgende:
Hallo lekkere diertjes van me..
Poepies, schatjes, lekkere kippies..
Wij zijn geen opvang voor ex-gebanden. Zeker niet als ze er ook nog trots op zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:47 schreef Nitrane het volgende:
daar ben ik dan weer. mijn ban is eindelijk opgeheven![]()
Doe eens lief..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wij zijn geen opvang voor ex-gebanden. Zeker niet als ze er ook nog trots op zijn.
jij hebt nog nooit een ban gehad?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wij zijn geen opvang voor ex-gebanden. Zeker niet als ze er ook nog trots op zijn.
Hoi David, leef je nou nog?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:15 schreef mcDavid het volgende:
Hoi Janetje, neuken?
3 jaar geleden een keer 48 uur ONZ na een relletje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef Nitrane het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit een ban gehad?
mijn ban was onterecht. mijn knopjes waren zomaar donker. ik heb toen een mail gestuurd en de ban is ongedaan gemaakt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
3 jaar geleden een keer 48 uur ONZ na een relletje.
-edit-
ohnee dat was algeheel, toen deden ze nog niet aan forumbans
Hoe krijgen ze dat voor elkaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:31 schreef Nitrane het volgende:
[..]
mijn ban was onterecht. mijn knopjes waren zomaar donker. ik heb toen een mail gestuurd en de ban is ongedaan gemaakt.
Mwah.. dat was nou niet bepaald onterecht hoor..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:31 schreef Nitrane het volgende:
[..]
mijn ban was onterecht. mijn knopjes waren zomaar donker. ik heb toen een mail gestuurd en de ban is ongedaan gemaakt.
wel onterecht. ik kon niet vinden dat ik een ban had. er zitten hier corrupte modsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. dat was nou niet bepaald onterecht hoor..
Het is een complot! EEN COMPLOT ZEG IK JE!!!!111quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef Nitrane het volgende:
[..]
wel onterecht. ik kon niet vinden dat ik een ban had. er zitten hier corrupte mods![]()
Ja! En die hele downtime was één grote dekmantel!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:26 schreef Bizznitch het volgende:
111
ga lekker in FB janken ofzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja! En die hele downtime was één grote dekmantel!
Lieve schat, check je postgeschiedenis.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef Nitrane het volgende:
[..]
wel onterecht. ik kon niet vinden dat ik een ban had. er zitten hier corrupte mods![]()
hey, Q-na apertquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:45 schreef ehqo het volgende:
Ik weet nog dat ik hier soms kwam.
i know maar hij heeft je kleur en tag nageaapt en dat vind ik niet kunnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:46 schreef Q. het volgende:
There is only one Q.
Mooie tijden waren dat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:45 schreef ehqo het volgende:
Ik weet nog dat ik hier soms kwam.
There is also only one Neo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:46 schreef Q. het volgende:
There is only one Q.
Wat mij betreft kan dat weg hoor. Ik heb er ook nooit om gevraagd. Plus dat ik het onbelangrijk vind.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
i know maar hij heeft je kleur en tag nageaapt en dat vind ik niet kunnen
*Koud washandje op voorhoofd legt..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:52 schreef ehqo het volgende:
Nu ga ik 39,5 Graden koorts eruit zweten. Of sterven.
Mên, doe je dat echt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:58 schreef ehqo het volgende:
Sokken gedrenkt in azijn. Zei men.
*c in deken wikkeltquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:14 schreef cerror het volgende:
KANKERKOUD!
Die groep met die Vengaboys shit?quote:
mwoah, liever mijn eigen mannekequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Die groep met die Vengaboys shit?
stook je kachel opquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
Het is echt kenkerkoud.
Het is ook alweer bijna Novemberquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
Het is echt kenkerkoud.
Ik ook.. als je drie weken 'een poosje' noemtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:00 schreef Janetje het volgende:
Tof.. over een poosje jarig.
Hey, hoeveel vingers steek ik op?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:19 schreef JDude het volgende:
Ohja, ik vier het de achttiende en wie zin heeft in bier, komt langs.
Ik gok eentje.. en ik kan ook nog wel raden welke..quote:
Eenendertig!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:28 schreef JDude het volgende:
Achtendertig.
En ik ga maar eens slapen.
Bing go'h.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik gok eentje.. en ik kan ook nog wel raden welke..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |