abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:24:49 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42984346

[ Bericht 65% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-10-2006 15:08:09 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:25:48 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42984375
Vorige bericht dat ik schreef even. Ik was bezig over grenzen en de ziekte borderline. Even copy pasten dus. Ik zal van de OP een mooi iets maken. Kijken of ik een mooi plaatje zie dat te maken heeft met een ontploffing en tevens doom intikken bij google images Haantje de voorste kan het zijn dat ik zo snel open van een nieuwe, maar ik schrijf graag in snel tempo door dus. Als ik 5 minuten moet wachten op een nieuw deel dan word ik zenuwachtig

Hier het bericht dat ik wilde plaatsen toen het topic vol was:

"Nog 2 berichten en dan is het feest van "Raving Nighmare" voorbij

Ik ga zometeen even bier kopen. Op naar een volgend feest hier. Mogen jullie hem openen als het snel gebeurt. Ik ga geen 30 minuten wachten op een volgend feest

Zometeen dus even bier en shag kopen. 5 halve liters brand. Om mijn grenzen van het alcohol-gebruik voorlopig aan te geven nog. 5 halve liters is voorlopig genoeg. 10 halve liters is teveel want dan val ik neer

5 halve liters en ooit 7 of 8. Of ik ga aan de wokka of cognac. Nu kan ik niet veel alcohol verdragen dus ik hou me in.

Grens-wetenschap heb je ook nog. Maar je hebt overal grenzen. Grens-gevallen van mensen heb je ook. Borderline is een ziekte dat te maken heeft met mensen die hun grenzen niet kunnen aangeven of zie ik dat fout?

Heb dat ooit meegekregen over de ziekte borderline.

Mensen met borderline kunnen hun grenzen niet aangeven, daarom doen ze krassie krassie."
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:26:17 #3
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_42984386
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Je zegt van, laat iedereen zijn eigen ding doen op zijn eigen manier. Ik ben het daar niet mee eens.

Mensen mogen alle vrijheid hebben, maar zorgen ze voor een besmetting dan moet die besmetting weg.

Ook bedrijven die een besmetting zijn dus. Je hebt ondernemingen die een besmetting zijn. En je hebt Nazi's die een besmetting zijn. De KKK is ook een besmetting.

Je kunt niet iedereen zomaar alles laten doen. Mensen met gezond verstand die kun je ultieme vrijheid geven, omdat die mensen toch juist en goed weten te handelen.

Ik ben voorstander van vrijheid blijheid in de grootste zin van het woord en dat is dus ook mogelijk. Geen controle is mogelijk. Totaal geen controle is mogelijk. Geen controle is echter pas mogelijk als ieder mens gezond verstand heeft op deze wereld.

Dan pas is geen controle nodig. Tot die tijd moet de zaak beheerst worden. Je kunt pas alle remmen los gooien als ieder mens zijn grenzen weet.

Je kunt daarbij ook grenzen blijven verleggen. Grenzen zijn nodig dus. Grenzen zijn waarschijnlijk altijd nodig. Het mooie aan grenzen is dat het niet uit de hand loopt. En nog mooier aan grenzen dat is dat je ze kunt verleggen. Grenzen kun je blijven verleggen. Zonder grenzen kun je je grenzen niet verleggen. Grenzen zijn ook nodig om te bouwen.

Enigma - Push the limits

Ik zei van alle remmen losgooien, dat is mogelijk binnen grenzen dus. Alle remmen los binnen een grens-gebied. Dan zijn de grenzen de remmen. Zul je als mens zijnde nooit crashen
Ik doelde meer op het opdringen van een geloof of bepaalde denkbeelden.
Natuurlijk zijn er bepaalde leefregels die iedereen in acht moet nemen, maar ik doelde meer op geloven of niet geloven.
Ik geloof in astrologie, sinds mijn buurman dat weet verteld hij iedereen hier in de buurt dat ik waardeloze moeder ben, dat ik mijn kinderen blootstel aan de duivel, etc, etc.
Mijn zoontje mag niet meer bij hem voor het huis spelen, en hij bekijkt ons alleen nog maar met een schuine neerbuigende blik.
Ik heb er geen last van, mijn zoontje gelukkig ook niet meer, hij plukte voorheen mijn zoontje steeds van straat om hem allerlei bijbelse versen en weet ik wat op te dringen.
Nu mijn zoontje dus niet meer komt als hij roept, bevestigd dit voor hem alleen het beeld dat hij al van ons had.

Zelfde vind ik met jehova's, mensen aan de deur lastig vallen, proberen te manipuleren door middel van kleine kinderen.
Het neerbuigende van de islam tegenover ongelovigen.
Ik kan daar niet zo goed tegen allemaal.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_42984412
ha eindelijk weer een zaagslowchattopic

maar goed

*zucht*

[ Bericht 9% gewijzigd door Pinnenmutske op 27-10-2006 14:52:40 ]
Werewolf
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:27:35 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42984439
Geloof maakt meer kapot dan je lief is. En inderdaad wat jij zegt over Islamieten die andere mensen een varken vinden omdat ze geen Islamiet zijn. Zo vinden Christenen dat ook van mensen die niet geloven in Christus.

Gelovigen zijn dus totaal niet tolerant. Het zijn de atheisten die het meest tolerant zijn.

Tolerantie en geloof gaan dus echt niet hand in hand met elkaar.

Daarom dus ook dat ik liever geen geloof meer zie. Mocht ik het ooit voor het zeggen hebben op deze wereld dan zou ik vrijheid van Godsdienst afschaffen. Omdat Godsdienst zorgt voor alle ellende

Ik zou vrijheid van Godsdienst afschaffen en tevens zou ik alle Godsdiensten verbieden.

En dan mag je me dictator noemen nu Ik heb vrijheid van meningsuiting als grootste recht.
pi_42984509
wat ik met m'n vorige post (vorige topic) duidelijk wilde maken is dat ik op het punt sta te exploderen

ik kan er niet meer tegen, tegen de gevoelens, tegen het verleden, tegen de tranen

ik ben op
Werewolf
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:29:41 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42984518
Sara je bent een grote zeur

Je zeurt alleen maar.

Je zeurt en doet niets aan je situatie. Zo schiet dat dus totaal niet op.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:31:06 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_42984552
Woon je nog bij je ouders Sara?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:31:20 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42984562
Over mensen die hun grenzen niet kunnen aangeven en Borderline hebben valt ook genoeg te zeggen nog. Wat die mensen bezielt dus ook. Borderline is de meest zieke ziekte van DSM IV. En tevens zeggen ze dat die ziekte niet bestaat dus.

Maar ik zoek dat nog wel op

De reden van het krassen vinden ook wel. De reden van het krassen vinden en het krassen aflassen
pi_42984620
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Sara je bent een grote zeur

Je zeurt alleen maar.

Je zeurt en doet niets aan je situatie. Zo schiet dat dus totaal niet op.
dank

maar ik kan nog een happy face opzetten omdat ik eindelijk eens doorgeslapen heb

ik lag wel heel vroeg in m'n tram maar heb doorgeslapen

FOK! is een verslaving maar ik weet wanneer het tijd is om andere dingen te doen

ik kan genieten van pianomuziek en wil er alles aan doen om dat te behouden

ik weet dat ik kan zeuren maar zit onder de stress

ik heb vandaag een gesprek en zie er tegenop
Werewolf
pi_42984644
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:31 schreef senesta het volgende:
Woon je nog bij je ouders Sara?
nee

ik woon op mezelf
Werewolf
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:36:25 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_42984719
Ik zag in het wuustwezel topic waar je woonde, is een mooi gebouw
Wel heel erg groot zeg.

Moeilijk gesprek vandaag?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:40:34 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42984852
Ik kreeg weer wat binnen, even met de sleutel in huis vallen.

Fok! is zich aan het verheugen op een samensmelting van alle berichten in de database of iets dergelijks.

Woorden en weerwoorden. Evenwicht. Tegenwicht.

De willekeurige persoon die over borderline schreef kreeg tegenwoorden. Als al die woorden samensmelten dan blijft er maar 1 woord over. Ook goed dat R&P geen knuffelforum is Genoeg forums die knuffel forums zijn. Je hebt forums waar je als mens zijnde in de watten wordt gelegd als je toegeefd dat je jezelf doet bekrassen. Het gaat niet om in de watten leggen. Het gaat om het tegenwicht bieden. Tegenwicht dat zorgt voor evenwicht

Ziekte krijg als tegenwoord genezing. Zodat ziekte genezing wordt.

Genoeg gezegd over krassen op fok!.

Al die woorden tegen het krassen, zullen het krassen aflassen

R&P heeft genoeg ziektes in zich zitten, en dat is het mooie aan het forum R&P. Je kunt met R&P alle ziektes aflassen

R&P als forum kan DSM IV uit zijn functie ontheffen. En ook kan R&P van groene mensen blauwe mensen maken Mensen wat harder maken ook.

En een forum dat tegen de Islam of Christus is die kunnen ook het geloof aflassen.

Fok!
pi_42984909
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:36 schreef senesta het volgende:
Ik zag in het wuustwezel topic waar je woonde, is een mooi gebouw
Wel heel erg groot zeg.

Moeilijk gesprek vandaag?
het gaat over trajectbegeleiding naar werk toe

aangezien m'n aanvraag voor vrijwilligerswerk bijna de deur uit is, ga ik toch maar even luisteren wat ze te zeggen hebben

en dank je voor het compliment over het gebouw waar ik woon

mijn studiootje staat niet op de foto omdat die aan de andere kant gelegen is

het gebouw heeft 24 studio's voor alleenstaanden en kleine gezinnen
Werewolf
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:52:21 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42985235
Ik val even in huis weer.

Ik kreeg iets binnen over menstruatie-cursus en meteen kreeg ik binnen dat de beste menstruatie cursus een cursus is waar Maria gaat doodbloeden helemaal

Maar ik leg dat straks verder uit.

Ik kreeg ook te horen dat ik eens de tijd moet nemen om blij te zijn met mijn resultaten. Dat ik een geweldige resultaten-rekening heb lopen.

Maar mijn resultaten-rekening mag onbeperkt blijven groeien. Net zoals je een resulaten-rekening bij bedrijven hebt waar kosten en opbrengsten in kaart worden gebracht. Alleen zullen er straks geen kosten meer zijn, alleen nog maar opbrengsten. Kosten-beheersing in het bedrijfsleven zou moeten zeggen dat je niet meer te maken hebt met kosten. Alle kosten weg. Van grondstof-kosten tot arbeidskosten, en tevens de administratie kosten dus. Ook geen kosten van een accountant meer. De boekhouding houdt zichzelf bij in een goed bedrijf. En dan is de boekhouding optimaal in orde, zonder een enkele fout en zeker zonder fraude . Zo moet een goedlopend bedrijf in elkaar zitten Geen kosten meer. En tevens geen belastingen.

Ik maak op dit moment gebruik van een hele andere resultaten-rekening volgens mij. Hoewel ieder nieuw bericht een vers positief resultaat is.

De tijd van de echte winst-gevendheid komt vanzelf nog wel. Ik zit op dit moment krap bij kas maar dat is straks voor eens en voor altijd verleden tijd. Ik koop straks wat ik wil kopen. Ik hoef straks geen centen meer om te draaien Maar een verse missie is geld weg. Kopen is ook niet goed. Consument zijn is niet goed, en ook producent zijn is niet goed. Producten maken zichzelf, en het aanschaffen gaat vanzelf. Geen producenten die producten meer maken, een andere manier van produceren. En dan is het vanzelf gratis allemaal. Is zowel het communisme als kapitalisme verleden tijd. GOOD RIDDANCE!!!!

Ik ga weer naar buiten. Resulaten boeken, ik neem vaak niet de tijd om te genieten van de resultaten maar ik drink me straks wel een biertje op het resultaat. En tijdens het bier drinken ga ik verder met resultaat.

Het eind-resultaat komt er nog aan

En dan presenteer ik de rekening

De rekening zal het volgende cijfer zijn.

0

Is de rekening gepresenteerd met het cijfer 0.

Dan is de circel rond.

Is het eerste spel gespeeld en komen nieuwe spellen

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-10-2006 15:00:43 ]
pi_42985297
is er muziek om op de "bumpen"?

moet weg

tot laters
Werewolf
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:55:18 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42985309
Hardcore is muziek om op te bumpen. Rave the city en masters of hardcore. Kun je gaan stuiteren als een stuiterbal. Je stuit dan door het hele huis.

Tot later
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:11:13 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42985789
Plaatje in de OP is toegevoegd. Een gigantische knal!!!!!

En dat gaat gebeuren, hoewel het in stand gehouden wordt in zekere mate. Het gaat niet allemaal naar de klote dus. Ik blijf gewoon in mijn huidige vorm aanwezig straks, ik krijg alleen plutonium als energie-voorraad. Ik ga leven op plutonium dus Kerosine als brandstof is een lachtertje. En koffie is al helemaal niet meer nodig. Red bull kun je ook vergeten. Als je denkt dat Red Bull je vleugels geeft dan moet je eens afwachten wat schrijven kan doen

En dan is het bodybuilden vanzelf makkelijk. Dan til je gewoon 2000000 kilo op met 1 vinger.

De sterkste mannen van de wereld zullen de kracht krijgen van een miljard supermannen. Het programma de sterkste man van de wereld gaat er dus ook anders uitzien nog. Ze tillen gebouwen op en nog meer straks

Ze tillen alles op wat ze willen tillen. En dan gaat die kracht door iedereen heen. Ziektes verleden tijd ook. Je bent niet alleen genezen en heel, je hebt de kracht van een superman tot de macht miljard.

X-men kun je toevoegen. Het zicht van een paar miljard uilen. Je hoeft geen laser behandeling te ondergaan zometeen. Die ogen worden vanzelf gelaserd en dan wordt er meteen wat extra visie toegevoegd.

Mega power super vision

Het wordt tijd voor een update

Het wordt tijd voor verse updates

En het proces van updaten dat gaat oneindig lang door. Eeuwig is niet genoeg. Oneindig is beter. Eeuwigheid zegt me ook niets. Mij draait het om oneindigheid dus. Oneindigheid is veel mooier als begrip

Het mooie aan het schrijven dat is dat mezelf meteen doe updaten dus. Zodra ik klaar ben met een bericht en ik doe op invoeren drukken dan voel ik gewoon de kracht door me heengaan

Jiskefet irriteert zich aan zulke manier van schrijven en leven. Maar goed, ze hebben zich niet te irriteren. Ze hebben te genieten. Jiskefet als programma twijfel ik dus ook aan nu.

Wat de bedoelingen zijn van die mensen. Misschien zijn ze daar ook wel Katholiek. Ik ga niet Jiskefet bekijken meer. Ik weet alleen dat in debiteuren en crediteuren iemand bezig is die ook zo deed op mijn manier, maar dan op een irritante manier.

Als ik schrijf over een verse oerknal dan is dat een feit dat gebeuren gaat.

Een explosie die het hele heelal naar de klote helpt.

Straks is het kracht kracht kracht kracht kracht. Straks is het alleen maar kracht.

Use the force Luke, use the force

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-10-2006 15:17:01 ]
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:35:16 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42986564
Tegenwicht voor evenwicht even

Gewichtsloos. Einde van de zwaarte-kracht en nog meer.

De weegschaal die 0 kilogram laat zien als je erop gaat staan. Alsnog zie je eruit alsof je een Schwarzenegger bent en een terminator.

Je weegt dan 0 gram, je tilt 1000000 kilogram. Maar die 10000000 kilogram die wegen dus niets.

Zelfde geldt voor hardheid. Je hebt ook hardheid in water zitten, dat moet je controleren als je een vijver hebt maar het verhaal gaat door dus.

Een zorgeloos bestaan heeft zeker te maken met gewicht. Als jij 120 kilo weegt, dan heb je veel belasting. Zelfs al weeg je 10 kilo dan heb je belasting. Het moet een gevoel zijn dat je niets weegt dus.

Weeg je niets, dan is het bestaan lichter te verdragen dus.

Je kunt dan wel alles optillen maar je weegt dus niets. Het is een soort illusie op dat moment.

Op die manier kun je ook produceren zomaar. Je kunt producten op die manier kopieren.

Er komt een tijd dan kopier ik alles

Maar ik moet verder uitzoeken hoe dat werkt.

Ik heb een plan maar het is niet een echt plan, in principe kloot ik maar wat aan als het ware. Ik pak wat ik te pakken krijg en vervolgens maak ik er iets van.

Er valt altijd wat te pakken en te krijgen, en vaak komt het vanzelf naar voren. Dan zit ik buiten en springt weer een lampje aan.

En dan maak ik het lampje uit door het op te schrijven zodat weer een nieuw licht kan gaan branden.

De dag vliegt voorbij. Maar nog steeds niet snel genoeg. Tijd eist ook enige aandacht nog. Maar ook tijd is geen probleem om te snappen. Niets is een probleem om te snappen.

Het draait dus ook niet om nadenken, het draait ook niet om weten. Het komt vanzelf aanwaaien. Alsof ik constant een raad achter me heb staan. Gratis raad en advies. En waar die raad en advies vandaan komt. Ze zeiden dat ze boven de planeten zijn, en daar maak ik van op dat ze ergens anders vandaan komen. Dat ze uit een ander gebied komen, misschien buiten de grenzen van ons universum. Buiten ons universum is ook nog wat te krijgen. Wie weet zit daar een complete beschaving die veel verder is dan ons.

Dan is het een zaak om samen te komen. Krijgen we nog een groter team dat verzet kan voeren en ik denk dus ook dat er nog een einde aan het verzet komt. Verzet hoeft niet eeuwig te duren. Zodra een oorlog voorbij is, kan het verzet wat anders doen. Deze oorlog is de grootste oorlog die bestaat. Ik vraag me soms af welke vijanden allemaal meespelen. Hier op aarde heb je vijanden en wie weet heb je buiten de aarde ook vijanden.

Let's do some war

War !!!! What is it good for. Absolutely everything!!!!

Dat nummer klopt ook niet, dat nummer dat oorlog nergens goed voor is dus. Oorlogsvoering kan goed zijn. Maar dan wel een mooie oorlog. Ik heb geen wapens nodig, mijn grootste wapen is dit toetsenbord.

En het advies-orgaan ook. Een advies-orgaan is belangrijk. Hier is het ook een advies-orgaan. Maar er is nog een advies-orgaan. Het advies-orgaan dat me buiten advies geeft.

Ooit is deze oorlog voorbij

Bier komt later, ik begin vandaag niet om 1600. Ik heb nog geen bier nodig nu. Voorheen had ik bier om 1600 nodig. Nu wacht ik even. Zodat ik tot 's avonds kan drinken. Bier was vaak nodig om helemaal tot rust te komen van alle stress. Bier om te vedoven van alles. Problemen verdoven.

Nu is bier om de stemming te verhogen. Van probleem-drinker tot genots-drinker. En drinken om te genieten is stukken beter.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:41:10 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42986761
Ik schrijf gewoon alles op

Omdat ik dat nodig heb dus. Zonder dat schrijven lukt het me niet. Zonder schrijven ben ik niets waard.

Ik ga even wat anders doen.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:51:06 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42987079
Ik had even mijn opa aan de lijn die ergens anders is, ergens anders dan deze wereld of dit universum. Ze zijn bezig met automatiseren zegt hij. Ze zijn de hele dag bezig met automatiseren. Hij zegt dat wij mensen op aarde goed zijn in automatisering maar dat zij nog een graadje sterker zijn erin.

Maar wat wil je ook. Zij hebben Einstein en Newton tot hun beschikking en volgens mij zijn die 2 ook niet stil blijven zitten.

Einstein is na zijn "dood" gewoon verder gegaan met zijn theorie en zijn manus-scripten.

Einstein is op dit moment gewoon slimmer dan hij was te noemen. Einstein is nu bezig en Newton en de rest van ze. Ik denk ook dat ze mij gaan helpen nog. Ze geven mij hun kennis door dus straks.

Ik zal zeker nog met Einstein gaan nadenken en met Newton ook. De rest van ze ook.

Ik weet niet waarmee ze bezig zijn, ze zijn in ieder geval bezig. Wie weet hebben ze wel computers die gewoon beter zijn dan onze. Ik denk van wel. Ik vraag straks gewoon wat voor computers ze hebben, en misschien kan ik beeld krijgen ook. Dat ik straks gewoon kan meekijken, en dan kan ik straks ook naar ze toe gaan dus. Neem ik gewoon een computer mee. Als ze die kwijt willen Gewoon 1 computer krijgen van ze. Met een besturingssysteem dat zij gebruiken. Ik denk niet dat ze windows hebben draaien daar

Hun beschaving is verder. Onze beschaving gaat ook verder. Straks wordt het 1 beschaving en dan is het bouwen

Bouwen
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:20:39 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42987944
Biertje

Het vuur wordt geblust met brand

De naam brand alleen al. Brand staat voor vuur. Brand bier is ook een vurig biertje. Pils met smaak, een pils in lichterlaaie is het

Ik ga feest vieren nu

Feest vieren en alsnog verder en verder en verder. Een bodemloze put

Er is even niets meer te doen. Dus ik zet muziek op. Soms is er niets te vinden en dan ga ik dus ook niet zoeken. Het is niet zoek en gij zult vinden. Het is wacht en gij zult krijgen.

Als er hier een moment is dat er niets te krijgen valt, dan ga ik niet meer mezelf uitsloven om wat te vinden. Ik ga me niet uitsloven, ik wacht totdat het komt aanwaaien dus. Ik wacht totdat iets komt aanwaaien en daarna ga ik verder. Alles moet me komen aanwaaien in het leven. Een lekker briesje en in dat briesje zit alle informatie en nog meer. Soms een heftige orkaan en soms wind-stil. Het is even wind-stil nu.

In de winkel was een groep jongeren, die noemde zich een gang of club. Heel stoer deden ze Ik moest bijna lachen. Ik moest ze bijna uitlachen. Mensen in de winkel waren zich aan het storen. Maar ik moest lachen. Ik moest ook lachen dat mensen in de winkel zich aan het storen waren. Zag je zo'n vrouw haar man aankijken van..." Wat een klote jongeren, echt super geirriteerd was ze".

Maar ze hadden het over straat-vechten

Ze hadden het over straat-vechten en in de ring vechten en ze vonden mensen die in de ring vechten geen vechters

Terwijl het gewoon broekie's zijn. Ik zie meteen of mensen groen zijn nog. En ze waren dus groen. Ze deden zich gewoon stoer voor dus

Je had ze moeten zien, ook hoe ze eruit zagen. Schoffies waren het. Maar dan zeg ik dus niets, ik denk dan het mijne erover. Ik kan ze natuurlijk heel hard uitlachen en de waarheid vertellen in de winkel. Maar ik geniet van het moment en schrijf mijn belevingen op straat hier op.

Sommige situaties zijn lachwekkend te noemen

Ook stonden een keer 2 zogenaamde donkere gangsters bij de bibliotheek, ik moest wachten totdat de bibliotheek open ging en ze bleven mij bedreigend aankijken, ik dus steeds even kijken en wegkijken en steeds kijken hoe ze zich gedragen. Ze kwamen dus agressief over, ze dachten echt dat ze gevaarlijk waren.

Ze waren dus ook mij aan het beoordelen, dom lachen erbij. Opmerkingen maken tegen elkaar zodat ik het niet kan horen. Ik kan dan gaan aanvallen maar ik wil niet in de gevangenis belanden. Ik kan ze kapot slaan als ik wil. Maar ik hou me altijd in dus. Ik zoek geen ruzie, ik observeer alles. En wat ik te zien krijg schrijf ik op.

Die mensen voor de bibliotheek was het tuig van de maatschappij. Waarschijnlijk hebben die mensen ook geen werk en stelen ze alles dat los en vast zit. En dan denken zulke lui dat ze wat voorstellen

Ik zeg dat ik ze kapot kan maken, dat kan ik dus ook. Maar ik doe het niet. Ik ben kalm als een bom. Ik kijk om me heen op straat en trek mijn conclusie altijd. En mijn conclusie laat ik zien. Een verslag en analyse.

Ik ben verslag-legger dus ook. Ik leg alles vast in een verslag. En dat doe ik hier.

Kan zijn dat ik agressief overkom wanneer ik zeg dat ik die mensen kapot kan maken, maar dat is dus zo. Alleen ben ik beheersd. Dat ik dat zeg wilt zeggen dat ik gewoon nooit doe aanvallen. Ik verdedig op straat. Als mensen mij bedreigend aankijken dan ga ik in de verdeding. Ik zorg dat ik ze niet terug aankijk, hoewel ik niet bang ben voor mensen die mij bedreigen. Ik zorg dat de situatie niet escaleert. Ik zie die mensen toch niet meer terug, dus waarom zou ik tegen ze in gaan?

Ik moet 10 minuten buiten staan in de buurt van die mensen, ik kan makkelijk de rug keren naar ze. Dat heb ik toen ook gedaan. De rug toekeren en negeren dus. Die jochies vandaag in de winkel die lach ik dus uit. Er kwam ook vrij weinig bedreigends van af. Je hebt bedreiging en je hebt lachwekkendheid.

Over die 2 "gangster" voor de bibliotheek, dat waren ook neppers, alleen keken ze dus echt agressief uit de ogen, alsof ze vol op de drugs zaten. Als mensen echt gevaarlijk uit de ogen kijken dan kijk ik ze niet aan. Ze waren bezig over hoe ik uit de ogen kijk. Ik kan gevaarlijk kijken maar zei waren vossen. Ze waren achterbakse ratten. Zo keken ze uit de ogen. Ze waren het achterbakse tuig van de maatschappij en zulke mensen wil ik niets mee te maken hebben.

Wat die lui in een bibliotheek zoeken vraag ik me ook af. Daar horen ze helemaal niet thuis.

Die 2 "gangster" dat zijn ook de mensen met wapens op zak. Mensen die zichzelf niet zonder wapens kunnen verdedigen. De "Gangsters" die je in de rug steken en wegrennen voor de politie.

Het grootste tuig op deze aarde. En die wis ik ook nog wel. Ik wis ze dus alllemaal.

Mijn broer zei vaker tegen mij..." Relaxed, you have just been erased".

En dat kan ik straks zeggen tegen dat tuig

Agressieve mensen op straat ontwijk ik sowieso. Het heeft geen zin om in discussie te gaan of ze de waarheid te vertellen. Dat is ook niet laf. Dat is gezond verstand. Zodra je je in foute kringen gaat begeven kun je vermoord worden. Ook dat behoord onder grenzen aangeven. Weten met welke mensen je wel en niet moet omgaan. Ook wat betreft vrienden uitzoeken is dat van belang. Je hebt "vrienden" daar heb je totaal niets aan. Die laten je vallen als een baksteen als je ziek wordt. En dat zijn dus geen echte vrienden. Mensen die je laten vallen zodra het slecht met jou gaat dat zijn geen vrienden. Vrienden die alleen bevriend zijn in goede tijden zijn geen echte vrienden. En vrienden waar je geen goed gesprek mee kunt voeren zijn saaie vrienden. En dan draait het zeker niet alleen om het gesprek. Hoewel een goed gesprek okey is.

Mijn oude vriendengroep was ook geen echte vriendengroep. Die mensen noemen elkaar vriend maar ze weten niet eens wat vriendschap inhoudt. Als er 1 persoon in een vriendengroep niet lekker in zijn vel zit, dan moet de hele vriendengroep inzet vertonen en kunnen aanvoelen wat ze moeten doen om iemand te helpen. Dan pas ben je een vrienden-club. Die oude vrienden-club van mij die faalt als vrienden-club. Dat doen ze nog steeds zonder mij ook nu, ze zijn geen club. Ze behoren wel tot de massa maar ze zijn geen club.

[ Bericht 30% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-10-2006 16:48:45 ]
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:49:45 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42988885
Basta

Ik heb hier op fok! de mensen waar ik graag mee doe schrijven, en dat kun je ook zien als vrienden of collega's. Daarnaast kom ik op straat mensen tegen waar ik zo bevriend mee kan worden ook. Ik heb die oude vriendengroep van mij totaal niet meer nodig ook. History en verleden tijd.

Ik ontmoet nieuwe vrienden in een fractie. Ik was ook aan het denken pas geleden. Het verleden vergeten wilt ook zeggen de tijd met je oude vrienden vergeten. Kom ik ze ooit tegen dan zal ik ze niet als oude vriend zien. Ik kan ze zien als nieuwe vriend misschien. Maar ik wil nooit meer een vriendschap zoals die vroeger was met hun. Die vriendschap die klopte niet. Het was ook vaak eenrichtingsverkeer en veel meer. Het ging nergens over. Je had daar iemand die was zogenaamd het hoofd van de groep, de rest van de groep liep hem als een blinde kudde schapen achterna en keek tegen hem op. Zulke groepen kun je maar beter ontwijken. Daar word je ziek van. Vrienden die meelopen met elkaar. Zo gaan ook veel jongeren roken en aan de drugs. Ze lopen elkaar achter de kont aan. Net zoals die groep jongeren vandaag in de winkel. Het waren meelopers.

Nieuwe vrienden maak je net zo snel als je oude doet ontmoeten of vergeten.

Die vriendengroep van mij is ontstaan via school en toen is er hier en daar wat bijgekomen, een voor een kuddedieren die in de massa vast zaten, mensen die het besef missen ook, en of dat nou de beste manier is om elkaar te onmoeten is ook de vraag, ik bedoel, schoolvriendschap die te lang duurt dus. Foute verhoudingen ook. En dan is het gebaseerd om gesprekken die nergens over gaan. Maar nog meer.

Ik stop nu met bashen. Ik ga ook niet crashen.

Ik pak me nieuw bier en ga roken buiten.

Sommigen zullen denken dat ik een einzelganger ben Maar je oude vriendengroep vergeten is gewoon een kwestie van nieuwe ontmoeten. Nieuwe vriendschap leggen. Sommige mensen zijn zo ingesteld dat ze zich vasthechten aan de vaste groep. Die mensen denken ook dat je als oude vastgeroeste groep altijd bij elkaar blijft. Dat het niet mogelijk is om een nieuwe vriendengroep te krijgen.

En dat is niet zo.

Johnnyfootballhero was ooit bezig met het vieste koekje dat ik krijg van mijn vrienden, ik draai de rollen om en geef hun het meest vieze koekje. Ik wil ze dus niet meer zien ook. Heb nu vaker contact met iemand waar ik wat mee ga doen en die ziet ze vaker nog, ik ga niet daarheen. Ze zijn nog niet bewust genoeg. Als ik daarheen ga dan zal ik ziek worden van ze. Omdat zij ziek zijn.

Ik geef ze geen ziek koekje denk ik, ik geef ze een gezond koekje nog.

Sowieso in groepen verkeren, mijn hele periode in die vriendengroep was klef. Die hele groep was zo klef, ze zouden zo in de bijbel beschreven kunnen staan. Net zo klef als in de bijbel waren de verhoudingen daar. Zieke verhoudingen ook. Zieken onderlinge verhoudingen. Dat noemen ze een zieke verstands-houding. Een grote zieke verstandshouding was het daar. Zoals de bijbel ook een grote zieke verstandshouding is. Ik geef mijn vrienden nergens de schuld van, ook niet van hun gedrag. De bijbel is het schuld. De bijbel is alles schuld. Daarom ga ik mensen niet meer de schuld geven. Al is iemand nog zo ziek in de kop, dan nog reageer ik me op de bijbel af.

Niet meer zoals in de kerk dus. Tot mijn schuld tot mijn schuld. Draai de rollen maar om. Tot Christus schuld. Dat moeten ze in de kerk zeggen. En dat moet de Paus op tv zeggen.

De Paus moet zeggen dat Christus alles schuld is.

En vervolgens gaat de Paus een atheist zijn

Zo gaat de toekomst zijn.

De Paus zal net als mij een atheist zijn. Ook de Paus wordt een anti- Christ De Paus wordt niet meer gezegend door God, en tevens zal de Paus mensen niet meer zegenen. En ook zal niemand meer heilig verklaard worden. De mensen uit het verleden die ooit heilig verklaard zijn, die zullen verlost worden van die verklaring. Omdat heilig zijn niet in orde is. Heilig zijn is slecht. Heil Hitler is ook slecht, dat is ook een reden dat heilig zijn slecht is. In het woord heilig zit Heil. Daarom dus ook. Geen heil meer straks. Nergens heil te krijgen meer.

Geen zegen meer voor de Paus. Geen enkele zegen meer. En geen enkele heilige meer.

Alle heiligen gaat weg. En ook de dag aller-heiligen gaat weg.

Aller heiligen gaat weg. Ik had het met mijn oma erover, ze wilt bloemen gaan leggen op het graf van mijn opa met aller-heiligen. Mijn oma is ook niet gelovig en ik vroeg waarom ze dan naar het kerkhof gaat. Mijn oma moest lachen en zei dat ze misschien niet gaat.

Mijn oma weet ook dat het geen zin heeft. Geloven heeft geen zin.

[ Bericht 31% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-10-2006 17:03:51 ]
pi_42989398
ben ik weer

het gesprek viel wel mee. ik krijg gepaste begeleiding naar werk toe

ik ga mezelf even op orde flansen, m'n hoofd doet pijn
Werewolf
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:11:10 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42989638
Mooi dat het beter gaat Sara. Denk maar zo. Alles komt in orde. Niet denken dat alles goed komt, goed is niet juist. Het moet in orde komen en het moet kloppend zijn. Dat alles goed komt is ook niet goed gezegd. Het moet juist en in orde zijn. Is het juist en in orde dan is het beter dan goed. Het woord goed zegt niets.

Over mijn band met de kerk. Ze hebben me gedoopt. Dat ga ik nog weghalen als het moet. Ik heb de heilge communie gedaan. Ook dat haal ik weg. Ik laat me uitschrijven nog daar. Ik wil niet in hun database zitten dus ik ga vrijwillig mezelf uit laten schrijven.

Tevens heb ik een porselijnen bord dat ik gekregen heb toen ik de heilige communie deed. Dat bord staat ook op over de heilige communie. Een kitscher bord. Ik ga dat bord kapot gooien. Dat bord ligt al vanaf mijn eerste heilige communie in de kast.

Gisteren gooide ik per ongeluk een brand glas kapot. Het is tijd om dat porselijnen bord kapot te gooien, weg met die zooi. Ik zal dat bord ritueel kapot gooien.

Hier heeft een tijd het kruis van Jezus boven de deur gehangen. Ik heb liggen aandringen dat het weg moest en het is dus weg gehaald. Er hangen hier geen kruizen meer boven de deur of aan de muur. Wel staat er ergens nog een houten kruis met een paar ladders stof op te vangen. Ook dat ding is te lelijk voor woorden. Er hang een rozenkrans aan, en ook dat moet weg.

Er staan hier katholieke kaarsen nog en die moeten weg, en tevens wijwater dat weg moet.

Ik neem die zooi niet in huis, mijn oma die geeft ons die zooi. Mijn oma die iedere avond de rozenkrans doet bidden terwijl ze zelf vaak genoeg ziek gedrag vertoond. Dan is ze als een blinde hond over het christelijke geloof aan het praten als iemand die psychotisch is. En als je dan tegen haar praat dan luisterd ze niet eens naar je

Mijn andere oma is niet zo. Die geloofd zelf niet.

Die ene oma die is te streng gelovig te noemen. En daar baal ik van Ze geloofd dus zonder na te denken. Ze leest wel Harry Potter. Het is geen slecht mens, het geloof maakt haar ziek dus. Ze leest Harry Potter en is bijna 95 jaar jong. Maar ze is te streng gelovig. Ze lijkt wel van de EO te zijn soms. En die mensen kan ik wel schieten.

Komt ze altijd hier praten over Jozef en dat ze zich druk maakt over Jozef. Dat zal mij een reet roesten. Ik leef in 2006 en heb andere zaken in mijn hoofd.

Zo lopen er in mijn familie nog meer gelovigen rond. 1 tante van mij gaat iedere dag naar de kerk, iedere dag dus. Ze ging vaker naar de kerk maar sinds het overlijden van haar man gaat ze gewoon iedere dag naar die klote instelling.

Een andere tante heeft het altijd over Lieve heer. Bedank maar onze lieve heer

Wat bezielt die mensen ?

Ze leven in een psychose van hier tot ginder. Gelovigen zijn psychotisch te noemen.

En het is allemaal opgedrongen door de kerk. De kerk heeft een plek in deze maatschappij gepakt en wilt die plek behouden dus. Maar ze behouden die plek niet. Ik zal persoonlijk zorgen dat ze hun plek kwijt raken. Ze verliezen straks hun bestaansrechten. Als ik die 500,000 mensen op dat plein in Rome zie staan om te wachten op die schizofreen van een Paus, dan denk ik van. Ik noem de Paus dus schizofreen even. Ze noemen de gezonde mensen schizofreen maar de echte schizofrenen lopen bij de kerk rond. Mensen die ze schizofreen noemen in deze maatschappij dat zijn de meest bewuste mensen en slimme mensen, ze weten alleen niet hoe ze zichzelf moeten ontplooien en missen de grenzen waarbinnen ze moeten bewegen.

Ze zijn dus vaak achterdochtig omdat ze het systeem niet vertrouwen. Je moet zulke mensen ook niet aanpakken met medicatie, je moet ze in ere houden en op een goede manier met ze praten. Je moet ze het vertrouwen geven. Je moet ze niet plat gooien en verdoven. Je moet ze mind tunen dus. Zodat ze met hun mooie verstand niet belanden in een instelling waar ze niet thuis horen. Daarom ontbreekt het de psychiatrie aan inzicht, ze gebruiken medicatie en zijn niet in staat tot nadenken en discussieren. De psychiatie heeft geen geleerden rondlopen. Psychiaters zijn mensen die ronden binnen 4 jaar een opleiding af. Heb je te maken met het unieke brein van manisch depressieve mensen of schizofrenen, dan heb je einstein nodig dus. Je hebt wetenschappes nodig en filosofen in de psychiatrie. En dat heb je niet daar. Ze verklaren je voor gek en ze kunnen je niet begrijpen. Vervolgens stoppen ze je vol rotzooi.

Waar zijn ze mee bezig. Ik snap dat niet. Die mensen zijn????? Wat is er met die mensen aan de hand????

Kan iemand me dat voor eens en voor altijd uitleggen?????

Ik wil het weten dus. Omdat het belangrijk is. Ik zoek het zelf dus ook uit. Wat is er aan de hand met gelovigen die zich groeperen met 500,000 mensen en vlaggen met zich meedragen en gewoon vanaf de hele wereld komen om te kijken naar een clown in wit pak. Zijn die mensen ziek in de kop????

En hoe zijn ze zo ziek geworden?

Ik ga dat uizoeken dus. Ik ga een bom leggen onder het katholieke geloof en druk vervolgens op explode. Zodat het kapot gaat allemaal.

Boom boom boom, it's time for DOOM

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-10-2006 17:21:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')