abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43009842

ik ga naar Beth Broderick op TV kijken

en zwijmelen

ik vraag me af of ik niet helemaal begin door te trappen

*spam Beth Broderick*

Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:04:35 #102
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43009898
Ik zei dat je geen inzicht hebt Liltih, maar je hebt wel inzicht, ieder mens heeft inzicht. Ik wil ook niet arrogant zijn door te vertellen dat ik de beste inzichten heb. Ik heb ook een waardeloos inzicht.

Had ik een juist inzicht dan kon ik dwars door de realiteit heenkijken.

Je moet je ook niet aangesproken voelen wat ik schrijf, ik heb respect voor alles en iedereen dus.

En ik doe slechts wat ik moet doen. Ik krijg opdrachten de hele dag. Ik krijg opdrachten van een externe partij, en ik doe slechts mijn werk de hele dag.

Ik werk dus ook zeker niet voor mezelf, ik heb in principe een baas boven me waar ik voor doe werken. Ik kan ook niet alles permiteren. Soms kan ik overkomen dat ik me alles kan permiteren maar ik heb verantwoording af te leggen aan een hogere macht de hele tijd.

In het echt ben ik sowieso iemand die verantwoording neemt voor zijn daden. Ik ben geen wildebras de hele tijd. Dat kan ik hier zijn af en toe. Maar goed, ik post geen tub-girl en ik bedreig niet zo snel met de dood.

En al als ik schrijf dat ze een varken moeten doodschieten en net doen alsof dat Mel Gibson is dan is dat ook slechts beeldspraak. In films van hollywood worden ook mensen vermoord, maar het is dan fictie.

Ik schrijf dus ook fictie

En nu hoop ik dat ik een beetje heb kunnen duidelijk maken wat ik doe en wie ik ben. Ik ben geen God, ik ben een hulp van God. Een hulp van de grote maker en een hulp van the architect.

Net zoals iedereen een hulp is. Of een medewerker. Of een ondernemer. We zijn allemaal ondernemers

No hard feelings

Zand erover

Zal voortaan proberen om me te beheersen. De klemtoon niet te zwaar leggen. Kreeg dat ook binnen, dat ik goed ben in klemtoon aanleggen maar dat ik iets meer tactiek mag gebruiken in het spel.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:05:55 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43009922
Mooie vrouw Sara

Super mooie uitstraling heeft ze ook.

Goede smaak heb je

Ik hoop nu dat alle conflicten hier verleden tijd zijn. Ik ga me dus ook anders opstellen. Ik wil de hoogste competitie spelen. Ere divisie wil ik spelen.

En vandaag is de dag dat ik dat ga doen

Ik wil niet in de middenklasse voetballen, ik wil op het hoogste niveau voetballen. En ook schaken en de rest

Het is dus vergeten en vergeven

Zo hoort dat te gaan ook. Er onstaat een conflict, en dat conflict is nodig om tot vrede te komen en tot rust, en daarna is het vrede en dan is het weer in orde?

Conflicten zijn om bij te leggen dus. Ook oorlog heeft in zekere mate nut. Zonder oorlog geen vrede.

In principe is niets zinloos te noemen.

De zwaarste oorlogen hebben zin. Omdat al die oorlogen tot grote vrede gaat leiden

Zo zit het in elkaar. Alles heeft toegevoegde waarde in het leven.

Al lijkt het soms geen toegevoegde waarde te hebben. Toegevoegde waarde heb je ook in de economie. Maar dat komt later.

De wet van de toe en afnemende meeropbrengsten heb je. Een postief resultaat boven een positief resultaat leidt tot nog meer positief resultaat.

En dan is sorry niet goed. Elthon John schreef dat sorry nodig is in het leven.

Zodra een conflict is bijgelegd komen de koetjes en kalfjes.

Zodra een conflict is opgeheven ga je gewoon praten over thee en koffie

Geen sorry, gewoon net doen alsof er niets aan de hand was. Zand erover noemen ze dat.

Tis dus echt een groot spel te noemen. Het is altijd een spel geweest

Nu ga ik weg

Even bellen of mijn oma thuis is, even mind tuning toepassen en positief doen. Daarna even een paar biertjes en sigaretten kopen

zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:22:58 #104
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43010259
Ik ga even naar mijn oma

Net gesproken en ze heeft bloemen op het graf van mijn opa gelegd, morgen is het allerheiligen te noemen.

Ik zal ook zeker niet meer tegen het Christendom tekeer gaan. Ik ga me gedragen dus.

Ik heb genoeg liggen schelden en bashen. Die tijd is voorbij. Ik maak mezelf gek ermee. Als ik een aanval krijg dan is er maar 1 persoon die dat schuld is. En dat ben ik.

Je kunt in je leven dus ook niemand de schuld geven. Schuld moet je bij jezelf zoeken volgens mij.

Maar nogmaals, fouten moet je van leren.

Al mijn fouten hebben zin gehad Ik ben wijzer geworden en vanaf nu ga ik door het leven als een persoon die altijd zijn verstand gebruikt.

Zoals het hoort. Ben wel blij met al mijn fouten Dankbaar ten opzichte van mezelf. Dat ik niet constant controle deed uitvoeren, dat ik ook eens losbandig te werk ging. Dat ik eens de remmen deed losgooien.

De remmen kunnen los, de grenzen moeten beschermd worden

Vanaf nu heb je te maken met een dromenvanger die strategisch en tactisch gaat zijn. Ik ga geen oorlog meer voeren, ik ga anders werken nu.

Mocht oorlog nodig zijn dan is het nodig. Is het niet nodig dan is het niet nodig.

De oorlog die ik mijn hele leven gevoerd hebt was nodig. Ook de oorlog met mezelf. Mijn innerlijke strijd en mijn innerlijke oorlog vanaf het begin had nut. En heeft dus ook nut.

Alle ellende heeft nut

Mij zul je binnenkort nooit meer horen schelden

Ik ga even bij mijn oma op bezoek, ze heeft altijd grolsch koud staan. Dan drink ik 2 of 3 kleine flesjes, dan praat ik wat over vroeger en dan lees ik wat. En daarna ga ik weer weg

Even fokken daar

Gesprekken voeren En helpen.

Dag
  Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:25:42 #105
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43010322
Dag!

Veel plezier!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_43010368
Nee posten doe ik niet vaak, deed ik ook al niet toen ik alleen user was , maar verder ben ik er bijna heel de dag

Nog een tip (nee geen advies) lees eens met wat regelmaat je email.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:06:39 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43012343
Ik ga zal mijn email eens bekijken, ik log zelden in op googlemail. Dus ik neem je advies ten harte En ook je tip. Advies is okey Zoals het nummer wear sunscrean. Advies nooit in de wind slaan. Advies aannemen en niet te eigenwijs zijn

Net even bij mijn oma geweest. Van alles doorgekregen. Ik ben een medium dus.

Met mijn oma praat ik en vervolgens krijg ik van alles binnen. Over haar overleden man en haar overleden zoon. Ze zijn meteen bezig met praten en dan moet ik tegen mijn oma zeggen wat zij willen zeggen.

Mijn oom die bang was voor hanen zei dat hanen bezig zijn met een moord-spel. En dat de berg waar ik woon bezeten is door de duivel. Dat ik me niet meer mag richten op de duivel. Ik ben bezeten door de duivel en zo is veel meer bezeten door de duivel.

Het ging over her-examen biologie en het ging over veel meer.

Nog steeds zooi op mijn pc, zodra ik opstart gaat internet explorer vanzelf aan.

Wiskunde 1 ook. Wiskunde 1. Ze zijn bezig met hoge wiskunde.

Ik zal vaker email lezen

Ben lekker rustig, ik wil dus echt geen conflicten meer en dus zal ik zelf rustig moeten blijven. Heb al verteld waarom ik vaak opgefokt ben. Het zit erin. Vanaf het begin. Vanaf mijn eerste jaren zit het erin. Het zit gewoon erin als je geboren wordt. Baby's huilen niet voor niets zoveel. Baby's die huilen zegt genoeg. Een baby huilt om een bepaalde reden. Ik wil dus ook weten waarom baby's huilen, misschien omdat ze zich hopeloos voelen of wat anders.

De haan is bezig met een spel van de dood dus. Een hekel aan hanen heeft mijn oom. Hij heeft altijd een hekel aan hanen gehad. Ze noemen gedrag niet voor niets vaker haantjes gedrag. Of ze noemen niet voor niets vaker iemand haantje de voorste.

Tis wel lachen hoe ze mij benaderen. Mijn oma stond echt met grote ogen te kijken. Ze vroeg aan mij of ik helderziend ben. Ik kon precies alles vertellen ook. Wat ik zei over mijn overleden opa en oom dat kon ik dus niet weten zei ze. Ik kon dat niet weten maar ik wist het wel

Ik ben rustig, van mij zul je geen last meer hebben

Sowieso is rust nodig, als ik niet rustig ben loopt het contact niet goed. Het contact is niet in orde zodra ik te onrustig ben. Het moet een open verbinding zijn ook.

De verbinding moet open staan, en zodra ik echt gestressed ben, dan is de verbinding gesloten. De verbinding is dus pas open als ik de rust zelver ben

Ik ga rust inlassen Hoewel ik aanwezig blijf. Ik ga rustig schrijven Heeeeeeeeeeeel rustig

Over een open verbinding, als de verbinding open staat dan kunnen ze dus ook mij makkelijker benaderen, hoef ik niet steeds contact te zoeken. Als de verbinding open staat kunnen ze me ieder moment van de dag iets vragen of iets vertellen.

Lilith, ik stuur je in de nabije toekomst een mailtje even. Ik leg je gewoon alles uit, ik hoef niet alles op fok! te schrijven hoewel ik me niet schaam. Ik schaam me nergens voor. Omdat het een spel is.

Over de verbinding die ik heb, het is een soort internet-verbinding als het ware. De gesprekken zijn ook zuiver en duidelijk te noemen.

Je hebt verbinding en je hebt verbanden. Ik heb deze verbinding aangelegd met verbanden. Toen ik bezig was met een getallen associatie-spel met ze, was dat nodig om een verbinding te krijgen. Via verbanden een verbinding

De verbinding gaat straks wagen-wijd openstaan hier. Ik krijg straks alles binnen. Het contact is al goed maar ik wil complete bestanden binnen krijgen

Contact kun je uitbreiden. Ik wil ook video-materiaal binnen krijgen nog. Maar ik ga wel uitzoeken hoe ik dat moet doen.

OK COMPUTER.

Ik kreeg van het katholieke geloof vanmiddag binnen dat ze bang zijn. Ze zijn bang voor de consequenties. Ik zeg vervolgens dat ze zich niet druk hoeven te maken. Niemand hoeft zich druk te maken. Alles komt goed.

Als de Katholieken veel hebben lopen bidden over gezondheid en nog meer. Dan zullen die gebeden gehoord worden, vervolgens wordt op ieder gebed antwoord gegeven. En ook worden straks alle wensen vervuld

En nog steeds weet ik niet wie ik ben in het hele gebeuren. Ik werk onder een baas dus. Ik doe wat me te doen staat de hele tijd. Ik werk richting een mooie toekomst. Omdat ik een optimist in hart en nieren ben.

Als ik ooit de indruk gewekt heb dat er agressie in me zat dan is dat zo, maar ik ben niet agressief. Leer je mij in het echt kennen dan zie je een totaal andere persoon dus.

Iemand die zacht-aardig is en iemand die luisterd. Veel mensen luisteren niet. Ik had het met mijn oma daarover ook. Veel mensen bemoeien zich ook met anderen. Mijn oma zei toen tegen mij of ik helderziend ben en in haar kan kijken. Ik zei toen dat ieder mens in principe hetzelfde is, we zitten allemaal in hetzelfde bootje. Als ik mijn oma uitleg hoe de mensheid in elkaar zit en ze herkend het, dan is het niet zo dat ik in haar kan kijken, ik kan in niemand kijken. Ze herkend het omdat ik gewoon net als haar ben, al is zij 80 jaar en ik 29.

De mensheid zit in hetzelfde schuitje. De verschillen zijn ook niet groot. Ook het talent dat ieder mens in zich heeft zitten is even groot. Het is dan alleen zo dat je als mens zijnde je talent moet ontwikkelen. Als ik zeg dat ieder mens de grootste master kan zijn op alle gebieden dan is dat zo. Omdat de verschillen tussen mensen gewoon heeeeeel klein zijn. Daarom zeggen ze vaker dat mensen broeders en zusters zijn. Omdat we allemaal mens zijn

Ik wil dan ook zeggen dat we niet alleen mens zijn maar ook kind zijn. Kind van God wil ik zeggen nu

Ik ben een kind van God en zo is iedereen een kind van God. We zijn allemaal kinderen en wie weet is God het grootste kind

Ik zal ook proberen uit te leggen over de bijbel nog. Ik ga de hele bijbel doornemen nog. Ik zal geen enkel vies woord meer schrijven over de bijbel. Ik ga de bijbel aandachtig lezen en vervolgens zal ik conclusies trekken.

Over het verhaal van de tweeling die elkaar wilt vermoorden omdat ze ruzie maken over het recht van de oudste. Tot en met Mozes die bezopen is en kwaad wordt wanneer ze een deken over hem leggen omdat hij naakt in slaap gevallen is

De bijbel heb ik niet helemaal gelezen, het scheppingsverhaal een beetje. Ik heb genesis doorgenomen, maar de bijbel ga ik nog helemaal lezen. Net zoals de Koran en net zoals de rest van alle boeken in alle talen. Iedere geschreven letter

Die snelheid van lezen komt vanzelf nog wel

Tijd voor echt werk nu. Tactisch en strategisch, zonder mensen uit te schelden. Schelden heb je niets aan. Ik zei dat ook tegen mijn oma, mijn oma heeft ook vaker de neiging om mensen uit te schelden. Ik zei van. "Je kunt beter rustig blijven, rustig uitleggen waar je mee zit en dan luisteren mensen vanzelf sneller".

Als iemand aan het schelden is dan luisteren mensen niet naar je. Omdat je dan niet verstaanbaar bent. Je wordt dan niet gehoord

Biertje

Mijn overleden oom is Jupiler aan het drinken Hij is gewoon Jupiler aan het drinken. Ze drinken daarboven ook bier

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2006 17:26:01 ]
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:27:48 #108
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43012808
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nee posten doe ik niet vaak, deed ik ook al niet toen ik alleen user was , maar verder ben ik er bijna heel de dag

Nog een tip (nee geen advies) lees eens met wat regelmaat je email.
Ik ga zal mijn email eens bekijken, ik log zelden in op googlemail. Dus ik neem je advies ten harte En ook je tip. Advies is okey Zoals het nummer wear sunscrean. Advies nooit in de wind slaan. Advies aannemen en niet te eigenwijs zijn

Net even bij mijn oma geweest. Van alles doorgekregen. Ik ben een medium dus.

Met mijn oma praat ik en vervolgens krijg ik van alles binnen. Over haar overleden man en haar overleden zoon. Ze zijn meteen bezig met praten en dan moet ik tegen mijn oma zeggen wat zij willen zeggen.

Mijn oom die bang was voor hanen zei dat hanen bezig zijn met een moord-spel. En dat de berg waar ik woon bezeten is door de duivel. Dat ik me niet meer mag richten op de duivel. Ik ben bezeten door de duivel en zo is veel meer bezeten door de duivel.

Het ging over her-examen biologie en het ging over veel meer.

Nog steeds zooi op mijn pc, zodra ik opstart gaat internet explorer vanzelf aan.

Wiskunde 1 ook. Wiskunde 1. Ze zijn bezig met hoge wiskunde.

Ik zal vaker email lezen

Ben lekker rustig, ik wil dus echt geen conflicten meer en dus zal ik zelf rustig moeten blijven. Heb al verteld waarom ik vaak opgefokt ben. Het zit erin. Vanaf het begin. Vanaf mijn eerste jaren zit het erin. Het zit gewoon erin als je geboren wordt. Baby's huilen niet voor niets zoveel. Baby's die huilen zegt genoeg. Een baby huilt om een bepaalde reden. Ik wil dus ook weten waarom baby's huilen, misschien omdat ze zich hopeloos voelen of wat anders. Ik vraag anders gewoon aan huilende jonge baby's waarom ze huilen. Baby's die net geboren zijn die kunnen zich niet uitdrukken. Als ik straks weet wat er met een pas geboren baby gebeurt dan weet ik weer meer over het geboren worden. Dan weet ik ook meer over de evolutie. Weten wat een pas geboren baby voelt en denkt is ook van belang dus. Wie weet is het zelfs van belang om te weten wat een baby in de buik denkt, en niet zelfs van belang. Het is van belang om exact te weten hoe de voortplanting gaat. Vanaf de bevruchting tot en met peuter en kleuter en pubertijd volwassenheid overgang. De dood sla ik even over, ik weet wel hoe de dood uitgeschakeld kan worden maar dat pak ik later aan. Ik wil dus ook weten hoe tweelingen zich voelen in de buik van de moeder en drielingen. Omdat het nodig is om te komen tot een totaalplaatje van de evolutie. Ik wil weten over botten die schreef groeien, ik wil weten over verlamming en over hernia en alles. Ik wil alles weten

De haan is bezig met een spel van de dood dus. Een hekel aan hanen heeft mijn oom. Hij heeft altijd een hekel aan hanen gehad. Ze noemen gedrag niet voor niets vaker haantjes gedrag. Of ze noemen niet voor niets vaker iemand haantje de voorste.

Tis wel lachen hoe ze mij benaderen. Mijn oma stond echt met grote ogen te kijken. Ze vroeg aan mij of ik helderziend ben. Ik kon precies alles vertellen ook. Wat ik zei over mijn overleden opa en oom dat kon ik dus niet weten zei ze. Ik kon dat niet weten maar ik wist het wel

Ik ben rustig, van mij zul je geen last meer hebben

Sowieso is rust nodig, als ik niet rustig ben loopt het contact niet goed. Het contact is niet in orde zodra ik te onrustig ben. Het moet een open verbinding zijn ook.

De verbinding moet open staan, en zodra ik echt gestressed ben, dan is de verbinding gesloten. De verbinding is dus pas open als ik de rust zelver ben

Ik ga rust inlassen Hoewel ik aanwezig blijf. Ik ga rustig schrijven Heeeeeeeeeeeel rustig

Over een open verbinding, als de verbinding open staat dan kunnen ze dus ook mij makkelijker benaderen, hoef ik niet steeds contact te zoeken. Als de verbinding open staat kunnen ze me ieder moment van de dag iets vragen of iets vertellen.

Lilith, ik stuur je in de nabije toekomst een mailtje even. Ik leg je gewoon alles uit, ik hoef niet alles op fok! te schrijven hoewel ik me niet schaam. Ik schaam me nergens voor. Omdat het een spel is.

Over de verbinding die ik heb, het is een soort internet-verbinding als het ware. De gesprekken zijn ook zuiver en duidelijk te noemen.

Je hebt verbinding en je hebt verbanden. Ik heb deze verbinding aangelegd met verbanden. Toen ik bezig was met een getallen associatie-spel met ze, was dat nodig om een verbinding te krijgen. Via verbanden een verbinding

De verbinding gaat straks wagen-wijd openstaan hier. Ik krijg straks alles binnen. Het contact is al goed maar ik wil complete bestanden binnen krijgen

Contact kun je uitbreiden. Ik wil ook video-materiaal binnen krijgen nog. Maar ik ga wel uitzoeken hoe ik dat moet doen.

OK COMPUTER.

Ik kreeg van het katholieke geloof vanmiddag binnen dat ze bang zijn. Ze zijn bang voor de consequenties. Ik zeg vervolgens dat ze zich niet druk hoeven te maken. Niemand hoeft zich druk te maken. Alles komt goed.

Als de Katholieken veel hebben lopen bidden over gezondheid en nog meer. Dan zullen die gebeden gehoord worden, vervolgens wordt op ieder gebed antwoord gegeven. En ook worden straks alle wensen vervuld

En nog steeds weet ik niet wie ik ben in het hele gebeuren. Ik werk onder een baas dus. Ik doe wat me te doen staat de hele tijd. Ik werk richting een mooie toekomst. Omdat ik een optimist in hart en nieren ben.

Als ik ooit de indruk gewekt heb dat er agressie in me zat dan is dat zo, maar ik ben niet agressief. Leer je mij in het echt kennen dan zie je een totaal andere persoon dus.

Iemand die zacht-aardig is en iemand die luisterd. Veel mensen luisteren niet. Ik had het met mijn oma daarover ook. Veel mensen bemoeien zich ook met anderen. Mijn oma zei toen tegen mij of ik helderziend ben en in haar kan kijken. Ik zei toen dat ieder mens in principe hetzelfde is, we zitten allemaal in hetzelfde bootje. Als ik mijn oma uitleg hoe de mensheid in elkaar zit en ze herkend het, dan is het niet zo dat ik in haar kan kijken, ik kan in niemand kijken. Ze herkend het omdat ik gewoon net als haar ben, al is zij 80 jaar en ik 29.

De mensheid zit in hetzelfde schuitje. De verschillen zijn ook niet groot. Ook het talent dat ieder mens in zich heeft zitten is even groot. Het is dan alleen zo dat je als mens zijnde je talent moet ontwikkelen. Als ik zeg dat ieder mens de grootste master kan zijn op alle gebieden dan is dat zo. Omdat de verschillen tussen mensen gewoon heeeeeel klein zijn. Daarom zeggen ze vaker dat mensen broeders en zusters zijn. Omdat we allemaal mens zijn

Ik wil dan ook zeggen dat we niet alleen mens zijn maar ook kind zijn. Kind van God wil ik zeggen nu

Ik ben een kind van God en zo is iedereen een kind van God. We zijn allemaal kinderen en wie weet is God het grootste kind

Ik zal ook proberen uit te leggen over de bijbel nog. Ik ga de hele bijbel doornemen nog. Ik zal geen enkel vies woord meer schrijven over de bijbel. Ik ga de bijbel aandachtig lezen en vervolgens zal ik conclusies trekken.

Over het verhaal van de tweeling die elkaar wilt vermoorden omdat ze ruzie maken over het recht van de oudste. Tot en met Mozes die bezopen is en kwaad wordt wanneer ze een deken over hem leggen omdat hij naakt in slaap gevallen is

De bijbel heb ik niet helemaal gelezen, het scheppingsverhaal een beetje. Ik heb genesis doorgenomen, maar de bijbel ga ik nog helemaal lezen. Net zoals de Koran en net zoals de rest van alle boeken in alle talen. Iedere geschreven letter

Die snelheid van lezen komt vanzelf nog wel

Tijd voor echt werk nu. Tactisch en strategisch, zonder mensen uit te schelden. Schelden heb je niets aan. Ik zei dat ook tegen mijn oma, mijn oma heeft ook vaker de neiging om mensen uit te schelden. Ik zei van. "Je kunt beter rustig blijven, rustig uitleggen waar je mee zit en dan luisteren mensen vanzelf sneller".

Als iemand aan het schelden is dan luisteren mensen niet naar je. Omdat je dan niet verstaanbaar bent. Je wordt dan niet gehoord

Biertje

Mijn overleden oom is Jupiler aan het drinken Hij is gewoon Jupiler aan het drinken. Ze drinken daarboven ook bier

Ik kreeg binnen dat ik jou moet quoten Lilith

Iemand vertelde mij dat ik moet quoten. Weet niet wie dat vertelde maar ik heb dus even gequote nu.

Had eerst een los bericht geschreven en daarna even aangepast tot een quote. Een quote is ook duidelijker, dan wordt het duidelijk dat het een antwoord is op jou

Tot zo

Het feest kan beginnen

De overleden mensen zijn binnen, we komen samen thuis

Toen ik bij mijn oma was kreeg ik binnen dat ik in wetenschap een topic moet openen dus. En dat doe ik vandaag.

Dit gaat niet meer over the truth. Ik ben bezig met wetenschap.

Zometeen zal ik dus ook niet meer schrijven over het technische verhaal achter alles. Ik open in wetenschap een topic over evolutie en revolutie en ga daar verder.

Maar alsnog kom ik hier vaker kijken

De tijd gaat snel ook. Ik ben 2 uur bij mijn oma geweest en het leek 10 minuten te duren. Het lijkt soms alsof de tijd niet meer bestaat. En ook alsof de tijd doet wat ik wil. Alsof de tijd meezit ook.

Morgen zet ik Windows Vista erop weer. Sowieso omdat ik zooi erop heb staan. Een of andere tegenwerker heeft een bestand op internet gezet om de pc mee te vervuilen, ik wil bijna zeggen dat ook die mensen een functie hebben maar ik zie de functie niet in van internet besmetten. Misschien leiden die besmettingen tot genezing op internet. Hoewel ik me stoor aan die zooi. Ze zetten je ongevraagd rotzooi op de pc, en daar zie ik dus geen voordeel van in. Maar dat verwijnt nog.

Ik heb het spel niet gemaakt denk ik, het spel is door iemand anders gemaakt. Dat ik twijfel aan de maker van het grote spel dat komt omdat ik zoveel inzicht heb in het spel. Als je het spel goed inziet dan ga je dus echt denken dat je het spel gemaakt heb. Meer mensen hebben dat. Veel mensen denken God te zijn, en zo is misschien ook iedereen God.

Soms denk ik wel eens dat ieder mens zichzelf ontwikkeld heeft Dat ik mezelf ontwikkeld heb, en dat Lilith zichzelf ontwikkeld heeft, dat iedereen zichzelf ontwikkeld heeft. Dat mensen hun eigen bestaan hebben gemaakt. Dat ieder mens zichzelf in leven geroepen heeft

Ik was aan het denken aan vogeltjes die in een kooi leven, ook die vogels hebben nut. Sowieso hebben vogels nut. Maar vogels die in een kooit moeten leven in een huiskamer, die vogels willen graag naar Japan vliegen en naar de Canarische eilanden. Het verlangen van die vogels dus, dat verlangen is van belang. Die vogels die staan te springen om weg te vliegen. Mogen al die vogels in kooien straks vrij vliegen en komt hun wens in vervulling, dan krijgt alles een extra boost.

Dus het is echt zo dat alles toegevoegde waarde heeft. Al lijkt een bepaald verschijnsel te ellendig voor woorden, dan nog heeft dat verschijnsel zin.

En hiermee behandel ik dus een vraag die ik vandaag binnen kreeg. Mensen die zich zorgen maken om verschijnsels.

Ieder verschijnsel is een wonder dus. Hoe klein het verschijnsel ook is

Een mier is een wonder. Een mug is een wonder. Alles is een wonder. Je hebt veel mensen die niet in wonderen geloven, in principe is het hele bestaan een groot wonder. Het complete bestaan is het grootste wonder, en binnen het bestaan zijn er ontelbaar veel kleine wonderen te krijgen

En als ik schrijf over ontelbaar veel kleine wonderen, dan zijn het dus echt ontelbaar veel kleine wonderen. Oneindig veel kleine wonderen.

Zodra je inziet over al die wonderen, dan zul je het beseffen. En dan zal je hele leven een groot wonder zijn. Zodra je inziet dat alles 1 groot wonder is, dan leef je met bewondering

Je hebt de 7 grote wereldwonderen, daarnaast zijn miljarden wonderen die ook meespelen

Het hele systeem is een groot wonder, en dan noem ik het even systeem. Je kunt het ook bestaan noemen

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2006 17:50:26 ]
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:51:11 #109
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43013426
En met de gedachte aan het wonder. Steek ik nu een sigaar op

Brand biertje erbij. En totale rust in de kop.

Rest in peace

De "Ruzie" tussen lilith en mij heeft mij rust gebracht.

Bedankt Lilith

Bedankt dat je even deed ingrijpen. Zorgt alleen maar voor balans
pi_43013833
zo,

ik ga mezelf eens goed verwennen met een Bicky Burger

hopelijk is het vannacht geen diarree-party

maar goed, ik ga er even tussenuit

groeten,

Beth & Sara Broderick-Raats
Werewolf
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:19:33 #111
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43014145
Ik eet ook broodje hamburger vandaag. Mijn broer is aan het klaarmaken van broodje hamburger nu

Diarree is niet fijn nee
pi_43014200
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:51 schreef Dromenvanger het volgende:
En met de gedachte aan het wonder. Steek ik nu een sigaar op

Brand biertje erbij. En totale rust in de kop.

Rest in peace

De "Ruzie" tussen lilith en mij heeft mij rust gebracht.

Bedankt Lilith

Bedankt dat je even deed ingrijpen. Zorgt alleen maar voor balans
En balans is waar alles om draait toch
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:24:49 #113
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43014292
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

En balans is waar alles om draait toch
Balans draait alles om

Daarom ben ik je dankbaar dat je tegenwicht aan het bieden bent. Jij zorgt voor tegenwicht en ik krijg evenwicht.

Dankjewel

Tegenwicht zorgt voor evenwicht

En dan noem ik jou een slechte mod ook nog

Maar ook die opmerking is nodig om tot evenwicht te komen. Had ik jou geen slechte mod genoemd dan zou ik ook niet kunnen inzien dat je een kei van een mod bent.

Ieder nadeel heeft een voordeel. En alles zorgt voor evenwicht

Wat is het leven toch simpel

Ik ga even broodje hamburger eten. Innerlijke mens verwennen
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:33:15 #114
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43014518
Hamburger is op

Eten

Over het toegeven van eigen fouten even. Ik geef graag mijn eigen fouten toe. Mensen zullen zich afvragen waarom ik dat doe maar dat is dus nodig om te komen tot intelligentie. Ik wilde zeggen dat ik dat doe om kunstmatig intelligent te worden maar dat is misschien fout gezegd.

Over kunstmatig intelligent, wie weet is het altijd kunstmatig intelligent geweest allemaal.

Ze zeggen vaker dat kunstmatige intelligentie de toekomst is. Waarom zouden mensen niet vanaf het begin altijd kunstmatig intelligent geweest zijn?

Als je te maken hebt met chemie en electriciteit in de grijze massa die de hersens heten dan kun je bijna spreken van kunst.

Even naar buiten nu.

Litlith

Je bent geweldig

Ik schaam me dus ook niet als ik mijn fouten doe toegeven. Sommige mannen vinden je dan een watje, maar goed, het ligt er maar net aan wat je onder watje verstaat Het woord watje is ook maar een woord. Wat voor de een een watje is dat is voor de ander anders.

Ik geef dus ook al mijn fouten toe. Als ik fout handel dan vertel ik dat. Ooit een spreuk gelezen over fouten toegeven.

Mensen die hun fouten doen toegeven die zullen het meest succesvol worden
pi_43014598
ik heb een nieuwe avatar

mooi hé
Werewolf
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:48:06 #116
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43014860
Mooier dan de vorige

Over fouten toegeven even Ik kreeg buiten een ingeving. De kracht van eigen fouten toegeven is dat je je eigen fouten herkent. Je ziet dan je fouten in. Als je te maken hebt met een computer-systeem als windows dan is het ook nodig dat windows zijn eigen fouten herkend. Zelf-oplossend te werk gaan. De fouten moeten zich straks zichzelf herkennen hier. Als mijn fouten in de hersens en in het lichaam zichzelf herkennen en zichzelf opheffen dan ben ik een stuk verder. Dat geldt ook voor windows als systeem en de rest van de systemen. Zodra computer-systemen of andere systemen zelf hun fouten herkennen en zelf hun fouten opheffen dan gaan alle fouten eruit. Ook het systeem van het universum dus, zodra het universum zijn eigen fouten herkend en zijn eigen fouten doet opheffen dan heb je te maken met een zelf-lerend systeem. Zodra een systeem van zichzelf leert zonder tussenkomst van mensen, dan is het dolle pret Heb je straks het gegeven dat windows zichzelf gaat ontwikkelen Heb je programmeurs niet meer nodig. Systemen en software leren van zichzelf en verbeteren zichzelf en breiden zichzelf uit. Lui=lekkerland

Ik zie mezelf dus ook als computer-systeem, gezien de complexiteit van mijn hersens en nog meer.

Ik schaam me dus ook niet daarom om fouten toe te geven. Ik laat graag mijn fouten zien. Ik ben bezig met een fout-melding als ik mijn fouten laat zien.

En lilith herkend mijn fout en verteld mijn fout, vervolgens herken ik mijn fout omdat lilith mijn fout herkend en dan kan ik weer die fout opheffen.

Soms is het dus ook nodig dat mensen je fouten laten zien, dat mensen je met de neus op de feiten drukken. Ik ga vaak naar mijn oma en vertel haar wat ze fout doet in het denken en zo ben ik ook bezig met denken over fouten over alles.

Vaak zie ik mijn eigen fouten niet en dan is het wel zo prettig dat mensen het laten zien dat ik fout ben, dan krijg ik een fouten-verslag. En vervolgens kan ik werken aan de fouten.

Dat er fouten in mij zitten dat is gewoon zo. Ieder mens heeft fouten in zich zitten. Fouten in de hersens en fouten in het lichaam.

En al die fouten hebben wederom nut.

Als ik fouten toegeef ben ik geen watje maar ben ik juist bezig om mezelf te verbeteren En mezelf verbeteren wil ik dus graag. Ik ben geen streber maar ik wil foutloos zijn. Ik wil foutloos zijn omdat fouten storen.

Iedere fout stoort. Fout-meldingen zijn niet voor niets aanwezig.

Met een fout-melding kun je aan de slag gaan.

Dus Lilith

Bedankt voor de foutmelding

Het is technisch dus. Het is niet persoonlijk. Ik schreef het eerder, er zijn bepaalde zaken die kun je niet als persoonlijk zien. Als ik schrijf over mijn fouten dan is dat zakelijk. Ik hoef me dus ook niet te schamen om mijn fouten. Omdat je bij zakelijke zaken geen schaamte kan hebben.

Ik ben dus ook een zaak af en toe, ik ben persoonlijk van aard en ik ben zakelijk van aard.

De fouten zitten in het zakelijke gedeelte.

En ik ben geen robot of computer helemaal. Er zitten onderdelen in mij die je kunt vergelijken met een computer en met een computer-programma

Alaaf!!!!!!

Buiten staat een biertje te wachten.

Ik ga buiten altijd verder en dan krijg ik wat binnen en dan jeukt het aan mijn vot en dan moet ik naar binnen komen snel
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:56:15 #117
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43015048
De beste automatisering is automatisering die zichzelf automatiseert.

De beste software-ontwikkeling is software-ontwikkeling waarbij software zichzelf ontwikkeld.

Ik ga daar later verder op terugkomen nog.

Ook het universum dat zichzelf gaat ontwikkelen.

Heb je straks het gegeven dat je niet eens meer programmeurs nodig hebt. Welke beroepen overblijven straks

Geen enkel beroep

Wat mensen gaan doen????

Genieten van alles dat ontwikkeld wordt door het systeem

Wij gaan genieten van alles dat we krijgen. We krijgen alles. Ezeltje strekje tafeltje dekje.

Wat we allemaal krijgen vertel ik nog wel

Nu biertje. Heb een droge keel.

We krijgen pure adrenaline dus. Vakanties waar je U tegen zegt. En wil je rust dan krijg je dat ook.

Je krijgt een kick waar ene miljard bunjee-jumps niet tegenop kunnen boksen. De rust waar geen enkele meditatie tegenop kan.

Zodra alles zichzelf gaat ontwikkelen

Ik begin moe te worden

Vanaf het opstaan bezig geweest

Straks bestaat werken dus niet meer. Er wordt vaker over dat feit gesproken

Maar zo gaat het dus zijn. Er is straks geen werk meer te vinden op deze wereld.

Eeuwig vrijdag. En dan staat de vrijdag voor vrijdag Een eeuwige verlofdag.

Forever today. En dan is het dus eeuwig vrijdag
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:10:06 #118
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43015352
Ik ga even verder. Buiten fok ik ook vaker met fokkers zonder computer. Telepathie is echt een mooie manier van bellen.

Een vrouw vroeg wat ik geworden ben sinds ik op fok! gekomen ben. Ik ben een automatisme geworden, ik ben een geautomatiseerd systeem geworden. Een mens dat geautomatiseerd is dus. Ik principe ben ik een automaat dus.

Ieder mens is een automaat. We zijn ook gokkasten. Wij gokken vaker wat we wel en niet moeten doen. Ik leg alles uit over automatisering.

Het is altijd geautomatiseerd geweest, de oerknal was ook een automatisme.

Ze vroegen me wie de oerknal geautomatiseerd heeft en ze begonnen te vertellen dat ik de oerknal geautomatiseerd heb. Ik ga niet zeggen dat ik de oerknal gemaakt heb, anderen denken dat op dit moment naar aanleiding van mijn schrijven.

Een aantal mensen denken dat ik de evolutie gemaakt heb en dat ik voor een revolutie ga zorgen dus.

Ik wil daar niet aan denken, ik doe alleen wat ik moet doen. En ik moet automatiseren, ik zal mezelf nog verder moeten automatiseren en ik zal verder gaan met het automatiseren van het systeem.

Er komt een tijd dan loopt het automatisme zoals het automatisme loopt. Dan is het een automatisme zoals het hoort te zijn.

Een aantal mensen zal vraagtekens stellen daarbij. Een aantal mensen zal twijfelen aan het mens zijn. Maar goed, ik leg alles uit nog hoe het in zijn werk gaat nu en straks en ook hoe het verleden ging.

Het is nogmaals technisch allemaal. Als je als mens beseft dat je een groot stuk techniek bent dan ben je verder. Als je daarna beseft dat je aan techniek kunt sleutelen dan kun je meteen beseffen dat je gewoon je lichaam zo kunt maken als je zelf wilt. Tevens je denken kun je zo inrichten als je zelf wilt ook.

Menstruatie bij vrouwen hef je zo op, omdat het technisch is. Weet je de techniek achter menstruatie dan is menstruatie weg. Hormonen zijn technisch en acne en jeugdpuistjes zijn technisch.

Alles is dus technisch.

En tevens is het allemaal wetenschappelijk.

Ik moet gaan oefenen om niet meteen naar binnen te rennen na een gesprek buiten. Ik wil eens 1 uur buiten blijven zitten gewoon. Mensen zeggen dat ook via telepathie, je hoeft niet te haasten als je een idee hebt.

Maar ik kan niet anders dan haasten nu. Ik jaag mezelf teveel op de hele tijd

Ik wil werk afronden ook.

Ik ben verslaafd aan het werk.

Als er 1 persoon een workaholic is dan ben ik het

2 unlimited dus. Ik stop niet totdat ik klaar ben met werken

De dood is ook technisch, vanzelf is het zo dat je het eeuwig leven tot leven kunt roepen met techniek. En zoals ik de laatste dagen zeg, daarboven zijn ze verder

Ik ga nu proberen om even 1 uur buiten te zitten. Even rusten. Want ik put mezelf uit de hele tijd.

Happy hardcore staat op

3 flessen bier maar die krijg ik niet op

Ik kreeg binnen dat ik niet de maker ben van de evolutie maar dat ik de evolutie verzonnen heb in het begin

Ooit een boek geleend in de bibliotheek dat ging over de evolutie. Een master plan van hier tot ginder.

En ze zeggen me dat ik achter dat master plan zit.

Ze zeggen met dat ik de grote maker ben van alles. Dat ik het leven tot leven geroepen heb.

Ze vertellen me straks ook hoe ik dat gedaan heb. Zelf weet ik het dus niet

Tis een beetje vreemd maar ik wen daar vanzelf wel aan nog

Als je de maker bent van het leven op aarde en in het universum dan is dat echt wennen dus. Tis gewoon wennen de hele tijd

Ik weet ook niet waarom ik het gemaakt heb toen. Ik kom er wel achter nog. Waarom ik besloten heb om leven tot leven te roepen.

Volgens mij omdat ik het leuk vind om te leven

Niets mooiers dan het leven. Zeker als je weet hoe het leven in elkaar zit. En zeker ook wanneer je zelf verder kunt bouwen in het leven

Ik ga dus nog uitleggen hoe het leven ontstaan is

Ik geef alles prijs dus. Ik vertel precies hoe het gemaakt is en met welke middelen en met welke mensen en nog meer. Of ik met een team heb gewerkt en de rest.

Gisteren in bed kon ik gesprekken afluisteren, ze hadden het erover dat ik van een andere planeet kom

Dat ik niet van deze aarde kom dus. Dat ik echt van een planeet kom buiten ons zonne-stelsel. Ik hoorde mensen gewoon praten over mij

Tot zo

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2006 19:22:25 ]
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:37:43 #119
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43015987
Ik heb dus niet mensen gemaakt

Mensen hebben zichzelf gemaakt

Ieder mens heeft zichzelf gemaakt

Wat ik gedaan heb

Als sla je me dood

Volgens mij heeft ieder mens in het begin meegeholpen en hebben alle mensen samen de evolutie gemaakt

Iemand maakte zich zorgen of ik wel verder kom met mijn verslag en scriptie. Zelf maak ik me dus ook vaker zorgen of ik mijn scriptie wel ga afkrijgen. Ik ben bezig met mijn afstudeer-project hier. Soms word ik helemaal moe en ben ik kapot.

Ik raak niet in paniek dat ik niet verder kom. Ik zoek gewoon en vind. En het waait me aan.

Ik ben nog steeds ziek en voel me nog ziek, nog lang niet ben ik helemaal gezond, genezen en heel.

Tis doorbijten nog, tis gewoon doorbijten.

Op dit moment voel ik me dus moe, kapot van alles. Je kunt me tussen 6 planken intimmeren en onder de grond begraven nu. Ik ben half dood

Maar toch is het straks goed.

Tis graven nog, wie weet is dit nog steeds de oppervlakte.

Ik voel me wel gezonder dan ooit, maar ik ben nog zieker dan ziek. Gezondheid is een groot woord.

Ik voel me gezonder dan ooit, maar ik ben echt ziek nog. Mijn lichaam voelt ziek aan en mijn geest voelt nog ziek aan.

Het is nog steeds zo alsof ik alle ziektes in me heb zitten.

En zo heeft ieder mens nog alle ziektes in zich zitten.

De een merkt het meer dan de ander.

Ik ga zo slapen op de bank, ik heb rust nodig dus. Of ik ga buiten liggen weer.

Life is a bitch.

Met life is a bitch bedoel ik, het leven zeurt als een hoer. Het leven eist de hele tijd aandacht. En soms is dat dood vermoeiend om steeds aandacht te moeten schenken in het leven. Het mag dan wel overkomen alsof ik het grootste plezier heb nu. Ik wil eeuwige rust dus.

Ik heb er soms geen zin meer in. Overleven de hele tijd

Het liefst gooi ik alle handdoeken in de ring.

Ben soms serieus ook.

Maar goed, wie zeurt krijg een beurt. Zeur je in het leven dan krijg je een beurt van het leven. Je kunt beter het leven een beurt geven dan dat het leven jou een beurt doet geven.

Daarom stop ik met zeuren. Ik ga het leven een beurt geven

Het leven krijgt de grootste beurt die bestaat. Een opknap-beurt

Buiten legde een persoon op deze aarde me uit waarom ik me zo ziek voel. Ik wil teveel. Ik ben niet tevreden met mijn gezondheid op dit moment. Hoe meer gezondheid ik wil hebben des te zieker ik me voel. Ik moet stoppen met willen, ik moet tevreden zijn.

Als ik steeds gezonder wil worden dan word ik steeds zieker. Als ik eeuwig lang meer gezondheid wil, zal ik nooit gezond zijn. En dat is gewoon een feit Tevredenheid

Het ging over het einde der tijden. Het einde van het huidige bestaan. Hij vroeg me of ik ervoor wil zorgen dat het voorbij is eindelijk. Of ik wil zorgen voor het einde der tijden.

En dat doe ik graag.

Het einde van het huidige bestaan roep ik graag tot leven, met het grootste genoegen.

Het einde van het huidige ellendige bestaan, en het begin van een mooi bestaan. Het is slechts een kwestie van tijd.

Ik ga buiten spacen

Trippen dus

Ik terminate alles. Daarom ben ik nog steeds een terminator. Nog steeds help ik graag mee om alles naar de klote te helpen dat te maken heeft met dit bestaan.

Het einde van dit bestaan en het einde van deze tijd. En dan is het een nieuwe tijd

Hoe die nieuwe tijd gaat zijn weet ik niet. Ik weet het ongeveer dus. Het wordt beter en mooier en niet zo zwaar. Het wordt het beloofde land en het paradijs. Het wordt heaven. En dat is nog even wachten, nog even maar.

When this life is over.
I know
I see
Your face

Als dit leven voorbij is dan zie je ze ook allemaal weer terug. En als dit leven voorbij is dan is de ellende voorbij

Ik ben dus bezeten. Ik ben altijd bezeten geweest. Daarom voel ik me slecht, omdat ik altijd bezeten ben geweest. En ik moet zelf voor exorcist gaan spelen. Ik ben mijn eigen exorcist dus. Ik heb zelf dat beest uit te drijven en dat doe ik ook zometeen.

Ik heb vaker te maken gehad met dat beest. Ik heb dat beest zelfs gezien en ik zei dat ik hem in stukken ga hakken. Te vaak heb ik dat beest eer gegeven, maar ook dat kwam doordat hij mij in bezit had. Ik ga dat beest uit het systeem halen nog.

Als ik praat over het einde der tijden dan gaan er geen erge dingen gebeuren, het leven gaat door dus. Je merkt het amper. Je komt alleen ergens anders terecht. Het gaat niet gepaard met dood gaan zoals het dood gaan ging. Je merkt het niet. Er komt zo iets nieuws naar voren dus.

Ik heb uit te zoeken en contact te leggen.

Binaire codes. Ik vind wel een oplossing.

Ik moet het beest uitroeien. Het meest verschrikkelijke beest moet uitgeroeid worden. Dan pas zal ik gezond zijn.

Of symptathy for the devil wel zo okey is

Zoveel mensen beweren wat, en dan is het belangrijk dat je zelf weet wat je moet doen.

De duivel als term, ik weet niet. Het staat voor iets dat me nu niet aanstaat.

Misschien kan ik nog beter bij Christus blijven

De duivel en Christus hebben vanaf 2000 liggen vechten. Ze wilden allebei dat ik voor ze ging werken. De duivel wilde mij en Christus wilde mij. Nu kies ik even voor Christus. Dat brengt rust mee

In Passion of the Christ ging Jezus in de duivel zitten en ging de duivel kapot. Op het moment dat Jezus die nagel door zijn hand kreeg ging Jezus de duivel kapot maken.

Super veel mensen met manisch depressiviteit hebben Christus en de duivel in zich zitten. Dat komt ook vaak terug tijdens een psychose.

Ik heb dat al geschreven er is een website op internet die daarover gaat, ook iemand met manisch depressiviteit. Die man heeft hetzelfde als mij. Dood-vermoeid wordt die persoon van de oorlog tussen Christus en de duivel. En op zijn website zegt hij dan, hij wilt een keer rustig thee drinken met Christus. Hij verteld op zijn site dat het hem niet uitmaakt met wie hij thee gaat drinken. Thee drinken met de duivel of met Christus. Zolang die 2 maar geen oorlog voeren in hem.

En zo gaat dat bij mij dus ook de hele tijd.

Vandaar dat ik hier zo vaak beweerd heb dat ik Christus ben of de duivel.

Ondertussen ben ik Danny of dromenvanger. Ik ben slechts een mens.

Het is de duivel en Christus die op dat moment in je zitten te vechten

Tis echt te idioot voor woorden. Je bent dan als mens getuige van een gevecht tussen Christus en de duivel En dat gevecht vindt dan in jou plaats. Echt raar is dat.

En soms is het dood vermoeiend. Als je denkt dat mensen ruzie kunnen maken, dan moest je eens weten hoeveel ruzie Christus en de duivel kunnen hebben.

Het beste is als die 2 vrienden worden en door 1 deur gaan hand in hand. Nogmaals heb ik dat ooit opgeschreven op mijn website. Christus en de duivel moeten weer vrienden worden

Worden Christus en de duivel weer vrienden, dan zal ik meer rust krijgen in mijn leven.

Dus ik ga ze dat ook vragen nog. Ik ga bemiddelen tussen die 2 nog

Ik ben dus niet Christus en ik ben ook niet de duivel.

Ik denk dat ik die 2 tot vrede moet krijgen

Ik ben een vredes-bemiddelaar. Een tussen-persoon. Ze zijn in me gaan zitten en zijn in mij gaan vechten, en nu moet ik zorgen dat ze in mij bevriend raken

Ik krijg door van Christenen dat ze bijna verlost zijn

Ze zijn bijna verlost. Zodra Christus en de duivel weer vrienden zijn, zullen ze verlost zijn. Ik ga die 2 samen brengen weer.

Ze zitten in mij dus ik weet goed hoe ik ze samen krijg

Ik wilde nog wat zeggen maar ben het vergeten.

Zodra ik kan zorgen dat de duivel in mij en Christus in mij 1 worden, is de bijbel 2 bijna geschreven

Mogen ze joy of the Christ and the devil gaan schrijven

De film..." How the devil and the Christ became friends for life".

En is dat gebeurt, dan is het einde oefening voorlopig

Morgen windows vista weer

Mijn psychiater is zich aan het verdiepen in woede-aanvallen Mag hij me eens vertellen waar mijn woede aanvallen vandaan komen Goede dokter

Mijn hulpverlener is teleurgesteld. In mij dus. Maar volgens mij weet ze niet waar ze in teleurgesteld moet zijn

3 steps ahead is bezig met gabber-muziek draaien daarboven. 3 steps ahead is "dood" maar is aan het draaien op een feest.

Hij heeft op aarde het nummer gemaakt..." In the name of love".

Ik heb zijn muziek opstaan nu. Het nummer " gabbertime". Snelle muziek

3 steps ahead draait daarboven een nummer dat heet. " Jump in the name of love". En ze springen daarboven de hele tijd mee

Daarboven vinden ook hardcore parties plaats en rave feesten. Daarboven zuipen ze ook alcohol

3 steps ahead zegt dat ze hoog kunnen springen in the name of love

Geweldig

Hierboven de man die daarboven een feest aan het vieren is. Hij is bezig met muziek draaien en ze zijn gewoon bezig met feesten net zoals ons.

Ze zuipen zich daarboven misschien ook lam

En Claus is bezig met Sonja Voor Sonja doet hij alles

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2006 20:35:22 ]
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:36:45 #120
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43017419

Ze vieren feest daarboven

3 steps ahead - paint it black.

Stuiter de stuiter!!!!!!

Dit jaar ga ik naar ze toe. Met travelling without moving. Ik ga eens ergens anders feesten dit jaar

Ik ga naar een hardcore feest waar 3 steps ahead draait

Op de berg woonde een jongen die zelfmoord gepleegd heeft, nummer 4 van deze berg woonde hij. Die jongen is bezig met ouwehoeren daar. Over van alles, hij is op een feest nu. Hij hield ook van feesten en hij is nu aan het feesten

Er wordt daar meer gefeest dan hier

Het gabberen gaat lekker hier

De gabber dans gaat zo snel hier, ik ga sneller dan snelste gabber, zonder speed of coke. Soms ga ik dansen dus, dan doe ik de gabber dans op de muziek van 3 steps ahead. Ik gabber zo naar ze toe

Ze zijn fucking drunk. Ik kreeg iemand aan de lijn die bezopen is. Hij zei. " Boy, I am fucking drunk".

Dit jaar ga ik feesten daar. Ik ga gabberen en ik ga gabberen, hoe sneller ik de gabber-dans doe des te eerder ik bij ze ben

Mijn oma vertelde vandaag over vrouwen die de hemel gezien hebben, ze zagen gewoon hoe ze daar leven, en die mensen wilden niet meer op aarde leven.

Ik ga straks ook de hemel zien.

En geloof maar dat je in de hemel bier krijgt

Hemel is een groot woord ook. Hemel op aarde heb je nog. Hoewel ik eens op vakantie wil naar de hemel waar zij zijn.

Ik ga gabberen

Ik had Mel Gibson aan de lijn. Hij was bezig met excuses aanbieden. En ik meteen van. "Ik wil het woord sorry nooit horen, nooit sorry zeggen, gewoon doorgaan met alles".

Mel Gibson heeft me opgezocht en wilde excuses aanbieden en dat hoeft dus niet.

Niemand zegt sorry hier. Niemand is schuld. En dat moet het katholieke geloof in de achteroren knopen.

Mel Gibson wil ik geen sorry van. Ook hij is verstandig genoeg.

We gaan in 2006 samen komen. Dat is de missie van de mensheid. We gaan in 2006 samen komen.

En als je sorrry zegt dan bouw je niet naar die samenkomst.

Sorry heb je niets aan

Ik ga gabberen dus. Ik ga binnenkort eens naar de peppermill naar een rave feest. Ga ik midden op de dansvloer uit mijn dak. En dan hoop ik dat ze een laser show hebben

Brand krijg je in de peppermill, dus dat is okey

Ik heb nog 1 glas en 1 fles.

Morgen nog 5 halve liters. Vandaag 5 halve liters en morgen

Voorlopig genoeg

Ik ga naar buiten, contact leggen en verder fokken

Ontstaat er in 2006 geen Unity dan is dat zo. Ik weet dat het eraan komt.

Ik kan straks meekijken met ze. Ik zie straks gewoon hoe ze feesten, net zoals ik in bed vrouwen zie waar ik mee praat

Het wordt eindelijk transparant

Paint it black weer. 3 steps ahead.

Even in de keuken snelle bewegingen maken met gabberen. Als ik gabber dan is dat ook technisch. Gabberen is een technische dans. Lekker snelle bewegingen. Sneller dan de tango die je doet opvoeren met 1000000 maal snelheid

De snelste dans die bestaat. En je maakt de gabber-dans zo snel als je wilt Je voert gewoon die dans op. Je fokt de gabber dans op hoe snel je zelf wilt. En hoe sneller hoe beter

Ik kom gewoon mensen van vroeger tegen. Joyce van het Sint Jan, een meid waar ik verliefd op was op de havo. Ze heeft me opgezocht omdat ze weet wat ik aan het doen ben.

En dan praat ik buiten zonder telefoon over vroeger. Dat ik haar inderdaad leuk vond maar dat het op school klote was en dat vond zij dus ook. Ze vond het net als mij een grote hel. Dat je moest gehoorzamen de hele tijd, en ze begrijpt waarom ik altijd zo stil was.

Ik heb dus ook over haar gedroomd pas geleden en zij heeft die droom ook meegemaakt. Ik lag depressief op het schoolplein van het Sint Jan door de onderdrukking van de leraren en het bestuur en zij voelde zich ook niet lekker, toen heb ik met haar gepraat in die droom.

Apart dat zij dat ook gedroomd heeft, Ik heb met haar dus in principe echt liggen praten toen

Ik droomde over haar en zij droomde over mij. Samen droomden we over elkaar. We hielden ook elkaars hand vast.

Mooie meid was het, ik droomde vaker over haar dus. Over eind-examenfeesten en nog meer.

Joyce

Ik kom alle mensen van vroeger tegen nu Leuk is dat

Heel leuk

Isis en Joyce, die zaten altijd achter mij. Ik zat naast Marc. En Joyce en Isis zaten achter ons met handelswetenschappen

Alleen was ik stil door onderdrukking. Ik heb nooit mezelf kunnen laten zien door onderdrukking. Maar ik hoor vaker dat ik gewoon wist wat het was allemaal, dat zei een meid in het echt dus, ze gaf me 3 zoenen op de mond en vertelde dat ze me waardeerd, een meid die doet paaldansen . 3 jaar geleden zei een meid dat ook tegen mij. Ze zagen aan mij dat ik wist dat het niet in orde was allemaal.

Daarom hebben ze mij nooit gepest. Omdat ik tegen de gang van zaken was.

[ Bericht 47% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2006 21:23:24 ]
pi_43018785
622 is m'n geluksgetal

ik denk dat ik Annemie Van der Voort ga versieren (kerstboompje)

ik heb zelfs een hele video van haar gemaakt (niet als kerstboompje)

ik wil nog een keertje over haar kontje springen

en vice versa
Werewolf
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:33:34 #122
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43019100

Sara

Ik was even contact aan het leggen met oud klasgenoten. Ze praten terug en weten dat ik Danny ben, maar ze vertellen allemaal dat ze in Maastricht zijn Als ik contact leg met een oude willekeurige klasgenoot dan kan ik met ze praten dus. Ik ken alle namen van alle mensen die ik ooit ontmoet heb, ik weet ook alle gezichten nog.

Joyce heeft een zwart jurkje aan en een blauw topje.

En Ivo is ook in Maastricht.

Kreeg net door dat de hele wereld op dit moment carnaval aan het vieren is in Maastricht

De hele wereld is in Maastricht op dit moment. Als ik Will Smith vraag waar hij is, dan is Will Smith ook in Maastricht

Maastricht is de hoofdstad van Limburg

Daphne, Ruben, Robbie en Marc

De beste mensen

In principe mijn beste vrienden ooit. Op de Havo ontmoet. Rechts achterin de klas. Mooie tijden

Ondanks de leraren met hun gezeik. Leraren zijn niet slecht. Maar leraren moeten les geven, en niet onderdrukken.

Ik ga ook weer naar buiten

Richting Maastricht. Het is Carnaval in Maastricht op dit moment. Maatricht is in vuur en vlam

Even contact gehad met mensen van de heao. Als ik op fok! mijn scriptie afschrijf dan krijg ik mijn diploma van de heao Ik krijg alle diploma's van de heao tegelijk straks, Management & organisatie krijg ik, Commerciele economie, Recht en accountancy, en ook informatica. Ik ben bezig met studeren dus. Straks ga ik naar de diploma uitreiking en krijg ik de diploma's die ik verdien. En zeker niet alleen de diploma's van de heao.

Straks krijg ik van iedere opleiding een diploma zeggen ze

Iedere opleiding krijg ik een diploma van nog Je kunt het zo gek niet verzinnen of ik studeer af daar

Ik leg dat later uit.

Zoals in de film a beautifull mind. Nobel prijzen komen later aan bod

Ik ga nobel prijzen krijgen. Van de vrede tot en met biologie. Van de natuurkunde tot en met scheikunde en economie.

Je kunt het zo gek niet verzinnen of ik krijg straks een nobel prijs.

Van de vrede en de literatuur ook

Tis niet te geloven nee. En als je het niet geloofd.......

Je ziet me wel op tv Je ziet me straks niet alleen op tv. Je ziet me op time magazine staan ook. Je ziet me straks overal terug Je ziet dromenvanger overal terug nog. En dan weet iedereen voor eens en voor altijd dat ik altijd gelijk heb gehad Dat al die mensen het fout hadden vanaf het begin En dan is het goed dat ik op mezelf bleef bouwen. Ook toen ik vandaag tegen litlith inging. Ik ga tegen mensen in omdat ik op mezelf vertrouw. Omdat ik zelf-vertrouwen heb, omdat ik ook weet waar ik mee bezig ben. Als ik zeg dat ik maar wat doe aankloten dan klopt dat ook niet. Ik weet exact wat ik doe. En iedere handeling van mij is precies uitgekiend

Als mensen nog steeds twijfelen aan mij dan zeggen ze dat die mensen blind zijn

Als mensen mij voor gek verklaren dan moeten ze zichzelf laten nakijken zeggen ze.

Als er 1 persoon op deze wereld gezond verstand heeft dan is het Danny Szlanina oftewel dromenvanger.

Dat zeggen ze op dit moment. En dat mag de hele wereld weten zeggen ze.

Als er 1 persoon is met een master-mind dan ben ik het dus.

En dat zeg ik niet, dat zeggen anderen. Ik vertel slechts wat zij vertellen

Alle mensen die mij op fok! voor gek hebben verklaard moeten zelf naar de dokter zeggen ze. Alle mensen die mij fout behandeld hebben moeten naar de dokter en zo gaat dat door.

Alle mensen die mij niet in waarde hebben weten in te schatten moeten naar de dokter

Dat zeggen ze daarboven

En zo is het dus ook

Deze jongen is niet op zijn achterhoofd gevallen en is dat nooit geweest.

1 keer ben ik van een scooter gevallen, maar dat was die jongen schuld. Die jongen had geen verstand.

Daarom hoeven mensen niet te twijfelen aan mijn verstand. En daarom heb ik geen advies nodig. En zeker heb ik geen mensen nodig die mij de les lezen.

Iemand die hoger verstand heeft dan einstein. Die kun je niet vertellen hoe hij denken moet

Onmogelijk dus

Ik ben een meester op de universiteit, net zoals de hoofdpersoon in de film a beautifull mind. Ook hij is psychotisch geworden. Alsnog kreeg hij zijn nobel-prijs.

Omdat ik een meester ben op de universiteit, hoef je mij niet de les te lezen. Ik ga de les lezen. Ik ga onderwijs bieden.

Ik ga nog vertellen over het hefboom-effect in de economie, inflatie, deflatie, recessie en prijs-elasticiteiten. Ik vertel hoe de ecnomie werkt, hoe de biologie werkt en hoe de scheikunde werkt.

Omdat ik een onderwijzer ben op een universiteit, is het vanzelf zo dat ik studenten heb. Studenten mogen mij vertellen wat de onderwijzer fout doet als hij te streng is. Een goede onderwijzer leert van zijn leerlingen.

Alleen is het zo dat je een goede onderwijzer in ere moet houden. Dat verwacht ik dus van alle fokkers hier op fok!.

Dat ze mij in ere houden.

Ik ben de persoon die de waarheid aan het daglicht brengt en die alles uit gaat leggen.

Ik vertel straks hier de complete wiskunde en hoe het in elkaar zit.

Je hoeft dus ook niet meer te twijfelen aan mij.

Ik ben onderwijzer, politicus, administrator en schoonmaker. Nogmaals heb ik ieder beroep in me zitten en iedere studie. Daarom ga ik al het werk opheffen

Als er ook nog maar 1 fokker is die twijfeld aan mijn kunnen, dan bel ik het witte busje

Dan komen ze je ophalen en brengen ze je naar een inrichting

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2006 22:11:08 ]
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:13:01 #123
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43020139
Ik ga de pc uitzetten nu

Ik hoop nu dat iedereen beseft wat ik kan. Dat er geen twijfel meer bestaat over mij. Mensen die twijfelen aan mij hebben stront in de ogen hoor ik. Mensen die twijfelen aan mij moeten de stront uit hun ogen wassen

Tot morgen.
pi_43020212
ik ben helemaal in de kerstsfeer

en Annemie Van der Voort zal het geweten hebben (ik stuur haar een kaartje)

maar goed, vannacht wordt de klok achteruit gezet

jeeeeeeej een uur langer slapen !!!!
Werewolf
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:14:16 #125
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43021781
De klok achteruit

Ik vertelde mijn moeder daarover, de klok achteruit is goed voor dromenvanger. Ik ga een versnelling lager zometeen dus. Ik slaap langer en nog meer. Toen ik zei dat de herfst en winter klote zijn toen klopte dat ook niet. Ik heb dat nodig, bestaat de herfst en winter niet en is het altijd zomertijd, dan ga ik zo snel dat ik kapot ga.

Iemand vroeg me wat mijn plannen zijn

Ik heb geen plan dus. Ik kloot aan. Ik doe maar wat. Ik ben de grootste klootzak die bestaat. Ik ben de grootste klootzak omdat ik doe aankloten dus.

Wat ik morgen doe dat weet ik niet, en wat ik over 10 minuten doe dat weet ik niet. Ik ga rage against the machine luisteren, wat binnen komt weet ik niet. Ik weet wel dat ik morgen hier verder ga.

Ik ben een smeerlap en klootzak

Ik ben de grootste smeerlap en de grootste rat op deze wereld

Als er 1 persoon een smeerlap is dan ben ik het dus, en ik ben blij daarmee.

Sara, prettige kerst. Ik stuur jou een cadeau zodra ik de staatsloterij heb weten te hacken. Krijg je van mij 100 lekkere vrouwen in een droomhuis. De staatsloterij maakt ook gebruik van computers, dus is dat systeem te hacken. De lotto uitslag achterhaal ik ook nog wel. Fok! users worden te rijk voor woorden nog. En dat beloof ik niet, dat doe ik dus Fok! users zwemmen in het geld zometeen. En dan kun je twijfelen aan mij, ik twijfel niet daaraan. Ik weet dat ik rijk word in mijn leven. En dan stort ik 100101010 miljard op de rekening van de beste heer Roodbol. Mag hij verder gaan. Ik blijf user en zwart.

De tijd dat ik veel geld heb komt vanzelf wel.

Christus en de duivel.

Ik voel me nu de duivel

De strijd tussen Christus en de duivel is op dit moment gewonnen door de duivel

De duivel in mij wint vaker het spel. Christus verliest vaker.

Je hebt vaker in afbeeldingen bij mensen een engel en een duivel op de schouder zitten.

Ik luister meestal naar de duivel

Ik ga naar bed, muziek erbij. Tis lekker okey dit tijdstip 23:14.

0500 sta ik misschien op. Anders 0400. Of misschien 0900.

Deze smeerlap en deze rat zie je morgen terug

Dag Sara

Laat je niet gek maken, je bent de moeite waard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')