Ik heb dus niet mensen gemaakt
![]()
Mensen hebben zichzelf gemaakt
![]()
Ieder mens heeft zichzelf gemaakt
![]()
Wat ik gedaan heb
![]()
Als sla je me dood
![]()
Volgens mij heeft ieder mens in het begin meegeholpen en hebben alle mensen samen de evolutie gemaakt
![]()
Iemand maakte zich zorgen of ik wel verder kom met mijn verslag en scriptie. Zelf maak ik me dus ook vaker zorgen of ik mijn scriptie wel ga afkrijgen. Ik ben bezig met mijn afstudeer-project hier. Soms word ik helemaal moe en ben ik kapot.
Ik raak niet in paniek dat ik niet verder kom. Ik zoek gewoon en vind. En het waait me aan.
Ik ben nog steeds ziek en voel me nog ziek, nog lang niet ben ik helemaal gezond, genezen en heel.
Tis doorbijten nog, tis gewoon doorbijten.
Op dit moment voel ik me dus moe, kapot van alles. Je kunt me tussen 6 planken intimmeren en onder de grond begraven nu. Ik ben half dood
![]()
Maar toch is het straks goed.
Tis graven nog, wie weet is dit nog steeds de oppervlakte.
Ik voel me wel gezonder dan ooit, maar ik ben nog zieker dan ziek. Gezondheid is een groot woord.
Ik voel me gezonder dan ooit, maar ik ben echt ziek nog. Mijn lichaam voelt ziek aan en mijn geest voelt nog ziek aan.
Het is nog steeds zo alsof ik alle ziektes in me heb zitten.
En zo heeft ieder mens nog alle ziektes in zich zitten.
De een merkt het meer dan de ander.
Ik ga zo slapen op de bank, ik heb rust nodig dus. Of ik ga buiten liggen weer.
Life is a bitch.
Met life is a bitch bedoel ik, het leven zeurt als een hoer. Het leven eist de hele tijd aandacht. En soms is dat dood vermoeiend om steeds aandacht te moeten schenken in het leven. Het mag dan wel overkomen alsof ik het grootste plezier heb nu. Ik wil eeuwige rust dus.
Ik heb er soms geen zin meer in. Overleven de hele tijd
![]()
Het liefst gooi ik alle handdoeken in de ring.
![]()
Ben soms serieus ook.
Maar goed, wie zeurt krijg een beurt. Zeur je in het leven dan krijg je een beurt van het leven. Je kunt beter het leven een beurt geven dan dat het leven jou een beurt doet geven.
Daarom stop ik met zeuren. Ik ga het leven een beurt geven
![]()
Het leven krijgt de grootste beurt die bestaat. Een opknap-beurt
![]()
Buiten legde een persoon op deze aarde me uit waarom ik me zo ziek voel. Ik wil teveel. Ik ben niet tevreden met mijn gezondheid op dit moment. Hoe meer gezondheid ik wil hebben des te zieker ik me voel. Ik moet stoppen met willen, ik moet tevreden zijn.
Als ik steeds gezonder wil worden dan word ik steeds zieker. Als ik eeuwig lang meer gezondheid wil, zal ik nooit gezond zijn. En dat is gewoon een feit
![]()
Tevredenheid
![]()
Het ging over het einde der tijden. Het einde van het huidige bestaan. Hij vroeg me of ik ervoor wil zorgen dat het voorbij is eindelijk. Of ik wil zorgen voor het einde der tijden.
En dat doe ik graag.
Het einde van het huidige bestaan roep ik graag tot leven, met het grootste genoegen.
Het einde van het huidige ellendige bestaan, en het begin van een mooi bestaan. Het is slechts een kwestie van tijd.
Ik ga buiten spacen
![]()
Trippen dus
![]()
![]()
Ik terminate alles. Daarom ben ik nog steeds een terminator. Nog steeds help ik graag mee om alles naar de klote te helpen dat te maken heeft met dit bestaan.
Het einde van dit bestaan en het einde van deze tijd. En dan is het een nieuwe tijd
![]()
Hoe die nieuwe tijd gaat zijn weet ik niet. Ik weet het ongeveer dus. Het wordt beter en mooier en niet zo zwaar. Het wordt het beloofde land en het paradijs. Het wordt heaven. En dat is nog even wachten, nog even maar.
When this life is over.
I know
I see
Your faceAls dit leven voorbij is dan zie je ze ook allemaal weer terug. En als dit leven voorbij is dan is de ellende voorbij
![]()
![]()
Ik ben dus bezeten. Ik ben altijd bezeten geweest. Daarom voel ik me slecht, omdat ik altijd bezeten ben geweest. En ik moet zelf voor exorcist gaan spelen. Ik ben mijn eigen exorcist dus. Ik heb zelf dat beest uit te drijven en dat doe ik ook zometeen.
Ik heb vaker te maken gehad met dat beest. Ik heb dat beest zelfs gezien en ik zei dat ik hem in stukken ga hakken. Te vaak heb ik dat beest eer gegeven, maar ook dat kwam doordat hij mij in bezit had. Ik ga dat beest uit het systeem halen nog.
Als ik praat over het einde der tijden dan gaan er geen erge dingen gebeuren, het leven gaat door dus. Je merkt het amper. Je komt alleen ergens anders terecht. Het gaat niet gepaard met dood gaan zoals het dood gaan ging. Je merkt het niet. Er komt zo iets nieuws naar voren dus.
Ik heb uit te zoeken en contact te leggen.
Binaire codes. Ik vind wel een oplossing.
Ik moet het beest uitroeien. Het meest verschrikkelijke beest moet uitgeroeid worden. Dan pas zal ik gezond zijn.
Of symptathy for the devil wel zo okey is
![]()
Zoveel mensen beweren wat, en dan is het belangrijk dat je zelf weet wat je moet doen.
De duivel als term, ik weet niet. Het staat voor iets dat me nu niet aanstaat.
Misschien kan ik nog beter bij Christus blijven
![]()
De duivel en Christus hebben vanaf 2000 liggen vechten. Ze wilden allebei dat ik voor ze ging werken. De duivel wilde mij en Christus wilde mij. Nu kies ik even voor Christus. Dat brengt rust mee
![]()
In Passion of the Christ ging Jezus in de duivel zitten en ging de duivel kapot. Op het moment dat Jezus die nagel door zijn hand kreeg ging Jezus de duivel kapot maken.
Super veel mensen met manisch depressiviteit hebben Christus en de duivel in zich zitten. Dat komt ook vaak terug tijdens een psychose.
Ik heb dat al geschreven er is een website op internet die daarover gaat, ook iemand met manisch depressiviteit. Die man heeft hetzelfde als mij. Dood-vermoeid wordt die persoon van de oorlog tussen Christus en de duivel. En op zijn website zegt hij dan, hij wilt een keer rustig thee drinken met Christus. Hij verteld op zijn site dat het hem niet uitmaakt met wie hij thee gaat drinken. Thee drinken met de duivel of met Christus. Zolang die 2 maar geen oorlog voeren in hem.
En zo gaat dat bij mij dus ook de hele tijd.
Vandaar dat ik hier zo vaak beweerd heb dat ik Christus ben of de duivel.
Ondertussen ben ik Danny of dromenvanger. Ik ben slechts een mens.
Het is de duivel en Christus die op dat moment in je zitten te vechten
![]()
Tis echt te idioot voor woorden. Je bent dan als mens getuige van een gevecht tussen Christus en de duivel
![]()
En dat gevecht vindt dan in jou plaats. Echt raar is dat.
En soms is het dood vermoeiend. Als je denkt dat mensen ruzie kunnen maken, dan moest je eens weten hoeveel ruzie Christus en de duivel kunnen hebben.
Het beste is als die 2 vrienden worden en door 1 deur gaan hand in hand. Nogmaals heb ik dat ooit opgeschreven op mijn website. Christus en de duivel moeten weer vrienden worden
![]()
Worden Christus en de duivel weer vrienden, dan zal ik meer rust krijgen in mijn leven.
Dus ik ga ze dat ook vragen nog. Ik ga bemiddelen tussen die 2 nog
![]()
Ik ben dus niet Christus en ik ben ook niet de duivel.
Ik denk dat ik die 2 tot vrede moet krijgen
![]()
Ik ben een vredes-bemiddelaar. Een tussen-persoon. Ze zijn in me gaan zitten en zijn in mij gaan vechten, en nu moet ik zorgen dat ze in mij bevriend raken
![]()
Ik krijg door van Christenen dat ze bijna verlost zijn
![]()
Ze zijn bijna verlost. Zodra Christus en de duivel weer vrienden zijn, zullen ze verlost zijn. Ik ga die 2 samen brengen weer.
Ze zitten in mij dus ik weet goed hoe ik ze samen krijg
![]()
Ik wilde nog wat zeggen maar ben het vergeten.
Zodra ik kan zorgen dat de duivel in mij en Christus in mij 1 worden, is de bijbel 2 bijna geschreven
![]()
Mogen ze joy of the Christ and the devil gaan schrijven
![]()
De film..." How the devil and the Christ became friends for life".
![]()
En is dat gebeurt, dan is het einde oefening voorlopig
![]()
Morgen windows vista weer
![]()
Mijn psychiater is zich aan het verdiepen in woede-aanvallen
![]()
Mag hij me eens vertellen waar mijn woede aanvallen vandaan komen
![]()
Goede dokter
![]()
Mijn hulpverlener is teleurgesteld. In mij dus. Maar volgens mij weet ze niet waar ze in teleurgesteld moet zijn
![]()
3 steps ahead is bezig met gabber-muziek draaien daarboven. 3 steps ahead is "dood" maar is aan het draaien op een feest.
Hij heeft op aarde het nummer gemaakt..." In the name of love".
Ik heb zijn muziek opstaan nu. Het nummer " gabbertime". Snelle muziek
3 steps ahead draait daarboven een nummer dat heet. " Jump in the name of love". En ze springen daarboven de hele tijd mee
![]()
Daarboven vinden ook hardcore parties plaats en rave feesten. Daarboven zuipen ze ook alcohol
![]()
3 steps ahead zegt dat ze hoog kunnen springen in the name of love
![]()
Geweldig
![]()
![]()
Hierboven de man die daarboven een feest aan het vieren is. Hij is bezig met muziek draaien en ze zijn gewoon bezig met feesten net zoals ons.
Ze zuipen zich daarboven misschien ook lam
![]()
En Claus is bezig met Sonja
![]()
Voor Sonja doet hij alles
[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2006 20:35:22 ]