En uiteraard kan ik ook alle Christenen vervloeken als ik wil. Ik denk aan alle Christenen en ik vervloek ze. Ik geef ze alleen een mooie vloek. De vloek haalt hun geloof weg. Ik haal ze met mijn vloek van hun geloof.
Ik spreek straks een vloek uit waarmee iedere gelovige niet meer in staat is tot geloven.
De psychiatrie pak ik nog aan, en tevens de politie. Maar ik pak niet de complete politie aan. Ik pak de foute politie aan dus. Ik pak alles aan dat niet deugt. Ik denk buiten aan alles dat niet deugt en ik hef het op.
Wie weet hef ik vandaag alle ziektes op die in DSM IV staan.
Hoef ik de psychiatrie niet te vervloeken, heb ik ze geholpen met hun werk. Is het niet zo dat ze geen medicatie meer mogen voorschrijven, dan is het zo dat ze geen medicatie meer hoeven voorschrijven.
Kunnen alle psychiaters en hulpverleners ander werk gaan zoeken. Gaan ze gewoon een opleiding informatica doen of ze gaan werken in de automatisering.
Gisteren kreeg ik binnen dat mijn gesprekspartner van de hulp zich zorgen maakt over haar loopbaan. Ze is bang dat ze haar baan verliest. Waarom zijn mensen zo bang om hun huidige baan te verliezen??? Die mensen die hechten zich te sterk vast aan hun huidige baan. Omscholing hebben ze zeker nog nooit van gehoord. Flexibiliteit hebben ze ook nog nooit van gehoord.
Die mensen zien zichzelf tot en met hun dood in de psychiatrie werken. Veel mensen in de psychiatrie die denken ook dat de psychiatrie eeuwig blijft bestaan.
Ooit tijdens het wachten op de afspraak zag ik in een blad van de psychiatrie staan dat in 2020 bijna alle mensen depressief zijn. Dat is de instelling van de psychiatrie.
Laat deze jongen nu eens een complete andere instelling hebben. De psyhiatrische instelling is altijd een zieke instelling geweest.
Daarom moet die instelling verdwijnen.
Ik kan ook tover-spreuken opnoemen die DSM-IV opheffen.
Ik kan niet alleen een vloek uitspreken, ik kan tevens tover-spreuken uitspreken.
Omdat ik gewoon een tovenaar ben
![]()
Ik kan met mijn toverspreuken alle ziektes opheffen. Ik ga dan eerst onderzoeken hoe alle ziektes in elkaar zitten, daarna ga ik ze opheffen. Met denken dus. Ik doe het met denken, door het denken los ik alle ziektes op.
Door het ook in kaart te brengen hier. Ik denk na over ziektes hoe ze zijn, hoe ze in het werk gaan en hoe ze ontstaan zijn. Ik klap het probleem dus open, en is het probleem open geklapt dan vliegt het probleem gewoon weg. Het probleem vliegt niet alleen weg, het probleem lost op.
Zo lossen straks alle problemen op. En dat is een kwestie van gezond verstand gebruiken
![]()
Wetenschap is het ook. Het is een wetenschap. Ziektes doorgronden, ziektes open klappen en daarna is de ziekte weg.
En zo verdwijnen alle ziektes
![]()
Ik schrijf hier alle ziektes op, hoe de ziektes zijn dus. En zodra ik de ziekte heb opgeschreven. Dan bestaat het niet meer
![]()
![]()
Ik krijg binnen dat een aantal psychiaters zich zorgen maakt over hun loopbaan. Psychiaters zijn een geval apart. Ze promoveren graag dus. Psychiaters zijn mensen die graag promoveren binnen de psychiatrie Die psychiaters die kunnen hun promovatie op hun buik schrijven. Er valt straks binnen de psychiatrie niet meer te promoveren omdat de psychiatrie verdwijnt.
Het beroep psychiater heeft dus zijn langste tijd gehad
![]()
Het beroep hulp-verlener heeft zijn langste tijd gehad
![]()
En het beroep psycholoog heeft zijn langste tijd gehad
![]()
Zo zijn er veel meer beroepen die hun langste tijd hebben gehad
![]()
Ook vuilnisman en slager en bakker. En ook lijken-graven uiteraard. Straks zie je geen lijken-wagens meer op straat rijden. Maar zo gaat alles verdwijnen dat niet in orde is
![]()
Pastoor
![]()
Weg met die schijnheilige.
Straks blijft er geen enkel beroep meer over
![]()
Dan is het met je computer werken. Computers blijven belangrijk tot het oneindige. Straks werkt iedereen met een computer.
Ik zeg tegen alle psychiaters vaarwel
![]()
Weg met dat klote beroep. Het meest miserable beroep aller tijden is het.
Correctie correctie. Niet alle psyciaters zijn hetzelfde, iedereen over 1 kam scheren is generalisatie.
Net even gesproken met een vrouwelijke dokter die mij gezien heeft in het begin, toen ik sprak over the matrix en alles. Ze wist dus niet hoe ze moest praten met mij, ze begreep me niet. Ze hebben me toen XANAX gegeven om me rustig te maken. Ze wisten niets anders te doen.
Ze noemt me dus ook de beste medewerker aller tijden. De beste arbeidskracht aller tijden en gewoon de beste aller tijden.
Zij wilt een ander beroep. Ze wilt geen psychiater blijven tot het einde der tijden.
Zo zie je maar, het is nooit zoals het op het eerste gezicht lijkt.
Ik ga dus helpen. Ik help gewoon een handje mee. Of ik help 2 handjes mee. En ik help dus 10 vingers mee.
Soms heb ik de neiging om te generaliseren maar dat komt ook door de frustratie. Gefrustreerd zijn is niet okey. Frustratie heb je niets aan. Frustratie eist ook nog enige aandacht.
Een slijterij is straks dus ook niet nodig, je hebt je eigen slijterij gewoon. Je hebt straks alle drank in je huis staan die je maar wilt hebben. Hoe dat programma eruit gaat zien is voor later.
Toen ik zei dat je straks een supermarkt kunt lanceren in je huis, dan is dat dus zo. Een gratis supermarkt waar alle vakken eeuwig vol zijn. Ook auto-garage's heb je straks zomaar. Je drukt op de auto-garage die je wilt, en vervolgens zoek je een auto uit. En je betaald geen rooie cent.
En zo kun je zelf auto's ontwerpen straks. Je bent straks niet afhankelijk van de auto-merken, je ontwikkelt je eigen droom-auto. En dat geldt ook voor droom-huizen. En wil je een paradijs in je tuin met pretparken en zelf ontwikkelde achtbanen. Dan ga je dat gewoon met je computer doen.
OK COMPUTER!!!!!!De bios eist aandacht nog. Er komt een tijd dan ga ik me alleen nog maar bezig houden met computers. Gisteren schreef ik dat mijn opa's met binaire codes bezig zijn. Ik wil weten wat binaire codes inhouden.
![]()
Ik ga dus niet vervloeken nu. Vervloeken daar werk je tegen, ik wil meewerken dus. Genoeg tegenwerkers op deze wereld. Genoeg mensen die nog nooit gehoord hebben van team-work. Genoeg mensen die slechte ondernemers of collega's zijn.
En dat wil ik dus niet. Ik wil een goede ondernemer zijn
![]()
![]()
Ik ga naar buiten. Bowels of the devil staat op van Body count
![]()
Ik zeg dus niet van mezelf dat ik de allebeste ben. Die anderen zeggen dat ik alles weet te achterhalen. Ze zeggen dat ik alles te weten kan komen. Dat ik alles kan opheffen en alles kan maken. Ze zeggen dat ik gewoon alles kan. Dat ik God ben
![]()
Ik ben bescheiden, omdat bescheidenheid nodig is om grenzen aan te geven. Als ik ga schreeuwen dat ik God ben dan heb ik daar niets aan. Je schiet er totaal niets mee op. Ik ben dus ook een mens gewoon. Een mens van vlees en bloed.
Een menselijke God. En dat is iedereen straks. Dat ze zeggen dat ik God ben wilt zeggen dat ik techniek beheers dus. Als je als mens techniek beheerst dan kun je voor God spelen. Met wetenschap kun je voor God spelen.
Ik ben dus wetenschapper. Omdat ik een wetenschapper ben, kan ik de taak van God vervullen.
Het is niet eens God zijn, het is gewoon wetenschapper zijn. En ook vrij metselaar. De naam God is eigenlijk maar een bijzaak. Ik ben zwak geweest mijn hele leven tot nu toe, ik wist niet goed na te denken, ik wist niet hoe ik gezond verstand moest gebruiken. Maar van al die fouten heb ik geleerd. Daarom zeg ik dat fouten maken dik in orde is. Zonder fouten kun je jezelf niet verbeteren in het leven. Fouten zijn hard nodig. Fouten zijn hard nodig om van te leren, en zonder fouten kun je fouten niet opheffen, zonder fouten kun je het systeem niet verbeteren.
Een fout-melding van windows is dus ook nuttig. Omdat windows leert van fouten. Iedere fout-melding van windows heeft dus nut. Windows wordt wijzer van hun fouten. En door de fouten kunnen ze verbeteren de hele tijd. Als windows zich ophangt en je hebt windows draaien dan moet je windows niet vervloeken, je moet dan blij zijn met al die foutmeldingen. Windows werkt toch aan al die foutmeldingen. Daarom vragen ze je of je een rapport wilt verzenden van de foutmelding en daarom bedanken ze je wanneer het een nieuwe foutmelding is. Ik verzend dus ook ieder fouten-rapport. Ik ga niet cancellen als ze me vragen of ik het fouten-rapport wil verzenden. Sowieso ga ik nog meehelpen aan windows. Gebruikers-ervaring dus. Ik ga mijn ervaring als gebruiken laten zien. Zoveel mogelijk meewerken dus. Bij ieder bedrijf dat hulp nodig heeft. Free-lance werken. Gewoon even langs Philips, sony, microsoft en nog meer gaan en dan even advies geven
![]()
Werk ik straks voor alle bedrijven wereldwijd
![]()
Maak dus gerust fouten
![]()
Maak zoveel mogelijk fouten. Leer van fouten. En wordt wijzer van fouten.
Fouten maken dus
![]()
En wederom niet zoals het katholieke. Ik ben dus geen Christen. Ik ben tegen het Christendom. Hoe ze in de kerk bezig zijn ook. Ik heb dat te vaak gezegd. Biechten en bidden is de reinste onzin. En door mijn schuld zeggen ook.
Het Christendom zet geen zoden aan de dijk. Ze houden zich ook niet bezig met wetenschap en techniek.
Omdat de kerk zich niet bezig houdt met wetenschap en techniek, heeft het richting de toekomst geen bestaansrechten.
Alleen de wetenschap en de techniek heeft bestaansrecht.
De rest is overbodig
![]()
Amen
[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2006 12:30:11 ]