Nee, nog nietquote:
geeft ook rommel trouwens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Toch niet bij een cd'tjesboer, dat moet je bij een juwelier doen.
Waarom was dat een jostiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, ze hebben die jostie gevonden
http://www.nu.nl/news/863(...)r_dood_gevonden.html
Omdat dat veel meer opbrengt, en dan kan hij gewoon dat spel voor die paar euro meer bij Bol. bestellen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heeft ie nou weer aan juwelen
Of hebben ze bij jullie juwelier ook dat spel
Daar is ergens een topic van, van iemand die die gozer miste toch?quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat dat veel meer opbrengt, en dan kan hij gewoon dat spel voor die paar euro meer bij Bol. bestellen natuurlijk.
Moet ie wel weer eerst een auto stelen, die ramkraak plegen, juwelen zien te verkopen via een heler, geld op zijn rekening storten, etcquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat dat veel meer opbrengt, en dan kan hij gewoon dat spel voor die paar euro meer bij Bol. bestellen natuurlijk.
ooh ja, da's waar ook.. staat misschien nog wel in mijn ATquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is ergens een topic van, van iemand die die gozer miste toch?
Daar is over nagedachtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat ook nergens dat het een josti was hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is ergens een topic van, van iemand die die gozer miste toch?
zo kwam ie bij mij over toen ik voor het eerst die foto zag. Maar goed, hij's dus dood. Case closedquote:
Naar de lommerd brengen, zal toch wel genoeg opbrengen voor dat spelletjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ie wel weer eerst een auto stelen, die ramkraak plegen, juwelen zien te verkopen via een heler, geld op zijn rekening storten, etc
Ze weten nu iig waar ie isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo kwam ie bij mij over toen ik voor het eerst die foto zag. Maar goed, hij's dus dood. Case closed![]()
Zou dat werken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Naar de lommerd brengen, zal toch wel genoeg opbrengen voor dat spelletje.
Bestaat dat eigenlijk nog?
Ik heb geen idee, ik heb het nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat werken?
Hoi, ik heb hier 25 horloges, willen jullie die kopen?
Tha_T zal het vast wel laten weten als het gelukt isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb het nog nooit gedaan.
geen idee,... wie weet meldde ik het toen ook alquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat ook nergens dat het een josti was hoor.
Ik heb Bol.com al lastig gevallenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tha_T zal het vast wel laten weten als het gelukt is
Niet zulke goede ervaringen ermeequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:44 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Al zie ik Bol.com ook nog wel in staat om me te mailen dat ze die niet meer verkopen
Mhwoa, heb mijn dag nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet zulke goede ervaringen ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |