quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:35 schreef leroytje het volgende:
is er nou onderhand al uitsluitsel of ik er weer in mag??
Waarom zet je het dan nog neer..quote:Hier klopt bijna geen hol meer van omdat we er nog een beetje druk mee bezig zijn
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik sta 2x in de OP
Morpheus2002 = Frank
ik ben inderdaad in de zomervakantie in Orleans geweest, maar toen wist ik nog niet dat NADEO daar zat!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef BReMFoX het volgende:
JJ, ben je nog langs de NADEO-Studios geweest?
Je had ze moeten omkopenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:24 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik ben inderdaad in de zomervakantie in Orleans geweest, maar toen wist ik nog niet dat NADEO daar zat!!!![]()
![]()
Florent heeft trouwens gezegd dat er naast de bekende namen voor de bètatesters ook gewoon wat newbies gekozen werden... maakt me niet uit of ik bekend ben of een newb, maar ik wil die key![]()
![]()
hmz. maybe als ik heel aardig was geweest had ik de volgende dag wel een klein mailtje ontvangenquote:
En die mail luidt als volgt:quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
hmz. maybe als ik heel aardig was geweest had ik de volgende dag wel een klein mailtje ontvangenvooral als je tijdens de rondleiding ofzo zegt dat je het echt niet erg vind om TMU niet te zien daar
![]()
![]()
![]()
Neen, Trackmania United = Trackmania Original + Trackmania Sunrise + Trackmania Nations + nieuwe features zoals nieuwe blokken, vernieuwde graphics, offline records, etc.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef dekkered het volgende:
is united weer een nieuwe??
gassie. jij zou de baan toch afmaken. jij had het eerste stuk gemaakt, ik het tweede, en jij zou toch het derde/laatste stuk maken...quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:19 schreef weebel het volgende:
Ge hassie, hoe zit het eik met onze track JJ?
Eens.quote:
en koekje ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:13 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Congrats Oldbie en Fir3fly (en JumperJack, maar dat staat op het andere forum) '*O*
Whehequote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef Walz het volgende:
[..]
*huil*
ik geloof ik ben teveel online![]()
![]()
quote:
Ik ging meteen online. Twee tracks gereden (kwam denise en sirstoner tegenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
Maar nu even over de beta: voorlopig vind ik het niet zo geweldig. Die blokken uit Sunrise kun je echt helemaal niks mee. Het offroad is echt tof, dat wel. Maar wat moet je in hemelsnaam met al die vage blokken die je op geen enkele manier met elkaar kan verbinden?
Edit: merk op dat ik meteen na het opstarten naar de editor ging, de rest laat ik voorlopig voor wat het is.
Ik kwam Chapo, Keyser, Dumon, MrA, ORA en nog wat anderen tegenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ging meteen online. Twee tracks gereden (kwam denise en sirstoner tegen). daarna dook ik de editor in en heb ff wat gekloot en daarna ging ik op zoek naar serversoftware
Ik vind de zijwaartse boosters wel geinig trouwens
Ora is now onlinequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Ik kwam Chapo, Keyser, Dumon, MrA, ORA en nog wat anderen tegen(niet vandaag
)
Waar de hell moet je die gebruikenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik vind de zijwaartse boosters wel geinig trouwens
Bij een coast trackquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar de hell moet je die gebruiken.
Je kunt ze wel gebruiken, maar je moet er even mee experimenterenquote:
owkee. ff, je bedoelt dus die vlakken die je allemaal naast elkaar kan plaatsen?? ga eens naar het subblad met de sunrise blokken, en dan naar het subblad waar de overgangen van weg naar wallride zitten, en dan zie je als laatste blok de overgang van sunrise blokken naar de gewone weg (en andersom)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
Maar nu even over de beta: voorlopig vind ik het niet zo geweldig. Die blokken uit Sunrise kun je echt helemaal niks mee. Het offroad is echt tof, dat wel. Maar wat moet je in hemelsnaam met al die vage blokken die je op geen enkele manier met elkaar kan verbinden?
Edit: merk op dat ik meteen na het opstarten naar de editor ging, de rest laat ik voorlopig voor wat het is.
Ik heb het inmiddels door. Maar er zijn nog steeds een heleboel blokken waar je niks mee kanquote:Op woensdag 1 november 2006 17:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
owkee. ff, je bedoelt dus die vlakken die je allemaal naast elkaar kan plaatsen?? ga eens naar het subblad met de sunrise blokken, en dan naar het subblad waar de overgangen van weg naar wallride zitten, en dan zie je als laatste blok de overgang van sunrise blokken naar de gewone weg (en andersom)![]()
![]()
Ik ookquote:ik ben denise, axis, ora, mrA, ch!ck, bigA, 3 andere OTMBers, en nog wat beroemde mensen al tegengekomen![]()
![]()
Niet dat ik die lui echt ken ofzoquote:
ik kan alle blokken gebruiken. vind alleen die dirt-blokken en die underground mode maar vaagquote:Op woensdag 1 november 2006 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels door. Maar er zijn nog steeds een heleboel blokken waar je niks mee kan.
Wel gebruiken, maar of ze zien er niet uit, of er op racen werkt gewoon nietquote:Op woensdag 1 november 2006 17:34 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik kan alle blokken gebruiken. vind alleen die dirt-blokken en die underground mode maar vaag![]()
![]()
i've RC3 too, and the sunrise blocks are the blocks in the 5th sub (together with the halfpipe blocks)quote:Op woensdag 1 november 2006 17:49 schreef Walz het volgende:
i`ve no sunrise blocks???!!!
what a beta do you all have?? i`ve the RC3 can`t update it to RC4![]()
huh????quote:Op woensdag 1 november 2006 17:55 schreef JumperJack het volgende:
[..]
i've RC3 too, and the sunrise blocks are the blocks in the 4th sub (together with the halfpipe blocks)![]()
JJ je moet lezenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:12 schreef JumperJack het volgende:
owow. hopelijk is djoszee nu ook gekozen, anders is het wel heel lullig![]()
![]()
en djoszee. ook een mailtje uit frankrijk??![]()
Alsof iemand ze tegelijk bekijktquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:33 schreef JumperJack het volgende:
[..]
jaaahaaaaaik kijk altijd eerst op Fok! en daarna pas op het andere forum
![]()
![]()
wie weet... wie weet...quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:57 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Alsof iemand ze tegelijk bekijkt
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb trouwens vanmorgen mijn rijbewijs gehaald.
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
feliquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
quote:
quote:
Bedanktquote:
successquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:53 schreef leroytje het volgende:
ik bedank bij deze vast iedereen voor de suc6wensingen, anders moet ik dat ook weer 100 x gaan typen
öhm....ja ik zie je Bremquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:10 schreef BReMFoX het volgende:
Ik hier?
Goh, buurman!quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:10 schreef BReMFoX het volgende:
Ik hier?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
Succes!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:53 schreef leroytje het volgende:
ik bedank bij deze vast iedereen voor de suc6wensingen, anders moet ik dat ook weer 100 x gaan typen
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
Alvast succes Leroyquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:53 schreef leroytje het volgende:
File??? wasda???quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:59 schreef Edwin het volgende:
Zo even bijgelezen.
[..]
gefeliciteerd
![]()
[..]
Alvast succes Leroy
Wordt zo wel steeds drukker op de weg, nog meer in de file staan![]()
Is dat op de motor of werk je in een stad/dorp waar niemand wat te zoeken heeftquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef Oldbie het volgende:
[..]
File??? wasda???
Ik sta nooit in de file behalve als de brug een keer openstaat
Dagelijks Emmeloord-Kampen en weer terug. Geen filesquote:Op woensdag 8 november 2006 10:17 schreef Edwin het volgende:
[..]
Is dat op de motor of werk je in een stad/dorp waar niemand wat te zoeken heeft
En gezien de geografische verdeling van de clan zal ik toch weinig last hebben van jullie![]()
Ik woon soms in het Oosten.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:05 schreef FJD het volgende:
Animo Check - LAN in het Oosten - 15,-
Fir3fly
Duurtlang
Ow je dacht echt dat er gegamed wordt op een LANquote:Op woensdag 8 november 2006 16:35 schreef e-wok het volgende:
Ik heb nog nooit aan een lan mee gedaan eigenlijk...
als ik vervoer kan regelen en m'n pc werkt weer naar behoren ( Na een hoge pieptoon (waar vandaan?) sluit mn pc zomaar af.. ) wil ik misschien ook wel
Vorige jaar hadden we er eentje in Breda. Wel serieus gegamed maar dat was meer omdat ik weer terug moest rijdenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ik neem gewoon mn laptop mee, altijd handig.
Ik ben ook nog nooit naar een échte LAN geweest overigens.
Kom je ook in t Oosten?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:26 schreef Suikermais het volgende:
Breda was lachen !!
Als ik die foto's nog heb zal ik eens wat plaatsen
lol look for the server OTMB beta Party there are much OTMB`s inclusive ganja, ORAquote:Op woensdag 8 november 2006 21:37 schreef e-wok het volgende:
nog 3 uur en 20 minuten voor dat de tmu beta afloopt
nog ff spelen dusquote:Op woensdag 8 november 2006 21:37 schreef e-wok het volgende:
nog 3 uur en 20 minuten voor dat de tmu beta afloopt
In maartquote:
Misschien kan ik hem wel via andere kanalen bemachtigenquote:
my proposal stands already FFquote:Op donderdag 9 november 2006 19:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien kan ik hem wel via andere kanalen bemachtigen. We zullen zien
.
Je weet dat ik dat niet aan kan nemenquote:
weet ik nietquote:Op donderdag 9 november 2006 19:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat niet aan kan nemen.
quote:
kom op vliegje. was het rijbewijs nou zo duur dat er geen 39.99 euro vanaf kunnen?? anders vraag je het toch voor kerst ofzoquote:Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
![]()
Maar vliegje, moeten we echt wachten tot maart voordat je tracks met een vliegje's kutlooping© voor ons gaat maken??
![]()
JAY djoszeequote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef e-wok het volgende:
Ik ben dus al aan het downloaden, net als bremfox Foz JumperJack Markus en wie ik ook vergeet
idd only 10.000 slots open hurryquote:Op donderdag 9 november 2006 21:46 schreef e-wok het volgende:
Succes, hoe eerder je je meld des te meer kans je hebt
Ik was eerst!!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef e-wok het volgende:
Ik ben dus al aan het downloaden, net als bremfox Foz JumperJack Markus en wie ik ook vergeet
ik ookquote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef e-wok het volgende:
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ja, maar ik had het het eerste op het forum gemeld![]()
![]()
Waarschijnlijk wel. Maar misschien verander ik van gedachte als de 25e van de maand weer geweest isquote:Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Maar vliegje, moeten we echt wachten tot maart voordat je tracks met een vliegje's kutlooping© voor ons gaat maken??
it is!!! you have 7 enviroments TMN+TMS+TMO, track editor is easy if you take some time for it, and...the 1st. time i played TMN i thought this is really the biggest f**** game ever and now? now its the best game ever for me and dont think in wrong way about the beta...there you had only stadiumquote:Op donderdag 9 november 2006 23:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar misschien verander ik van gedachte als de 25e van de maand weer geweest is.
Of misschien dat jullie mij kunnen overtuigen dat het echte spel veel leuker is dan de beta.....
In version 1.9.9 or something like that I had all environmentsquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:43 schreef Walz het volgende:
[..]
it is!!! you have 7 enviroments TMN+TMS+TMO, track editor is easy if you take some time for it, and...the 1st. time i played TMN i thought this is really the biggest f**** game ever and now? now its the best game ever for me and dont think in wrong way about the beta...there you had only stadium![]()
en dan te bedenken dat ik waarschijnlijk het origineel mét hoesje voor de 'compleetheid' ook nóg een keer wil kopen in februariquote:
eenschquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:31 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik waarschijnlijk het origineel mét hoesje voor de 'compleetheid' ook nóg een keer wil kopen in februari(maar dat weet ik nog niet zeker
)
Nouja JJ ik kan je verzekeren dat je door mij WEL voor gek wordt verklaard, GEK!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:49 schreef JumperJack het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet de enige, was ik helemaal voor gek verklaard![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://youtube.com/watch?v=h_zdxaGicjA[/youtube]
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:34 schreef weebel het volgende:
[..]
Nouja JJ ik kan je verzekeren dat je door mij WEL voor gek wordt verklaard, GEK!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
owkee fijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:34 schreef weebel het volgende:
Nouja JJ ik kan je verzekeren dat je door mij WEL voor gek wordt verklaard, GEK!![]()
![]()
quote:ja, wie is dat??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Danny Jonesquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
owkee fijn![]()
[..]
ja, wie is dat??![]()
ah na ff te hebben gegooglet blijkt hij in McFly te zitten...quote:
Hahhaaquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef Walz het volgende:
[..]
mc fly??? ah that mad guy in back to the future, right???![]()
![]()
ja schuldichungquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:49 schreef Incolumis het volgende:
musst es nicht sein "zurück in die zukunft"?
pffff...angeberquote:
It was a jokequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:20 schreef Walz het volgende:
[..]
pffff...angeber![]()
quit talking/writing german!!![]()
or should i unlearn english and dutch?!
These things:quote:
Dan kan je je hele post sarcastisch makenquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:05 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Waarom moeten we die gebruiken?
[afbeelding]
Met een 'quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan kan je je hele post sarcastisch maken.
Nee! De "quote:
nee, not finished my 1st. track, why?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:03 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Ooh ok![]()
Ontopic (): Is er iemand hier die al een baan op TMX-U heeft geupload?
Because then I can award it already before playing,quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:08 schreef Walz het volgende:
[..]
nee, not finished my 1st. track, why?
nope, i asked the admins and the page get cleared and the adress changes to tm.united.tmx or so have the adress allready in my PM on TMXTMUquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:09 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Because then I can award it already before playing,
I thought TMX-U would be this (beta version)quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:11 schreef Walz het volgende:
[..]
nope, i asked the admins and the page get cleared and the adress changes to tm.united.tmx or so have the adress allready in my PM on TMXTMU
yes but all things like tracks replays posts and awards get deleted bevor releasequote:Op vrijdag 10 november 2006 22:12 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
I thought TMX-U would be this (beta version)
Ah okquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:15 schreef Walz het volgende:
[..]
yes but all things like tracks replays posts and awards get deleted bevor release![]()
then don't be stupid and GO AND DOWNLOAD IT!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:20 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Ah okIF I get TMU, I'll make immediately a track
I hope I can get it tomorrowquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:30 schreef Walz het volgende:
idd and i think there are some slots open at the time hurry bone![]()
Je kan em ook gewoon ff printen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:31 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik waarschijnlijk het origineel mét hoesje voor de 'compleetheid' ook nóg een keer wil kopen in februari(maar dat weet ik nog niet zeker
)
daar ben ik te perfectionistisch voorquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:34 schreef e-wok het volgende:
[..]
Je kan em ook gewoon ff printen natuurlijk
quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 12:07 schreef JumperJack het volgende:
het nieuwe niet-BoF topic: [gratis] TrackMania Nations #24: United for all (behalve FF)
en volgende keer een nieuw topic aanmaken FF als het oude vol is - heb je ook minder kans om in de topictitel te komen![]()
![]()
Maar dan kan je niet op internet spelen :squote:Op zaterdag 11 november 2006 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
Oja, ik ga trouwens proberen om TMU via 'onofficiële kanalen' proberen te verkrijgen. Dan kan ik jullie alsnog verblijden met mijn tracks
.
und?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:37 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
I hope I can get it tomorrow
Helaas niet nee. Maar ik kan waarschijnlijk wel tracks bouwenquote:Op zondag 12 november 2006 13:01 schreef e-wok het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet op internet spelen :s
Down!!!quote:Op woensdag 15 november 2006 17:39 schreef Walz het volgende:
öhm...waar is onze commontracks servertje?![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 17:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Down!!!
Heel erg down!!!!
Ik kan de server ook niet bereiken om het te restarten!!!!
dank je voor de informatiequote:Op woensdag 15 november 2006 18:54 schreef ursel het volgende:
De volledige server is momenteel niet remote te bereiken. In het datacenter wordt er zometeen gekeken wat er met het servertje aan de hand is..![]()
dank jequote:Op woensdag 15 november 2006 19:35 schreef ursel het volgende:
Server zelf is weer up momenteel. Ik doe gelijk de software updaten tijdens het eten en daarna kunnen jullie hem weer online verwachten. Pak uhm beet een uurtje.
Dus de anti-voetballers kunnen hun hart ophalen..
quote:
Hij is wederom offline gegaan zie ik.quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:22 schreef Walz het volgende:
dan ga ik voetbal kijken![]()
en ik stur oldbie wel een PM dat hij eens op dit forum zou kijken
Zowel voetbal verhaal, als dat Oldbie hier niet vaak is..quote:Op woensdag 15 november 2006 21:22 schreef Walz het volgende:
dan ga ik voetbal kijken![]()
en ik stur oldbie wel een PM dat hij eens op dit forum zou kijken
Ik zit er nu op. Aseco werkt.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:04 schreef Rocksteen het volgende:
Ik heb er net op gereden, en hij doet het. Maar niet alles doet het, geen records en aseco.
Ik merkte het.....ik heb TMN alweer afgesloten. Ik ga pittenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Zit ik net alles te restarten..![]()
Volgens mij draait het nu weer iig.
Ik heb 2 keysquote:Op vrijdag 17 november 2006 06:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
En, hebben jullie TMU sleutel al?
Gebruik je FireFox?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:11 schreef JumperJack het volgende:
ik heb mn key![]()
maar je moet ook nog zo'n file downloaden die "personal to your game" is, maar als ik op die link klik krijg ik alleen maar een wit scherm...![]()
Dat was hij even ja. De server ook.quote:Op maandag 20 november 2006 14:51 schreef e-wok het volgende:
Ik zie net in mijn xfire stats dat ik inmiddels 666 uur aan tmn heb besteed
Is het andere forum down?
hmz. met TMN heb ik het nooit bijgehouden... heb geen xfire... maar met TMU wordt het opgeslagen, dus dat zou wel eens vies kunnen tegenvallen als ik na een maandje in de stats kijkquote:Op maandag 20 november 2006 14:51 schreef e-wok het volgende:
Ik zie net in mijn xfire stats dat ik inmiddels 666 uur aan tmn heb besteed
Post het hier ook maar evenquote:Vanwege het feit dat de CommonTrack server feitelijk niet bezocht wordt en het feit dat de Shorttrack server wegens oudheid offline is, hebben we besloten te gaan wijzigen in het serverpark. De shorttrack server is van oudsher een goed bezochte server. Omdat wij de server onder andere met het doel fok te promoten hebben gekregen, leek het ons als admins dan ook een goede zet om deze server om te zetten naar een Shorttrack server. Deze server is altijd goed bezocht en het is leuk om op een volle server te spelen.
De admins
idd..quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:47 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik ga pas echt lachen als het in maart in de winkels ligt voor 50 euro![]()
![]()
Wel ¤39,99?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wou net de credticard erbij pakken, tot ik die prijs zag.
Kom op zeg, ik ga echt geen 45 euro betalen voor zo'n spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |