quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef GI het volgende:
dinsdagmorgen
Gelukkig heb je nog wel internet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:30 schreef miss_bleu het volgende:
lallal goooedemorgen.
Dag2 van ik kan geen drol doen. (gisterenochtend toen we binnen kwamen was onze development server dood en nog steeds ) lalalalalalala
Hoiquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:30 schreef miss_bleu het volgende:
lallal goooedemorgen.
Dag2 van ik kan geen drol doen. (gisterenochtend toen we binnen kwamen was onze development server dood en nog steeds ) lalalalalalala
Zetten jij en tally wel even die webcam aan deze keer?quote:
zit je ook in amsterdam?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi
Kom maar gezellig hier buurten dan he? ;P
Ik op een ander treurig industrieterreinquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
bijlmer city naast de betonne hamburger
Ik heb uitzicht op zee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik op een ander treurig industrieterrein
aaaaaaaaah... geen winkelcentrum in de buurt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
jij werkt in dat gebouw daar vlak bij de peugeot dealer ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
aaaaaaaaah... geen winkelcentrum in de buurt?
En bevalt dat uitzicht ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:29 schreef GI het volgende:
Ik kijk uit op station sloterdijk aan de linkerkant en op de A10 aan de rechterkant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |