Graag gedaan hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:01 schreef Joene het volgende:
lief dat jullie allemaal zo goed meedenken
Nu al?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:33 schreef Joene het volgende:
Lunsj teim.
Hai moppie!quote:
Koffie goed!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Koffie is mijn vrind dees' morgen..
quote:*jeroen* zegt:
tering wat is de fokkerweg trouwens een herfst weg geworden in 1 weekend zeg
Het is mij.... Ome Les... zegt:
Echt overal.. zo'n beetje
*jeroen* zegt:
ja gewoon in 1 weekend
*jeroen* zegt:
vrijdag was het nog mooi
LoLz... Jesters zeg ik jeh!
*jeroen* zegt:
Nou doe mij er een paa
*jeroen* zegt:
r
Yupquote:
Ach best hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hai moppie!
Alles lekker vanochtend?
Lekker hoor...quote:
* n00cL30n geeft MSN maar ff een slinger en ziet twee nieuwe contacten. EUREKA!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:40 schreef Armageddon het volgende:
ome les waarom verschijnt u niet op mijn msn?
stop?quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Lekker hoor...
druk weekje gehad, ondanks vrije dagen... En dan ook nog eens een maat helpen verhuizen en mijn hamstring verrekken.
[..]
* n00cL30n geeft MSN maar ff een slinger en ziet twee nieuwe contacten. EUREKA!
Ik had nu een beeld voor ogenquote:
Zo van een hamster die als string gebruikt werd ?quote:
Nee eerder een chineesedwerghamster met stringquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo van een hamster die als string gebruikt werd ?
Dat kreeg ik dus ook..quote:
LoLz.... ik in string... Hahahahahahahahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kreeg ik dus ook..
Toen dacht ik misschien toch nog maar een keertje lezen..
Neeheej een hamsterquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz.... ik in string... Hahahahahahahaha
Bij mijn beste vriendin werken ze met zijn 5 en daar zijn er 2,5 overspannen. Ook handigquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:10 schreef Tally het volgende:
Mijn collega heeft net ontslag genomen
En dat op een afdeling waar 2 mensen werken
Waarvan er eentje (ik dus) al ontslag had genomen..
ZE KUNNEN DE AFDELING OPDOEKEN!!!
En de andere 2,5 zeker met zwangerschapsverlof.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef Ripley het volgende:
Bij mijn beste vriendin werken ze met zijn 5 en daar zijn er 2,5 overspannen. Ook handig
De simpelste....quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:19 schreef Tally het volgende:
O men ik ben echt benieuwd hoe ze dit gaan "oplossen"
Hier vroegen ze ook aan een collega "ben je van plan zwanger te worden binnenkort?"quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Bij mijn vorige werk moesten nieuwe vrouwelijke werkneemsters hun eierstokken inleveren.
Jij doet toch alleen aan geyle neuqseks met voorbehoedsmiddelen enzo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier vroegen ze ook aan een collega "ben je van plan zwanger te worden binnenkort?"
Aan mij dan weer niet, kennelijk kom ik niet heel moederlijk over
getver middelen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen aan geyle neuqseks met voorbehoedsmiddelen enzo?
Wat moet, dat moet he?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen aan geyle neuqseks met voorbehoedsmiddelen enzo?
Strippokerquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen aan geyle POKERseks enzo?
ok, dan maar met fichesquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen of ik de 18e wel kan
Jij bent dan ook een fris blomke van 18.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Ripley het volgende:
Hier vroegen ze ook aan een collega "ben je van plan zwanger te worden binnenkort?"
Aan mij dan weer niet, kennelijk kom ik niet heel moederlijk over
Lidmaatschap op het Troskompas?quote:
Ah ja, dat was ik even vergetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een fris blomke van 18.
Damn!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuh i.v.m. mijn uitermate sjiek hendige manier van oplichters ontmaskeren.
Radar ?:Dquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuh i.v.m. mijn uitermate sjiek hendige manier van oplichters ontmaskeren.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef GI het volgende:
dinsdagmorgen
Gelukkig heb je nog wel internet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:30 schreef miss_bleu het volgende:
lallal goooedemorgen.
Dag2 van ik kan geen drol doen. (gisterenochtend toen we binnen kwamen was onze development server dood en nog steeds ) lalalalalalala
Hoiquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:30 schreef miss_bleu het volgende:
lallal goooedemorgen.
Dag2 van ik kan geen drol doen. (gisterenochtend toen we binnen kwamen was onze development server dood en nog steeds ) lalalalalalala
Zetten jij en tally wel even die webcam aan deze keer?quote:
zit je ook in amsterdam?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi
Kom maar gezellig hier buurten dan he? ;P
Ik op een ander treurig industrieterreinquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
bijlmer city naast de betonne hamburger
Ik heb uitzicht op zee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik op een ander treurig industrieterrein
aaaaaaaaah... geen winkelcentrum in de buurt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
jij werkt in dat gebouw daar vlak bij de peugeot dealer ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
aaaaaaaaah... geen winkelcentrum in de buurt?
En bevalt dat uitzicht ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:29 schreef GI het volgende:
Ik kijk uit op station sloterdijk aan de linkerkant en op de A10 aan de rechterkant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |