Mwah... de stichting (is het een stichting eigenlijk) zal wel gedraaid worden door vrijwilligers, die die doen naast hun normale dingen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Wel jammer/raar dat ze een beetje onbereikbaar zijn. *duimt*.
Hmmm.quote:
gewoon even geduld, die man is gewoon an het werk. Ik heb het mailtje naar zijn werk gestuurd, dus het zal wel goedkomen denk ik.quote:
Ik wil gerust mijn bank- en gironummer weer beschikbaar stellen, met (wederom) volledige verantwoording achteraf.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef buzzer het volgende:
De Voorzitster heeft me terug gebeld en ze zijn helemaal
Ik heb haar gevraagd om een inleidend stukje te schrijven voor de OP van het actietopic, en dat gaat ze me zsm mailen (ws morgen)
Nu nog iemand die een gironummer beschikbaar heeft voor dit doel ?
Ik zat ook aan jou te denken idd maar ik wist niet of je dat weer helemaal bij zou willen gaan houden enzo.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:56 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil gerust mijn bank- en gironummer weer beschikbaar stellen, met (wederom) volledige verantwoording achteraf.
dat is heel tofquote:Op donderdag 9 november 2006 13:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil gerust mijn bank- en gironummer weer beschikbaar stellen, met (wederom) volledige verantwoording achteraf.
Ik heb het ff een paar dagen heel druk, dus lees maar zuinigjesaan in mijn AT. Mocht je mijn rekeningen willen gebruiken (of vragen / opmerkingen daarover hebben), stuur me dan alsjeblieft even voor de hele zekerheid een mailtje als er hier iets over gepost is. Mail valt me namelijk wel direct op... nou ja, als ik achter mijn pc zit that isquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het ff een paar dagen heel druk, dus lees maar zuinigjesaan in mijn AT. Mocht je mijn rekeningen willen gebruiken (of vragen / opmerkingen daarover hebben), stuur me dan alsjeblieft even voor de hele zekerheid een mailtje als er hier iets over gepost is. Mail valt me namelijk wel direct op... nou ja, als ik achter mijn pc zit that is
Tof, dankquote:
Gaat dus de goede kant op.quote:Hallo Kirsten,
Wat een geweldig idee.
Ik heb nu pas je mail gelezen -vanwege priveomstandigheden- (Dat ga ik maar niet op het forum plempen)
Ik heb al wel een mailtje ontvangen van Peter en via hem andere
leden van het bestuur ingeschakeld.
Na maandag kan ik zelf ook weer actief meedoen.
Hoop je nog te spreken,
Met vriendelijke groet,
Fred Rill
secretaris stichting FOK
Geeft niet, jij bent uiteindelijk wel degene die dit geweldige idee heeft gelanceerd.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Buzzer
![]()
Ik ben onverwacht vrij druk geweest de afgelopen dagen dus ik was er nog niet aan toe gekomen om er achteraan te bellen.![]()
Als je op wat voor manier dan ook hulp kunt gebruiken moet je gillen want ik vind het wel heel leuk om hier mee bezig te zijn en ik heb tijd zát over het algemeen.
Uiteraard doe jij ook mee toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:54 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij gaat dit wel weer goed komen!
Wat lievquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:40 schreef Phuturistixxx het volgende:
Die 52 euro gaat anders gewoon naar stichting Fok
Dat is echt teveel eer, ik reageerde alleen maar in dit topic.quote:Op vrijdag 10 november 2006 08:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
Geeft niet, jij bent uiteindelijk wel degene die dit geweldige idee heeft gelanceerd.
Het is jammer dat het forum zo bokt momenteel. Misschien is maandag een mooie dag om officieel te starten.
Ik heb inmiddels van mijn baas toestemming om hier op school geld in te zamelen.
Leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |