quote:Op zondag 9 september 2007 11:36 schreef E.T. het volgende:
Zat trouwens op de RTL-site een filmpje van de eerste opnamedag te bekijken en er waren opnames in een kerk.. Vraag me af wat ze in een kerk aan het doen zijn? Of zal de baby gedoopt worden?
Dat was ik dus ook vergeten!quote:Op zondag 9 september 2007 21:36 schreef E.T. het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat Marin zichzelf te pletter had gereden met z'n neukertje en dat dus nog onbekend is of hij het overleeft..
seizoen 3 is toch al opgenomen voor hij overleed?quote:Op maandag 10 september 2007 08:50 schreef E.T. het volgende:
yep, volgende week begint seizoen 3. (mits ze het niet uitstellen, aangezien de draaidagen ook uitgesteld zijn ivm het overlijden van Roef Ragas)
dat zullen dan wel de laatste afleveringen zijn, dunkt me.quote:Op maandag 10 september 2007 08:57 schreef E.T. het volgende:
nee, ze zijn nog bezig met opnames![]()
(er werd tenminste gezegd dat de opnames stilgelegd waren..)
quote:Op maandag 10 september 2007 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat zullen dan wel de laatste afleveringen zijn, dunkt me.
Jup, volgens mij ook.quote:Op maandag 10 september 2007 17:37 schreef DarkElf het volgende:
bastiaan dacht ik...
Die is leuk!quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Annet Malherbe vind ik dan ook de beste actrice die erbij zit
De vrouw van Alex van Warmerdam.
Hebben jullie haar ooit gezien in die rol als Coby, geschreven door Wim de Bie?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie haar ooit gezien in die rol als Coby, geschreven door Wim de Bie?
Ze is ook juffrouw Jannie. Die ken je toch wel?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:45 schreef Mikani het volgende:
Ik had haar geloof ik nog nooit eerder gezien.
Volgens mij vinden de meeste mensen (als ik zo om me heen hoor) Willemijn wel het leukst. Ze zet haar dan ook subliem neer, tasjesmeppend naar d'r ex
.
Ik keek nooit naar Jiskefetquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze is ook juffrouw Jannie. Die ken je toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |