Ik heb geen idee, maar die meisjes zijn toch nog basisschoolleeftijd?quote:Op zondag 16 september 2007 20:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom staat er eigenlijk een Wigwam in Willemijns tuin in de intro? Al d'r kinderen zijn toch allang tieners?
Muziek weten ze meestal wel goed uit te kiezen ja.quote:Op zondag 16 september 2007 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Als de piemelpomp gebruikt wordt : die muziek : I am mad about de boy, echt geweldig
Ja! Nu je het zegt!quote:Op zondag 16 september 2007 21:28 schreef Whiskers het volgende:
was die eerste dokter bij claire en dinges nou Alex van Warmerdam?
quote:Op zondag 16 september 2007 21:44 schreef Aventura het volgende:
Rsaaah, gemist. Wordt het nog herhaald?
quote:Op zondag 16 september 2007 22:09 schreef Vivi het volgende:
Wat zei die Stag nu eigenlijk tegen Anouk toen hij haar een keihard blauwtje liet lopen? Ik had het net even gemist
Willemijn die haar sexuele blokkades wel erg duidelijk voelde verdwijnen..op de fiets
En Claire "Wat is er mis met oraal?!"
quote:
Als ze hem dan maar niet tegen een schip kapot slaan bij wijze van doopquote:Op zondag 16 september 2007 22:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ze zei iets als 'ik hou ontzettend veel van Remy, Remy Martin"
Maar dat ging zo snel dat ze ook gezegd kan hebben "Remy en Martin" .. Maar volgens mij was het het eerste![]()
Volgende week bij de doop zullen we het zeker weten![]()
Daarom natuurlijk ook dat dit haar eerste blauwtje isquote:Op zondag 16 september 2007 22:37 schreef Michellee het volgende:
Ik denk dat er maar weinig mannen zijn die Anouk daadwerkelijk zo een blauwtje zouden laten lopen.
Ach straks is het over met Martin en zijn huilen....als hij erachter komt van de baby
Dat dacht ik ook ja.. daarom huilde die toch ook?quote:Op maandag 17 september 2007 02:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Martin weet het nu toch van Remy?![]()
Ja, maar die leert het nooit hoor, dat blijft gewoon zo'n fout type.quote:Op zondag 16 september 2007 22:33 schreef E.T. het volgende:
Hij moest zo huilen..
Kon alleen niet laten om te denken 'dat had je eerder moeten bedenken, lul!!'
OMG ja!quote:Op zondag 16 september 2007 20:46 schreef Bluezz het volgende:
Hoe ironisch voor Linda de Mol om te beginnen met een scène waarin ze haar tv man het huis uit zet
Ja idd het klonk anders dan andersquote:Op maandag 17 september 2007 12:11 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Alleen had Linda haar accent niet zo onder controle deze keer, of zo leek het.
quote:Op maandag 17 september 2007 16:18 schreef MadGuy het volgende:
Volgens mij wordt het nog gewoon op tv herhaald nog... ik weet alleen niet wanneer...
Is dit de aflevering van gister?quote:Gooische vrouwen: Story so farRTL 8, 20:30 uur
Komische dramaserie
Het verhaal van vier vrouwen in het Gooi. Cheryl, Willemijn, Claire en Anouk leiden een luxeleventje, maar krijgen ieder hun portie zorgen, verdriet en problemen voor de kiezen.
Door leugens, verdraaiingen en achter houden van waarheden komt de relatie van de vier Gooische vrouwen onder steeds grotere druk te staan. Met zijn vieren besluiten ze om zich te laten verwennen in een Health Centre, waar de spanningen hoog oplopen. Desalniettemin blijkt dit bezoek een hoogtepunt te zijn voor Willemijn.
Ja, daarom twijfelde ik ook. Want Story So Far, dat was van vorige week volgens mij. Die compilatieaflevering.quote:Op maandag 17 september 2007 19:45 schreef MadGuy het volgende:
Ja dat is hem. Stom dat ze het de Story so far noemen, aangezien dat de titel was van de compilatieaflevering... Maar die Health Centre, dat is van gisteren inderdaad.
Psychoquote:Op zondag 23 september 2007 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Dat hitchcockmuziekje voordat ..... jezus naam kwijt gewoon Ernst.... komt flashen
Dus toch de brief ging zo snel snapte het niet helemaalquote:Op zondag 23 september 2007 21:48 schreef E.T. het volgende:
Het was dus toch Remy Martin![]()
En Martin toch de vader!![]()
Ik had hem ook gemistquote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dus toch de brief ging zo snel snapte het niet helemaal![]()
Haha, ik had hetzelfde. Maar er stond dat het 0,01% kans was dat Dhr. T. (achternaam...geen idee) de vader was. Wilde het alleen ff zeker weten, maar iemand was me al voor met het antwoordquote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dus toch de brief ging zo snel snapte het niet helemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |