quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:00 schreef Vork het volgende:
Hey maar Isa, jij natuurlijk ook gefeliciteerd he
Zou het jou ook lukken om vandaag niet gefeliciteerd te worden met liefje?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Het is me gisteravond trouwens gelukt om alleen de jarige te feliciteren! De rest heb ik wel een hand gegeven en me of netjes voorgesteld of gevraagd hoe het met de bekende gingHet is echter mislukt om slechts 1 kus te geven
Mannen gaan dan mopperen en trekken je gewoon naar ze terug!!
![]()
SSShhhh!! Bij Vork kon men nog denken dat het over mijn broer ging!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:30 schreef Liejannuh het volgende:
Zou het jou ook lukken om vandaag niet gefeliciteerd te worden met liefje?
Hier is het alvast niet gelukt!
Ho even! Ik heb 't andere geval ook aan de hand gehad hoor: vrouwen die ontzettend verbaasd opkijken en gaan lopen pruilen als je ze niet helemaal aflebbert. ik hou er zelf helemaal niet van om drie keer te moeten zoenen, zeker niet met publiek erbij.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Het is echter mislukt om slechts 1 kus te gevenMannen gaan dan mopperen en trekken je gewoon naar ze terug!!
![]()
Vind je je broer niet lief dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:32 schreef Isabeau het volgende:
SSShhhh!! Bij Vork kon men nog denken dat het over mijn broer ging!!![]()
Hoezo, wil je graag een andere schoonzus dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op mijn broerAardige, leuke gozer. Nog vrijgezelle dames op fok die een leuke vent zoeken?
Ga jij maar 50 man per verjaardag feliciteren met je 'cultuur'.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef BaajGuardian het volgende:
zo zie je maar weer hoe jullie kutjeugd niks meer doet aan nederlandse cultuur, rot dan op naar een ander land hoerige koters.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Briljant.
Ik doe het trouwens ook niet. Ik feliciteer de jarige, roep door de kamer even gefeliciteerd en dan heb ik het wel gehad, ik ga echt geen rondje lopen en iedereen feliciteren. Laat staan dat ik iemand bel omdat een derde jarig is.
'Ik noem een Ad Visser, een Loekie Knol...'quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ga jij maar 50 man per verjaardag feliciteren met je 'cultuur'.
En dan ook even expliciet de voorkeur voor slagroomgebak met spekjes uitenquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:56 schreef PPAUL het volgende:
op verjaardagen feliciteer ik alleen altijd de jarige+evt ouders.. verder ga ik midden in de woon kamer staan doe een pirouetje en zeg jullie ook allemaal gefeliciteerd! daarna ga ik zitten en wil ik gebak!
verkapt ik-probeer-te-verbergen-dat-ik-oude-posts-naar-boven-haal postquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef Broertie het volgende:
Gebak?!?!?! Ik kom altijd na 9 uur! Weet ik tenminste zeker dat het gebak op is! kan ik gelijk aan het BIER!!!!! ( verkapt bier-topic?)
Ik lust ook wel een biertje hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Bier? Isa moet je toblerone voeren
Kom dan weer eens langs in CUL?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik lust ook wel een biertje hoor(maar mèt toblerone is altijd bier-plus )
Ik ben nog maar net terug van vakantie.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan. Dat je mensen die niet jarig zijn behoort te feliciteren met de jarige. Vorige week werd ik op een verjaardag menigmaal gefeliciteerd met mijn oom. Ja, die was jarig, ik niet.
Nu heb ik ruzie met mijn schoonzus. Waarom? Mijn broer was jarig en ik heb haar niet opgebeld om te feliciteren. Reden: mijn broer is voor zijn werk in het buitenland en was op zijn verjaardag niet te bereiken. Waarom moet ik dan mijn schoonzus opbellen om haar met mijn broer te feliciteren. Ze werd boos toen ze me erop aansprak en ik terugzei dat ik teleurgesteld was dat ze mij als zijn zus zijnde niet heeft gebeld om te feliciteren. Dat was niet hetzelfde. Ik zie het niet.
Wat vinden jullie: hoor je iedereen te feliciteren als er iemand in de buurt jarig is en bel je mensen op om ze te feliciteren met hun partner ook al is die partner niet eens in de buurt.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nog maar net terug van vakantie.
Een overigens behoorlijk culinaire vakantie, elke avond een 5-gangen-diner, maar ik raad het heel erg af.
Elke avond 2-3 uur aan tafel zitten voor je avondeten komt je na 1 dag al de strot uit.
doe wat ik doe: gewoon zéggen dat je niet zo van het zoenen bent! in onze vriendenkring is het zoenen en knuffelen vrij normaal, maar ik heb bij een aantal mensen gewoon iets van: nee, jou zoen ik niet. een knuffel kun je mss krijgen, en een hand sowieso, maar that's it. En dat hebben ze dan ook maar te respecteren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Het is echter mislukt om slechts 1 kus te gevenMannen gaan dan mopperen en trekken je gewoon naar ze terug!!
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf...
Ik kom overalquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
post jij hier tegenwoordig ook al?
Begin alvast met een andere schoonzus te nemen. Mijn zus is nl. niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:49 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, wat zeg je als je collega's je gaan feliciteren met je nichtje? Benader je zoiets luchtig "Ik ben niet jarig hoor" of ga je voor de directe methode "Doe niet zo belachelijk!"
Hoe krijgen we deze ridicule felicitatieterreur uit Nederland?
Ook leuk om daar zo achter te komenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:12 schreef Larissa het volgende:
Is hij dus uitgenodigd voor de uitreiking en ik blijkbaar alleen achteraf.![]()
Ik kijk mijn oom er niet persoonlijk op aan. Waarschijnlijk had hij een goede reden... hield hij bijv. rekening met mijn werk of was er niet genoeg plek bij de uitreiking (er worden er toch altijd meerderen tegelijkertijd gehuldigd?) en geldt de uitreiking alleen voor eerstegraads familieleden etc. maar benieuwd naar de echte reden ben ik uiteraard wel.quote:
Ja, mijn zus moppert ook wel eens als ik pas tegen 2-en aankom als zij "vanaf 11 uur" op de uitnodiging zet.. ja duh!(De eerste bus gaat hier op zondag om 9 uur!) Dit keer ben ik haar voor geweest. Op het traject Dordrecht-Almere waren vorige week op VIER plekken werkzaamheden op het spoor. Ik heb er 3 uur over gedaan om er te komen (terug ook trouwensquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik had trouwens nog niet verteld hoe het met dat 'niet mogen komen eten' was afgelopen. Toen we aankwamen (20:30 of zo) werd er al gemopperd dat we zo laat waren. Daarna bleek elke vage kennis die maar aanwezig was wel te hebben meegegeten en mijn schoonzus wist nog vrolijk te vertellen dat er heel veelover was. Bord voor d'r kop? Plaat?
Dat is helemaal lullig!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik had trouwens nog niet verteld hoe het met dat 'niet mogen komen eten' was afgelopen. Toen we aankwamen (20:30 of zo) werd er al gemopperd dat we zo laat waren. Daarna bleek elke vage kennis die maar aanwezig was wel te hebben meegegeten en mijn schoonzus wist nog vrolijk te vertellen dat er heel veelover was. Bord voor d'r kop? Plaat?
een Brammetje Biesterveld...quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:12 schreef gronk het volgende:
[..]
'Ik noem een Ad Visser, een Loekie Knol...'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |