Wss. duits ofzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:49 schreef hardcorebass het volgende:
@geq , dat kenteken is toch geen bromfietskenteken?lykt me meer motor kenteken
The OC is wel tov, 2 nov begint het weerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:52 schreef hardcorebass het volgende:
ik ga zo the OC kyken, enigste serie die ik leuk vindt, naast gtst onm en goudkust natuurlyk
haha the oc komt zo weer, om 5 over 12 op veronicaaaaa..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
The OC is wel tov, 2 nov begint het weer![]()
Volg het via internetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:55 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
haha the oc komt zo weer, om 5 over 12 op veronicaaaaa..
westenwind? bestaat dat ook al? ik noemde er net maar een paar op, maar die vind ik dan ook tov
hoeveel lessen had je btw gedaan over rijbewijs baz?
Bij mij nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
Probeer het anders de eerste keer zonder ofzo.. Je hebt het opzich niet nodig, ma tis wel handig.
En bij mij hebben pap en mam het toch betaald, dusja, who gives a fuck.![]()
![]()
Dat antwoord is simpel: Je doet Havo man!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:05 schreef mstr het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik wel of geen cursus moet gaan doen voor m'n certi.
Dat het je geen kut scheelt als je je moeders TomTom laat vallen, dat het je niks boeit omdat je ouders toch wel betalen enz. enz.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |