quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:12 schreef smook.biz het volgende:
Jammer genoeg voor de gast van die pomp was hij zo dom om te laten zien dat hij nog aanwezig was in het kantoor. Na een kwartier netjes vragen om hulp gingen de ruiten van de autogrill eraan en werd de pomp geopend verklaard.
Dat was ook de strekking in de meeste kranten: Jammer van het puntverlies maar wellicht belangrijker: eindelijk weer eens een goede match, dat biedt perspectief.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:44 schreef smook.biz het volgende:
Gisteren ging eigenlijk iedereen wel tevreden naar huis. Na het fluitsignaal zongen ze zelfs:
"Vi vogliamo cosi".
(Zo willen we jullie zien).
Mantova is een ploeg die het vooral van de thuiswedstrijden moet hebben (5 van de 8 thuiswedstrijden gewonnen en pas 1 maal thuis verlies), maar uit wel heel lastig te verslaan is: 0 zeges, 6 gelijke spelen en pas 1 nederlaag. Doelsaldo in al die wedstrijden buitenshuis: 4-6quote:Nu die rare wedstrijd zonder publiek en Calaio in Perugia en dan dinsdagavond thuis tegen Brescia. Het is raar, voor mijn gevoel kunnen ze zes punten pakken, maar het kunnen er ook twee zijn.
Wat een prestatie....quote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef DIGGER het volgende:
Realiseer met net dat Brescia thuis de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen was. Dat betekent dus dat Napoli voor het 2e jaar op rij en inmiddels dus al zeker een kleine 25 maanden thuis ongeslagen is in de competitie.
Enige ploeg die in die gehele periode heeft weten te winnen, was Roma voor de Coppa Italia vorig jaar.
quote:Op woensdag 20 december 2006 18:55 schreef smook.biz het volgende:
Vooraf werd gevreesd voor een verkeerchaos vanwege het rijverbod van 15.00 - 19.00 in de stad. Vreemd, want bij een avondwedstrijd is het onmogelijk om met het openbaar vervoer te gaan. De metro sluit om 22.00. Omdat het regende (scooter onmogelijk) waagden we het erop om per auto te gaan en eventuele agenten te vermijden. Dat hadden meer Napolitanen gedacht, ik heb nog nooit van mijn leven tijdens een autovrij middag een uur in de file gestaan.......wat blijkt achteraf, het rijverbod was inderdaad van kracht, maar de Napolitaanse verkeerspolitie staakte vanaf 17.00......
Forza Napoli!
Kollie, als je me je volledige naam en geboortedatum doorgeeft koop ik een kaart voor de Distinti voor je. We kunnen zaterdag wel even voor de wedstrijd afspreken zodat ik je het kan geven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:14 schreef kollie het volgende:
Eindelijk duidelijkheid, Napoli-Hellas vindt gewoon plaats op zaterdag! Dus op 13 januari voor het eerst in San Paolo. Smook, denk je dat ik gemakkelijk aan kaarten kan komen? kom waarschijnlijk vrijdagavond in Napoli aan. En welke plaatsen raad je me aan in het stadion? Liefst met een goed zicht op beide curva's. Alvast bedankt!
Je hebt een mooie wedstrijd uitgekozen en de zaterdagmiddag is ideaal als speeldag. Distinti is inderdaad de beste plek gezien je wensen. Voor de wedstrijd kun je nog even lekker van wat Napolitaanse lekkernijen genieten bij de barretjes op het stukje tussen de distinti tribune en de Curva B.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:14 schreef kollie het volgende:
Eindelijk duidelijkheid, Napoli-Hellas vindt gewoon plaats op zaterdag! Dus op 13 januari voor het eerst in San Paolo. Smook, denk je dat ik gemakkelijk aan kaarten kan komen? kom waarschijnlijk vrijdagavond in Napoli aan. En welke plaatsen raad je me aan in het stadion? Liefst met een goed zicht op beide curva's. Alvast bedankt!
Mwah ligt denk ik iets genuanceerder. Bij die 1e actie ging hij heel duidelijk voor de bal. Hij kwam echter net een teenlengte te kort om daadwerkelijk contact te maken met de bal. De aanvaller van Modena ging uiteraard gretig liggen. Ik kan erin komen dat de scheids liet doorspelen, maar het risico dat Cannavaro nam was dus wel enorm.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:39 schreef smook.biz het volgende:
Napoli net afgelopen, 0-0. Een hele rare wedstrijd, wel een verdiende uitslag. Cannavaro mag wat mij betreft zijn contract inleveren. Eerst een bewuste overtreding op een doorgebroken speler, al in de 15e minuut. De scheidsrechter liet vreemd genoeg doorspelen. Daarna, later in de wedstrijd, doet hij dat gewoon nog eens. Nu wel rood.
Ik geloof dat de hele wereld dat zag aankomen.
Ik ben het niet met je eens Digger.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mwah ligt denk ik iets genuanceerder. Bij die 1e actie ging hij heel duidelijk voor de bal. Hij kwam echter net een teenlengte te kort om daadwerkelijk contact te maken met de bal. De aanvaller van Modena ging uiteraard gretig liggen. Ik kan erin komen dat de scheids liet doorspelen, maar het risico dat Cannavaro nam was dus wel enorm.
Bij de 2e actie die hem uiteindelijk rood opleverde, had hij dat risico helemaal niet hoeven nemen, Domizzi was vlakbij en de bal niet genoeg onder controle voor de aanvaller om direct goed op doel te kunnen schieten. Toch besloot ie aan de noodrem te trekken. Tegenstander gng weer enorm makkelijk liggen, maar de sanctie was terecht.
Strafschopfout in de 2e helft was wat zwaar, maar je kon hem geven, domme actie van Grava.
Echter had Napoli in de 1e helftgewoon moeten scoren, genoeg kansen gehad. Daardoor hebben ze uiteindelijk de problemen over zichzelf afgeroepen. En dat is me deze seizoenshelft iets te vaak gebeurd.
quote:Napoli, il borsino del calciomercato
Per l'esterno sinistro la prima scelta è Parisi del Messina, in alternativa Rullo del Lecce o Capuano del Palermo. In uscita sarà ceduto Montesanto che ha tre richieste, non valutate le tante offerte di trasferimento per Bucchi, De Zerbi e Pià.
TRATTATIVE IN ENTRATA:
Parisi 55% (Messina)
Rullo 45% (Lecce)
Capuano 25% (Palermo)
Del Grosso 15% (Cagliari)
Biso 10% (Catania)
Balestri 10% (Torino)
Lupoli 85% (Arsenal) PER GIUGNO
TRATTATIVE IN USCITA:
Montesanto 90% (Perugia, Taranto, Cavese)
Vitale 30% (Taranto, in prestito)
Schettino 30% (Chieti, in prestito)
Giubilato 10% (Ascoli)
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:27 schreef DIGGER het volgende:
1e beklonken transfer (maandag presentatie dus dan mag de spumante open) is het vertrek van Montesanto naar Monza
Die doet het erg goed bij Derby County dit seizoen. Ik had wel verwacht dat Arsenal hem terug zou halen. Erg knappe transfer van Napoli.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:27 schreef DIGGER het volgende:
Lupoli van Arsenal schijnt al zo goed als rond te zijn, maar is een zomer transfer. Hij heeft ook aanbiedingen gehad van o.a. Milan, maar wil aan spelen toekomen dus daarom Napoli (ook vanwege familie overigens).
Wat ik zelf erg waardeer is dat de club zo veel mogelijk Napolitanen probeert te strikken, ik hou daar wel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |