Dan ben ik er weer bij! Grazie a Dio!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:17 schreef DIGGER het volgende:
Next up Frosinone thuis, moet ook weer 3 punten zijn.
Wellicht Juve - Napoli, is een competitievrij weekend in Nederland ivm interlands. Nu nog kaarten zien te bemachtigen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef smook.biz het volgende:
Wat een tackel, daar heeft Bogliacino mazzel zeg.....
[..]
Dan ben ik er weer bij! Grazie a Dio!
Het lijkt wel een soort drugs, ik kan niet wachten om de kranten te lezen en op de Curva te staan.....
Heeft er iemand nog plannen om naar een wedstrijd te gaan?
Digger?
Zoals al eerder gezegd staat Napoli-Hellas op het programma. Tenzij de prutsers van Lega Calcio die wedstrijd op maandag plaatsen...quote:Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef smook.biz het volgende:
Wat een tackel, daar heeft Bogliacino mazzel zeg.....
[..]
Heeft er iemand nog plannen om naar een wedstrijd te gaan?
Hoe zit het precies met de play-offs voor promotie naar de serie A? Kampioen direct naar de serie A maar de overige teams?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Gezien de concurrentie denk ik dat Bologna en Genoa de grootste concurrenten zijn voor Napoli voor plek 2.
1 & 2 rechtstreeksquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:37 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
Hoe zit het precies met de play-offs voor promotie naar de serie A? Kampioen direct naar de serie A maar de overige teams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |