Hij is er ook in een glanzende deep red, maar ik vond deze wel aardig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:05 schreef Bramvanlith het volgende:
[..]
Die heb ik ook, prima helmpje.. Alleen bij mij beschadigd ie wel snel.. t is een soort mat kleur toch, dat is wel een beetje minder. Maar das wel weer excuus voor mooooie stickers
een artifact 147 zou voor jou wel echt 100% park rijden zijn..... ik zou m persoonlijk een centimetertje of 5 groter pakken.... aan de andere kant sta ik met het dubbele gewicht als jou op een 164 ...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:16 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wie dat was, kerel met donkere haren en een beetje op Bart van Big Brother leek of niet? Die heeft wel een paar afdalingen met onze groep toen meegemaakt !Was wel lache gast als ik me zo herinner !
Het is vooral de gezelligheid en de rust waarvoor wij naar Mallnitz toe gaan, het is gewoon een leuk dorpje waar je elk jaar terug komt en waar iedereen je dan groet alsof je nooit weg bent geweest. (komt ook bij dat we daar bij duitsers slapen waar we zo terrecht zijn gekomen en die voor ons naar hun vakantiehuisje daar toe gaan om ons helemaal te verwennen. Echt toffe lui, die kerel heeft vroegah in veel landen VW ingevoerd o.a. china. Die lui krijgen na hun werktijd nogsteeds elk kwartaal een nieuwe auto waarvan ze maar 1% van de aanschafprijs moeten betalen
). Goede werkgever wel VW !
![]()
Ik ben benieuwd naar Rnej's ideën over een meet !![]()
Trouwens, hoe zou een Rome Artifact 147 zijn voor mij? Ik ben ongeveer 1,70, 60kg, leuk speels board lijkt mij!
Zou goed kunnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:16 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wie dat was, kerel met donkere haren en een beetje op Bart van Big Brother leek of niet? Die heeft wel een paar afdalingen met onze groep toen meegemaakt !Was wel lache gast als ik me zo herinner !
Ik zou hem niet persee groter gaan rijden. Als je echt puur park ermee gaat rijden dan kun je hem makkelijk op die lengte rijden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
een artifact 147 zou voor jou wel echt 100% park rijden zijn..... ik zou m persoonlijk een centimetertje of 5 groter pakken.... aan de andere kant sta ik met het dubbele gewicht als jou op een 164 ...![]()
t kan, maar onthou dat het een echte parkplank is dan...
Niet groot maar ik blijf ook ruim onder de 70 kg en rijd 157 en 158.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:36 schreef ForumGek het volgende:
Zoiets vind ik nou typisch amerikaans, zo'n opmerking zag ik al aankomen eigenlijk toen je de zin begon.
147 is idd wel aan de kleine kant en ik zal er voornamelijk piste/off-piste mee gaan rijden, terwijl ik park wel echt gaaf vind maar er gewoon geen mogelijkheden voor zijn voor mij valt dat jammergenoeg af. Maar ik wil wel meer ermee gaan doen, zoals flatland 360 enzo gaan leren of gewoon freestyle en freeride combineren. En jullie moeten niet vergeten dat ik echt niet zo groot ben!
Met iets over de 70 kg heb ik ook een 156, naast de 162. Gekocht zodat ik wat speelser de pisters af kon. Heeft misschien ook met de radius te maken, maar (zeker als ik net een stukje op de 162 heb gereden) 156 vind ik voor mij al aan de korte kant. Heerlijk hoor die ultrakorte bochtjes, maar het voelt wat minder stabiel aan bij het carven van grote bochten op hoge snelheid (dat is wat je op de piste toch wel graag doet) en offpiste merk je het verschil in lengte pas echt goed (kort = nadelig, je zinkt je veel sneller de sneeuw in).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:41 schreef ForumGek het volgende:
Hmm..oke...dan ga ik wel voor een lage 150-er. 150 of 151 o.i.d.
Nu is de 162 van Sjors een heel bijzondere plankquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Met iets over de 70 kg heb ik ook een 156, naast de 162. Gekocht zodat ik wat speelser de pisters af kon. Heeft misschien ook met de radius te maken, maar (zeker als ik net een stukje op de 162 heb gereden) 156 vind ik voor mij al aan de korte kant. Heerlijk hoor die ultrakorte bochtjes, maar het voelt wat minder stabiel aan bij het carven van grote bochten op hoge snelheid (dat is wat je op de piste toch wel graag doet) en offpiste merk je het verschil in lengte pas echt goed (kort = nadelig, je zinkt je veel sneller de sneeuw in).
In acht genomen dat je ruim 10 kg lichter bent dan ik raad ik je dus iets rond de 156 aan
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:45 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Nu is de 162 van Sjors een heel bijzondere plank![]()
XL heeft de 168 van beerke wel eens geprobeerd (en beerke de 158 picto van xl) ik geloof dat dat wederzijds niet echt een succes wasquote:lekker all round maatje![]()
wat jij ook zegt, als je eenmaal een wat langere plank gewend bent dan mis je al snel de stabiliteit en snelheid als je teruggaat naar een kleinere plank. ik zou niet snel meer naar iets onder de 160 gaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:02 schreef 360sjors het volgende:
XL heeft de 168 van beerke wel eens geprobeerd (en beerke de 158 picto van xl) ik geloof dat dat wederzijds niet echt een succes was![]()
Ik ben ff kwijt hoe lang jij bent, maar....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Met iets over de 70 kg heb ik ook een 156, naast de 162. Gekocht zodat ik wat speelser de pisters af kon. Heeft misschien ook met de radius te maken, maar (zeker als ik net een stukje op de 162 heb gereden) 156 vind ik voor mij al aan de korte kant. Heerlijk hoor die ultrakorte bochtjes, maar het voelt wat minder stabiel aan bij het carven van grote bochten op hoge snelheid (dat is wat je op de piste toch wel graag doet) en offpiste merk je het verschil in lengte pas echt goed (kort = nadelig, je zinkt je veel sneller de sneeuw in).
In acht genomen dat je ruim 10 kg lichter bent dan ik raad ik je dus iets rond de 156 aan
Als je dan korter wilt rijden kun je ook gewoon een stijvere plank nemen. Probleem opgelostquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:24 schreef Kentaro het volgende:
[..]
wat jij ook zegt, als je eenmaal een wat langere plank gewend bent dan mis je al snel de stabiliteit en snelheid als je teruggaat naar een kleinere plank. ik zou niet snel meer naar iets onder de 160 gaan.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:28 schreef Komakie het volgende:
Forumgek: 1.70m - 60kg
Komakie: 1.92m - 90kg
Rnej: 1.92m - 110kg (?)
Beerke: groot
XL: 185cm - 67 kg
Sjors
Kentaro
Bas:
Dat is wel een beetje kort door de bocht (haha, wat een woordgrapjes in dit topic)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je dan korter wilt rijden kun je ook gewoon een stijvere plank nemen. Probleem opgelost
quote:Heico Sportiv/Burton Snowboard C30
A joint collaboration between German tuner Heico Sportiv and Burton Snowboards, this C30 promises those with an active lifestyle the ultimate lifestyle vehicle. Fully drivable with 300 horsepower and factory electronically controlled all-wheel drive, this dream C30 features a height adjustable suspension, custom cut Toyo tires and an incredibly complex six layer camouflage paint job that will let the car blend in to the mountain environment while still turning heads on the road. Inside, there’s a portable GPS system and gleaming 2008 Burton snowboards and boots.
Die volvo is ook al final natuurlijk. Nog niet te koop, maar volledig aangekondigd. Ik vind het een prachtige wagen, maar deze manier van bestickeren kan natuurlijk echt niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:30 schreef Thermo het volgende:
Geen typo, het is een concept, dus de concept boards ( die overigens al final zijn ) van 2008 zitten er dan in.
Het is een SEMA show car, het gaat niet om de C30, maar om het feit dat het een SEMA show car is, dus komt niet in productie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:34 schreef XL het volgende:
[..]
Die volvo is ook al final natuurlijk. Nog niet te koop, maar volledig aangekondigd. Ik vind het een prachtige wagen, maar deze manier van bestickeren kan natuurlijk echt niet.
ehm... nee kun je het uitleggen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:02 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje kort door de bocht (haha, wat een woordgrapjes in dit topic)
Die 156 atomic plank van me is stijver dan alles wat ik daarvoor heb gereden, maar dat maakt hem nog niet net zo stabiel op hoge snelheid als alles wat ik daarvoor heb gereden. Niet doordat hij gaat zwabberen doordat hij zo slap is (integendeel), maar het is nu eenmaal makkelijker om een kort voorwerp te laten draaien dan een lang voorwerp. Weet niet hoe het natuurkundig heet, maar je snapt vast wel wat ik bedoel
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:28 schreef Komakie het volgende:
Rnej: 1.92m - 110kg (?)
Sjors
Kentaro
Bas: 1.75 m - +/- 80 (moet nog af voor de winter)
over boardlengtes gesprokenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:05 schreef Basje_B het volgende:
Rnej: 1.92m - 116 kg .. maat 12
Sjors
Kentaro
Bas: 1.75 m - +/- 80 (moet nog af voor de winter )
Bellevue komt mij niet bekend voor en volgens mij ligt dat ook iets uit het centrum (dat niet zo groot is hoor). Maar de dichstbijzijnde (gratis) ski-bus gaat daar geloof ik maar 1 keer 's ochtends langs (ik meende die van 9:00) en 's middags ook dacht ik, en dan moet je toch wel 10 minuten lopen naar je hotel toe. Hotels die mij altijd wel wat leken:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:24 schreef XL het volgende:
Forumgek, ken je Hotel Bellevue in Mallnitz?
Het is dan wel erg goedkoop vergeleken bij het budget, ze reageren fijn op mail. Ik hoef feitelijk alleen nog maar ja aan te vinken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |