Je lijkt me capabel genoeg om je eigen onderzoek te regelenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:31 schreef XL het volgende:
Eigenlijk hoop ik een beetje op een link die rechtstreeks de open ruimte in het reserveringssysteem rond oud en nieuw van een geschikt hotel laat zien.![]()
quote:
Dat is typisch die Flow mentaliteitquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:31 schreef XL het volgende:
Eigenlijk hoop ik een beetje op een link die rechtstreeks de open ruimte in het reserveringssysteem rond oud en nieuw van een geschikt hotel laat zien.![]()
iddquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:14 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Dat is typisch die Flow mentaliteit
Hey hey! Flows zijn wel wat duurder dan het spreekwoordelijke dubbeltje. Daar kan Burton nog een puntje aan zuigen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:01 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd
voor een dubbeltje op de 2e rang zitten![]()
true, er bestaan flows van 430 euro...quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:30 schreef XL het volgende:
[..]
Hey hey! Flows zijn wel wat duurder dan het spreekwoordelijke dubbeltje. Daar kan Burton nog een puntje aan zuigen.![]()
maar dan heb je ook watquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
true, er bestaan flows van 430 euro...![]()
Ik ga dit jaar naar Zell am See. Wat ik uit jou bericht opmaak is dus, dat het boarden er wel goed is? Veel off/piste? Is er een mooi park te vinden?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef XL het volgende:
[..]
Zell am See is hetzelfde gebied als Kaprun en daarmee al bezocht. Ik vind de heuvel waar je kan boarden nog wel betrekkelijk leuk. Het dorp echter is meer een stad. Dat wil ik niet. Volgens mij het enige wintersportgebied waar ik geweest ben met een McDonalds![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:30 schreef Bramvanlith het volgende:
Jow, ik ben ook weer op DE fok pagina beland, na een "lang" week je Kaprun. Ben alweer druk bezig met mn stage, dus het gewone leventje is al weer op gang.![]()
Het was echt een coole week, met als eenigste minpuntje mn valpartij bij de shulerfahrt, wat ook wel gelijk dan weer de grootste domper in de sneeuw ooit is geweest. Maargoed verder wel veel geleerd en bovendien heb ik nu weer een excuus om in december weer een poosje weg te gaan. (voor de herkansings bochtjes).
![]()
T was verder een leuke groep, heb Rnej vaak gesproken en veel geleerd over zn plank. mn techniek bijgespijkert en weet nu alle grondbeginselen wel te vertellen. Wat ik wel minder vond was het algehele niveau van de opleinding, pff mn school is toch wel andere koek (Sporthogeschool). Terwijl ik dacht dat ze in Oostenrijk juist strengere opleidingen verzorgde. (leuk was ookwel dat mn leraar dezelfde opleiding deed en in mn appartement zat)
Kortom, jammer dat ik viel, wel een super week gehad.. Gaan we in ieder geval vaker doen, moet ik wel veel meer op mn plank gaan staan, maja dat mag het probleem niet worden![]()
Naja dat misschien ook, maar dat bedoel ik niet. het gaat er meer om dat ik de opleiding vanuit de OSV slecht vindt. Je moest eens weten wat wij moeten kunnen om les te mogen geven... Bij wijze van spreken al bij een tik spelletje. En omdat het snowboarden ver van huis is (zo van, wouw snowboard leraar) vindt ik dat niveau wat dat betreft tegenvallen. (misschien ook wel omdat ik berg gidsen heb gesproken die zo'n hoge pet van Oostenrijkse opleidingen hadden)quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
![]()
en:
idd...
blijf erbij dat er mensen tussen zitten die die anwarter echt niet verdienen.. (niet veel overigens)
en dan is het extra lullig dat als een goeie 1x valt t gelijk over en sluiten is![]()
ik ben ook vaak genoeg op mn bek gegaan met schulefahren, net als ieder ander... die prufung is een momentopname, en dan moet t goed.. dus denk dat het niet zoveel met niveau te maken heeft als met pech.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:17 schreef Bramvanlith het volgende:
[..]
Naja dat misschien ook, maar dat bedoel ik niet. het gaat er meer om dat ik de opleiding vanuit de OSV slecht vindt. Je moest eens weten wat wij moeten kunnen om les te mogen geven... Bij wijze van spreken al bij een tik spelletje. En omdat het snowboarden ver van huis is (zo van, wouw snowboard leraar) vindt ik dat niveau wat dat betreft tegenvallen. (misschien ook wel omdat ik berg gidsen heb gesproken die zo'n hoge pet van Oostenrijkse opleidingen hadden)
Maar ik ga wel gewoon lekker door hoor, moet toch papiertjes hebben wil ik ook les gaan geven...
edit: daarnaast ben ik niet zo goed hoor, zal nog echt veel moeten oefenen voordat ik verder kan met bijv landes, heb dat al wel weer gezien, of ik heb een iet wat negatief zelf beeld en wil perfectie, wat ook niet slecht is... Vondt mezelf namelijk niet beter dan gemiddeld, anders val je bovendien ook niet
Ze kunnen vooral bij je eigen kunnen nog wel een beetje sjoemelen. Als jij de hele week goed rijdt (dus tegen een 1 aan zit) en je gaat op je smoel met de prüfung dan laten ze je echt niet zakken. Krijg je niet een hoog cijfer maar je gaat wel door.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:06 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ben ook vaak genoeg op mn bek gegaan met schulefahren, net als ieder ander... die prufung is een momentopname, en dan moet t goed.. dus denk dat het niet zoveel met niveau te maken heeft als met pech.....
en daarnaast...
denk dat in vergelijking met andere landen de oostenrijkse opleiding misschien wel goed is... maar idd.. t was nou niet echt wat je noemt superdiepgaand ofzo...
Dacht ik al. Ligt sowieso volgens mij nooit echt veel sneeuw. Nu al helemaal niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:24 schreef Rnej het volgende:
die route was nie open... :|
Ik heb hem in mei gereden. Mijn reisgenoot destijds geeft ook lessen, maar die vond dat helemaal niet grappig, zoals dat er toen bij lag. Ik vind dat ook prachtig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ligt sowieso volgens mij nooit echt veel sneeuw. Nu al helemaal niet.
Komt ook nooit een pistebully.
Maar heb je gezien hoe stijl hij was? Vond het echt vet. Daar leef ik voor
ik ken tquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze kunnen vooral bij je eigen kunnen nog wel een beetje sjoemelen. Als jij de hele week goed rijdt (dus tegen een 1 aan zit) en je gaat op je smoel met de prüfung dan laten ze je echt niet zakken. Krijg je niet een hoog cijfer maar je gaat wel door.
Ik moet zeggen dat ik schulefahren ook bijna verkloot had toen. Het ging gewoon niet lekker. Ik had die week training van Sjoerd en die zei echt zo van "de hele week zit je op een 1 met je schulefahren en nou liep je echt te klooien. Ik kon er niet meer van maken dan een 3"
Kortom, het zag er gewoon niet uit
Wel grappig dat ik bij me landes een 2 had voor me schulefahren. Hoger dan bij de anwarter
Die heb ik ook, prima helmpje.. Alleen bij mij beschadigd ie wel snel.. t is een soort mat kleur toch, dat is wel een beetje minder. Maar das wel weer excuus voor mooooie stickersquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:42 schreef EvilWasp het volgende:
Leuke verhalen lees ik hier over lessen volgen enzo, leraar worden
Oja, nieuw helmpje opgepikt vandaag:
[afbeelding]
oh nog niet gezienquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:28 schreef Rnej het volgende:
op ultimate snowboarding staat een rome anthem 158 tekoop
Ik denk dat ik wel weet wie dat was, kerel met donkere haren en een beetje op Bart van Big Brother leek of niet? Die heeft wel een paar afdalingen met onze groep toen meegemaakt !quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:43 schreef Komakie het volgende:
Ik ken iemand die vorig seizoen in Mallnitz gewerkt heeft
die was er erg over te spreken... Verder kan ik er weinig over vertellen.
Nog 5 weekjes en dan ben ik een vrij man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |