Je hebt echt niks te doen he. Dentist kon zich lekker vastbijten in discussies. Die wekt wel de indruk dat hij weet hoe hij met skies om kan gaan hoor, check http://www.skizone.nl . Hij is daar administrator, dat doe je niet als je alleen maar "boekenwijs" bent. Van een andere categorie vond ik Frenky, die irritante mod (overigens ook uit Utrecht volgens mij) die zich gedroeg alsof hij de koning van de berg wasquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:31 schreef Komakie het volgende:
Ff herinneringen ophalen uit het verleden:
De OP van het allereerste topic:
[..]
- weten jullie Dentist nog? Die skier die altijd wel wat te zeiken had
- Zowel XL als ik zijn er vanaf het eerste topic bij
- DrPurno die volgens mij van de Fok!aardbodem verdwenen is...
- De post waarin ik het over mijn net nieuwe Nitro Magnum heb met Nitro Team bindingen en mijn Salomon boots. Vooral die boots waren echt een stel klompen en de bindingen waren echt te slap
- bijna alle emoticons die niet meer bestaan (veel kruisjes)
- Rnej die op dat moment waarschijnlijk nog nooit van snowboarden gehoord had
- Craig Kelly die dood ging. Werd gepost in het topic
- Voornamelijk hebben XL en ik ook de eerste topics volgespammed
- Tijdens het 2de topic heb ik mijn lerarendiploma gehaald
- 360sjors is erbij sinds topic nummertje 3
- Net als NoComment (bestaat die nog)
- En Beerke
- Dentist deed altijd heel stoer en gaf het idee dat hij heel goed kon skiën. Ik heb echt nog nooit een foto van hem op skies gezien. Wel andere die hij gefotografeerd zou hebben....
- Het eerste topic dat door de huidige garde is aangemaakt is topic nr3 door XL en daarna nr4 door Sjors.
-Thermo is er vanaf deeltje 4 bij
- De rest allemaal later was en dus nog noobs zijn
Als iemand zich afvraagt waarom ik dit in vredesnaam allemaal heb opgezocht... Ik zit op me werk en er is geen zak te doen
Dat probeer je dus te voorkomen door les te nemenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:17 schreef SHE het volgende:
Ik kan nog de littekens tellen en breuken voelen van de tijd dat ik op een skateboard te vinden was.
lol, dat vallen daar doelde ik niet echt op, daar leer je idd van, maar ikzelf vond het niet zo'n hulp dat ik al kon skateboarden, maargoed, meningen daarover verschillen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:17 schreef SHE het volgende:
Ok Rene, wanneer zijn rustige baantijden?
En dat mijn reet heel vaak de sneeuw gaat zien, is geen probleem.
Ik kan nog de littekens tellen en breuken voelen van de tijd dat ik op een skateboard te vinden was.
Al vallend leert men!
jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:26 schreef SHE het volgende:
Ik zag alleen een 4weekse staan, of ben ik nu al stupid?
ik was vroeger een gastje die "een beetje sneeuw staat te scheppen"quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:35 schreef Bolter het volgende:
Hoe zit het nu eigelijk als je daar les geeft, mag je altijd vrij de pistes op? Ook buiten jouw uren? En die gastjes die daar een beetje sneeuw staan te scheppen?
Waren er maar meer van dat soort vrouwen die op die manier dachtenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef SHE het volgende:
Ik doelde natuurlijk op skateboarden!
Ik ben een kleine meesteres op 4 wieltjes, maar heb geen idee of dat op vlak ijs ook zo charmant werkt.
Wat is de beste indoorbaan? ( dwz qua instructeurs e.d...ik wil geen pussy-training, maar kwalitatief goede basis leggen voor de reis )
Dat is wel zo ja. Ik ben er ook wel redelijk van overtuigt dat Dentist wel kan skiën ofzo, maar het viel me in de eerste paar topics op dat hij alleen maar foto's van anderen plaatstequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:20 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Je hebt echt niks te doen he. Dentist kon zich lekker vastbijten in discussies. Die wekt wel de indruk dat hij weet hoe hij met skies om kan gaan hoor, check http://www.skizone.nl . Hij is daar administrator, dat doe je niet als je alleen maar "boekenwijs" bent. Van een andere categorie vond ik Frenky, die irritante mod (overigens ook uit Utrecht volgens mij) die zich gedroeg alsof hij de koning van de berg was
Er is hier ergens op het forum nog 1x eerder een snowboardtopic aangemaakt (voordat deze reeks begon), door ene NO FEAR![]()
Je kunt iig niet je board de schuld geven dat ik op je moet staan wachten onderaan de pistequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:40 schreef Rnej het volgende:
over muziek gesproken trouwens.....
fortune faded van de peppers is wel heerlijk om stylo op te jibben
en koma, ik kom wel een keer naar gerlos, gaan we ns kijken hoe pussy mijn T6 op een zwarte piste is
ja nja jij kan er ook niets aan doen dat de stoeltjesliften zo langzaam zijn als ik al voor de 2e keer naar boven gaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je kunt iig niet je board de schuld geven dat ik op je moet staan wachten onderaan de piste
Ik ben maar ff het restaurant in gegaan om koffie te drinken want het duurde zo lang. Dat jij dan tijdens mij kopje weer stiekem ff naar boven gaat kan ik ook niets aan doen he.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja nja jij kan er ook niets aan doen dat de stoeltjesliften zo langzaam zijn als ik al voor de 2e keer naar boven ga![]()
oooh was jij die gast achter me die zo'n ruzie maakte bij de kassa.... je weet toch dat de koffie in oostenrijk zo duur is.... moet je niet achteraf gaan klagen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben maar ff het restaurant in gegaan om koffie te drinken want het duurde zo lang. Dat jij dan tijdens mij kopje weer stiekem ff naar boven gaat kan ik ook niets aan doen he.
Ja 2.00 euro voor een kopje koffie vind ik wel veel ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
oooh was jij die gast achter me die zo'n ruzie maakte bij de kassa.... je weet toch dat de koffie in oostenrijk zo duur is.... moet je niet achteraf gaan klagen...
mja kwam door mij, ik hou van 2 borden spaghetti... koolhydraten jeweets... heb denk k per ongeluk de jouwe meegenomenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja 2.00 euro voor een kopje koffie vind ik wel veel ja.
Maar wat ik nog veel erger vond was dat ze me eten vergeten waren en dat ik dus gewoon een half uur heb staan wachten voordat ik me eten had...
Ja kutzooi, sta je eerst een kwartier te wachten, komt er zo'n rooie reus en die kaapt je voedsel weg...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
mja kwam door mij, ik hou van 2 borden spaghetti... koolhydraten jeweets... heb denk k per ongeluk de jouwe meegenomen![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja kutzooi, sta je eerst een kwartier te wachten, komt er zo'n rooie reus en die kaapt je voedsel weg...
Ik nodig je bij deze uit.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja kutzooi, sta je eerst een kwartier te wachten, komt er zo'n rooie reus en die kaapt je voedsel weg...
Dude...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
ahh let niet op komakie, ik ben gecertificeerd en wel...![]()
het verschil betekent dat je gevorderden les mag gevenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dude...
Ik ben hoger gecertificeerd dan jij.
Sterker nog, ik weet niet of je bij de uitleg heb gezeten, maar ik sta boven jou in de voedselketen bij de snowboardschool
En ik heb veel ervaring met het lesgeven in beginnersquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
het verschil betekent dat je gevorderden les mag geven
zorg ik er wel voor dat ze gevorderd is, mag jij t overnemen
schattig hoorquote:btw.. die foto is naar
ik snowboardde toen net 2 weken man!
...
2e van rechts... 3e dag anwarter met mijn klasje(rode jas met geruite helm dus)
[afbeelding]
Ik zie trouwens maar bar weinig dames in je groep...quote:
3 ..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zie trouwens maar bar weinig dames in je groep...
Nee dat is dan ook wel weer zoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:11 schreef Rnej het volgende:
[..]
3 ..
geloof dat er in totaal nog geen 10 dames waren op 40 mensen in totaal dus zo slecht is t nou ook weer niet opgedeeld hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |