Want stel je voor dat het slechts 1 keer in het Ajax-topic staat. Dat kan natuurlijk niet! Het moet er minstens 2 keer in staanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:05 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik dacht ik zet het toch maar in het Ajax-topic.
Oh kutquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:13 schreef twi het volgende:
[..]
Want stel je voor dat het slechts 1 keer in het Ajax-topic staat. Dat kan natuurlijk niet! Het moet er minstens 2 keer in staan
Nou, wel het beste scoutings apparaat van Nederland als je de aankopen Salcido, Mendez, Farfan etc bekijkt. Salcido was bijvoorbeeld even duur als Gijs Luirink.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:49 schreef twi het volgende:
Een goed scoutingsapparaat bij PSV? Tsja, ik vind dat ook wel meevallen. Mede door Hiddinks persoonlijke inbreng heeft PSV 3 erg goede spelers gehaald, waarvan er eentje van Chelsea is, anders had hij blijkbaar niet gehaald kunnen worden. Als het scoutingsapparaat van PSV echt zo fantastisch was, had Huntelaar nu niet bij Ajax gespeeld.
Die gaan ze echt niet aan Ajax gevenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:18 schreef Nashje het volgende:
Maar ik heb liever Iniesta erbij ipv Saviola.
PSV heeft altijd een neusjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou, wel het beste scoutings apparaat van Nederland als je de aankopen Salcido, Mendez, Farfan etc bekijkt. Salcido was bijvoorbeeld even duur als Gijs Luirink.
Dat moet dan maarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die gaan ze echt niet aan Ajax geven![]()
Salcido en Mendez zijn aardig, maar of ze een echte meerwaarde hebben voor het elftal? Dan vind ik Kromkamp een betere aankoop. En dan had ik inderdaad liever een Luirink willen hebben dan een Salcido. Dat is een echte centrale verdediger,een Nederlander (hoeft niet telkens naar de andere kant van de wereld te reizen voor interlands) en hij is nog jong. AZ heeft een stuk beter ingekocht. Farfan is inderdaad een unieke aankoop, maar daar houdt het dan wel mee op.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou, wel het beste scoutings apparaat van Nederland als je de aankopen Salcido, Mendez, Farfan etc bekijkt. Salcido was bijvoorbeeld even duur als Gijs Luirink.
Je kan het proberen, niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen.quote:
Zeker weten. Wanneer kan Babel weer spelen eigenlijk? Over 2 weken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:25 schreef Ayaxola het volgende:
Heb er wel vertrouwen in voor vanavond
No shit Sherlock.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:23 schreef ub40_bboy het volgende:
Iniesta is een van de beste middenvelders van Europa die gaan ze echt niet weggeven inderdaad.
Salcido blijft gewoon op de been tegen clubs als Bordeaux en Liverpool. Daarentegen zag ik het Luirink heel moeilijk hebben bij AZ tegen eredivisie clubjes en uefa cup tegenstanders.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Salcido en Mendez zijn aardig, maar of ze een echte meerwaarde hebben voor het elftal? Dan vind ik Kromkamp een betere aankoop. En dan had ik inderdaad liever een Luirink willen hebben dan een Salcido. Dat is een echte centrale verdediger,een Nederlander (hoeft niet telkens naar de andere kant van de wereld te reizen voor interlands) en hij is nog jong. AZ heeft een stuk beter ingekocht. Farfan is inderdaad een unieke aankoop, maar daar houdt het dan wel mee op.
Marcelinho, Ball, Kralj, Leandro, Addo, Kluivert, Feher, Sibon.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Ronaldo, Romario, RvN, kezman, farfan, Alex, noem ze allemaal maar op. Dat hebben ze toch ergens goed voorelkaar daar in e'hoven.
Tuurlijk OOK wel, maar de Ronaldo's en Romario's zijn natuurlijkwel gouden aankopen geweest.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Marcelinho, Ball, Kralj, Leandro, Addo, Kluivert, Feher, Sibon.
Genoeg miskopen hoor.
Net als de Zlatan's en Chivu's. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk OOK wel, maar de Ronaldo's en Romario's zijn natuurlijkwel gouden aankopen geweest.
Dat ze gewoon een GOED (niet zozeer altijd beter) scouting apparaat hebben gehadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Net als de Zlatan's en Chivu's. Wat is je punt?
Robert, nog zo'n Braziliaanse ster
Maar als je alle aankopen van Ajax en PSV tegen elkaar weg gaat strepen dan weet ik de uitslag wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Net als de Zlatan's en Chivu's. Wat is je punt?
Robert, nog zo'n Braziliaanse ster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |