Als je er de jeugdopleiding bij betrekt weet ik de uitslag wel weer..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar als je alle aankopen van Ajax en PSV tegen elkaar weg gaat strepen dan weet ik de uitslag wel.
Gomes is naar PSV gekomen om zijn warme club cultuur? grappig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind van Bommel, Robben en Gomes ook gouden vondsten. Al heeft dat niet altijd te maken met scouting, maar met clubcultuur.
Daarom zeg ik als Ajax zo'n scoutings apparaat als PSV gehad zou hebben zouden ze elk jaar volgende ronde champions league spelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als je er de jeugdopleiding bij betrekt weet ik de uitslag wel weer..
Kortom; elke club heeft zn sterke en minder sterke punten.
Klopt, Van Bommel wilde destijds niet naar Ajax vanwege de zogenaamd arrogante uitstraling, Mark was bang dat de club intern ook een kille club zou zijn. Iets wat door o.a. Huntelaar en Stam is tegengesproken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind van Bommel, Robben en Gomes ook gouden vondsten. Al heeft dat niet altijd te maken met scouting, maar met clubcultuur.
Dat is ook zo; je hoeft het alleen niet zo te overdrijvenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ze gewoon een GOED (niet zozeer altijd beter) scouting apparaat hebben gehad.
Ajax heeft nooit zoveel aankopen nodig gehad, want Ajax heeft een prima jeugdopleiding. Dus dan zou je die spelers er ook bij moeten tellen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar als je alle aankopen van Ajax en PSV tegen elkaar weg gaat strepen dan weet ik de uitslag wel.
Zouden ze sowieso moeten, maar de laatste jaren waren gewoon zwakke jaren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Daarom zeg ik als Ajax zo'n scoutings apparaat als PSV gehad zou hebben zouden ze elk jaar volgende ronde champions league spelen.
Daarom hoop ik dat Van Geel het een beetje goed neerzet qua scouting zodat Ajax structureel kan meespelen in de champions league.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zouden ze sowieso moeten, maar de laatste jaren waren gewoon zwakke jaren.
Kortom; elke club heeft zn mindere en betere jaren![]()
Nee, niet bij Gomes, wel in de eerste twee gevallen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Gomes is naar PSV gekomen om zijn warme club cultuur? grappig.
Waar slaat deze zin op dan? "Ik vind van Bommel, Robben en Gomes ook gouden vondsten. Al heeft dat niet altijd te maken met scouting, maar met clubcultuur." Gomes is gewoon goed gescout.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, niet bij Gomes, wel in de eerste twee gevallen.
Ik noemde gewoon drie namen die niet eerder genoemd waren. Maar omdat dit niet drie gelijkgestemde gevallen zijn, schreef ik dat het niet altijd te maken heeft met goed scoutingswerk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Waar slaat deze zin op dan? "Ik vind van Bommel, Robben en Gomes ook gouden vondsten. Al heeft dat niet altijd te maken met scouting, maar met clubcultuur." Gomes is gewoon goed gescout.
Ik hoop dat HTC zijn pensioenleetijd herziet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat Van Geel het een beetje goed neerzet qua scouting zodat Ajax structureel kan meespelen in de champions league.
En vergeet niet dat er ook flink veel spelers uit de jeugdopleiding zijn die ook pas op latere leeftijd van andere profclubs hun jeugdopleiding zijn weggekaapt. Op de bijlmerboys en een paar anderen na toch wel een heel groot gedeelte.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef StarGazer het volgende:
Jari Litmanen, Bogarde, Gronkjaer, Shota Arveladze, Benni, Finidi, Kanu, Maxwell, Zlatan, Chivu, Trabelsi.....
Valt allemaal wel mee.
" Sneijder" in combinatie met " een hele grote" vind ik altijd wel grappingquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder gaat nog een hele grote worden idd.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:37 schreef Doc het volgende:
[..]
" Sneijder" in combinatie met " een hele grote" vind ik altijd wel grapping
Overmarsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef StarGazer het volgende:
Jari Litmanen, Bogarde, Gronkjaer, Shota Arveladze, Benni, Finidi, Kanu, Maxwell, Zlatan, Chivu, Trabelsi.....
Valt allemaal wel mee.
Kan iemand een fotoshop doen van het gezicht van Sneijder bij een foto van Crouch?quote:
Hoe kan ik die vergeten inderdaad.quote:
Farfan niet goedkoop/onhaalbaar??quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En vergeet niet dat er ook flink veel spelers uit de jeugdopleiding zijn die ook pas op latere leeftijd van andere profclubs hun jeugdopleiding zijn weggekaapt. Op de bijlmerboys en een paar anderen na toch wel een heel groot gedeelte.
Dat is dus ook gewoon perfecte scouting en nóg een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld Salcido/Farfan/Alex(de laatste 2 waren respectievelijk niet goedkoop/onbetaalbaar) vroeg scouten, zoals ik eerder in dit topic vermeld zag. Stel je voor dat je Sneijder vorig jaar nog moest kopen, of Van der vaart op zijn 20ste ofzo. Duur zaakje dan hoor.
Waarschijnlijk geen stream vanavondquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:04 schreef Ayaxola het volgende:
Hopelijk is een beetje een goede stream, zoals het er nu naar uit ziet, heb ik een vrije avond![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:33 schreef Bananenman het volgende:
Ik vertrek naar Heerenveen. Diegene die erheen gaan zie ik daar wel en voor de mensen voor de buis veel plezier
Als je kijkt wat er na 1995 allemaal voor troep is gekocht door ajax. Dat is niet te zuinig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef StarGazer het volgende:
Valt allemaal wel mee.
Ach dat was voor 1995 ook al. (Hanssen, Van Loen, Willems, Fischer........)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als je kijkt wat er na 1995 allemaal voor troep is gekocht door ajax. Dat is niet te zuinig.
Ik dacht dat farfan duurder was, maar ok dan. Onhaalbaar zei ik trouwens niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:59 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Farfan niet goedkoop/onhaalbaar??
Jefferson heeft welgeteld 1,5 miljoen euro gekost en is 100% in bezit van PSV. Eind van het seizoen gaat ie weg voor 15 a 20 miljoen......lekker cashen hoor!
Jefferson was zelfs maar 1,5 miljoen US Dollar ipv Euroquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik dacht dat farfan duurder was, maar ok dan. Onhaalbaar zei ik trouwens niet.
Ik zei respectievelijk niet goedkoop, wat sloeg op farfan slash onbetaalbaarr, wat sloeg op Alex.
Dat scheelde toen op moment van kopen niet veel hé, dollars of euri's.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jefferson was zelfs maar 1,5 miljoen US Dollar ipv Euro
Sneijder linksbuiten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat scheelde toen op moment van kopen niet veel hé, dollars of euri's.
Anyhoe, definitieve opstelling Ajax:
Stekelenburg; Heitinga; Stam; Grygera; Vermaelen; Gabri; Maduro; Emanuelson; De Mul; Huntelaar; Sneijder
Geen Perez?!?
van de Ajax site:quote:
quote:Ajax met Sneijder op linkerflank
Ajax speelt tegen SC Heerenveen met een ietwat aangepaste linkerkant. Thomas Vermaelen is de linksback, Urby Emanuelson linkshalf en Wesley Sneijder als linksbuiten. Lees hier de opstelling en vanaf 19.30 uur de hoogtepunten.
Opstellingen:
Ajax: Maarten Stekelenburg; John Heitinga, Jaap Stam, Zdenek Grygera, Thomas Vermaelen; Gabri, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson; Tom de Mul, Klaas Jan Huntelaar, Wesley Sneijder
Hij speelt al een tijdje weer in de basis hoor?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:13 schreef RayMania het volgende:
Waarom Maduro speelt is mij een groot raadsel.
opgebaarde? Een Ajacied? Je stijgt meteen in waardering.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:16 schreef opgebaarde het volgende:
Mitea nog steeds niet fit?
Precies dezelfde gedachte! Telepathie?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
opgebaarde? Een Ajacied? Je stijgt meteen in waardering.
.
Geen streams beschikbaar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef Sethje het volgende:
werkt sopcast bij jullie ook neit? hier staat unvalid username + pass als ik anoniem heerenveen-ajax wil kijken ???
iemand een idee?
Snap er geen kut van, doet ie het nou of niet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
nou kijk eens: http://www.myp2p.eu/Matches/Match8.htm
Via sopcast.... Als ik op de link klink geeft ie een melding van: 'invalid username or password'. Pak ik een andere wedstrijd via de stream dan speelt ie 'm gewoon af![]()
Ik vind dat ze alweer te diep inzakken, ze laten Heerenveen spelen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:54 schreef Sethje het volgende:
ze spelen goed..ons aller ajax
valt toch wel mee..net weer kans voor urbyquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze alweer te diep inzakken, ze laten Heerenveen spelen...
Nu zelfs druk van Heerenveenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:12 schreef Sethje het volgende:
wow zie jij een andere match ofzo....1 kopbal die over ging van Alves...verder niets..net weer kans voor KJH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |