Getver...quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:42 schreef Karin het volgende:
Als babietjes per ongeluk een slokje water binnenkrijgen en in de luchtpijp komt ligt er een laagje olie in hun longen en kunnen ze stikken. Daarom mag er geen baby-olie in het bad. (keertje gezien bij Oprah)
Je kan de babyolie wel gewoon rechtsstreeks op het huidje smeren.
En van Balneum hebben ze ook heerlijk vette badspullen tegen een droog huide.
Gheghe...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:24 schreef Rottdog het volgende:
Is wel benieuwd hoe als die CB-vrouw Thies in slaap gaat krijgen![]()
Heb je het nu over míjn menneke???quote:Op zondag 5 november 2006 10:32 schreef MeNicole het volgende:
Oh mag ik even vertellen hoe heerlijk ik mijn kleine ventje vindHij is zoooo makkelijk he. Hij vind alles prima, je mag alles met hem doen en hij moet ook gewoon overal om lachen. En hij kan zo lekker uitslapen
Hij slaapt nu namelijk nog
En hij is zooo leuk en lief en knap
Ben zo trots gewoon
![]()
Fijn te horen dat je je zo veel beter voelt Moon, En dat je lekker geniet van je stoere ventjequote:Op zondag 5 november 2006 11:14 schreef Moonah het volgende:
[..]
Heb je het nu over míjn menneke???
Oh nee, die lacht nog niet echt, alleen nog maar stuiplachjes....
Heerlijk he, verliefd zijn op je eigen kind...![]()
Oh ik vind dat heerlijk. maar hij deed het er ook gewoon om hoor. Want hij ging echt heel geniepig lachen als ie weer bij mij zat. Maar tis wel zo als ie echt verdriet heeft dat niemand hem stil krijgtquote:Op zondag 5 november 2006 19:58 schreef linda856763 het volgende:
MeNicole, het is toch zo leuk als ze het bij mama het fijnst vinden toch? Toen Eva even huilde vanochtend, pakte ik haar en toen was ze weer tevreden. *trots*
Je vraagt erom he....quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:24 schreef Rottdog het volgende:
Is wel benieuwd hoe als die CB-vrouw Thies in slaap gaat krijgen![]()
Oooh, dat is zielig...quote:Op maandag 6 november 2006 10:14 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat een schatje, Neuk!
De ergste uitslag van Kendahl lijkt nu wel te zijn verdwenen. Die had hij toch zo veel! En achter zijn oortjes was zelfs een schimmeltje gaan groeien.
Oe, die oortjes! Bij het wassen en afdrogen van Eva heb ik aldoor in mijn hoofd: de plooitjes, de plooitjes, pas op voor smetten... Maar ik was vergeten dat ze ook achter haar oortje een plooitje heeft.quote:Op maandag 6 november 2006 10:14 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
De ergste uitslag van Kendahl lijkt nu wel te zijn verdwenen. Die had hij toch zo veel! En achter zijn oortjes was zelfs een schimmeltje gaan groeien. Gelukkig, na 2 dagen een mengsel van sudocréme en miconalzol smeren, grotendeels verdwenen.Vandaag heupfoto en naar het cb voor een prikje. Ben benieuwd hoe het staat met de groei
Eva Wilhelmina Astrid. De laatste twee namen naar de moeders, de eerste omdat we die gewoon mooi vinden.quote:Op zondag 5 november 2006 20:12 schreef PM-girl het volgende:
Wat goed dat eva het zo goed heeft gedaan vandaag! Wat zijn haar doopnamen?
Kijk daar hebben we wat aanquote:Op maandag 6 november 2006 10:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je vraagt erom he....
Ze belde net op.
"Ja, wat een goed idee dat inbakeren! Oh, je doet het met een badcape? Prima hoor! En je legt hem dan in zijn bedje? Laten huilen vind je moeilijk? Tja, je moet zelf de grens bepalen tot hoe lang jij hem kunt laten huilen. Sommige kindjes wennen er zo aan, anderen verzetten zich een paar dagen."
Tópadvies!![]()
*Smelt!* Wát een hompie, en vertel vertel, wááááár heb je dat shirtje gescoord? Ik wil het ik wil het ik wil het!quote:Op zondag 5 november 2006 20:29 schreef Neuk het volgende:
Mijn eerste post hier
Hier is de kleine baby!
[afbeelding]
Is van Prenatal. Miak heeft hem ook. Je hebt zo ook in meisjes variantquote:Op maandag 6 november 2006 11:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
*Smelt!* Wát een hompie, en vertel vertel, wááááár heb je dat shirtje gescoord? Ik wil het ik wil het ik wil het!
Nou, de meisjes variant zal ik niet nodig hebbenquote:Op maandag 6 november 2006 11:45 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Is van Prenatal. Miak heeft hem ook. Je hebt zo ook in meisjes variant![]()
Daar heeft onze kraamhulp goed op gehamerd, die oortjes!quote:Op maandag 6 november 2006 11:05 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Oe, die oortjes! Bij het wassen en afdrogen van Eva heb ik aldoor in mijn hoofd: de plooitjes, de plooitjes, pas op voor smetten... Maar ik was vergeten dat ze ook achter haar oortje een plooitje heeft.Het begon er een beetje muf te ruiken
. Dus daar moet ik beter om denken.
Mooie hollandse naam zo!quote:Eva Wilhelmina Astrid. De laatste twee namen naar de moeders, de eerste omdat we die gewoon mooi vinden.
met een cape bakeren is eigenlijk alleen maar aan te raden als het kindje nog niet zo sterk is. Als het al aan te raden is omdat het toch een losse doek met een capuchon is. Ik zou het zelf niet doen als het kindje alleen in bed ligt, dan zou ik eerder twee luiers nemen en die spelden/tapen. Maar de meningen zijn verdeeldquote:Op maandag 6 november 2006 13:29 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, fijn dat het CB hetzelfde adviseerde als je zelf al deed! Vraagje, hoe baker je in met een badcape? Maakt Thies zijn handjes dan niet vrij uit die cape? Ik probeer hier ook wel eens handjes te verstoppen, maar hij krijgt ze overal uit.
Is ie te groot of te klein PV?quote:Op maandag 6 november 2006 13:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb ook zo'n draagdoek gekocht, maar ze hebben me de verkeerde maat aangemeten...![]()
![]()
Ik heb al een geïrriteerd mailtje gestuurd, tot noch toe geen reactie...
Ik leg Thies niet met zijn hoofdje in de capuchon.quote:Op maandag 6 november 2006 14:24 schreef owlet het volgende:
met een cape bakeren is eigenlijk alleen maar aan te raden als het kindje nog niet zo sterk is. Als het al aan te raden is omdat het toch een losse doek met een capuchon is. Ik zou het zelf niet doen als het kindje alleen in bed ligt, dan zou ik eerder twee luiers nemen en die spelden/tapen. Maar de meningen zijn verdeeld![]()
Oké dan. Dankje Owlet!quote:Sowieso de eerste zes weken niet met de armen strak langs het lijf bakeren, maar met de armpjes gebogen. Ze hebben het nog nodig om bij het mondje te kunnen, ook om honger aan te kunnen geven.
Daarna kan het strak langs het lijfje.
Ook opletten bij het inbakeren van de beentjes. Of eigenlijk bij het juist niet bakeren van de beentjes aangezien het niet goed is voor de heupontwikkeling om ze recht te trekken. Beentjes moeten nog in kikkerstand kunnen, gevouwen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |