drink je het glas of de cola of allebei of mors je omdat je baard in de weg zit ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:55 schreef Blauwbaard het volgende:
ik ben een glas cola aan het drinken [afbeelding]
Te lui om naar het postkantoor te gaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Regel ff dat Gijsje die CoD2 opstuurt naar jou dan neem ik `m zaterdag mee. Laat ik MotoGP wel bij jouw achter of zien jullie elkaar niet vaak?
Ik zou `m dan wel willen zaterdag als dat mogelijk isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Te lui om naar het postkantoor te gaan.
Maar hij is voor jou hoor.
Zeg het maar als je het via B wilt doen vind ik het ook best kijk maar.
Ja dat red ie niet meer denk ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zou `m dan wel willen zaterdag als dat mogelijk is
Tis ook een domme hobby, want over 10 jaar is er gewoon een ander medium helemaal ingeburgerd.quote:
Hij woont over de grens he.. duurt een dag langerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij is lui ofwa ?
vandaag voor 18.00 op de post ?
Jawel...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:55 schreef Magneet het volgende:
Mogguh neger.
vakanties gaan veel te snel of niet Strol
Gijssssssssssssssssssssssssss....hoe is Tiger Woods dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:03 schreef gijsje79 het volgende:
Stuur ik hem vandaag wel naar B. Struik.
Wel ok.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssss....hoe is Tiger Woods dan?
Die grote zegt er niet veel over.
119quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:20 schreef Atuniel het volgende:
Trouwens.. of hij dan naar mij opstuurt of naar jou maakt dan ook niet uit he
Wat was het ook alweer lavaberg 18?
Mooiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:03 schreef gijsje79 het volgende:
Stuur ik hem vandaag wel naar B. Struik.
Da`s ook zo. Stel je voor dattie maandag pas bij jou aankomt. Heb ik `m nog nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:20 schreef Atuniel het volgende:
Trouwens.. of hij dan naar mij opstuurt of naar jou maakt dan ook niet uit he
Wat was het ook alweer lavaberg 18?
Ja het verbaast mij dat je hem zelf nog niet hebt gehaald Gijsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssss....hoe is Tiger Woods dan?
Die grote zegt er niet veel over.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s ook zo. Stel je voor dattie maandag pas bij jou aankomt. Heb ik `m nog niet
Gijs, ik heb 4 dagen in een bos gezeten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:27 schreef Atuniel het volgende:
Ja het verbaast mij dat je hem zelf nog niet hebt gehaald Gijs
Klinkt praatquote:Ik vind hem erg mooi en realistisch, tis echt weer TW.. maar dan weer verbeterd, vooral grafisch. Als je uit het gras moet slaan, springen de grasspirieten omhoog bijvoorbeeld, schaduwen van de bomen over het veld, prachtige lucht.
Dat scheef afslaan en slecht putten is gewoon een kwestie van je mannetje upgraden (wat trouwens anders werkt, je kan niet meer kiezen wat en hoeveel je iets upgrade, je moet het verdienen en dan vult hij het aan) .
Putten is zonder hulplijn, tenzij je op easy speelt wat je niet wilt natuurlijk.. maar wel even wennen, toch heb je dat in no time wel door.
Vind het zelf op de kleine letters in het menu na, een praat spel wat ik zeker weer een tijd zal gaan spelen!
Ik vind hem wel een stukje pittiger geworden .. maar nogmaals, dat kan ook liggen aan mn character.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik heb 4 dagen in een bos gezeten.Maar als het goed is krijg ik hem dit weekend opgestuurd.
[..]
Klinkt praat
Ow naar mij toequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
anders zet je je mobiel aan
Hoe kom ik dan aan het nummer van gijsje?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ow naar mij toe
Mn batt is leeg, ik heb hem niet bij me![]()
![]()
Dat is slecht hequote:
Gijs mail nu ff het 06 nummer van gijsje naar me voordat tie het ding op de post gooitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Check mr brown op hyves, dan zie je het wel
JA WAAR DENK JE DAT NUMMER IN STAAT DAN????quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs mail nu ff het 06 nummer van gijsje naar me voordat tie het ding op de post gooit
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ow naar mij toe
Mn batt is leeg, ik heb hem niet bij me![]()
![]()
goed is die hequote:
whahahaha dat stressenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs mail nu ff het 06 nummer van gijsje naar me voordat tie het ding op de post gooit
WHOEHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
JA WAAR DENK JE DAT NUMMER IN STAAT DAN????![]()
Hint: in mn lege telefoon! Maar weet je wat.. ik ga hemel en aarde voor je bewegen en achter dat nummer aan voor je, ok?
dat schreeuwenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:51 schreef Atuniel het volgende:
JE HEBT MAIL, DWINGELAND!
Jaaa maar dat is die hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat schreeuwendwingeland
![]()
![]()
![]()
![]()
die struik
Hahahahahaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
zit hier gewoon te janken achter me pc man
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jaaa maar dat is die hoor
Als die wat van je nodig heeft word je op alle mogelijke kanalen gestalked, ik durf te wedden dat ik al 3 smsjes in mn telefoon heb ontvangen van m!
op zekers al 10quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Als die wat van je nodig heeft word je op alle mogelijke kanalen gestalked, ik durf te wedden dat ik al 3 smsjes in mn telefoon heb ontvangen van m!
zooo druk danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
CoD2 is heeeeeeeeeeeeeeeeeel tofquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:16 schreef Atuniel het volgende:
Maar van CoD2 zal je wel genieten Gijs.. heeeel wat anders dan Motogp
Ja, heb MotoGP wel gezien nu. Dikke 400 races gereden nuquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:16 schreef Atuniel het volgende:
Dat is wel ff anders moet ik zeggen, de Berlijnse muur of een strakkere beveiliging aan de grens met Mexicoquote:
Ow dat was jij, die serieuzequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is wel ff anders moet ik zeggen, de Berlijnse muur of een strakkere beveiliging aan de grens met MexicoWat een kutstrip
Ben je vrij vandaag Gijs....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:16 schreef Atuniel het volgende:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow dat was jij, die serieuze
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je vergeetBaby`s
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee, multitasking he... ben ook bezig voor een klant
Ze heeft jouw gezichtsuitdrukking Gijsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je vergeetBaby`s
[afbeelding]
ik weet niet of je daar dezequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ze heeft jouw gezichtsuitdrukking Gijs![]()
Bij haar welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik weet niet of je daar dezebij moet zetten
![]()
Zeg euh, zal ik jou eens ff komen helpenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik weet niet of je daar dezebij moet zetten
![]()
helpenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zeg euh, zal ik jou eens ff komen helpen
"leuke" grappen over mijn rug oke, maar vanTess blijf je af
jah... bij haar welquote:
wat een mafkeesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hij wil je ff lekker "helpen" Gijs![]()
![]()
![]()
Gaat snel he gijs, zit alweer 15 maanden op deze werkplek. Was een toffe tijd op die Gayfarm. Donderdags langs jou of strol, een flesje bier drinhkenquote:
Dribbel moest ik gisteravond ook nog aan denken inderdaad, ben toch wel blij dat ie weg is hoor, beetje tweezijdig gevoel over eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaat snel he gijs, zit alweer 15 maanden op deze werkplek. Was een toffe tijd op die Gayfarm. Donderdags langs jou of strol, een flesje bier drinhkenLOL gehad.
nu mis ik dribbel ineens
Ik ben lekker golfenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanavond weer Top Gear
ze gaan met deze Rolls scheuren![]()
[afbeelding]
Op verzoek van B.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:50 schreef Magneet het volgende:
goed hier kan ik dus het laatste uur en 10 minuten van vandaag ook niet meer komen
En volgens mij is het nog een slimme meid ook!quote:
Die weet wat ze wil!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En volgens mij is het nog een slimme meid ook!
Nee, gewoon een blanco vakquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:52 schreef Atuniel het volgende:
ps
Hebben jullie ook die
You are not authorized to view this page
melding ipv de banners?
Ik luister..........nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:52 schreef Magneet het volgende:
ah nieuwe pagina, als je nu niks meer post kan het weer struik
Ze heeft ook een goed luisterend oorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik luister..........niet
meer voor dan tegenstanders gijs
[afbeelding]
Wacht maar tot ze in de pubertijd isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:09 schreef Atuniel het volgende:
Jasmijn heeft een huildag![]()
Gisteren een prikje gehad.. vandaag hele dag al huillie... niks voor haar.
Geen koorts, eet goed, drinkt goed maar wil niet op bed liggen, wil niet slapen raakt helemaal over dr toeren.
Word lekker weekend met dr![]()
Zie je nou wat je hebt aangericht in het 360 topic?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze in de pubertijd is
Doe normaal joh mafkeesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zie je nou wat je hebt aangericht in het 360 topic?
Ben bang dat Halo 3 meer 2.5 isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe normaal joh mafkeesOpen ik ns een positief 360 topic, over een game waar ik enthousiast over ben krijg je dit
Die kutOP van het 360 topic wordt sowieso niet gelezen en is dus niet boeiend.
Wacht maar op Halo Tennis en Halo Golf! Ik zeg het je!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben bang dat Halo 3 meer 2.5 is
En wat is dat Halo Wars dan? RTS? Ook niet echt een juist genre voor de master Chief.
Doe jij nou eens normaal joh... de xbox heeft ook een mascotte hoor, poe poe.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht maar op Halo Tennis en Halo Golf! Ik zeg het je!
Als het goed is heb je hem morgen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, heb MotoGP wel gezien nu. Dikke 400 races gereden nu
B. heeft die van jou morgenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je hem morgen.
Zal ik hem voor je sealen ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Krijg je dat zie ik hem de hele week moto Gp spelen.![]()
Och och.. jij bent altijd de eerste van ons 2 die de nieuwste games speeltquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Krijg je dat zie ik hem de hele week moto Gp spelen.![]()
Heb Oei, ik groei ook binnenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[b]WENEN - De Oostenrijkse Justitie is een onderzoek begonnen naar de dood van een goudvis. De vis werd
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Och och.. jij bent altijd de eerste van ons 2 die de nieuwste games speelt
Maar ik zal hem niet starten.. lekker doorgolfen![]()
Jaweellllquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hap ,hap.
Nee Gijs maakt niet uit.
Nee morgen krijg ik BF2MC binnen.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:25 schreef Atuniel het volgende:
Ja tis echt een zielig hoopje zo hoor, heb haar nog niet zo gezien, is altijd iedere dag vrolijk, vanochtend nog.
Voor het eerst dat ze ook echt niet wilde slapen overdag
Ja ze was al wat verkouden, hoesten, kon toch maar dr prikje hebben, nou ja je ziet wat je er van krijgt...
Maar ze hebben wel gelijk.. iets op je laptop zorgt er voor dat de verbinding weg is. (of de koelkast springt aan). live valt er niet uit, en het signaal ook niet iedere 15 minuten.. Dus check wat er iedere 15 minuten gebeurt op de laptop..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb last trouwens. Nieuwe modemmet nieuw internet abbo. Nu staat er elke 15 minuten; disconnected from XboxLive
gasten gemaild, krijg je zo`n standaard antwoord
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 24-10-2006 met ticketnummer 535479. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.
De router heeft geen functie die automatisch na een x aantal minuten de verbinding verbreekt.
Het lijkt dus dan ook dat dit een externe factor te zijn die het probleem veroorzaakt.
Op een laptop kan het bijvoorbeeld de energie besparing zijn die de netwerkkaart uitschakeld om stroom te besparen.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Customer Services
Peter Maaskant
Rechtermuisknop op je netwerkverbinding..... properties van je kaart bekijken........ laatste tab zou power management moeten zijn.... check hier of power save uit staat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb last trouwens. Nieuwe modemmet nieuw internet abbo. Nu staat er elke 15 minuten; disconnected from XboxLive
Heeft ze een prik gehad? Ja dan kunnen ze inderdaad terugvallen ja,.......... koortsig,.... die DKTP prikken zuigen. Of krijgt ze een antroposofisch prikje?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:25 schreef Atuniel het volgende:
Ja tis echt een zielig hoopje zo hoor, heb haar nog niet zo gezien, is altijd iedere dag vrolijk, vanochtend nog.
Voor het eerst dat ze ook echt niet wilde slapen overdag
Ja ze was al wat verkouden, hoesten, kon toch maar dr prikje hebben, nou ja je ziet wat je er van krijgt...
Weet ik veel.. we hebben eerst 4x gevraagd of het echt wel kon met dr verkoudheid.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeft ze een prik gehad? Ja dan kunnen ze inderdaad terugvallen ja,.......... koortsig,.... die DKTP prikken zuigen. Of krijgt ze een antroposofisch prikje?
Aanvulling,... het kan ook zijn dat de modem stopt of herstart door errors op de lijn. Je zou hier een meting in kunnen laten doen. Op goede modem zit deze up en download error check in de config. Zit de nieuwe modem wel direct achter het ISRA punt aangesloten..... erg belangrijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op je netwerkverbinding..... properties van je kaart bekijken........ laatste tab zou power management moeten zijn.... check hier of power save uit staat.
Je zou ook een statische route moeten aanmaken. Geef je 360 via je router op basis van het Mac adres een vast IP adres binnen je IP range.....
Gooi op dat toegewezen IP adres alle porten open in je NAT SUE settings.
Als dat je probeem niet oplost check de eventuele log settings van je router op zoek naar een antwoord. Je kan misschien het beste dan een Live compatible router kopen.... Linksys of Zyxel,.... beter is er niet
Ligt eraan,.... als zijn 360 direct op de router is aangesloten heeft zijn laptop er zelfs niks meer te maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel gelijk.. iets op je laptop zorgt er voor dat de verbinding weg is. (of de koelkast springt aan). live valt er niet uit, en het signaal ook niet iedere 15 minuten.. Dus check wat er iedere 15 minuten gebeurt op de laptop..
Gijs je hebt zo gelijk..... we stellen de prik altijd uit als je al verkouden zijn.... ze kunnen daar zo van slag van raken! Consultatie bureau moet een hele grote boom in. Jort's prik nu al 1 maand uitgesteldquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Weet ik veel.. we hebben eerst 4x gevraagd of het echt wel kon met dr verkoudheid.
Volgende keer mogen ze die spuit zelf in hun kont stoppen, komen we later wel terug!
Ik heb niet zoveel verstand van computers als een nerd als jij natuurlijk, sorryquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ligt eraan,.... als zijn 360 direct op de router is aangesloten heeft zijn laptop er zelfs niks meer te maken.
Ja ach ja.. weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs je hebt zo gelijk..... we stellen de prik altijd uit als je al verkouden zijn.... ze kunnen daar zo van slag van raken! Consultatie bureau moet een hele grote boom in. Jort's prik nu al 1 maand uitgesteld
Dat weet ik!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel verstand van computers als een nerd als jij natuurlijk, sorry
Gijs...dat is de concurrentquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb hier toch zoveel respect voor.... echt gaaf dat ze dit doen. Site wordt beter en beter!
http://www.insidegamer.nl/tv
Gelukkigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:47 schreef Atuniel het volgende:
Ja ach ja.. weer wat geleerd.
Arme kind heeft vanacht slecht geslapen, uurtje of 3 ben ik bij dr geweest, wat gedronken, even getempt, suppje er in en sliep ze gelukkig weer paar uurtjes.
Gaat nu wel weer beter, ze kruipt weer rond
Misschien triggered juiste concurrentie jequote:
Jij moet nog steeds terugkomen om (p)reviews te schrijven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:36 schreef Chocobo het volgende:
Misschien triggered juiste concurrentie je
Zou best voor games.fok willen schrijven hoor Gijs..... maar in het begin vroegen ze teveel tijd van me. Ik kon dat niet opbrengen.... zou niet elke week een review kunnen schrijven bijvoorbeeld. Previews schrijven van aankomende games zou ik best voor games.fok willen schrijvenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij moet nog steeds terugkomen om (p)reviews te schrijven.Zoals jij je enthousiasme en mening onder woorden kunt brengen
Je ontkent je aangeboren hypetalent.
Stuur eens een mailtje naar Fliepke. Volgens mij valt er best wat te regelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Zou best voor games.fok willen schrijven hoor Gijs..... maar in het begin vroegen ze teveel tijd van me. Ik kon dat niet opbrengen.... zou niet elke week een review kunnen schrijven bijvoorbeeld. Previews schrijven van aankomende games zou ik best voor games.fok willen schrijven
Specials en previews.... dat zou ik best kunnen. In de column sectie heb ik niks te zoeken.... daar zit de beste columnist van games.fok alquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stuur eens een mailtje naar Fliepke. Volgens mij valt er best wat te regelen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:53 schreef Chocobo het volgende:
Specials en previews.... dat zou ik best kunnen. In de column sectie heb ik niks te zoeken.... daar zit de beste columnist van games.fok al
Dat is waarom ik dat niet zou willen doen, die verplichting.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet er voor woensdag nog een bedenken/schrijven
Heb je het al eens gehad over game events (demonstraties voor pers events) en hoe dat positief of negatief kan inwerken op een reviewer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet er voor woensdag nog een bedenken/schrijven
Weet je waar het aan kan liggen dat bij streaming video de mediaplayer steeds moet bufferen? Steeds schokkend beeld eigenlijk daardoor.quote:
Gijs doe nou niet zo raar.... ik probeer Struik alleen maar te helpen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Weet je waar het aan kan liggen dat bij streaming video de mediaplayer steeds moet bufferen? Steeds schokkend beeld eigenlijk daardoor.
Maar ik heb er echt last van, en heb zelf gezocht, maar kan het niet verbeterenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs doe nou niet zo raar.... ik probeer Struik alleen maar te helpen.
Geef eens een stream.... kijk ik of ik het ook heb. Doe die porno stream maarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar ik heb er echt last van, en heb zelf gezocht, maar kan het niet verbeteren![]()
http://forum.fok.nl/topic/929241quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geef eens een stream.... kijk ik of ik het ook heb. Doe die porno stream maar
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Nou bestaat alweer een tijdje hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Is dit nieuw van FOK! ?
Mij interesseren al die podcasts en tv shows niet, maar IG is inderdaad erg goed bezig. Ze zijn heel hard op weg om Nederlands grootste gamesite te worden (als ze dat niet al zijn). Ik kan er alleen maar respect voor hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb hier toch zoveel respect voor.... echt gaaf dat ze dit doen. Site wordt beter en beter!
http://www.insidegamer.nl/tv
Jezus Gijs.....quote:
Gijsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mij interesseren al die podcasts en tv shows niet, maar IG is inderdaad erg goed bezig. Ze zijn heel hard op weg om Nederlands grootste gamesite te worden (als ze dat niet al zijn). Ik kan er alleen maar respect voor hebben
Overigens ben ik het met Strol eens, Sjo bij FOK!games is
Het quotem, dus zeg maar wat je verplicht moet doen, is één (p)review in de maand en 5 nieuwsposts in de week (20 in de maand). Als je niet veel tijd hebt zou je bijvoorbeeld kleine berichten kunnen typen, zonder dat je bijv veel screens upload. Daarnaast hoef je ook nooit echt te zoeken, want we hebben een submit waar altijd wel wat inzit. Je weet, ik heb je er altijd al bij willen hebben
1up.com is traag !quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb de laatste tijd trouwens serieus respect voor EGM (www.1up.com).
Zowel hun videoshow als hun podcast is geweldig!Zitten echt mannetjes tussen hoor!
Alleen de site sucked een beetje.
Gijs serieus..... briljante show....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
Directe link
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462
Bij mij is IGN trouwens trager...
In een van die E3 specials ben ik trouwens vollop in beeld.quote:
Tokyo heerstquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler op MSN, zit in Tokyo nu. Zo jaloers
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler op MSN, zit in Tokyo nu. Zo jaloers
whahahahahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 05:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net terug uit de stad. Bekeuring gekregen voor fietsen zonder licht
quote:Op zondag 29 oktober 2006 05:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net terug uit de stad. Bekeuring gekregen voor fietsen zonder licht
Antwoordquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:00 schreef Chocobo het volgende:
Condemned is cool Gijs.... erg van genotenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
SC staat op mijn backlog-lijst...samen met Condemned en F.E.A.R.
Ik heb geen idee wat je bedoel gijs, alleen die eerste alineaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op je netwerkverbinding..... properties van je kaart bekijken........ laatste tab zou power management moeten zijn.... check hier of power save uit staat.
Je zou ook een statische route moeten aanmaken. Geef je 360 via je router op basis van het Mac adres een vast IP adres binnen je IP range.....
Als dat je probeem niet oplost check de eventuele log settings van je router op zoek naar een antwoord. Je kan misschien het beste dan een Live compatible router kopen.... Linksys of Zyxel,.... beter is er niet
Gijs de meeste weekenden werkt San.... net als nu.... we wilden langskomen toen we een weekend in Brugge zaten..... kwamen we langs je huis. Ik heb je nog gebeld maar kreeg geen gehoor. Voor GoW lukt niet denk ik,... maar misschien wel... je weet nooit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoel gijs, alleen die eerste alinea
je hebt zeker geen gatje om langs te komen voor GoW
Nieuw abboquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs de meeste weekenden werkt San.... net als nu.... we wilden langskomen toen we een weekend in Brugge zaten..... kwamen we langs je huis. Ik heb je nog gebeld maar kreeg geen gehoor. Voor GoW lukt niet denk ik,... maar misschien wel... je weet nooit.
Gijs... wat is nu precies je probleem. Wat gebeurd er precies. Hoe heb je het aangesloten,...... etc. etc.
Kan dit het zijn?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Probeer eens een statische route toe te voegen. Mac adress van je 360 noteren (te vinden in je 360 menu) en op je router inloggen (via een IP,... meestal 192.168.1.XXX) via een browser.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nieuw abbo
Ging op maandag over van oude naar nieuwe. Het fuctioneerde al gelijk nog op de oude app
( losse modem en router) Had er een zyxel bij besteld zodat ik 1 kastje had ipv 2 (oude router was ook traag) Nu ik de nieuwe heb aangesloten werk alles nog perfect alleen wordt er na eentijdje; XboxLive disconnected aangegeven. an dan weer wel gelijk insignen maar da`s niet handig met games. De routerfunctie blijft wel overeind want wmc valt niet weg. M`n laptop ook niet. Alleen Live
Nee,... lekker laten staanquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kan dit het zijn?
[afbeelding]
Ja ik ben uit 1987quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:39 schreef Atuniel het volgende:
Struik ik heb de foto' naar je msn gestuurd, william1987 ofzo
Is het weer zover ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kan dit het zijn?
[afbeelding]
Gijs vorig jaar ook deze shit gehad na een change in provider... ik doe het nooit meerquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Daar had ik ook al zitten lezen ja![]()
Bedankt Sjo zal eens gaan rommelen![]()
anders kom ik ja halen
Fardo oooooookquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Als alles mislukt meldt dan je probleem hier eens aan. Fardo weet echt ALLES over deze shit:
http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=4
Doorgaans stel je die dingen ook niet in, dus hoe kan je het anders weten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs vorig jaar ook deze shit gehad na een change in provider... ik doe het nooit meer![]()
Drama,... het duurde me even maar heb me 2 weken lang flink ingelezen.... tevens hulp gehad van ChOas en Fardo.... toen kwam ik er uit
Ocharm.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:59 schreef Atuniel het volgende:
Met jasmijn vanmorgen naar de huisarts post geweest, ze blijft koorts houden en slecht slapen, jammeren en doen, vanacht mee op gezeten dat ze in je armen wat sliep, dus dan moet je wat.
Blijkt dat ze oorsteking heeft en een fikse verkoudheid, ze voelt zich nogal beroerd dan natuurlijk.
Ahww, oorontsteking is erg klote, helemaal als zo'n klein prupke het heeft natuurlijk...quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:59 schreef Atuniel het volgende:
Met jasmijn vanmorgen naar de huisarts post geweest, ze blijft koorts houden en slecht slapen, jammeren en doen, vanacht mee op gezeten dat ze in je armen wat sliep, dus dan moet je wat.
Blijkt dat ze oorsteking heeft en een fikse verkoudheid, ze voelt zich nogal beroerd dan natuurlijk.
Jaaa inderdaad hoor.. en ze heeft nooit wat gehad, altijd vrolijk enzo, en nu inene zo'n zielig propjequote:Op zondag 29 oktober 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ahww, oorontsteking is erg klote, helemaal als zo'n klein prupke het heeft natuurlijk...
Ahhh,... ja dat zuigt.... heeft ze antibiotica gekregen of moet ze het zelf oplossen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jaaa inderdaad hoor.. en ze heeft nooit wat gehad, altijd vrolijk enzo, en nu inene zo'n zielig propje![]()
Maar komt wel weer goed ook, we hebben het allemaal gehad.
Alleen PS2quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
Godver
Tombraider 10th Anniversary screen
Nee ze heeft een sterke dosis antibioatica gekregen en we hebben 250 gram paramol suppjes gehaald.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ahhh,... ja dat zuigt.... heeft ze antibiotica gekregen of moet ze het zelf oplossen?
Dan gaat het sneller goedkomen Gijsquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:39 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee ze heeft een sterke dosis antibioatica gekregen en we hebben 250 gram paramol suppjes gehaald.
Owned!quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:29 schreef Chocobo het volgende:
Noot?
http://www.dumpalink.com/(...)ned_By_Little_Sister
Meteen er boven op ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit ook hoor Gijs............
http://www.dumpalink.com/media/1159920996/2_Guys_Get_Owned
Internet sharing ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Had je hiervoor Internet sharing aanstaan? Heb je de 360 nu direct op je router aangesloten? Je hebt toch geen cross over cable gebruikt toch?
Op xbox.com staat ergens een lijst met compatible router.... maar die zyxel zou goed moeten zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Overstappen van provider is niet het probleem. Eerder een nieuw modem/router
Ik hoop toch stiekem wel op een 360 versie...of op z'n minst een 360-compatible Xbox versiequote:
True,....true!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar het lijkt me wel een must-have
Ik denk SUAquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Welke moet ik activeren ?
SUA Only Select this radio button if you have just one public WAN IP address for your ZyXEL Device.
Full Feature Select this radio button if you have multiple public WAN IP addresses for your ZyXEL Device.
UIteindelijk zijn het allemaal mannetjes en losse ondernemers.. maar twas een heel all in pakket inderdaad.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Wel betaald? Officieel geregistreerd lesbedrijf of een mannetje die het (letterlijk en figuurlijk) zwart doet?
Heeft hij inmiddels nieuwe speakers in de lesauto?quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
UIteindelijk zijn het allemaal mannetjes en losse ondernemers.. maar twas een heel all in pakket inderdaad.
Ja daar ben je mooi klaar mee,.... ik noem dat hard genomen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:31 schreef Atuniel het volgende:
Zal het kort houden..
Vandaag om 0800 uur zou Tam moeten afrijden.. zondag staat ie aan de deur met een brief dat het niet door gaat.
Ruik onraad ook door andere dingen met hem.. ga rond bellen.. blijkt dat het hele examen nooit aangevraagd is geweest! Schijt ik gewoon ff op.. en ik wil hem in de val lokken.. zodat ik hem persoonlijk kan spreken.
Denk dat het bij een ANWB erkende rijschool niet gebeurd Gijs!quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
UIteindelijk zijn het allemaal mannetjes en losse ondernemers.. maar twas een heel all in pakket inderdaad.
Kwekkenquote:
Waren de bijdehandjes lekker vanmorgen?quote:
Dan nog is het raar. Je vraagt toch ruim van te voren je examen aan. Hoe weet hij dan dat ze om 8:00u kon afrijden. Is hij net begonnen met zijn rijschool ofzo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:52 schreef Atuniel het volgende:
Schijnt mee te vallen geloof ik, hij heeft gebeld en over 2 weken kan ze examen doen. Rede waarom zij niet bij cbr staat is omdat hij de blokken inkoopt bij het cbr op zijn naam.. ongeacht welke leerling afrijdt.
Je kan niet wantrouwend genoeg zijn tegenwoordig, helemaal als het om negers gaat toch
Blijf het ook een beetje vreemd vinden maar blijkbaar heeft het cbr de afspraak met hem gecancelled ofzo..quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan nog is het raar. Je vraagt toch ruim van te voren je examen aan. Hoe weet hij dan dat ze om 8:00u kon afrijden. Is hij net begonnen met zijn rijschool ofzo?
Nouja, als ze het maar haaltquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Blijf het ook een beetje vreemd vinden maar blijkbaar heeft het cbr de afspraak met hem gecancelled ofzo..
quote:
wanneer komt er nou een foto van Jort in ze pyjamaquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waren de bijdehandjes lekker vanmorgen?
Maar het is gewoon een MSN kloon toch? Zou niet weten waarom ik moet overstappenquote:
waarom overstappen? ik gebruik het hier er gewoon naast.... vind msn nog steeds veel handiger, alleen dit is wel lachen voor erbij.... je kan alleen maar lullen met mensen die ook bij hyves zittenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een MSN kloon toch? Zou niet weten waarom ik moet overstappen
Welke pyjama?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wanneer komt er nou een foto van Jort in ze pyjama
Iedereen die ik ken op hyves (en wil spreken) heb ik ook op MSNquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
waarom overstappen? ik gebruik het hier er gewoon naast.... vind msn nog steeds veel handiger, alleen dit is wel lachen voor erbij.... je kan alleen maar lullen met mensen die ook bij hyves zitten
Ja daar heb ik over gehoord... is het wat? Of is het meer van hetzelfde als je MSN al hebt?quote:
die ezel heeft t nog niet eens geinstalleerd....quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja daar heb ik over gehoord... is het wat? Of is het meer van hetzelfde als je MSN al hebt?
Vandaag nog een ene ruk gedaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
je bent zeker al druk aan het afbouwen aka niks doen
Nee... heb er nog niet naar gekekenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die ezel heeft t nog niet eens geinstalleerd....
oh je hebt mail
heb hem omgeruild voor een ajax versiequote:
zal wel flink druk zijn ben ik bangquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vandaag nog een ene ruk gedaan![]()
Moet vanmiddag alleen nog wat overdragen... en morgen weer geen fuck doen
Woensdag naar Vianen met de auto... ben benieuwd hoe druk die route is
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:05 schreef Quinny het volgende:
Surfer dat msn gebeuren van je lukte wel, maar heb je perongeluk weggeklikt
Heeft Jort een Feyenoord pyama gekregenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
heb hem omgeruild voor een ajax versie
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:05 schreef Quinny het volgende:
Surfer dat msn gebeuren van je lukte wel, maar heb je perongeluk weggeklikt
Feyenoordquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeft Jort een Feyenoord pyama gekregen
Staat goed bij die Feyenoord schoenen die we toen voor Daantje hadden gekocht
Dat gevoel heb ik bij jou ook wel eens...quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Feyenoord![]()
Echt. Ongelofelijk. Ze zijn ZO slecht dat ik het zelfs zielig vind
Matig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij jou ook wel eens...![]()
Een drama gijs... een regelrecht drama..quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Matig.
Maar ff serieus, wat vind jij nou van F?
Ohja die schoenen. Uhhhhhh * Quinny weet even niet meer waar ze zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeft Jort een Feyenoord pyama gekregen
Staat goed bij die Feyenoord schoenen die we toen voor Daantje hadden gekocht
Een keer een normaal bestuur en ditto voorzitter zou de club ook goed doen denk ik. Ze verkopen steeds spelers, maar er is nooit geldquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Een drama gijs... een regelrecht drama..
Gelukkig hebben ze de laatste 2 wedstrijden gewonnen...
Maar tegen 020 was een aanfluiting, en ik ben benieuwd wat ze tegen Az en Psv gaan doen..
Ik hou m'n hart vast..
Ze hebben iemand nodig die heel veel geld in de club kan steken..
Dat geeft wel aan wat de wens van onderwerp is hierzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:06 schreef Quinny het volgende:
Gaat het eens een keer niet over games en sex, valt het weer dood hier zo
Spel al binnen?quote:
quote:
KIPPENVEL !!quote:The message is clear, this time Nintendo has made a game unafraid to stand tall beside those two previous titles (OOT, LTTP) widely regarded as the greatest in a series of greats. This is no 'what if' whimsy like the WW or the minish cap. TP is Zelda by the book and there's every sign that it's the most involved, the most ambitious, the just plain biggest zelda there's ever been."
"The sheer amount of content in TP is overwhelming. It throws new skills, items and intriguing twists at you far faster than any zelda before it."
"Epona is no slender pony this time, instead a solid, gigantic, invincible animal."
During the first 6 hours you will have done more than the equivalent of 3 dungeons in on any other zelda game in terms of new items, skills etc.
The first dungeon reminiscent of the forest temple is
"though hardly hard, it's probably as involved and suprising as any other initial zelda dungeon, if not more so."
"you begin to get a sense of the sheer dizzying scope of TP, it threatens to be absolutely immense, an epic seldom rivalled in scale outside the rpg form (and never by another launch game) and loaded heavier than ever with items, details and possibilities as yet unseen in a test that made 6 hours feel like 6 minutes."
"It's almost forbidding, TP is certainly no populist rethink of zelda, in tune with the popular all cuddly all access Wii. It is instead an all guns blazing assault on the hardcore, a fanboys wet dream (if there's any worry at all it's that it might overburden itself)"
"That's reflected in the involved controls of the wii version, though not as off putting as the E3 demo, when introduced and gradually relaxed into over time, they are delicate, sometimes demanding and occasionally frustraing. Attack gestures flow beautifully, but are sticky to start and jumping to pointer aiming can be awkward and dis-orientating. However they more than make up for it with tremendous tactile excitement, the shrill thrill of the speaker effects and the very real and seriously welcome freedom and comfort that comes from having your hands attached by 3 feet of wire, not 3 inches of plastic. . Factor in the Wii only widescreen support -no small consideration- and it's clear which version is a must have."
"The questions it answers are the important ones. Is it a challenge? Is it a mystery? Will it make your heart stop? Is it Zelda? Yes, yes, yes and yes."
CoD3 heeft nu ook mn interessequote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Spel al binnen?
Ik twijfel toch om met de aankoop van GoW even te wachten.. totdat ik CoD3 heb uitgespeeld minimaal. Vind het eigenlijk zo zonde om niet de aandacht aan een spel te geven wat het zou moeten hebben.
quote:At its best, when you're peering down the sights of your rifle, the Wii-mote is more responsive than sticks and less hyperactive than a mouse, making it about as realistic a shooter controller as you can get - short of playing with a lightgun. We always knew it would work well with shooters but it feels especially at home in CoD3 when you're crouching in cover (squeezing the Nunchuk trigger changes stances), picking off German snipers across a bombed-out street.
You'll find yourself furiously concentrating on lining your targets up - even though it's not actually that difficult - and it really feels like there's a sense of weight to the Wii-mote... er, even though it's not actually that heavy. Trust us: it's punchy in a way you won't expect, and the ability to twist the Wii-mote to lean out in that direction will have you hunching forwards on the sofa with your breath held like all the best sniper duels in war flicks.
Ja dat zei ik een paar weken terug al tegen jequote:Op maandag 30 oktober 2006 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
CoD3 heeft nu ook mn interesse
[..]
I knowquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat zei ik een paar weken terug al tegen je
Terechtquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I knowBen er sindsdien ook wat meer over gaan lezen. ALS ik een Wii FPS ga spelen is het deze denk ik.
Ik hoop vandaag in de brievenbus Gijs. Het is een review-exemplaar dus ik ben een beetje afhankelijk van de postgang van een van de eindredacteuren van fok!games.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef Atuniel het volgende:
Spel al binnen?
Ik twijfel toch om met de aankoop van GoW even te wachten.. totdat ik CoD3 heb uitgespeeld minimaal. Vind het eigenlijk zo zonde om niet de aandacht aan een spel te geven wat het zou moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |