drink je het glas of de cola of allebei of mors je omdat je baard in de weg zit ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:55 schreef Blauwbaard het volgende:
ik ben een glas cola aan het drinken [afbeelding]
Te lui om naar het postkantoor te gaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Regel ff dat Gijsje die CoD2 opstuurt naar jou dan neem ik `m zaterdag mee. Laat ik MotoGP wel bij jouw achter of zien jullie elkaar niet vaak?
Ik zou `m dan wel willen zaterdag als dat mogelijk isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Te lui om naar het postkantoor te gaan.
Maar hij is voor jou hoor.
Zeg het maar als je het via B wilt doen vind ik het ook best kijk maar.
Ja dat red ie niet meer denk ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zou `m dan wel willen zaterdag als dat mogelijk is
Tis ook een domme hobby, want over 10 jaar is er gewoon een ander medium helemaal ingeburgerd.quote:
Hij woont over de grens he.. duurt een dag langerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij is lui ofwa ?
vandaag voor 18.00 op de post ?
Jawel...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:55 schreef Magneet het volgende:
Mogguh neger.
vakanties gaan veel te snel of niet Strol
Gijssssssssssssssssssssssssss....hoe is Tiger Woods dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:03 schreef gijsje79 het volgende:
Stuur ik hem vandaag wel naar B. Struik.
Wel ok.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssss....hoe is Tiger Woods dan?
Die grote zegt er niet veel over.
119quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:20 schreef Atuniel het volgende:
Trouwens.. of hij dan naar mij opstuurt of naar jou maakt dan ook niet uit he
Wat was het ook alweer lavaberg 18?
Mooiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:03 schreef gijsje79 het volgende:
Stuur ik hem vandaag wel naar B. Struik.
Da`s ook zo. Stel je voor dattie maandag pas bij jou aankomt. Heb ik `m nog nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:20 schreef Atuniel het volgende:
Trouwens.. of hij dan naar mij opstuurt of naar jou maakt dan ook niet uit he
Wat was het ook alweer lavaberg 18?
Ja het verbaast mij dat je hem zelf nog niet hebt gehaald Gijsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssss....hoe is Tiger Woods dan?
Die grote zegt er niet veel over.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s ook zo. Stel je voor dattie maandag pas bij jou aankomt. Heb ik `m nog niet
Gijs, ik heb 4 dagen in een bos gezeten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:27 schreef Atuniel het volgende:
Ja het verbaast mij dat je hem zelf nog niet hebt gehaald Gijs
Klinkt praatquote:Ik vind hem erg mooi en realistisch, tis echt weer TW.. maar dan weer verbeterd, vooral grafisch. Als je uit het gras moet slaan, springen de grasspirieten omhoog bijvoorbeeld, schaduwen van de bomen over het veld, prachtige lucht.
Dat scheef afslaan en slecht putten is gewoon een kwestie van je mannetje upgraden (wat trouwens anders werkt, je kan niet meer kiezen wat en hoeveel je iets upgrade, je moet het verdienen en dan vult hij het aan) .
Putten is zonder hulplijn, tenzij je op easy speelt wat je niet wilt natuurlijk.. maar wel even wennen, toch heb je dat in no time wel door.
Vind het zelf op de kleine letters in het menu na, een praat spel wat ik zeker weer een tijd zal gaan spelen!
Ik vind hem wel een stukje pittiger geworden .. maar nogmaals, dat kan ook liggen aan mn character.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik heb 4 dagen in een bos gezeten.Maar als het goed is krijg ik hem dit weekend opgestuurd.
[..]
Klinkt praat
Ow naar mij toequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
anders zet je je mobiel aan
Hoe kom ik dan aan het nummer van gijsje?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ow naar mij toe
Mn batt is leeg, ik heb hem niet bij me![]()
![]()
Dat is slecht hequote:
Gijs mail nu ff het 06 nummer van gijsje naar me voordat tie het ding op de post gooitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Check mr brown op hyves, dan zie je het wel
JA WAAR DENK JE DAT NUMMER IN STAAT DAN????quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs mail nu ff het 06 nummer van gijsje naar me voordat tie het ding op de post gooit
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ow naar mij toe
Mn batt is leeg, ik heb hem niet bij me![]()
![]()
goed is die hequote:
whahahaha dat stressenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs mail nu ff het 06 nummer van gijsje naar me voordat tie het ding op de post gooit
WHOEHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
JA WAAR DENK JE DAT NUMMER IN STAAT DAN????![]()
Hint: in mn lege telefoon! Maar weet je wat.. ik ga hemel en aarde voor je bewegen en achter dat nummer aan voor je, ok?
dat schreeuwenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:51 schreef Atuniel het volgende:
JE HEBT MAIL, DWINGELAND!
Jaaa maar dat is die hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat schreeuwendwingeland
![]()
![]()
![]()
![]()
die struik
Hahahahahaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
zit hier gewoon te janken achter me pc man
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jaaa maar dat is die hoor
Als die wat van je nodig heeft word je op alle mogelijke kanalen gestalked, ik durf te wedden dat ik al 3 smsjes in mn telefoon heb ontvangen van m!
op zekers al 10quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Als die wat van je nodig heeft word je op alle mogelijke kanalen gestalked, ik durf te wedden dat ik al 3 smsjes in mn telefoon heb ontvangen van m!
zooo druk danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
CoD2 is heeeeeeeeeeeeeeeeeel tofquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:16 schreef Atuniel het volgende:
Maar van CoD2 zal je wel genieten Gijs.. heeeel wat anders dan Motogp
Ja, heb MotoGP wel gezien nu. Dikke 400 races gereden nuquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:16 schreef Atuniel het volgende:
Dat is wel ff anders moet ik zeggen, de Berlijnse muur of een strakkere beveiliging aan de grens met Mexicoquote:
Ow dat was jij, die serieuzequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is wel ff anders moet ik zeggen, de Berlijnse muur of een strakkere beveiliging aan de grens met MexicoWat een kutstrip
Ben je vrij vandaag Gijs....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:16 schreef Atuniel het volgende:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow dat was jij, die serieuze
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je vergeetBaby`s
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee, multitasking he... ben ook bezig voor een klant
Ze heeft jouw gezichtsuitdrukking Gijsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je vergeetBaby`s
[afbeelding]
ik weet niet of je daar dezequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ze heeft jouw gezichtsuitdrukking Gijs![]()
Bij haar welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik weet niet of je daar dezebij moet zetten
![]()
Zeg euh, zal ik jou eens ff komen helpenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik weet niet of je daar dezebij moet zetten
![]()
helpenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zeg euh, zal ik jou eens ff komen helpen
"leuke" grappen over mijn rug oke, maar vanTess blijf je af
jah... bij haar welquote:
wat een mafkeesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hij wil je ff lekker "helpen" Gijs![]()
![]()
![]()
Gaat snel he gijs, zit alweer 15 maanden op deze werkplek. Was een toffe tijd op die Gayfarm. Donderdags langs jou of strol, een flesje bier drinhkenquote:
Dribbel moest ik gisteravond ook nog aan denken inderdaad, ben toch wel blij dat ie weg is hoor, beetje tweezijdig gevoel over eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gaat snel he gijs, zit alweer 15 maanden op deze werkplek. Was een toffe tijd op die Gayfarm. Donderdags langs jou of strol, een flesje bier drinhkenLOL gehad.
nu mis ik dribbel ineens
Ik ben lekker golfenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanavond weer Top Gear
ze gaan met deze Rolls scheuren![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |