Ik zou Saab hierin toch niet overschatten.....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:40 schreef Spablauw het volgende:
Toch zijn de zussen vaak slimmer dan we denken, dus wie weet!
als er nou 15 keer 'weetjuhwel' in voor komt redden ze het welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zou Saab hierin toch niet overschatten.....![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:42 schreef kukeleku het volgende:
Jeroen die een heel verhaal moet vertellen is ook wel een uitdaging opzich![]()
Marlies is nog in de dbkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:45 schreef Bigblahbla het volgende:
Ik was er ff niet ,hoe gaat de WO![]()
Verhaal aan elkaar door vertellenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:45 schreef Bigblahbla het volgende:
Ik was er ff niet ,hoe gaat de WO![]()
dat weet niemandquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:54 schreef Lady-night het volgende:
Is marleis haar moeder dood???
Ja ja, dat wordt weer een weekje 'pimp my uien en pindakaas"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:55 schreef kukeleku het volgende:
Ojee volgens mij heeft Marlies niet het hele verhaal gelezen want de tijd was voorbij...gaat al goed dan![]()
Dat was ook zo bij het openen van die kluis-opdrachtzei ze net , alleen gaf ze toen Jeroen de schuldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:56 schreef miraculeus het volgende:
Marlies loopt zich zo op te fokken, dat ze zometeen waarschijnlijk dichtklapt.
En vroeg naar bedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:56 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja ja, dat wordt weer een weekje 'pimp my uien en pindakaas"
![]()
En hamsterwangen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:59 schreef Lady-night het volgende:
marleis heeft echt een heksenneus...zie ik nu pas
....en ze leefde nog lang en gelukkig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:04 schreef Lady-night het volgende:
er was eens....oeps en weg
fout je vergeet `laamazegguh´quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:05 schreef kukeleku het volgende:
[..]
....en ze leefde nog lang en gelukkig.![]()
Doe maar een burka dan. Zien we die gapende waffel ook niet meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:04 schreef miraculeus het volgende:
Zou BB bretels aan Rik kunnen geven?
ik begin het zat te worden om telkens die witte billen te zien.
appeltje eitje....... de onderstreepte woorden.. die roep je echt welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:10 schreef Nunk het volgende:
bij talpa staat de tekst te lezen
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de domste van het land?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:09 schreef Lady-night het volgende:
wat staat die saar toch vaak in de spiegel te kijken
Best wel een lastig verhaaltjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:10 schreef Nunk het volgende:
bij talpa staat de tekst te lezen
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
nooit gezien trouwens, een vistick met aambeienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
lol @ Marlies: "Dit is echt hardcore".
Kom op man, je moet een verhaaltje doorvertellen. Dat kan een visstick met aambeien nog.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:15 schreef kukeleku het volgende:
"kleine naakte mannetjes"..dat onthouden ze wel![]()
Is inderdaad niet zo makkelijkquote:
nou, wat dacht je van Sa of Mo...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
Is inderdaad niet zo makkelijk![]()
Ik ben benieuwd of Jeroen dit gaat redden.
Hahahaha!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
Is inderdaad niet zo makkelijk![]()
Ik ben benieuwd of Jeroen dit gaat redden.
Nou, volgens mij zijn dat juist wel goeie vertellers.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:21 schreef Timon223 het volgende:
[..]
nou, wat dacht je van Sa of Mo...
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:31 schreef Timon223 het volgende:
Saa gaat als laatste= dat wordt
`Laamaazeguh.... er was een schoenmaker... en die ging dood, dat was ut`
mja, maar Sab net dan `ging het maar over piemels en kutten, dan wist ik het wel´quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:34 schreef Suikeroom het volgende:
wel moeilijk voor Tijn die moet nu de woorden uitspreken zoals het moet en niet op zn eigen manier![]()
ja en dan door aan Sab...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
Vorig jaar was deze opdracht leuk met Joost die had 16 van de 50 woorden net genoeg dus..
als Monique is ...Er was eens een schoenmaker weet je wel. Die was la ma zegguh buiten zijn schuld zo arm geworden...
jouw gehaat op tijn de hele dag door word ik nog zieker vanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:41 schreef Day het volgende:
Ik word zo ziek van de gevloek van Tijn de hele dag!
Jeroen moet nu vertellen, dus nu gaat de tijd weer omhoogquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:43 schreef kukeleku het volgende:
Het wordt steeds korter dat verhaaltje want de tijd dat men in de dagboekkamer is wordt ook steeds korter.
Ik moet toch mijn dag doorkomenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jouw gehaat op tijn de hele dag door word ik nog zieker van![]()
![]()
jep, streamlockedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:48 schreef mazaru het volgende:
Hebben jullie ook geen geluid op stream 1 en 2?
ach ja als Sabrina in bed ligt laat ze 12 scheten in een minuut.. een ieder zo zn eigen manierenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moet toch mijn dag doorkomen
En wou je soms ontkennen dat hij de hele dag vloekt?
Sa is!! Komop Sa!!!![]()
Mss als ze erover napraten maar ik denk dat het in de DBK gebeurd en dat zien we dus nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:49 schreef Lady-night het volgende:
we krijgen het eind verhaal toch wel te horen?
Ik erger me er ook vreselijk aan dat onbeschaafde gedoequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moet toch mijn dag doorkomen
En wou je soms ontkennen dat hij de hele dag vloekt?
Sa is!! Komop Sa!!!![]()
Niet alleen Sabrina, dat viel me al heel erg op.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ach ja als Sabrina in bed ligt laat ze 12 scheten in een minuut.. een ieder zo zn eigen manieren
Inderdaad, bij alles krijg je het idee dat er een aanslag is gepleegd of een familielid is doodgedaan, maar nee dan heeft ze het over de weekopdracht.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:53 schreef Kinga het volgende:
Waarom doet die Marlies altijd zo overdreven en dramatisch...jezus.
Er was eens een schoenmaker, die had last van kleine naakte mannetjes, toen trok die ze een broek aan, en ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:53 schreef n1ek het volgende:
Tjees, ze zitten vet kort in de dbk, dalijk komt er 1 regel tekst uit
=)
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was eens een schoenmaker, die had last van kleine naakte mannetjes, toen trok die ze een broek aan, en ze leefden nog lang en gelukkig.
![]()
Geslaagd, BB zorgt daar wel voor...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:56 schreef Timon223 het volgende:
WO mislukt, let maar op
Ja daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geslaagd, BB zorgt daar wel voor...
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Geslaagd, BB zorgt daar wel voor...
Het maakt voor haar toch weinig uit. Die paar dagen komt ze nog wel doorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:51 schreef mazaru het volgende:
Marlies kon dat verhaaltje niet lezen binnen 15 minuten pfffffff
Dat valt me toch tegen van haar.
Met Sa en Mo en Jeroen; Het laatste !quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:01 schreef Suikeroom het volgende:
waren ze vorig jaar nou zo slim of is deze groep gewoon heel erg dom?![]()
niet met je eens, ze kan het hele verhaal aardig terughalenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:04 schreef Day het volgende:
Sorry hoor, maar Marlies heeft het ruk verteld!
Sabrinaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:04 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben beniuwed waar het echt helemaal fout is gegaan.. ik denk bij Jeroen![]()
Rik herkent het anders heel goed, hoor.....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:04 schreef Day het volgende:
Sorry hoor, maar Marlies heeft het ruk verteld!
Bij semih alquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:04 schreef Suikeroom het volgende:
Ik hou het verhaal ernaast en in de 1e alinea vergeet ze al 3 woorden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:05 schreef Timon223 het volgende:
[..]
niet met je eens, ze kan het hele verhaal aardig terughalen
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:03 schreef n1ek het volgende:
op de plasma: Wat heeft big brother gelachen
luister maar naar Rik zijn verhaal, is toch echt een aardige kopie van Marlies haar verhaalquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ik hou het verhaal ernaast en in de 1e alinea vergeet ze al 3 woorden.
Denk het niet. De dames klagen te hard over vetrolletjes, dus moeten ze maar niet zo zeiken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hummie zal het wel weer door de vingers zien
Dat zal best, maar als haar verhaal niet klopt, dan schiet het niet op, hè?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:07 schreef Timon223 het volgende:
[..]
luister maar naar Rik zijn verhaal, is toch echt een aardige kopie van Marlies haar verhaal
staat het verhaaltje ergens dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ik hou het verhaal ernaast en in de 1e alinea vergeet ze al 3 woorden.
dan verschillen we van mening, maar ook dat mag op een forum tochquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:09 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zal best, maar als haar verhaal niet klopt, dan schiet het niet op, hè?
Het is al fout gegaan bij Rikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:04 schreef Suikeroom het volgende:
ja maar zonder zuipen geen hoerenfeesten en zonder hoerenfeesten matige kijkcijfers.. laat Jeroen en Tijn hun drank de laatste dag delen ofzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het niet. De dames klagen te hard over vetrolletjes, dus moeten ze maar niet zo zeiken.
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:09 schreef Coraatje het volgende:
[..]
staat het verhaaltje ergens dan?
Ik ben ook voor flinke ladingen drank in het huis, maar heb het gevoel dat Hummie dat anders ziet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja maar zonder zuipen geen hoerenfeesten en zonder hoerenfeesten matige kijkcijfers.. laat Jeroen en Tijn hun drank de laatste dag delen ofzo![]()
dat zou echt alles slaan danquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:10 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat ze een nieuw verhaaltje krijgen. Een herkansing dus.
mja, Hummie zit zelf achter de sherry en denkt ´ik vind het wel goed zo´quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben ook voor flinke ladingen drank in het huis, maar heb het gevoel dat Hummie dat anders ziet.
Die krijgen echt wel een een feest voor het pimpen van de brommerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja maar zonder zuipen geen hoerenfeesten en zonder hoerenfeesten matige kijkcijfers.. laat Jeroen en Tijn hun drank de laatste dag delen ofzo![]()
Omdat BB nog zo hard moet lachenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:19 schreef Timon223 het volgende:
waarom laat de uitslag zo lang op zich wachten![]()
Semih is gewoon een zwak (excuus)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:21 schreef Bartoli het volgende:
en dat van Semih is gewoon een zwak excuus
Lijkt me niet meer dan logischquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:22 schreef Djep het volgende:
Maar jullie menen dus dat t afgekeurd wordt?
Ik heb het niet gezien, maar ik maak uit de stemming in de woonkamer op, dat de bewoners in iig niet veel vertrouwen in hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:22 schreef Djep het volgende:
Maar jullie menen dus dat t afgekeurd wordt?
ik snap hem ook niet alleen die hilariteit alquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap de grap niet
Maar er heerst zowaar gezamenlijke hilariteit.
Ja, er is al een tijd niet meer zo hard gelachen iddquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik snap hem ook niet alleen die hilariteit al![]()
Tja ik heb t dus ook niet gezien en heb wat moeite om de streams te kunnen volgen/begrijpen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar ik maak uit de stemming in de woonkamer op, dat de bewoners in iig niet veel vertrouwen in hebben.
ja dan gaat ze de piemels van die mannetjes fokkin hard maken en gaat de volgende dag zeggen dat die blote mannetjes bij haar in bed zijn gaan liggen terwijl zij al lag te slapenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:26 schreef Timon223 het volgende:
nou goed, en dan sturen we nu de blote mannetjes op Marcia af, die heeft vast behoefte aan die mannetjes![]()
prusies, en dan de volgende dag huilen dat ze die piemols helemaal niet wilde (yeah right)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja dan gaat ze de piemels van die mannetjes fokkin hard maken en gaat de volgende dag zeggen dat die blote mannetjes bij haar in bed zijn gaan liggen terwijl zij al lag te slapen![]()
denkt niet dat ze het durven mocht het wel goed zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:33 schreef Spablauw het volgende:
Ze kunnen nu het eten van Tijn en Jeroen toch grijpen!?
Ze gaan toch op noodrantsoen!
Tja, ze wordt met de dag erger....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:38 schreef Bartoli het volgende:
marlies doe niet zo hyper
Een bescheiden feestje met muziek, is de inzetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:38 schreef Day het volgende:
Oh wat slap van BB!
nou, een half uurtje muziek in de keuken, hiephoiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een bescheiden feestje met muziek, is de inzet
edit: voor de streamers dan dus.
Hopelijk ja, noodrantsoen is maar saai natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:41 schreef sade42 het volgende:
BB wil morgenavond gewoon weer een hoerenfeest
Minder erg rantsoen + bescheiden feestjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:45 schreef n1ek het volgende:
Wat stond erin die brief? Was ff voetbal kijken
complete herkansing of voor een minder erg rantsoen?
OKquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:03 schreef Bartoli het volgende:
op stream 1 dat tikkend geluid bedoel je? das hummie maar die een balletje aan het slaan is
En Sabje ligt alvast voor te slapen voor dadelijk als ze weer eens naar bed gaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:27 schreef happyme28 het volgende:
Hoe is het mogelijk. Zitten ze dicht bijelkaar zitten Marlies, Rik en Marcia nog bijelkaar geklit.
En hij is eeuwig ongesteld zekerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:30 schreef Morwen het volgende:
Tijn heeft honger en dorst en moet schijten.
Ik wist het ook nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jeroen weet niet wat een milf is [afbeelding]
Monique is er eentje jeroenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jeroen weet niet wat een milf is [afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:44 schreef Suikeroom het volgende:
is er in brabant een verschil tussen hij en zij?![]()
Let op de M in milfquote:
Ik vind BB dit jaar echt zooo slap...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef sade42 het volgende:
het is toch een ander verhaal
Ik kan jou ook geen moment alleen laten hehquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:54 schreef Bigblahbla het volgende:
Wat is een MILF Dan? Mother I Like To Fuck????
quote:MILF is an acronym that can stand for:
Moro Islamic Liberation Front, a Muslim seperatist rebel group in the Philippines.
mama jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:54 schreef Bigblahbla het volgende:
Wat is een MILF Dan? Mother I Like To Fuck????
Ik weet het Morwen, het ligt aan jou niet aan mij.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan jou ook geen moment alleen laten heh![]()
En ik gaf nog wel zo'n mooie hintquote:
Graag jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:03 schreef gerxan het volgende:
schaakspel inleveren aub
Ook isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Graag jaDrie streams op dat uitermate boeiende spel.
GK aan het kijken is
![]()
door klapdeuren heenkijken om een hoek wordt lastig =oquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:13 schreef Inq. het volgende:
Hahaha, echt niemand die het doorheeft
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:15 schreef n1ek het volgende:
Goed geluid zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |