Doe maar een burka dan. Zien we die gapende waffel ook niet meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:04 schreef miraculeus het volgende:
Zou BB bretels aan Rik kunnen geven?
ik begin het zat te worden om telkens die witte billen te zien.
appeltje eitje....... de onderstreepte woorden.. die roep je echt welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:10 schreef Nunk het volgende:
bij talpa staat de tekst te lezen
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de domste van het land?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:09 schreef Lady-night het volgende:
wat staat die saar toch vaak in de spiegel te kijken
Best wel een lastig verhaaltjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:10 schreef Nunk het volgende:
bij talpa staat de tekst te lezen
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
nooit gezien trouwens, een vistick met aambeienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
lol @ Marlies: "Dit is echt hardcore".
Kom op man, je moet een verhaaltje doorvertellen. Dat kan een visstick met aambeien nog.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:15 schreef kukeleku het volgende:
"kleine naakte mannetjes"..dat onthouden ze wel![]()
Is inderdaad niet zo makkelijkquote:
nou, wat dacht je van Sa of Mo...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
Is inderdaad niet zo makkelijk![]()
Ik ben benieuwd of Jeroen dit gaat redden.
Hahahaha!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
Is inderdaad niet zo makkelijk![]()
Ik ben benieuwd of Jeroen dit gaat redden.
Nou, volgens mij zijn dat juist wel goeie vertellers.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:21 schreef Timon223 het volgende:
[..]
nou, wat dacht je van Sa of Mo...
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:31 schreef Timon223 het volgende:
Saa gaat als laatste= dat wordt
`Laamaazeguh.... er was een schoenmaker... en die ging dood, dat was ut`
mja, maar Sab net dan `ging het maar over piemels en kutten, dan wist ik het wel´quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:34 schreef Suikeroom het volgende:
wel moeilijk voor Tijn die moet nu de woorden uitspreken zoals het moet en niet op zn eigen manier![]()
ja en dan door aan Sab...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:38 schreef Suikeroom het volgende:
Vorig jaar was deze opdracht leuk met Joost die had 16 van de 50 woorden net genoeg dus..
als Monique is ...Er was eens een schoenmaker weet je wel. Die was la ma zegguh buiten zijn schuld zo arm geworden...
jouw gehaat op tijn de hele dag door word ik nog zieker vanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:41 schreef Day het volgende:
Ik word zo ziek van de gevloek van Tijn de hele dag!
Jeroen moet nu vertellen, dus nu gaat de tijd weer omhoogquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:43 schreef kukeleku het volgende:
Het wordt steeds korter dat verhaaltje want de tijd dat men in de dagboekkamer is wordt ook steeds korter.
Ik moet toch mijn dag doorkomenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jouw gehaat op tijn de hele dag door word ik nog zieker van![]()
![]()
jep, streamlockedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:48 schreef mazaru het volgende:
Hebben jullie ook geen geluid op stream 1 en 2?
ach ja als Sabrina in bed ligt laat ze 12 scheten in een minuut.. een ieder zo zn eigen manierenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moet toch mijn dag doorkomen
En wou je soms ontkennen dat hij de hele dag vloekt?
Sa is!! Komop Sa!!!![]()
Mss als ze erover napraten maar ik denk dat het in de DBK gebeurd en dat zien we dus nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:49 schreef Lady-night het volgende:
we krijgen het eind verhaal toch wel te horen?
Ik erger me er ook vreselijk aan dat onbeschaafde gedoequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moet toch mijn dag doorkomen
En wou je soms ontkennen dat hij de hele dag vloekt?
Sa is!! Komop Sa!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |