Hoe laat morgen? moet ik erg vroeg mijn bedje uit?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, er was net een MX5 met klapdak op TV!
En ik heb zonet een Rover 214 cabrio voor je op de foto gezet bij de koninklijke stallen
jullie gaan naar de Ring?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:26 schreef lipje het volgende:
[..]
Hoe laat morgen? moet ik erg vroeg mijn bedje uit?
De ring van Scheveningenquote:
Halte broeksloot denk ik, bij de HapSnapquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:29 schreef lipje het volgende:
ok met de tram op de halte voorbij de heerenstraat neem ik aan
Ga je de suus verkopen?quote:
Zeker!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Beter dan die Cuore in ieder geval.
Die rijden bij mij op m'n werk als service autootje, met de kofferklep er uit, en allemaal jerrycans, een krik en startkabels achterin. Bij eentje is de uitlaat helemaal leeg, dus die hoor je van een kilometer aankomen, de ander is getotalled tegen/door een jaguarquote:
Nou blauw.. ennn blauw.. en blauw.. en uh tja, vooral blauw. Met een motiefje. Hij past zo bij m'n kamer!quote:
Sssssstquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:16 schreef Hugster het volgende:
Ohja da's waar ook je hebt heul geen T-5 meer
Misleidend icoon
Nee, deze auto blijft tot het voorjaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:10 schreef BaraCuda het volgende:
Van opel naar ford... whats next? kia?
Neem Zwelgje als icoonquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sssssst
Ik zou zo even niks anders weten
RWD en Mid-engined!... dat MOET een beest zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, deze auto blijft tot het voorjaar.
En dan mag ik eindelijk in een tof autootje rijden.
Precies, over tijdje een C70 T5 dus dan heb ik geen trek om hem weer te veranderenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Gewoon deze houden, Paal heeft ook nog zn Rover-icoon.
Heb je liever dat ik zo'n dom Mazda embleem of ditquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Gewoon deze houden, Paal heeft ook nog zn Rover-icoon.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Huug, dat Starsound is idd een knakentokoSmerig stinkend klein hok waar je binnen 2 minuten ongekend hard stinkt naar bier, rook en wiet
Maar ze zijn wel 2e geworden.
Yeah, door naar de volgende rondequote:Op zondag 29 oktober 2006 12:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
told you so
Maar da's wel een mooi resultaat iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |